It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Regretarea unei fapte bune !

Adăugat de AugustinTM
Raportează ca șters! 46

In primul rand vreau sa incep cu: Da, stiu, am titluri de cancan, de facut sa dai click si play. Mai tare poate titlul decat continutul HAHAHAH. Tzapaaa !!!! Dar totusi era sa fie un accident, doamne fereste daca pica cu capul pe asfalt. Casca era bonus… de unde atata fericire.

Sau macar aproape regretare.

PS: Asa la inceput – tot cu papucu` am filmat.

Recomand totusi 1080p.

Poate contine urme de carnita ramasa printre dantura.

1. Era sa regret ca am facut o fapta buna. Cea cu golfu` nu a vazut biciclista, dar nici ea nu a anticipat de ce am oprit oare in mijlocul drumului. Totul tine de preventie.

2. Un bou care totusi se uita si in stanga la mine stiind ce face, nu doar in fata cacalu` ( cacofonie style ).

3. Aiurea, pus la abureala, deoarece la 10 semafoare prind minim 4 dinastia. Deci e ceva normal deja.

 

Ce mai caută lumea:
  • ana biciclista
  • reguli fapte bune

44 comentarii

  1. Prima faza e destul de urata. 🙁 Aici e vina lui ca nu s-a asigurat. E ca si cum ai fi pe B2, tu il lasi, dar de pe B1 mai vine unu si da in el.

    • Sincer la aia ma gandeam si eu :)) PS: Era una ( nu ca ar conta ).

    • Vinovat este cel cu Golful in caz de ceva dar papusica de pe bicicleta nu si-a pus neuronii la treaba de ce e o masina oprita pe singura banda fara semnal.

    • tepes unu

      @AdyEuro: papusica s-a oprit, dar neuronii tai is in somn.

    • Locosfantul

      La faza asta, este o singura banda. Nu vad nicio pista de biciclete lipita de ea. Biciclista depaseste pe dreapta in cadrul aceleiasi benzi. Cum e vina celui cu Golf-ul ?

    • @Locosfantul Pentru multi utilizatori de pe TT exista doar articolul cu „neasigurare la schimbarea directiei de mers”. Restul, e optional. Se scot ochi pentru lipsa preventiei dar biciclistii au voie sa se strecoare printre masini si bordura fara sa aiba vreo responsabilitate.
      Uite cum aici (http://www.trafictube.ro/semnalizarea-vezi/) biciclistul nu are nicio vina.

    • Locosfantul. Despre ce depășire vb !?
      Singurul vinovat Golful!!!

    • romanu, wow, sper că trolezi!

    • Locosfantul

      @Trafic Craiova: Cum adica „ce depasire” ? Nu vezi ca trece cu bicicleta pe langa masina, pe aceiasi banda, pe dreapta ? In fine… imagineaza-ti te rog urmatoarea situatie. Inlocuieste bicicleta cu o motocicleta, in rest totul ramane identic. Mai esti convins ca Golf-ul e de vina? Si bicicleta e un vehicul cand circuli pe drum, trebuie sa respecti exact aceleasi reguli.

    • Locosfantul, mă bucur că ai clarificat faptul că și bicicleta este vehicul. Da, Golful este singurul vinovat (fie motocicletă, fie bicicletă) pentru că:
      Art59 Pct 2:
      În intersecţii, conducătorii vehiculelor care virează spre stânga sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere vehiculelor cu care se intersectează şi care circulă din partea dreaptă.

      Tu zici că și bicicleta are parte din vină (deși cred că este destul de clar ceea ce am scis mai sus) pentru că depășește pe dreapta.

      Acum hai să clarificăm și aspectul depășirii: Este depășire dacă vehiculul iese din banda sau din șirul de vehicule în care se află. În cazul de față banda se exclude, rămâne șirul.
      Crezi că bicicleta se afla în spatele autorului? Sincer cred că și-a văzut mereu de drum, lângă bordură, așa cum prevede legea.

  2. Andrei Ciocan

    Sefu, la punctul 2 unde vezi dumneata semnul de sensgiratoriu ? Eu m-am uitat de zece ori si nu l-am dedectat, deci prioritate de dreapta. Nu mai confundati orice cerc din mijlocul unei intersectii cu un sensgiratoriu. Daca te intreb acum care-i definitia unui sensgiratoriu o sa dai din colt in colt. Evident autotstiitorul google o sa te salveze. Propunerea mea e sa mai dai odata examenul de carnet, de asta data pe bune.

    • Passat B6

      Nu e sens giratoriu, r intersectie DIRIJATA. Autorul are cedeaza la intrare in intersectie si la fel are ala cu haudi. As pune geotag dar nu stiu cum 🙂

    • „Domnu„` Andrei, din moment ce sunt intr-o intersectie oarecare am prioritare right ? Chiar daca nu e sens giratoriu`. Eu spun sa mai dai ( daca ai ) inca odata pentru permis… tu, deoarece esti in plop si plopul nici macar in aer, ci in spatiu` undeva departe.
      Stima si sanatate !!!!

    • @”Sefu Andrei”, m-ai obligat sa-mi fac cont ca sa-ti raspund.
      Scoate capul ala de unde l-ai infipt si casca ochii, ca sunt convins ca la fel de superficial analizezi intersectia si din spatele volanului: stop cadru la 0:31 si spune-mi ce marcaj are pe jos gibonul cu Audi? Auzi, te-ai uitat si de zece ori…
      O idiotenie mai mare nu am auzit de la o gagica care era sa intre in mine si cand i-am aratat semnul ei de STOP pe langa care de abia trecuse, mi-a zis ca e pentru intersectia urmatoare.

    • Tigri și autorul ce semn are mă rog? Pauză la 0:29.
      P.S. vezi cum se poate și fără ofense ?

    • @Trafic Craiova: acelasi pe care il are cel cu audi la 0:32, adica cedeaza trecerea. Autorul trebuia sa cedeze la cei care veneau din stanga, la fel si calul ochelarist.

    • Vecinu, e filmat în Anglia și nu am observat eu?

    • @Trafic, o vezi cum vrei tu. Autorul are cedeaza trecerea si o cedeaza celor care sunt deja inscrisi in traversarea intersectiei, sau ce naibii e aia. Are cedeaza trecerea, trece de ea.
      Acum a trecut de ea, gibonul (insist sa-l fac gibon) apare in cadru cand autorul deja a patruns in a doua intersectie. Vrei sa-mi spui ca in acest moment, semnul ala de pe jos nu are semnificatie pentru Audi? Daca nu acum, atunci cand si pentru ce a fost pus ala pe jos?
      Din explicatiile date de tine, Audi-ul ar trebui sa aiba un mare semn de drum cu prioritate, el nu are cui sa-i dea „prioritate de dreapta” acolo, e singur in intersectia aia a lui. Ar trebui sa-i dea prioritate si unul care intra prin stanga autorului si face rondul ala.
      Si legat de jigniri, i-am raspuns colegului intepat si atotstiutor in acelasi fel in care el se adreseaza autorului. Dupa cum vad, „sefu” a insistat sa se faca de ras si cu definirea rolului marcajelor. El ar da peste pietoni aflati pe trecerea, daca nu vede semnul de trecere pietoni pe stalp si e doar marcaj pe asfalt.

  3. Andrei Ciocan

    O completare, sageata aceea indica ocolirea unui obstacol prin dreapta si nicidecum un sensgiratoriu.

  4. Passat B6

    Ar trebui sa fie obligatorie casca pentru biciclisti asa cum e pentru mopeduri, pentru ski ( in tarile civilizate ). Eu nu ma sui pe bicicleta fara ea. Drept e ca am cumparat-o a doua zi dupa ce am coborat cu 83km/h cu bicicleta… 🙂

  5. 1. era sens unic acolo la dreapta?

  6. Și să fie și mai clar:

    • Se poate putin mai clar?
      Din mai multe unghiuri, eventual sageti colorate de marime mare.

    • Ov, eu sunt din Craiova, nu sunt din Timișoara și nu știu zona. Îmi pare rău să te dezamăgesc.

    • @Trafic Craiova: pentru ca nu sunt indicatoare ca ala e un sens giratoriu consideri ca celalalt a avut prioritate fata de autor? Atunci in situatia asta daca eu vin cum se vede in embed am prioritate fata de cel din stanga pentru ca el a avut stop?

      Sau mai interesant, la AEM (Piata Gheorghe Domasneanu – nota Rebreanu = Bulbuca), situatia de care am zis in comentariul catre Ov:

      Nu e nici un semn de giratoriu nici aici.

      Uite cum vad eu situatia:
      – drumul cu galben e cel prioritar
      – drumurile cu rosu si cu portocaliu sunt cele neprioritare
      – indiferent cum s-ar fi intalnit autorul cu celalalt, autorul er fi fost deja pe drumul cu prioritate, iar celalalt nu poate dovedi ca el a venit de pe drumul cu prioritate sau de pe drumul din stanga.
      Vezi cele 2 posibile situatii de poc, cum le vad eu:

      si

      Sper ca m-am facut inteles de ce consider ca autorul are dreptate acolo chiar si fara indicatorul de sens giratoriu. Pe scurt, cred ca sunt 2 intersectii distincte nu una singura si ca drumurile neprioritare nu se intersecteaza niciodata. Nu e acelasi lucru cu o intersectie in cruce cu un obstacol la mijloc.

    • RebounD11
      1 si 2 sunt situatii diferite. Dupa mine este destul de clară treaba acolo, avem scuar avem intre-adevar mai multe intersecții.
      Revenind la situația din film (unde înainte chiar era alt marcaj, dar este irelevant acest aspect). Dacă interpretăm așa cu drumul galben fiind cel cu prioritate, cum tratezi cazul acesta:

      Îmi mențin ideea de prioritate de dreapta, mai ales că prioritatea se stabilește la intrarea în intersecție.

    • @Trafic Craiova: In situatia ta as aplica prioritatea de dreapta, ca atunci cand cel de pe traseul galben vireaza la stanga.

    • @traficcraiova. Din moment ce eu cedez trecerea celor care vin din stanga, deoarece am cedeaza, in momentul in care intru in intersectie cel din dreapta e OblIgat sa-mi cedeze trecerea, el avand cedeaza la fel. E ca si cum cel cu audi, nu ar mai da prioritate nimanui, sau nici macar eu daca venea vreunul din stanga.
      Deci clar in caz de accident, cel cu audi ar fi fost vinovat fara dar si poate.

  7. La Euro/Dedeman nu e sens giratoriu. Aveti amandoi cedeaza.
    Cere-ti scuze :))

    • Pe acelasi principiu la AEM cine intra de pe Rebreanu in rond tre sa dea prioritate la aia de pe Lidia sau de pe Buziasului ca vin din dreapta… ca nici acolo nu ai indicator ca ii sens giratoriu, e tot un rond, doar mai mare. 🙂

  8. Andrei Ciocan

    OK, sa revin cu un comentariu mai neutru.
    Semnele de circulatie se pun in dreapta, eventual in stanga drumului, pe suporti. Cele inscrise pe asfalt nu au rolul decat sa dubleze indicatoarele de pe suport, sa fie mai vizibile.
    Nu exista nici un indicator de sens giratoriu ci un indicator de „ocolire obstacol prin dreapta”.
    Asadar in intersectia respectiva se aplica regula prioritatii de dreapta.
    Pe viitor voi incerca sa am comentarii strict la subiect, fara sa jignesc membrii trafictube.
    Va multumesc.
    PS : Am destui ( foarte multi ) kilometrii si la randul meu am facut unele greseli in trafic.

    • „Semnele de circulatie se pun in dreapta, eventual in stanga drumului, pe suporti. Cele inscrise pe asfalt nu au rolul decat sa dubleze indicatoarele de pe suport, sa fie mai vizibile.”

      Asta de unde ai scos-o?

    • @Andrei, atunci cel cu Audi la cine ar fi dat prioritate ? Celor care vin din dreapta ? In dreapta nu exista nici un drum. Atunci de ce are cedeaza ? wtf oameni buni, numai intelegeti ideea ? E ca si cum eu nu ar trebui sa le dau prioritate celor care imi vin din stanga si sunt deja in intersectie.

  9. Andrei Ciocan

    Acolo a fost intradevar un sensgiratoriu ( ma ghidez dupa semnele de pe asfalt ) dar care probabil s-a desfiintat.

  10. Andrei Ciocan

    # RebounD11 Eu sper ca se discuta serios pe acest forum. Precizez in continuare ca voi avea o atitudine cat se poate de cordiala cu colegii de discutie.
    Du-te te rog la capitolul Semnalizarea rutiera art. 65.
    Multumesc.

    • Foarte serios sunt… poate nu foarte formal 🙂

      Art. 65 de care vorbesti explica prima parte a frazei tale, cu care eram de acord. Nu sunt de acord ca cele de pe jos (marcajele) sunt doar pentru a dubla pe cele de pe stalpi.

      Faptul ca pot avea si rolul ala nu inseamna ca e singurul lor rol. Cauta la sectiunea Marcaje din aceeasi legislatie si vei vedea ca exprimarea este exact aceasta, anume ca marcajele pot repeta indicatoarele nu ca trebuie sa le repete.

  11. Andrei Ciocan

    Da, exact, art. 82, de acord. Dar marcajele fara indicatoare nu prea au nici o semificatie. Marcajele au rolul de a mari impactul vizual al indicatoarelor.
    Revenind la problema noastra, intersectia in cauza nu este semnalizata ca fiind un sensgiratoriu, ci o intersectie unde trebuie ocolit centrul intersectiei prin dreapta. Asa incat nu putem vorbi de „un rond” cu rol de sensgiratoriu ci de o materializare a centrului intersectiei care trebuie ocolit prin dreapta. Asta vreau sa accentuez, nu avem un sensgiratoriu. Cred ca intentia a fost de sensgiratoriu, au facut marcajele si apoi s-au sucit, a devenit intersectie simpla. Asadar daca nu e sensgiratoriu nu e prioritate de stanga. De acord ? Oricum ceea ce avem acolo e o tampenie din punct de vedere al legislatiei rutiere, dar ne bazam in prima faza pe indicatoare si nu pe marcaje.

    • @Andrei Ciocan: eu mi-am spus parerea despre intersectie. Problema mea era cu exprimarea ta legata de marcaje, exprimare pe care o contiunui, te citez:

      „Dar marcajele fara indicatoare nu prea au nici o semificatie. Marcajele au rolul de a mari impactul vizual al indicatoarelor.”

      Treaba asta pe care o sustii nu are acoperire legala – nu zice nicaieri ca marcajele TREBUIE sa repete semnificatia indicatoarelor, ci ca in anumite situatii POT sa o faca. Tu efectiv ne spui ca ignori marcajele (ca ele nu au nici o semnificatie pentru tine mai exact) daca nu repeta niste indicatoare. Ce imi spui tu pe scurt e ca esti din categoria celor care merg inainte de pe obligatoriu la dreapta si fenteaza coloana daca nu are un indicator sau fac stanga de pe obligatoriu inainte ca primul din clipul asta. Pe scurt ce imi spui tu e ca in situatia de care discutam in clip daca cineva venea din stanga autorului sustineai ca autorul ar fi avut prioritate de dreapta, ca are doar marcaj de cedeaza trecerea nu si indicator.

  12. Andrei Ciocan

    E ok, cadem la pace ? Pana la urma cu scuzele de rigoare, tot n-am inteles e intersectie cu sau fara sensgiratoriu ? In lipsa semnelor de circulatie specifice daca cadem de acord ca acolo nu e sensgiratoriu „cedeaza trecerea” pe toate laturile intersectiei nu-si prea are rostul. Daca e intersectie cu sensgiratoriu trebuia sa apara indicatorul de circulatie specific si nu apare.
    Si asa cum e frumos intre participantii la trafic, Drumuri Bune tuturor !

    • „E ok, cadem la pace ?”
      Nu cred ca eram in vreun conflict 🙂

      „Pana la urma cu scuzele de rigoare, tot n-am inteles e intersectie cu sau fara sensgiratoriu ?”
      Eu nu am zis niciodata ca ar fi sens giratoriu. Oricum e sens doar daca e prezent indicatorul de sens giratoriu. Cum aici nu e prezent acel indicator, e clar sper pentru toata lumea ca nu e un sens giratoriu.

      „In lipsa semnelor de circulatie specifice daca cadem de acord ca acolo nu e sensgiratoriu „cedeaza trecerea” pe toate laturile intersectiei nu-si prea are rostul.”
      Am cazut de acord ca nu e sens giratoriu… dar aia nu inseamna ca daca ai cedeaza pe toate laturile e sens giratoriu. Totul depinde de cum interpretezi intersectia. Mai mult in situatia asta nu sunt pe toate laturile cedeaza. Doar pe 2 din 3: pe latura pe care vine autorul si pe latura din dreapta, de unde vine cel cu Audi.

  13. Andrei Ciocan

    1) Cum faci ( faceti mai multi dintre voi ) sa scrieti inclinat, ingrosat, etc ?
    2) Urmaresc cu atentie de mult trafictube si trag de multe ori invataminte din clipuri / discutii.
    3) Eram sa dau peste un biciclist ieri la semafor. Eu incadrat pe banda dreapta (la semafor ) am facut la dreapta ( cu semnalul de rigoare ) el trecand pe langa mine prin dreapta mea si mergand inainte. Noroc ca aveam un pasager pe scaunul din dreapta care a strigat la mine : BICICLETA. !!!! Precizez ca nu stiu de unde a venit, ca nu l-am depasit, iar sambata in Bucuresti a fost zi calma, nu am sta la semafor decat un ciclu. OK, nu legal, dar moral cum ar fi fost ? Trebuia sa ma asigur si in oglinda cand am plecat de la semafor, fiind aproape lipit de bordura ? O motocicleta n-ar fi incaput pe acolo. Multumesc de eventualele sfaturi.

    • 1) Cu formatari HTML. Vezi aici 🙂
      2) Si bine faci, mai ales partea cu invatamintele. Si eu si probabil multi altii au invata ceva de aici si privesc altfel unele situatii in trafic.
      3) Dilema asta am avut-o si eu… pot sa iti zic ca depinde. In cazul descris de tine probabil biciclistul era vinovat, dar sunt unele situatii similare in care si soferul poate fii vinovat. Ai aici cateva treburi de care sa tii cont – dupa parerea mea:
      – biciclistii trebuie sa circule cat mai pe dreapta in cazul in care mersul pe carosabil este singura optiune. In acelasi timp si tu esti obligat sa circuli cat mai pe dreapta de aceeasi lege (aliniatul (1)).
      – un vehicul se depaseste pe stanga (cu vreo 2 exceptii, dar tu nu faceai stanga si nu esti nici tramvai)
      – desi se mentioneaza explicit doar pentru categoriile A si conexe ca trebuie sa circule pe un singur sir, art. 41 – din link-ul de mai sus – impreuna cu definitia depasirii implica acest lucru pentru toate vehiculele.

      Pe scurt, daca tu nu l-ai depasit, inseamna ca el te-a depasit pe dreapta; daca l-ai depasit cu suficient de mult in urma e aceeasi situatie… doar daca l-ai depasit imediat inainte de a face dreapta poate fi vina ta ca nu te-ai asigurat ca ai timp/loc sa te repliezi.

  14. @AugustinTM La prima faza, desi e doar recomandata casca pentru biciclisti, ar trebui de fapt s-o poarte fiecare. Nu se stie niciodata, poti sa nu fii de vina, dar te loveste careva (poate numai din greseala) si atunci regreti ca n-ai avut-o pe cap.
    A doua faza, foarte interesanta discutia despre intersectia respectiva 🙂 Poate cel mai bine ar fi ca autorul sau cineva din TM care circula frecvent pe-acolo sa le dea un mail celor in grija carora este, sa-i intrebe ce-au vrut ei de fapt sa obtina cu ea si daca nu mai au ceva de adaugat acolo 🙂
    La ultima faza, dap la viteza aceea fantastica era foarte, foarte greu sa mai opreasca in conditii de siguranta intre 0:40-0:43 (galben si apoi rosu). Cred ca … nici nu l-a interesat 🙁
    + mai ales pentru discutie 😆

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!