Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB
Produs din oferta Xiaomag.ro
699,00 lei
699,00 lei
Vezi detailii
Reflexe de cretin.
O depăşire simplă, lejeră … cu surprize. Ptr. că prostul până nu+i fudul nu-i prost destul îmi bagă faza lungă şi când trec pe lângă el!
Ce prostan crizat :))) . Poate avea ochelari cu lupa profesioanala de te vedea asa aproape :)) .
Si un tir avea timp sa depaseasca.. :d 😀
Ce ghiolban mai nene, trebuia sa-i lasi niste cuie in urma sa se invete minte.
are xenoane in faruri normale ca sa orbeasca mai tare…
Ce rinocer incult. Posibil sa fi fost incepator, dar si asa… a abuzat de saraca faza lunga 😐
Xenon pe faruri clare, de 6000k sau 8000k… e pedeapsa mare pentru ceilalti participanti la trafic.
Cine a dat – la clip? Puneti-l sa-l vedem… poate e cel cu flash-ul :))
+
Si eu am bi-xenon, deci pica din teorie orice orbire. Eu am lupe in schimb si m-as cam mira sa aiba si el.
TraficMadrid, probabil e dat din greșeală.
@Verdenpom, o instalatie de xenon omologata nu se va monta niciodata pe planeta asta…. pe o masina cu faruri clare (fara lupa). Am avut si eu bi-xenon pe faruri clare pe 2 masini, montate in fata blocului. Eu le-am montat pentru ca am avut de parcurs distante de mii de km in Europa si m-au ajutat foarte mult, acestea fiind reglate sa bata jos, iar faza lunga nu am folosit-o niciodata!
„Orbirea” este foarte valabila, atata timp cat soferul isi regleaza farurile sa bata sus, iar geometria acestora este praf, chiar si pe faza scurta!
Tipul din clip nu avea faruri cu lupa! Diferenta se vede de la kilometri distanta…
Vezi am uitat sa precizez ca are ahl sau afl, nu stiu cum se numeste si este de la mama ei din fabrica Boschum originala. Sunt faruri din acelea ce se curbeaza cand virezi volanul, desi daca ma intrebi pe mine uneori chiar sunt stresante fata de cele normale. Fiind obisnuit sa vad putin si aia doar in fata fara coltul curbei acum trebuie sa imi scot capul pe capota sa vad mai bine.
VIN-ul nu minte bre si nici modulul pus pe masina in spate langa rezervor.
AFL (Automatic Following Lights), se monteaza tot pe faruri cu lupa 🙂 si nu incomodeaza pe ceilalti in trafic, doar ajuta la o vizibilitate mai buna in viraje. Nu au legatura cu elevatia farurilor cu xenon, unde sunt senzori ce actioneaza instant motorasele 🙂
Am vrut si eu sa montez AFL, dar nu cred ca merita efortul (Vectra C)
Merita efortul. Daca ai vreo 500-600 de euro de cheltuit. Orice mama de halogen nu bate lupa+xenon pe faza scurta mai ales cand ai viteza si ti se regleaza automat inaltimea farurilor.
Pachetul complet merita: AFL+ senzori de elevatie+xenon. Altfel, din punctul meu de vedere, nu consider un avantaj doar AFL (decat sa vada lumea ca le ai). Pe mine m-ar fi costat 300€ doar un far pregatit pentu asemenea dotare + motorase + traseele electrice daca nu sunt…. sa nu mai zic de manopera. Ca sa demontez un far trebuie sa demontez spoilerul de tot :))
Adevarat, pentru un cacat de far trebuie sa dai toata fata jos. Iar daca e vorba de tot pachetul chiar nu merita. Oricum nici dracu nu stie ca tu ai AFL daca nu le zici, in masina se diferenta daca e pana acolo.
Ai 2 variante: fie iti cauti la dezmembrari faruri si toate prostiile (iesi ceva mai ieftinut) fie iti cumperi o masina care are afl sau pui bi-xenon normal fara afl dar sa fie cu lupa obligatoriu nu vrei sa iti umpli frigiderul noaptea sau sa sughiti si sa te ineci.
Probabil un sofer care circula doar o data pe an, si habar n-are sa aprecieze distantele. Pariez ca s-a inchinat, si i-a povesit si la nevasta cand a ajuns acasa, cum era el sa moara pe sosea din cauza ta 😀
Sa nu uitam ca noaptea datorita farurilor de pe sensul opus totul pare mai aproape pentru ochi decat este… dar un sofer experimentat stie sa aprecieze corect distantele.
areveul: Și ce are a face cu acțiunile lui ? Când a ajuns lângă mine mi-a băgat faza lungă în ochii!
@TC nu a fost cu repros, e doar o observatie personala asupra traficului de noapte, eu m-am trezit cu unul si care mi-a dat flash-uri asa ziua in amiaza mare (pentru ala nu am explicatie) 🙂
flashurile de la sfarsit ma duc de asemenea cu gandul la proverbul amintit de tine…
(se poate sterge primul…)
probabil ca era un sofer care conduce doar rareori noaptea… nu asta e problema cea mare, ci faptul ca are faruri ilegale… hid-uri bagate in faruri normale, fara lupa.. in fine, la orice drum nocturn, oricat de scurt, este cel putin unul care sa te orbeasca… Noi, cei cu faruri „legale” suntem o specie pe cale de disparitie…