It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Răspuns CNAIR acostament DN28/E58/E583

Adăugat de timemachine
Raportează ca șters! 37

Revin cu răspunsul celor de la CNAIR la solicitarea de a găsi o soluție pentru „genialul” acostament de pe DN28/E58/E583.

În clip, câteva exemple rapide de situații obișnuite pe DN28/E58/E583, în special Poliția oferind exemplu „legal” și de bună practică.

Re: „Cred că e femeie sau nu știe să conducă …”

Răspuns CNAIR: https://imgur.com/ePc8ktr

Ce mai caută lumea:
  • acostament e85
  • drum european E58
  • e85 o bandă pe sens

15 comentarii

  1. Singura solutie este sa arunce inca 1m de asfalt pe latime, se fac 2 benzi pe sens si parapet de beton sa separe sensurile… dar ” nu e bani ca avem catedrale de construit” infrastructura 0

    • subscriu

    • @ungadrian

      Asta le-am propus și eu:

      1. Informarea conducătorilor auto prin numeroase panouri că acea „bandă” este acostament și acolo au drept de circulație DOAR bicicletele, căruțele, pietonii etc.
      2. Micșorarea acostamentului la o dimensiune care să nu creeze impresia de „bandă” (1m sau 0,5m)
      3. Lărgirea acostamentului la dimensiunea unei benzi de circulație (cea mai bună soluție, dar probabil cea mai costisitoare)

    • Din cate stiu, carutele nu au voie pe drumuri europene, deci nici pe acostament.

    • Haleluia, am lacrimat putin cand am citit penultimul paragraf.

      La fix 20 de ani dupa ce Suedia a demonstrat prin proiectul Vision Zero ca drumurile de tip 2+1 cu bariera mediana flexibila (sau fixa) sunt cele cele mai bune din punct al vedere al costului vs nivel al sigurantei, adormitii din CNAIR s-au trezit.

      Felicitari adormitii maicii domnului, poate cu ocazia asta reusiti sa faceti un drum unde nu sunt saptamanal decese.

    • La modul cum se circula pe la noi si la cit de idioti sint idiotii sint sanse destul de mari ca abordarea actuala (o banda pe sens + acostament aproape cit o banda) sa fie mai buna.
      Situatia ideala ar fi ingustarea benzii a doua cu juma’ de metru astfel incit acostamentul sa poata fi marcat si folosit ca banda de circulatie, insa in felul asta nu ar mai avea pe unde circula carutele si biciclistii (care au voie pe acostamentul drumurilor europene, nu au voie pe carosabil).

  2. anukoi– Si in localitati ce faci? Ce vina au carutasii si biciclistii ca geniile care au proiectat drumurile le-au facut sa tranziteze localitatile?

    • N-au nicio vina, dar legea obliga autoritatile locale sa construiasca drumuri laterale pentru circulatia carutelor. Faptul ca nu prea s-a ocupat nimeni de asa ceva, este o alta discutie.

    • Nu a proiectat nimeni drumurile, sint aceleasi drumuri de pe vremea dacilor si romanilor, putin largite, asfaltate si cu ceva smecleu alb pe ici-colo. Idiotii pamintului ne fac de o droaie de bani cu studii de fezabilitate si tot felul de trasnai ca sa foloseasca drumuri vechi de mii de ani de fapt.

  3. practic a spus ceea ce stia toata lumea: trebuie doua benzi!
    in rest nimic despre stadiu proiect, costuri, data incepere lucrari, etc..

  4. De fapt acum vad, aia in raspuns vorbesc de inchiderea acostamentului sau distrugerea lui – ce puii mei?! Doar nu le-ai propus asemenea enormitati doar ca sa scapi de statidiotii flashuitori, nu?

    Desigur, mai vorbesc despre soferii „care nu respecta”, dar aia nu au iesit pe acel drum decit ca pasageri in microbuz sau in masina cu sofer in care probabil au dormit. Nu poti pe un drum european sa ai si vehicule care merg cu viteza maxima de 80, si masini care merg cu 100, si sa ai o singura banda pe sens. Idiotii pamintului ar trebui sa inteleaga asta si eventual sa reproiecteze drumul.

  5. Solutia optima pe termen scurt ar fi schimbarea marcajelor (cum au propus in comunicat). Am vazut solutia in Bulgaria si mi-a placut foarte mult, alternativ cate un sens are 2 benzi si celalalt o banda pe o distanta de vreo 2 kilometri.

  6. Exact asa era inainte intre Sebes si Sibiu si pe urma au facut ce zic ca au de gand sa faca si acum, adica 2 benzi + 1 banda pe celalalt sens, in mod alternativ. Ar fi mult mai bine, cel putin spre Sibiu mi s-a parut ca a rezolvat la momentul respectiv foarte bine problema. Nu stiu de ce au nevoie de 14 ani de la construirea unui drum sa ia niste masuri.
    Cand am mers pe zonele respective am crezut ca innebunesc, ca nu era sigur sa merg pe acostament si pe banda normala era si mai nesigur ca ma presau toti tampitii si ma depaseau prin dreapta. De obicei incercam sa ii las sa treaca atunci cand ajungeau in spatele meu, dar nu prea aveau rabdare racerii.

  7. Degeaba… degeaba vor face 2 benzi si un acostament mai micut. Noi ca popor suntem idioti; deci ma duc oradea-arad. Vede lumea ca am antena, implicit si statie cb (doh’) si intre localitati merg cu 90-95-100 (unde se opreste tempomatul cand apas bumbul) dar apoi vin toti astia schumacheri ma depasesc ca de parca ar fi la concurs si in urmatoarea localitate o ard cu 45-50 desi nu este radar si in loc sa mergi constant cu 70-75 prin localitate si 90-100 pe afara mergi aiurea cu 120-140 afara si 45-50 prin localitate; la prima pasare intre localitati te sperii ai franat de la 120-140 la 100, pierzi controlul si te duci pe apa sambetei… vedeti de ce nu meritam noi autostrazi? Pentru ca suntem prea prosti pentru asa ceva. E ca si cum am merge la curve si ne-am face o labuta sau ne-am suge tot noi in timp ce o platim pe aia sa priveasca.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!