Cum sa NU ramai fara permis

Adăugat de LAwR
Raportează ca șters! 98

Au vrut sa imi ia permisul pe 30 zile pentru depasire in zona interzisa.

L-au oprit si pe cel din spatele meu ca si martor, el a sustinut ca nu a fost atent la linie/semne, dar tot i-au luat datele.

Dupa ce le-am aratat filmarea unde se vede clar ca am finalizat depasirea inaintea semnului si a liniei continue, au completat pv-ul doar cu un avertisment, intr-un scris care ar face gelos pe orice doctor.

In acest caz, camera mi-a salvat permisul. Foarte mult a contat si atitudinea, modul in care am vorbit si cum am pus problema.

Ce mai caută lumea:
  • contestatie in caz de depasire pe trecerea de pietoni care nu era vizibil semnalizata sau presemnalizata
  • depasire linie continua cu o roata
  • martor depasire neregulamentara

48 comentarii

  1. Te-au oprit ca ai masina mai scumpa ca apartamentul lor… :)))

    Dar ai dreptate, de nu aveai camera era mai greu sa demonstrezi.

  2. Nu mai stiu cum sa ia permise si sa dea amenzi. Mie au vrut sa imi ia permisul +amenda pentru ca am trecut pe rosu, iar ei erau dupa semafor si nici nu l-au vazut.. Pe langa asta mi-au zis ca miros a alcool. Camera m-a salvat si pe mine..

    Drumuri bune!

  3. Dar, tot ai călcat (…chiar și parțial….) cu stânga LINIA CONTINUĂ! Deci, ai avut PILE la polițiști! Alții nici nu se uitau la filmare!

    • Nu am avut nicio pila. Da, e alegerea lor sa se uite sau nu. Puteau sa ia permisul iar apoi sa ne vedem in instanta. Sigur pe camera lor nu se vedea nimic, au un martor care de fata cu ei a sustinut ca nu a fost atent ce fel de linie era si cam atat. Castigam chiar daca nu prezentam filmearea mea, apoi la randul meu le puteam depune plangere si cere daune.

      Si toate astea pentru ce? Pentru 2 minute in care le-am demonstrat ca nu au dreptate?

  4. Fara sa fiu hater, daca se aplica legea intocmai, ai fi ramas fara permis. Chiar filmarea dovedeste faptul ca revenirea ta pe banda s-a terminat dupa indicator, pe linie continua.
    Pana la urma politistul a fost de treaba si ti-a inteles punctul de vedere. Si eu probabil as fi facut la fel ca tine, stiind ca revin suficient de repede inapoi in banda, insa repet, dpdv legal, trebuia sa fii complet revenit pe sensul tau la intalnirea semnului cu depasirea interzisa.

    • doctor faust

      repeta, „dpdv legal” unde scrie ca trebuie sa fii revenit pe sensul tau, dar de data asta pune si un citat din „legal”.

      pentru ca dac-ar fi dupa cum spui tu ar insemna ca fiecare sofer sa fie capabil sa citeasca viitorul. unde sunt alte semne decat sub incidenta carora intra pentru ca le-a intalnit, distanta dintre ele, sa imparta la viteza de rulare, etc. adica un non sens.

      singurele indicatoare al caror efect iti este impus este cele cu care te-ai intalnit deja, nu cele cu care urmeaza sa te intalnesti.

    • @doctor faust: amenda pentru circulat pe sensul opus e mai mare decat cea pentru depasire neregulamentara… si ma gandesc ca daca e amenda, nu e regulamentar sa circuli pe celalalt sens, deci e obligatoriu sa revii pe al tau.

      Cat despre citit viitorul, nu cred ca e cazul. E un indicator vizibil de departe… se vede si pe filmare. Cand incepi depasirea trebuie sa te asiguri ca poti sa o termini.

      Secunda 0:17 se vede indicatorul clar in prim plan… se vedea deja cel putin de la secunda 0:10 dinainte de a incepe depasirea, timp suficient sa se asigure, chiar sa se replieze dupa prima masina depasita. La secunda 0:18 e dupa el deci e sub incidenta lui. si e cu linia continua intre roti, deci jumate pe contrasens. Cum e:
      – circula pe contrasens?
      – sau e inca in depasire in zona de depasire interzisa?

      Si eu consider ca puteau linistiti sa ii ia carnetu’ si sa fie acoperiti, dar sincer mi se pare foarte normal si corect si cu avertisment.

    • Legea nu se interpretează ad-literam, tocmai că nu ai cum să expui toate situațiile posibile în scris.

      Probabil ați mai auzit exprimarea „judecarea în spiritul legii”. Asta e una din situațiile în care se aplică. Nu poți fi nebun să îi iei permisul pentru depășire a liniei continuei, doar pentru 2m pe care i-ai încălecat când ai revenit pe banda ta.

      Probabil că avertismentul este cea mai ‘normală’ soluție.

    • @doctor faust:
      Sa stii ca si eu sunt perfect de acord cu IntamplariDinTrafic … Singurele indicatoare care nu au vreun efect imediat din locul in care sunt amplasate, sunt cele de presemnalizare (de ex: cele care te atentioneaza ca urmeaza in 150m trecere la nivel cu calea ferata, sau ca urmeaza lucrari in 1000m, sau Cedeaza trecerea cu tablita aditionala de 50m, etc.). Cum zice si RebounD11, indicatorul e vizibil de departe (asa cum e si normal). Nu poti sa intri in localitate cu 110 km/h si sa zici ca nu poti fi amendat, din cauza ca tu abia ai trecut de indicator. Trebuie sa reduci din timp, astfel incat cand intri in localitate deja sa ai 50.
      Cand conduci:
      – te uiti dupa indicatoare si marcaje
      – le vezi din timp
      – actionezi astfel incat in dreptul lor sa le poti respecta
      Eu asa zic…

      In mod normal, fiind in afara localitatii, ar fi fost bine ca administratorul drumului sa fi pus un segment de drum cu linie continua dinspre sensul autorului, si punctata spre contra-sens, ca sa permita revenirea din timp pe banda. Dar chiar si in lipsa lui, autorul nu a respectat marcajele de obligare si indicatorul.
      Fiind vorba de o abatere usoara, pe distanta scurta, fara intentie si savarsita chiar in ultimul moment, sunt perfect de acord cu inlocuirea sanctiunii de suspendare a permisului cu cea a avertismentului. Insa asta este un act normal de clementa a politistului, nu un drept al autorului.

      Asta e tot ce zic, LAwR: nu ai dovedit ca tu aveai dreptate si politistii nu aveau, ci doar i-ai induplecat pe politisti. Ori le-ai vorbit frumos, le-ai explicat ca nu ai vazut din timp si i-ai determinat sa nu te penalizeze prea tare, fiindca ai savarsit o contraventie din greseala omeneasca, fara intentie (asa ar fi normal), ori i-ai amenintat cu clipul si s-au gandit sa nu se complice suplimentar. Sper ca a fost primul caz. Dar tu esti cel care a gresit (ca tot omul, nu te acuz neaparat). Nu ei…

    • DriveTM , Politistii nu aveau cum sa vada cand am depasit eu din simplul motiv ca nu aveau vizibilitate din punctul in care erau. Ei doar au banuit ca eu as fi depasit pe linie continua, ceea ce nu s-a intamplat. Sigur au verificat imaginea de pe camera proprie iar martorul le-a spus doar ca nu a fost atent la linie/indicator.

      Niciunde in lege nu spune clar ca dupa depasire si pana la aparitia semnului / liniei continue care interzice depasirea altui vehicul din acel punct, tu trebuie sa fi perfect repliat si sa nu atingi linia continua. Scrie doar ca depasirea e interzisa in urmatoarele situatii: xxxblablabla

      Din contra, in lege zice ca sa te repliezi normal si usor, fara sa incomodezi autovehiculul depasit sau alte autovehicule care pot sa vina din sens opus.

      La fel de bine puteam sa ocolesc o groapa sau din orice alt motiv sa incalc marcajul continuu, absolut fara nicio problema atata timp cat nu este incomodat sau pus in pericol un alt participant la trafic.

      Eu NU am gresit in acest caz. Puteam sa trag mai tare de volan, sa bruschez masina, sa o accelerez mai puternic (am +600 cp) iar pe langa astea stiam ca e un echipaj de politie mai in fata de pe Waze.

      Dar aproape orice se poate rezolva daca stii sa vorbesti, sa te comporti, sa pui problema. Puteau sa ridice permisul daca voiau.

      Politistii au confirmat ca nu am gresit si nu au motiv sa ia un permis pentru asa ceva, nu conteaza ce imi spuneti voi, internautii. Da, au fost „buni si intelegatori” pentru ca in instanta nimeni nu le-ar fi dat lor dreptate, nu aveau nicio dovada care sa le sustina ideea si motivul suspenadrii: ca eu as fi depasit in zona interzisa.

      Daca nu aveam camera, nu mai erau asa de buni si intelegatori.

    • doctor faust

      RebounD11 si DriveTM

      Vorbim despre pareri, despre cum ni se pare, sau dupa cum e?
      Daca depasesti atunci cand depasirea este permise de indicator, este aberant sa pretinzi a fi terminata inainte de un eventual indicator de depasirea interzisa. Intrucat acesta poate sa nu exista.

      Aici e un caz absolut intamplator unde dupa o portiune cu depasirea permisa urmeaza imediat o portiune de depasire interzisa semnalizata prin indicator. Dar ea poate lipsi. Si-atunci unde e restrictia?

      Nu ti se pot aplica indicatoare cu care NU te-ai intalnit asa cum nu ti se pot aplica legi neemise chiar daca ele sunt previzibile sau deja existente (dar nepublicate in MO).

      Nu ma intereseaza alt gen de polemica, e o chestiune de bun simt juridic. Am mai fost porcait anterior de RebounD, nu stiu daca si de DriveTM – despre cum avocatii sunt o mizerie inutila a pamantului si inginerii, de exemplu fac ceva util. Fiecare cu specializarea si profesia lui.

      Nu postez pentru a fi jignit. Daca nu puteti privi (mai) obiectiv neavand o anumita linie de pregatire, incerc sa „umanizez” in exemple cat mai apropiate de viata de zi cu zi situatia.

      Nu vreau sa demonstrez nimic nimanui si nici sa conving. Dar in acest caz, antevorbitorul a zis ca stie, ba mai mult, ca si repeta, ca dpdv legal nu stiu ce. Si asteptam sa vad citatul unde scrii ca trebuie sa revii inainte de indicator.

      Studiu de caz, spre comparatie, daca intalnesti indicatorul „sfarsitul drumului cu prioritate” dai prioritate oricui si oricand pana la intalnirea indicatorului „drum cu prioritate” ?…care poate nici sa nu mai apara vreodata pe acelasi traseu, etc…absurdul situatiei e evident.

    • @doctorul faust dupa minte ta in colturi pot sa incep depasirea pe linie intrerupta si sa o sfarsesc dupa 1km de linie continua ,peste linia continua ! Ca vorba aia…am inceput pe linie intrerupta si nu aveam cum sa stiu ca urmeaza linie continua si nu am avut cum sa trec inapoi si uite asa am mers pe contrasens si am trecut linia continua cand am putut !bravo…imi place cum gandesti !

    • @doctor faust
      Depasire se numeste de cand o incepi pana o termini. Depasirea nu e doar „inceputul depasirii”. Iar depasirea e terminata dupa repliere. Deci concret, in cazul de fata, depasirea a fost facuta partial pe zona de actiune a indicatorului depasirea interzisa. Eu am senzatia ca ori esti troll, ori nu ai permis, ori ai permis si esti un mare habarnist. De ce zic asta? Pentru ca am vazut la multiple videoclipuri pe site-ul asta comentarii aberante de ale tale unde stii tu cum sa interpretezi legea ca sa para ca de fapt nu e asa cum e. Chiar vreau sa te vad, daca ai permis, cum incepi tu depasirea pe linie continua, cu tot cu filmare din bord, o termini dupa 100m de linie continua (intre timp ai intrat in raza de actiune a indicatorului depasirea interzisa), ramai fara permis, iar apoi castigi in instanta cu „dovada” ca politistii au facut un abuz. Sunt tare curios.

      LAwR am mai spus, nu ai dreptate pentru simplul fapt ca tu nu ai terminat depasirea inainte. Faptul ca puteai evita o groapa, etc, sunt alte cazuri concrete in care sunt sigur ca niciun cap de creta de politist nu te-ar fi oprit sa-ti ia permisul.
      Faptul ca n-au dovada cu depasirea ta, e un alt aspect, dar tot nu inseamna ca tu nu ai gresit. Faptul ca ei au renuntat si ti-au dat avertisment, poate a fost tocmai din lipsa de probe si din faptul ca tu ai vorbit frumos si le-ai explicat frumos punctul de vedere. Dar ce spui tu e ca si cum furi ceva, nu esti prins, apoi spui ca dreptatea e de partea ta, ca tu n-ai furat pentru ca n-ai fost prins.
      Eu in locul tau, cu atat mai mult cu cat stiai de pe Waze ca e politie acolo, as fi asteptat si as fi depasit apoi, cand aveam voie. Daca erai hotarat din start sa ii dai tare si sa il depasesti fara repliere probabil ca nici nu mai ajungeai sa calci linia continua, dar astea deja sunt doar vorbe, in momentul ala asa ai actionat.
      Concret, am fost si eu in situatia in care era sa-mi pierd permisul la un semafor, unde faceam stanga, s-a facut galben dar l-am fortat – atentie, fara sa se schimbe in rosu! Pur si simplu aveam timp sa franez in siguranta, dar am accelerat, stiind timpii de galben la semaforul respectiv si fiind sigur de faptul ca nu se face rosu pana trec.
      Imediat dupa colt ma astepta politistul care sustinea ca am trecut pe rosu, desi el nu avea cum sa vada semaforul de unde se afla si nici alt reper nu avea, doar ca m-a vazut ca accelerez sa trec si eram ultima masina, dupa care cel din spate a oprit. I-am explicat cu frumosul ca recunosc, am trecut pe galben, dar in niciun caz rosu cum spune el. El nu si nu, ca-mi ia permisul. I-am zis ca-l rog sa se gandeasca, ii dau actele si il astept inapoi cu ele, deoarece stiu sigur ca am trecut pe galben (aveam si pe cineva in dreapta, martor ca era galben, si camera din bord). S-a intors la mine apoi cu o amenda pentru trecut pe culoarea galbena a semaforului (2 puncte de amenda parca) pe care i-am platit-o pe loc deoarece stiam ca am gresit, dar nu era de luat permisul. M-a rugat politicos sa nu mai fortez galbenul si mi-am vazut de drum. Daca imi lua permisul, evident ca mergeam cu dovada video a faptului ca eu nu am trecut pe rosu, dar era o pierdere de timp inutila. Pentru mine era clar ca daca incep si ma tiganesc cu politistul imi va lua permisul si nu va vrea sa vada filmarea, de aia nici nu i-am pomenit de ea pana nu a venit inapoi cu permisul si amenda.
      Sfatul meu: sa ne asumam greselile, chiar daca sunt minore si nu incurca pe nimeni, iar pe politisti sa nu-i mai privim doar ca pe niste ciubucari nenorociti (desi sunt si unii din astia, dar nu trebuie generalizat).

    • @doctor faust
      Nu te-am injurat, doar avem pareri diferite. In 6 ani de TT, tin mine sa fi fost injurat de 2 useri, iar tu nu esti unul dintre ei. Sper sa ramana asa 🙂

      Despre inceputul vs. sfarsitul depasirii si „n-am de unde sa stiu ce indicatoare urmeaza”, eu mi-am spus parerea, iar catalinp a spus exact ce am gandit si eu cand am citit comentariul tau… Daca nu ar fi asa, as putea sa incep depasirea cu 100 km/h la iesirea din Timisoara, sa trec prin intersectii cu STOP ca prin branza, si la final sa ma repliez undeva prin Republica Moldova, ca doar n-aveam de unde sa stiu ce indicatoare vor urma.
      Indicatorul il vezi dinainte, actionezi astfel incat sa fii in legalitate pe raza in care actioneaza el. Vezi Cedeaza trecerea, incetinesti inainte de a ajunge la el. Vezi Depasirea interzisa, te repliezi inainte de el. Vezi Trecere la nivel cu calea ferata fara bariere sau Punct de trecere a frontierei, opresti inainte de el. Etc.

      Cat despre studiul de caz, tu compari un indicator care semnalizeaza inceputul zonei de actiune, cu un indicator care semnalizeaza sfarsitul ei. Semnificatia indicatorului „Depasirea interzisa” este clara, interzice depasirea (nu permite in vreun mod calcarea liniei continue), in timp ce indicatorul „Sfarsitul drumului cu prioritate” inseamna ca se incheie zona in care ai prioritate fata de celelalte strazi, dar NU anuleaza orice alt caz in care ai prioritate. Dupa ce intalnesti indicatorul, actionezi in functie de reguli si de noile indicatoare pe care le vei intalni).

    • IntamplariDinTrafic , nu conteaza ce imi spui tu, parerea ta personala dupa cum iti place tie sa interpretezi legea.

      In cazul de fata depasirea e 100% legala si corecta, s-au urmat toti pasii esentiali.

      Legea asta de care vorbesti tu e formata din termeni si definitii. Nu poate sa acopere toate ipostazele posibile.
      Dupa interpretarea mea, a politistilor si a marea majoritatea a celor care privesc, depasirea e 100% corecta si regulamentara, fara vreun motiv de sanctiune.

    • Dacă cel din drepata, cel depășit, accelera și forța autorul să meargă mai mult pe contrasens? Ca să respecte legea cum ziceți voi ar fi trebuit să frâneze brusc și să se replieze pe banda, cu șansa de a provoca un accident.

      Sau dacă avea de depășit un tir? Cum mai vedea semnul de depășire interzisă?

      Codul rutier nu e matematică, sunt multe nuanțe de gri.

    • E clar, n-ai cu cine.
      Daca ai de depasit un TIR si vezi de cand intri in depasire ca urmeaza linie continua, totusi depasesti, doar pentru ca nu vezi semnul de depasirea interzisa, nu?
      LAwR spui ca s-au urmat toti pasii esentiali si e 100% legala depasirea. Pai unul dintre pasi e revenirea in banda. Ala a fost facut dupa indicatorul de depasire interzisa. Cred ca asta spune tot.

    • IntamplariDinTrafic , si totusi, unde in lege spune clar ca revenirea totala in banda trebuie sa aiba loc neaparat inainte de linie? In zona indicatorului si a liniei continue e interzisa depasirea unui alt autovehicul. Dar linia aia se poate incalca din nenumarate motive, fara nicio sanctiune.

      Inclusiv revenirea pe banda a inceput inaintea linii si puteam sa revin complet pe banda pana in linie, dar nu am considerat necesar sa bruschez masina. Toate conditiile de drum permiteau o revenire usoara si legala, fara sa pui in pericol alt participant la trafic sau propria persoana.

      Un articol clar, se poate? Interpretarile fiecaruia nu ma intereseaza. Oricum nu am postat ca sa cer pareri. Doar am expus o intamplare si care poate fi rezultatul daca ai o atitudine corespunzatoare si camera in parbriz.

      Sa sustii ca eu, politia si restul oamenilor nu avem dreptate doar pe baza unei idei personale, nu e tocmai ok.

  5. De cand si pana cand politia accepta dovezi video pe loc din partea conducatorului auto ?!? asta-i o scuza sa ne spui noua , defapt s-a intamplat altceva, de ti-a dat avertisment.

    • De când vor ei. Nu le zice nimeni sa nu se uite la o filmare sau sa se uite. Dacă vor sa înțeleagă și cealaltă parte, se uita.

      Au și ei minte..

    • Parerea mea ii ca acceptau dintotdeauna daca nu erau capsomani sau rau-intentionati. Iar avertismentul l-a primit probabil ca a stiut sa se comporte si in fond si la urma urmei nu a fortat nimic. Daca tragea brusc de volan se putea replia inainte de linia continua dar nu era nici un pericol ca sa necesite manevra.

      Sau o dat o spaga si o rezolvat, dar de ce sa plecam de la premisele cele mai rele. 🙂

    • Asa ceva nu se face , politia nu sta sa se uite la filmarea conducatorului auto ! astea-s vrajeli vechi de prostit internautii , vorba altuia , iti spune sa te prezinti cu ea in instanta si la revedere.

    • Bucsa: daca sunt de buna credinta si nu vor sa piarda timpul nimanui se uita. La mine s-au uitat de mai multe ori, eu fiind oprit ca martor la chestii similare. Nu au ce pierde daca se uita.

      Aici au vazut ca depasirea a fost nepericuloasa, si o suspendare de permis nu era neaparat meritata si nu prevenea nimic in context asa ca l-au avertizat. La urmatoarea probabil o sa il lase fara permis.

      Autorul din pacate din descriere nu isi da seama ca depasirea nu a fost regulamentara, deci sunt sanse mari ca intr-un viitor apropiat sa ramana si pieton o luna pentru o chestie similara.

    • doctor faust

      dupa cum formulezi, de cand vrea muschii lor ,de ieri si pana poimaine. dintotdeauna unii politisti au fost mai flexibili, altii nu. inca de acu’ vreo 15 ani cand unii putau „Derula” inapoi filmarea cu radarul sa-ti arate, sau sa se convinga ca nu ai incalcat o linie continua, si altii ziceau ca nu se poate si ca trimit ei foto la instanta.

  6. esti baftos,f putini se uita la filmare,nu sunt obligati,majoritatea iti spun sec ‘sa te prezinti cu ea in instanta in caz de contestatie’ si hai pa…ai avut bafta de un politist bun nu de un militean

    • dupa cum erau stationati politistii cred ca mai repede era un filtru,cautau ei ceva sau pe cineva

  7. Pentru toti haterii: legea trebuie aplicata si in spiritul ei nu numai in litera! Astia sunt politisti buni! Omul n-a depasit pe linie continua, a calcat la sfarsit un pic dar nu a deranjat pe nimeni, a depasit in conditii de siguranta maxima! Mai terminati cu hatereala de parca voi nu gresiti niciofata

    • Mai omule, nu zice nimeni ca trebuia sa-i fi luat permisul! Asta ii explicau si „haterii” autorului, ca politistii au fost politisti buni si au dat dovada de intelegere. Asa cum spui si tu chiar la final, cu totii gresim. Important sa e sa pricepem diferenta dintre:
      – am gresit si am fost iertat sau am avut noroc, data viitoare voi fi si mai atent
      si
      – am gresit dar nu recunosc nimic, ci din contra, le arat eu tuturor ca eu am dreptate si ei nu

      In situatia de fata, autorul pare sa dea de inteles ca filmuletul ar fi demonstrat ca politistii au gresit, iar noi spunem doar ca nu, nu au gresit. Doar au fost politisti buni si intelegatori.

    • DriveTM , Politistii nu aveau cum sa vada cand am depasit eu din simplul motiv ca nu aveau vizibilitate din punctul in care erau. Ei doar au banuit ca eu as fi depasit pe linie continua, ceea ce nu s-a intamplat. Sigur au verificat imaginea de pe camera proprie iar martorul le-a spus doar ca nu a fost atent la linie/indicator.

      Niciunde in lege nu spune clar ca dupa depasire si pana la aparitia semnului / liniei continue care interzice depasirea altui vehicul din acel punct, tu trebuie sa fi perfect repliat si sa nu atingi linia continua. Scrie doar ca depasirea e interzisa in urmatoarele situatii: xxxblablabla

      Din contra, in lege zice ca sa te repliezi normal si usor, fara sa incomodezi autovehiculul depasit sau alte autovehicule care pot sa vina din sens opus.

      La fel de bine puteam sa ocolesc o groapa sau din orice alt motiv sa incalc marcajul continuu, absolut fara nicio problema atata timp cat nu este incomodat sau pus in pericol un alt participant la trafic.

      Eu NU am gresit in acest caz. Puteam sa trag mai tare de volan, sa bruschez masina, sa o accelerez mai puternic (am +600 cp) iar pe langa astea stiam ca e un echipaj de politie mai in fata de pe Waze.

      Dar aproape orice se poate rezolva daca stii sa vorbesti, sa te comporti, sa pui problema.

      Politistii au confirmat ca nu am gresit si nu au motiv sa ia un permis pentru asa ceva, nu conteaza ce imi spuneti voi, internautii. Da, au fost „buni si intelegatori” pentru ca in instanta nimeni nu le-ar fi dat lor dreptate, nu aveau nicio dovada care sa le sustina ideea si motivul suspenadrii: ca eu as fi depasit in zona interzisa.

      Daca nu aveam camera, nu mai erau asa de buni si intelegatori.

    • Au fost buni si intelegatori pt ca s-au uitat pe filmare 😉 Altu iti spunea sa te prezinti cu filmarea in instanta. Li se rupe ca in instanta ti-ar fi dat dreptate tie 😉 Oricum felicitari pentru +35 km in plus fata de 50! Corectule !

    • @catalinp in cazul in care instanța iti da câștig, ai tot dreptul să depui plângere împotriva agenților și poti cere inclusiv daune.

      Ei au facut doar ce era normal: au verificat sursa mea, sa se convinga daca am depasit sau nu pe linie continuă.
      Ei neavând dovadă video și nici martor care să susțină ceea ce credeau.

      Bine inteles, contează foarte mult atitudinea și modul în care le vorbesti, cum pui problema. Dacă ești gușter atot-cunoscator iar ei sunt plătiți din banii tai sa te slujească, atunci mai mult ca sigur că or să își asume riscul de a fi dați în judecată.

      Mersi pt felicitări. De obicei o calc mai tare pe acolo.

  8. stateau sa blocheze o masina , pe tine te au oprit la trecerea timpului – oricum , era la limita – daca vroia ti l lua daca nu , nu
    si in instanta la fel , judecatorul cu legea in mana da dreptatea cui crede el

    • Cred ca se pregateau sa plece. Stiam de pe Waze ca e un echipaj in zona de ceva vreme.
      Da, il luau daca vroiau.

      Dar in instanta ei s-ar fi prezentat cu o filmare in care sigur nu se intelege ca as fi depasit ceva (daca prezentau vreo filmare ) si chemau un martor care inclusiv de fata cu ei a sustinut ca nu a fost atent la ce fel de linie era in momentul depasirii.

      Orice judecator mi-ar fi dat dreptate chiar si fara sa prezint filmarea mea. Apoi eu depuneam o plangere impotriva lor si puteam cere daune.

  9. Militia romana, insitutie de doi lei

  10. Si avertisment pentru ce, daca tot au recunoscut ca nu ai gresit cu depasirea? Ori s-a infasurat pe roata niste linie acontinua, cumva?

    • doctor faust

      de-abia asta e o intrebare buna, nu restul tampeniilor de pana acum.
      pentru ca dupa cum s-a zis si mai sus de valoarea acestei ‘institutii’ care, de obicei nu face altceva decat sa conduca coloane oficiale si sa incurce traficul, exact la fel am patit si eu in mijlocul bucurestiului.

      ma opreste nenea ca nu acord prioritate la trecerea de pietoni. ii arat camera. ii arat filmarea pe care se vedea ca nu exista niciun pieton nici macar la 5 metri de trecere pe trotuare si „de data asta va dau un avertisment”…

    • Avertisment pentru ca au inceput deja sa scrie PV-ul si nu il pot lasa necompletat. Dar nu stiu pe ce motiv, nu se intelege absolut nimic din ce a scris acolo. M-au cautat inclusiv la extinctor, poate-poate ma prind cu ceva.

  11. Eu sunt curios, cati din astia de mai sus ati fi fost deranjati daca v-ati fi trezit cu el in fata la iesirea din curba? La 0:17, daca ieseati din curba aia, v-ar fi incomodat sau nu?

    Also, limita de viteza acolo este de 50km/h.

    Mi se pare cat se poate de normal ca l-au oprit, chiar daca nu aveau dreptate, majoritatea nici nu-si mai bat capul sa opreasca macar pentru acte si sa le atraga atentia.

    • Niciunul pentru că e vizibilitate foarte buna acolo.
      De unde ai scos limita de 50? Nu exista niciun semn de reglementare a vitezei.

      Ei stau acolo la ciupeala doar pt linia continuă.

    • Nu stiu, eu am masina joasa si nici nu am vedere dupa colt, ma deranjeaza de fiecare data cand prind pe cineva in depasire.

      Nu mai sunt indicatoare cu limitele de viteza?
      Oricum, ai iesit de pe DN, ce limita de viteza crezi ca este?

    • E drum de legătură între centură și DN1. In lipsa semnului se aplică limita de viteză de pe drumul de pe care ai intrat, adică centura în cazul meu. A fost limita de 50 acum ceva timp, cand si pe podul de pe centura era limita de 40. Acum s-au scos limitele dar pe waze a rămas cu 50, motiv pt care unii merg încet iar alții vor să îi depășească inclusiv în zona cu linie continuă = motiv de ciupeala pentru polițiști.

  12. Pacat ca nu au avut radar. Pentru + 35km in plus fata de viteza regulamentara te usura putin la buzunar. Desigur ca nu simteai

    • De unde +35? E vreun semn de reglementare a vitezei acolo? Nu exista. Ei stau acolo doar pt linia continuă, niciodată nu i-am prins cu radar.
      Intr-adevar, un plin de benzină costa mai mult decât amenda la +35km/h.

      Si oricum, ce treaba are viteza cu motivul opririi? Sau ne plece doar așa, sa ne băgăm în seamă?

  13. Voi chiar nu intelegeti legea din Romania. La radar aveau proba in instanta. La alcooltest la fel. In rest ei joaca la cacealma. Rar au probe. Trebuie sa filmeze perfect. Altfel, PV este nul. Nu au nici o proba. Poti sa fii cel mai ticalos, daca nu esti prins.

    • Te pui cu postacul pe internet? El stie orice, e mai destept decât oricine, deține adevarul absolut. Apoi îl trimite mă-sa sau nevasta după pâine.

      Ura și frustrarea sunt la putere.

  14. LAwR
    cauta martorul si fa-i cinste ca te-a salvat.

  15. ce avea comentariul meu de nu l-ati aprobat??

  16. Cine a trasat marcajele în zona respectivă merita un teanc de 500 de pagini din SR 2848-7 după ceafa:
    3.1.2 Linia discontinuă simplă având segmentele mai scurte decât intervalele dintre ele, se aplică în locurile unde este permisă încălcarea ei de către vehicule.
    Si partea care interesează în mod direct în acest clip:
    3.1.3 Linia discontinuă simplă, având segmentele mai lungi decât intervalele dintre ele, denumită linie de avertizare, se foloseşte pentru a semnala apropierea de începutul unei linii continue sau de alt loc care prezintă un risc deosebit.
    Marcajele corect realizate te anunță din timp ca urmează zona unde depășirea este interzisă.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!