It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Cum ramai fara permis

Adăugat de Peter
Raportează ca șters! 90

Din seria postarilor oneste, in care imi vad si barna din ochiul meu.

  1. Momentele cand neuronii functioneaza full time si procedez ca la carte.
  2. Momentul rar de neuron fail. Fara a-mi cauta scuze, a fost o combinatie de factori care au dus la o situatie periculoasa (masina de pe sensul opus a mascat partial pietonul, secunda in care am stat cu ochii in oglinda stanga atunci cand am schimbat banda, plus ceva viteza, dar nu peste limita legala). Din partea mea: anticipare 0, preventie 0, decizie discutabila.  Daca pietonul vede acest clip, ii cer public scuze.

Lectia zilei: e suficient sa gresesti o singura data in 20 de ani, iar consecintele pot fi tragice.

 

16 comentarii

  1. Te-a luat total prin suprindere este ? se intampla , este imposibil sa nu gresesti macar o data ! totul este sa ai noroc sa nu se termine nasol.

    • Da, m-a luat prin surprindere, desi nu ar fi trebuit. Dupa ce s-a consumat faza, imi venea sa imi ard singur doua palme. Norocul in cazul de fata a fost pietonul care s-a asigurat corect si s-a oprit.

  2. Se mai intampla. 🙂

  3. La faza 2.
    Chiar si pe filmare s-a vazut foarte tarziu si mai e o chestie: ala ultimul care trece din sens opus, din cauza caruia se si vede asa tarziu… ala in mod normal ar fi trebuit sa opreasca si sa acorde prioritate.
    La feul cum era deja angajat pietonul in traversare , cu siguranta isi aratase intentia de a traversa dar masina nu l-a lasat.
    Nu-ti caut scuze gratuit ca si-asa stau hienele „la primire”, dar atunci cand se intampla nenorociri totdeauna se produc in urma unui cumul de factori.

    • Camera are, intr-adevar, alt unghi de vizualizare, fiind montata in partea superioara a parbrizului si cu aprox 1 m mai in fata. Eu l-am observat cand deja era tarziu sa mai pun frana.

  4. Andrei Ciocan

    E cu plus. Recunosc că și mie mi se întâmplă treburi de genul ăsta la câți kilometri am până la ora actuală. Noroc că nu era vreo (miliție ) poliție de față. Am pus și miliție pentru că e vorba și de perioada de dinainte de 1989.
    Pot să explic și de ce nu am acordat unor pietoni prioritate, dar ar fi lungi explicațiile și nu cred că prea interesează pe nimeni.
    Un singur exemplu, un grup de oameni stau la taclale pe trotuar la trecere. Brusc când te văd că ești la 10 m unul se desprinde de grup și se angajează.
    Chiar nu pot să opresc la fiecare grup deoameni care stau pe trotuar lângă trecere neavând intenția să traverseze…Aștept să fiu tras de urachi, să mi se spună că in atfel de cazuri trebuie să opresc să văd ce doresc ei de fapt…

    • Doar sa incetinesti sa vezi ca nu sare unul din grup 🙂

      10m e o distanta in care poti sa opresti la limita de la 30 la ora, daca nu esti luat prin surprindere. Nu vei fi tras de urechi, nici mie nu imi plac cei care stau langa trecere fara vreo intentie de a traversa, dar nu (mai) am pretentii de la ei de vreun an cel putin cand am zis ca e inutil sa consum o secunda pentru a incerca sa ii inteleg.

  5. Vorba englezului „rahat se (mai) intampla”, bine ca a fost doar atat.

  6. Ti-a stat inima….. nasol … bine ca s-a terminat asa . Factorii din descriere sunt foarte relevanti , poate mai putin treaba cu neuronul

    • Este prima data in multi ani de cand conduc cand trec printr-o astfel de situatie. Sincer, pe moment mi-a inghetat sangele in vene. Pe camera, distanta pana la trecerea de pietoni pare mai mare, in realitate erau vreo 15 m si mi-am dat seama ca nu mai pot opri la timp.
      Culmea este ca sunt extrem de precaut in apropierea trecerilor de pietoni, mai ales cand sunt masini care blocheaza vizibilitatea. De data aceasta, am dat-o in bara.

  7. Cu toate că potențial de risc avea mai degrabă faza 1, cu asfaltul alunecos…
    +

    • La prima faza, am analizat si actionat corect pe baza datelor din teren (indicator presemnalizare trecere pietoni, indicator trecere pietoni, masini care blocau vizibilitatea, una oprita chiar pe trecere, aderenta scazuta). Nu la acea faza am ceva sa imi reprosez. La a doua, in schimb… 🙁

    • Nu pot sa spun aici ce le-as face celor parcati pe trecere … (vaai, si-asa am o erectie!)

  8. aradonline

    Bine ca s-a terminat cu bine !

    Drumuri bune sa aveti !

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!