It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Aproape ramas fara permis + alte tampenii

Adăugat de IntamplariDinTrafic
Raportează ca șters! 57
  1. Copilul pe trecerea de pietoni, iar unul din spate se gandeste sa depaseasca printre mine si masinile de pe contrasens
  2. Cu 100km/h in depasire, pe contrasens (linie continua) + trecere pietoni, mai in fata Politia, porneste girofarul…dar nu era ora
  3. Acelasi actor ca la 2, inca o tentativa de a preda permisul
  4. S-a emotionat si s-a bagat cam in scurt
  5. Un cretin care zace intre B1 si B2, astept sa se hotarasca, dar nimic, il claxonez, dau flash-uri, el nimic…intr-un final si-a ridicat capul din telefon
  6. O blonda needucata, arunca gunoiul din masina pe geam la semafor
  7. O intersectie unde marcajele nu se respecta niciodata si un idiot care se crede pe circuit si-mi „demonstreaza” mie ca eu m-am bagat pe banda lui, nu ca el nu si-a tinut banda

15 comentarii

  1. are dreapte sebi, e cam legea junglei la noi in intersectie. daca te uiti, toti de pe banda ta s-au dus langa bordura (ma dispera numerotatul in Ro care e pe dos fata de restul lumii) .
    deci toti s-au decalat inafara de tine. poti intelege de ce el e nervos, caci dupa legea junglei de bucuresti tu i-ai taiat calea ca un nesimtit… si fiind in bucuresti, daca nu te grabesti si nu esti badaran la volan esti din provincie, omul s-a conformat…
    ultima nu e o generalizare ca toti bucurestenii sunt ciobani la volan (dar destui) cat am trait pe acolo (da stiu provincia) tot mi s-au parut foarte nervosi, agitati, grabiti inutil si badarani in trafic (blocat intersectii si road rage). SIncer dupa cateva luni si eu devenisem la fel, cred ca cei 30-40% din badarani ii forteaza si pe ceilalti sa fie la fel. Inca tin minte cand la Piata Cosbuc (aia de flori) era blocata intersectia si eu mi-am umplut congelatorul de la aia din spate ca nu am vrut sa intru in intersectie. la urmatorul verde era tot blocata si daca nu intram sa o blochez si eu celor perpendiculari si azi eram acolo :))
    . si acum cand ma intorc tre sa conduc ca un repezit si pe principiu eu am casco si timp, tu ai? caci altfel risc sa nu pot merge pe unde am timp

  2. emeni are dreptate cu benzile. Soferii de la noi nu stiu sa numere benzile.

    Pentru ca tot esti din Ploiesti, o intersectie in care nu se respecta niciodata benzile este cea de la Catedrala :). E jungla acolo, toti se inghesuie pe 3 benzi/4, iar de pe cea de obligatoriu stanga se face intotdeauna inainte.

    • Sa vezi ce claxoane imi iau atunci cand de pe banda 2 in sens vreau sa ies tot pe banda 2 spre sud. Toti de pe banda 3 din sens se inghesuie in mine si ma „imping” pe prima banda. Daca ar fi unul pe banda 1 in sens n-ar avea unde sa iasa 🙂

  3. legat de ultima faza
    acum destui ani timpii semafoarelor de stanga si inainte/dreapta erau diferiti…….s-a schimbat semaforizarea intre timp dar marcarea benzilor a ramas aceeasi
    -normal banda 1 trebuie facuta cu obligatoriu la dreapta iar a 4 cu inainte sau stanga
    -oricum banda 1 se blocheaza ca trebuie sa dea prioritate la pietonii de pe Milea
    -oricum continuarea drumului dupa intersectie e mai simpla cu benzile 2-3-4 si practic se continua drumul drept

    • -de ce sa fie normal ca banda 1 sa fie conceputa pentru obligatoriu dreapta si banda 4 sa fie inainte sau stanga ? Mie mi se pare ca este foarte ok cum e acum, datorita fluxului de masini mai mare care face stanga spre Orhideea decat fluxul care face dreapta spre Afi. In modul actual, toti care se incadreaza pe banda 4 fac stanga. Daca pe banda 4 s-ar incadra SI soferi care merg inainte, numarul soferilor care apuca sa faca stanga pe culoarea verde a semaforului ar fi mai mic.

    • pentru ca aliniamentul drumului trebuie sa fie pastrat
      benzile de stanga in tarile civilizate nu se fac asa la oha, ci se musca din scuar frumos (ca e loc) cu separare clara

      dansul in translatie prin intersectii 1-2, 2-3. 3-4, si dupa cum se vede nici respectat decat de 10% din soferi si niciodata nu va fi pentru ca e contraintuitiv
      „prioritatea de drum drept” nu e neaparat un meltenism ci este cea mai logica dpdv geometric, nu contest ca sunt cazuri in care se impune o alta configuratie din cauza fluxurilor de masini sau a lipsei spatiului, dar pe iuliu maniu e stupid sa ai banda de stanga in aliniament cand este loc sa se amenajeze in mijloc

  4. Da, ar trebui nişte linii p-acolo. De mai multe ori am văzut că e cam invers faţă de cum sunt marcajele: adică prima e folosită de obicei numai pt dreapta (chiar autobuzele se mută pe B2 înainte de semafor şi apoi se „scurg” spre dreapta ca să facă staţia după intersecţie), iar B4 e folosită ca înainte+stânga, nu doar pt stânga.

    • Banda 4 este folosita incorect in cazul descris de tine pentru ca nimeni nu se uita la marcaje.

  5. Passat B6

    De ce opresti la prima faza?? Conform codului rutier poti trece fara probleme.

    • Passat B6

      Conform codului rutier, din 2013, se acorda prioritate pietonilor angajati in traversare PE SENSUL tau de mers

  6. si daca nu exista semn de presemnalizare nu te duce capul ca daca banda din stanga ta dispare, iar drumul pe care se intria are 3 benzi, tu care erai pe b3 inainte de intersectie trebuie sa ajungi langa squar? sau macar sa-ti pui intrebarea… cum am ajuns eu de pe 3 inainte de intersectie pe 2 dupa intersectie?
    asta este exemplul de sofer prost, care stie sa mearga doar drept, sa nu gandeasca nimic in trafic dar sa fiarba imediat pentru ca el nu realizeaza ca greseste, el e perfect si ceilalti gresesc.

    am cateva faze in care aproape le dau PIT la niste cretini care merg spre Grozavesti de pe banda 2, care e marcata obligatoriu de urcat pe pasajul Basarab. Si tot ei foarte revoltati de flashuri si claxon

  7. Florin….vezi ca te agiti ca prostul…a fost doar o intrebare si tu faci spume ca o virgina…unde ai vazut ca m-am agitat eu, daca as fi fost in acea intersectie si as fi fost claxonat ca am gresit as fi avut bunul simt sa imi cer scuze si nu as fi reactionat precum cel din clip…dar na…unii sufera prea tare pe aici…chiar ma surprinde agresivitatea ta neconditionata…

  8. @florin: uite aici http://www.trafictube.ro/bucurestenisme-part-4/ incepand cu secunda 18 cum mi se pare normal sa fie…

  9. La faza 2:

    „Masina din fata mea a virat dreapta pe acostament, avand banda libera am accelerat, dar dupa acesta a revenit pe banda fara sa se asigure, obligandu-ma sa ies pe contrasens”.

    Evita genul asta de manevre ample, mai ales cand ai grabit in spate. Nu de alta, dar cat timp tu te-ai dus in dreapta ( ca spui ca era la 2 cm de tine), sigur acesta a accelerat fiind cel putin cu o parte din masina in paralel cu tine, iar la revenirea ta in banda… ops…
    Daca vroia sa te depaseasca pe contrasens putea cu mult inainte, nu era necesar sa astepte momentul cand tu esti pe dreapta … Practic tu l-ai obligat sa intre pe contrasens. Tot practic daca nu intra pe contrasens tu erai vinovat de neacordare de prioritate..

  10. Inainte de intersectie sunt 4 benzi, dupa intersectie sunt 3 benzi. Mergi de pe banda 1 pe banda 1, de pe banda 2 pe banda 2 si de pe banda 3 pe banda 3. De pe banda 4 faci stanga. E destul de simplu, trebuie doar sa iti tii banda.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!