It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Reverse назад

Adăugat de Filip_24
Raportează ca șters! 52

Nu am vrut sa schimb banda deoarece cei de pe banda 2 veneau foarte tare si nu vreau sa imi risc masina pentru un nebun.

 

Ce mai caută lumea:
  • cand iesi dintr o curte intr o strada cu sens unic ai voie sa dai cu spatele ?

63 comentarii

  1. ungadrian

    ics …pe bune? in 2 metri mai in fata ,avea loc sa o lase fara sa calareasca bordura

  2. Pai stai o clipa, dai cu spatele când ai drumul liber, nu când ai coloana de 5 mașini în spate.

  3. Oprirea permisa acolo? Ha ha

  4. Aici ai procedat corect ca nu l-ai lasat .
    + Evident

  5. Rebound ai devenit hater de serviciu. Te simți bine? Ca la 50 ani cat ai in loc sa Îți aștepți pensia faci pe hater-ul aiurea.

  6. Eu hater? O fi… dar cu varsta nu ai nimerit-o 😆

  7. Pun pariu ca daca ala era doar oprit acolo, reuseai fara probleme sa te incadrezi pe bada doi si sa treci de el.
    Intradevar manevra aluia e tampita, da si tu cauti scandal aiurea.

    • Dupa taxi, la sec. 35 avea loc și timp berechet si sunt convins ca ar fi găsit pe cineva sa- l lase. Dar na, e mult mai mișto să ai material pentru trafic tube…

  8. @ics esti din Bucuresti? Circuli in Bucuresti? chiar va luati aiurea de el ca a cautat scandal…fiti voi gaini, nu ziceti nimic in momentul in care nesimtirea e mare! Ca putea evita sunt ferm convins, dar cred ca multi dintre voi pe trafictube ati inteles gresit termenul de libertate si ati uitat ce inseamna respect si sa respecti unele reguli!
    Multi dintre voi sunteti miei cand vine vorba sa-i explici unui ceafa lata ca e prost si cand vedeti pe unu ca vrea dreptate si cere respect (pe buna dreptate!) ii scoateti ochii ca e zmeu, smardoi, ca o sa gasesti pe unu sa ti-o dea, da frate! sa mi-o dea, dar pana atunci du-te-n **** si respecta toti participantii la trafic si respecta regulile alea care oricum sunt de c***t!

  9. Ai un plus de la mine!

  10. Hai sa lamurim niste treburi.
    Am pus geotag, sa se vada clar.
    Este permis mersul inapoi pe strazile cu sens unic, dar nu mai mult de 50 de m, ca oricum mersul inapoi pe mai mult de 50m e interzis.
    Multe manevre, desi permise, incomodeaza.
    Asta e motivul pentru care i-am luat coliva la rascolit unuia imbracat in uniforma de politist, ciordita probabil de la o magazie de recuzita foto-film. Ca un politai nu executa manevra de oprire aici

    Prima alee laterala, dreapta, de dupa pod e cu acces restrictionat. Daca ai permisiune sa te bagi pe acolo, stii unde e si nu ratezi iesirea ca Visatorul.

    Q: cat e valabil semnul de oprire interzisa ? Ca restrictia incepe de la Crangasi, sa zicem.

  11. Vai abia astept sa iti rupa unu mufa :), pun pariu ca si tu ai fost pus in situatia sa dai cu spatele ca el, si cei din spate te-au ocolit fara sa te sicaneze! Frustratule! Repet : Sper sa iti rupa unu mufa cat de curand 🙂

    • ma asteptam ca toti cei care comenteaza pe tt sa aiba un minim de cunostinte in legislatie rutiera, sau macar sa gandeasca, ceea ce nu e cazul la tine

    • Corect, susțin

  12. incepatorul

    Ipotetic vorbind: vin pe prima banda pe un drum, am linie continua deci nu am voie sa trec pe cealalta banda. Mi se termina linia continua cu 20-30 de metri inainte de un obstacol pe care sa zicem ca l-am observat cu 100 de metri inainte, eu circuland legal cu 50km/h, deci ~14m/s. Rezulta ca eu am 6-7 secunde in care sa ma asigur, din care in ultimele 2 pot executa manevra de trecere pe banda a doua. Daca in perioada asta extrem de scurta vin continuu masini pe banda a doua, n-am de ales decat sa ma opresc in spatele obstacolului. Si aici vine buba: daca m-am oprit, am sanse spre 0 sa reusesc sa pornesc, tinand cont ca pe banda a doua vin continuu masini.
    Ori, „Pentru efectuarea manevrei de mers înapoi conducătorul unui vehicul este obligat să se asigure că manevra se poate efectua fără pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic”.
    Mie mi se pare ca ma pune pe mine in pericol facand acea manevra.

    • Ics probabil ai o vârstă mai mare ca mine, însă te asigur de faptul ca…. Am vrut sa Îți răspund însă mă doare în 4 litere de părerea ta

    • Daca dorea avea timp sa opreasca inainte de intersectie sa poata ala da inapoi dar cand se vrea senzational………………..

    • 100 și ceva de mii de km experienta. Amenzi 0. Cine mi a arătat legal ca nu am dreptate? Aștept răspuns

  13. Filip fugi si cere azil politic pe undeva fara conventii de extradare. Penal tata . Si blocat drumul public. Toti matlanii cate opresc neregulamentar sr trebui bagati la bulau.
    De cand ai obligatii fata de cei care vor sa dee cu spatele unde vrea unicul lor muschi sau fata de cei care nu le au cu sensul de mers ?

    • @ICS

      Eu zic să încetezi cu instigarea. Watta ?
      Daca tot esti pe felie cu legislatia si avand in vedere geotagul si detaliile, era sau nu oprirea inerzisa acolo ? Chiar avea ala voie sa dea cu spatele pana la indep;linirea dorintei sale ?

  14. De la mine +. Cei care au dat minus credeau ca esti obligat sa te bagi pe banda 2…si daca era banda libera, tot o manevra de prost e datul cu spatele pe contrasens. Putea sa intoarca 100m mai in fata.

    • Trecem peste exprimarea interpretabila, de ce presupui ca toti cei care il critica au dat minus sau de ce presupui ca toti care au dat minus au acea parere?

      1. Eu am dat plus, ca nici mie nu imi plac balalaii care se opresc in drum aiurea (ca ala care dadea in spate putea sa dea foarte putin ca avea intersectie si linie continua inainte de ea)… dar l-am dat inainte sa vad tot clipul, ca mi-am facut sperante dupa postarea cu ‘nazadurile ratate’. 🙂
      2. Cu toate acestea spuse la 1., am mai zis la alte clipuri ale autorului ca ar fi binesa rezolve situatia cat mai repede nu sa seambitioneze sa o lalalie.
      3. Nu cred ca o zis nimeni ca era obligat sa se bage pe B2… dar in cazul asta, legal vorbind, ala avea voie sa dea cu spatele acolo, cum a zis si @ics, faptul ca a bagat in marsarier nu implca si automat ca da cu spatele ci poate sa astepte sa se elibereze drumul. Autorul trebuia sa semnalizeze, sa se asigure si sa schimbe linistit banda… putea sa il claxoneze si injure, dupa mine era justificat dar si maxim ce putea face.
      4. Ce face el? Se baga ca supozitoru’ in spatele aluia si trage frana de mana… s-a si dat jos din masina, chestie car poate fi interpretata ca violenta. Iar cireasa de pe tortul de ‘cacao’ e faza cu sunatul la politie.

    • Astia care sustineti ca buhaiul aia a oprit regulamentar acolo cred ca nu sinteti sanatosi. Sau poate o fi regulamentara oprirea in zone de preselectie, intersectii, sau cind se stinjeneste clar circulatia.

      In plus ala in mod clar e la pamint cu creierii, putea s-o opreasca acolo pe breteaua de intrare in benzinarie care nu era circulata si pe care nici nu stinjenea traficul, si cu ceva intelegere nici macar pe cei care intrau in benzinarie.

    • RebounD11, din cite-mi aduc aminte e interzis sa dai cu spatele in toate situatiile in care e interzisa oprirea voluntara. Regulile de circulatie pe linga niste chestii specifice (limite, indicatoare, etc) in rest contin lucruri de bun simt. In momentul in care acesta dispare cu siguranta se incalca vreo regula scrisa pe undeva.

    • @Mituc: dar acolo cat de zona de preselectie o fi nu e linie continua si de la ultima intersectie care se vede pe video nu e nici un semn de oprire interzisa. Deci oprirea in sine e regulamentara, ca urmare nu e rost de ‘justitiarism’… ca a oprit si incurcat e alta poveste, de aia am zis ca un claxon si o injuratura poate merita.

      In clip vedem o complicare inutila din cauza autorului (opreste si el in loc sa il ocoleasca, mai trage si frana de mana) cu elemente de ‘road-rage’ (iese din masina) si cu elemente de aproape penibil (faza cu ‘chemam Politia’).

    • RebounD11, pe segmentul ala se circula cu 60-90. Stim cu totii ca pe astfel de artere daca ai apucat sa incetinesti la mai putin de 30-40Kmph fata de cu cit merge restul traficului nu mai ai nici o sansa sa iesi din coloana care se opreste, chiar si cu masini foarte potente. Drept dovada nu pare sa fi iesit nimeni o buna bucata de timp din coloana care s-a format in spate. SIngurul lucru pe care-l poti face cit de cit in siguranta (sau macar cu mai putine emotii, pina se prinde coloana din spatele tau ca in fata ta e unul care-a decis brusc s-o suga la ciini in acel loc) este sa te opresti si sa astepti pina-si potoleste ala setea.

      Nu conteaza ca nu e linie continua, e zona de preselectie, si e intersectie (si acolo, si mai incolo, si oprirea e interzisa cu 25m inainte de intersectie sau mai putin.

      Oprirea voluntara este interzisa in intersectii si in zona de preselectie, ambele situatii se intrunesc (si pentru Ursul Grizonat).

      Il acuzati pe autorul clipului ca s-a oprit si a inceput sa astepte. Pai, aveti dreptate, e nepotrivit cum a procedat. Eu procedam altfel: in loc sa trag frina de mina propteam mina in claxon pina-i vedeam creierii aluia imprastiati pe geamuri prin interior. Nu te dai jos la el, nu ii dai flash. Ii dai claxon pina-i sare distributia de la punct. Daca se da jos la tine atunci 112 mai ales daca ai camera sau daca cineva din autoturism filmeaza faza. Sau daca te bazezi te poti da jos la el si sa-l pocnesti in coaste inainte de a apuce sa zica „Ci ua?!”.

    • Ics, asa, vad ca ai gasit aia cu intersectiile, ca doar nu te gindesi ca in fix cei 3 metri ai intersectiei nu ai voie…
      Cit desrpe claxon el se foloseste la aparitia unui pericol iminent. Eu il folosesc pina dispare pericolul. Adica sare buhaiul in sant sau se da jos si incepe sa-si care singur pumni in ochi.

  15. Bine, ala a oprit ca o cizmă, putea să tragă cinci metri mai în față și dădea înapoi când prindea momentul, dar nici cu tine nu mi-e frica… Sincer, cred că le cauți, ori cauți material pentru postat. Cum spunea cineva mai sus, dacă era un Q7 cu vreun cioroi burtos cu ceafa lată, tot așa făceai ?

    • Da, daca era vreun domn ceafalata trebuia sa se dea jos si sa-si ceara scuze pentru ce a gindit, nu ce a spus sau facut. Ca nesimtirea nu se aplica la fel la toti nesimtitii. Hai sa ne temem. Vai!!

  16. @ics
    22/07/2016 – 20:53

    Indicator nu e, marcajul e discontinuu. Dă-mi un motiv pentru care oprirea ar fi interzisă.

    Io sunt batran si ramolit. Poat ai vazut indicatorul de oprire interzisa si pe fratii lui amplasati de la Piata Crangasi pana spre pod….intreb si eu, nu dau cu piatra. Cat sunt valabile ?
    Ca nu au sageti de „pana ici”.

    • @Ics, e intreb poe tine ca esti bun si fin cunoscator, nu pot sa caut in legislatie, Unde se ternima valabilitatea indicatorului de „oprire interzisa ? ” Tot bulevardul ala e plin de semen de proptire interzisa. Acolo ce situatei mai speciala e ?
      Ca nu o inteleg. Unele chestii poate imi scapa.

    • E un semn în geotag șoferilor, pus de ursul în imagine, cu oprirea interzisa și în fata și în spatele semnului (sageata cu 2 capete). Deci ce sens are sa mai vorbiți? Avea oprirea interzisa. Punct. Ics e târziu, foarte târziu

  17. Scuterul a iesit dintr-o fundatura (semnalizata corespunzator), deci a vazut toate semnele pana acolo. pam pam.

    • Scuterul a iesit dintr-o intersectie. Pam, pam! Ca intersectia e cu o strada care se infunda si e marcata corespunzator ca atare e altceva. Poate locuieste acolo. Daca lasa masina acasa vineri si nu e nici un semn inaine de intersectie de oprire interzisa si vin si il monteaza sambata el de unde stie ca semnul ala o fost montat?

      Oricum:
      Art. 66 – (6) Semnificaţia indicatoarelor de interzicere sau de restricţie începe din dreptul acestora. În lipsa unei semnalizări care să precizeze lungimea sectorului pe care se aplică reglementarea ori a unor indicatoare care să anunţe sfârşitul interdicţiei sau al restricţiei, semnificaţia acestor indicatoare încetează în intersecţia cea mai apropiată. Când indicatoarele de interzicere sau restricţie sunt instalate împreună cu indicatorul ce anunţă intrarea într-o localitate, semnificaţia lor este valabilă pe drumul respectiv până la întâlnirea indicatorului „Ieşire din localitate”, cu excepţia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel.

      Acuma poate era unu’ de oprire interzisa la intrarea in localitate si nu l-am vazut 🙂

  18. Daca aia e intersectie (si nu iesire de pe proprietate) , insemna ca mersul inapoi este permis in intersectii, mai ales in cele in care e interzis virajul la stanga, not.
    Filip nene, hai sa schimbam cofetaria si tzigarie.

    • Ala care dadea cu spatele era in intersectie? Ca eu il vad dupa… da’ poate la cei 50 de ani ai mei nu mai vad bine 😆

      Pe geotagul tau ii zice la strada Aleea Lacul Morii… ma gandesc ca nu detine o singura persoana toata strada… ca daca era asa, indicatorul ala de sens interzis era cu exceptia riveranului 😆

  19. Ntzzz, ntzzz…
    Amplasarea unui indicator nu creeaza o intersecție. Anumite indicatoare sunt amplasate si la iesirea din proprietati sau de pe platformele benzinariilor.

    Tupeu 2016: maine dimineata opriti bre acolo sa vedem ce va scrie politaiul pe PV.
    Sau..poate apare semnul , dupa mareata intersectie.

  20. ics, ejti **** , cin se aseamana se aduna
    1. nu ai voie sa dai cu spatele in intersectie, da,
    si ce plm sens unic? aia e artera cu doua sensuri, cu sine de tramvaie pe mijloc
    2. „‘el a oprit și aștepta eliberarea drumului”
    pai cum plm sa astepte eliberarea drumului daca el sta ca pla si blocheaza banda? avea intrarea in benzinarie, se putea adaposti acolo pana nu mai venea nimic
    3. stationare permisa? esti timp? esti sinucigas, toata actiunea s-a petrecut DUPA CURBA
    4. autorul nu avea cum sa intre in banda 2, adica defapt toata b1 sa intre pe b2, pentru ca (amintesc), actiunea s-a petrecut dupa curba, masinile vin cu viteza si era un pericol mare daca frana tot b2 sa permita accesul b1 acolo.
    5. sa nu mai zic ca o forfecare era imposibila acolo

    Touareg-ul de anu trecut este subiectul unui taran coclit, ce nu are legatura cu clipul de mai sus.

    ganditi si din alte puncte de vedere, nu numai din punctul vostru de vedere de hateri.

  21. Ca tot veni vorba de JmeKeri ca șmecherii s-au terminat..
    http://www.petreanu.ro/marcaj-rutier-pentru-smecheri-la-intrarea-palatul-parlamentului/

    Nu conteaza ca e iesire din curte, e tot intersectie. MArmotele aveau tunel de sapat, cocolata de impacheta s-a terminat, ca nu e sezon.

    1391, 142 Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor: f) în intersecţii, inclusiv cele cu circulaţie în sens giratoriu, precum şi în zona de preselecţie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanţă mai mică de 25 m de colţul intersecţiei; (nu scrie nimci nici de directii, nici de sens. 25m)

  22. Discuția s-a dus pulii pe câmpii.
    Ideea generală de bază e să nu mai provocați scandal în trafic, de dragul de a îl provoca. Habar n-aveți ce a încălcat ăla, dar sigur trebuie înjurat, eventual bătut și pus pe net că e cerere mare.

    La volan sunt medici, profesori, it-iști, ingineri, procurori, judecători, electroniști, iar unele dintre manevre sunt pure greșeli. Nu toți sunt doctori în legislație. Nici voi cei care creați o situație de road rage. Aș fi ipocrit să spun că eu nu înjur la volan pentru că o fac, dar de la a trage o înjurătură și până a face manevre intenționate de a bloca și sili pe cineva e cale lungă.

    Încetați să mai aveți astfel de atitudini. Ok, a greșit, ai filmat, poate l-ai și înjurat, sigur ai ajuns la concluzia că e mai dobitoc ca tine și asta înseamnă că pe treapta evoluției mai ai unul mai jos ca tine, dar treci la nivelul următor.

    Sunt sigur că taică-tău a fost dobitoc cel puțin o dată (în afară de aia când te-a făcut pe tine), dar imaginează-ți că e el în filmarea de pe net în care unul îl înjură și râde de el. E ok?
    Sau poate e maică-ta care s-a pierdut când a început unul din ăsta din rasa superioară, ca tine, atotștiutor, să ragă și să-i blocheze mașina.

    Faci clipul să vedem greșeli ca să nu le repetăm, nu faci clipul să ne arăți cât de călău ești tu și ce i-ai făcut ăluia.

    „Că cu” legislația ne lămurirăm cum stăm. 🙂

    Multe cuvinte, mulți citesc, puțini înțeleg, lume multă, oameni puțini. Din ce în ce mai puțini. Și o să fie și mai puțini…

  23. Remember ICS ?

    ics
    22/07/2016 – 20:53
    Indicator nu e, marcajul e discontinuu. Dă-mi un motiv pentru care oprirea ar fi interzisă.

    Te contrazici singur si nu te mai uiti la 142. 142 pe care l-ai citat si nu l-am vazut . Pentru ca nu sunt abonat la comentarii.

    Sunt ferm convins ca daca era altul decat Filip nu mai sareati atat in sus.

  24. Sa inteleg ca vroia pasagerul sa ridice mucul de tigara aruncat langa bordura imediat dupa straduta? Las-o moarta, zi ca esti ruda cu ala din opel si te credem

  25. george4444

    Filip_24 esti prea agitat si frustrate. Tine-ti nervii pentru cand ai cu adevarat nevoie de ei. Daca acum esti asa, la batranete o iei sigur razna.

  26. Ics pentru cum m ai jignit, oricât de moderator ai fi, îți șterg toate comentariile de la postare. Aviz amatorilor de pe acest site.

    • Altii au devenit contributori de la autori, unii chiar au luat ban pentru asa ceva.

      Oricum ai fi, ai facut o balega… acuma sunt conversatii care au mult mai putina logica (asa cam 0, cat ai si tu).

  27. Nu sunt moderator. E în mintea ta asta. Și nu, nu te-am jignit absolut deloc.

  28. Ursule te rog dacă ai cum sa pui secventa tăiata din comentariul lui ics, cu jignirea asupra mea te rog, când ai timp. Ca o dam în minciuni

    • Nu secvența tăiată. Pune tot comentariul.

    • Secventa tăiata nu erau tot vorbele tale? Stai ca nu înțeleg.

    • Pune comentariul ca să se vadă ce am vrut să exprim. Nu 2 cuvinte care ți-au sărit ție în ochi. Nu vezi ipocrizia? E ok ca tu să-l faci pe ăla nebun, dar atunci când ești criticat te superi.
      Știi tu că ăla e nebun? Ești medic? Îl cunoști pe om? Poate se uită la clipul ăsta prietenii lui, copiii lui. Ești tu în măsură să-l faci nebun?
      Pune comentariul tot dacă-l pui. Altfel… plângi în pumni și rugămintea mea e să lași agresivitatea sub orice formă în trafic.
      Agresor e cel care începe un conflict, nu cel care plânge la sfârșitul lui.

    • Daca acel comentariu o ajuns vreodata pe site, sistemul de abonament a avut un sughit ca eu nu il am prin mailuri.

      Acestea fiind spuse, cer permisiunea de a-l pune eu integral aici cu mentiunea ca e insultator, dar pentru cineva care are comportamentul din clipuri ca autorul, e o sensibilitate ipocrita sa te afecteze pana la stersul tuturor comentariilor de la utilizatorul respectiv.

  29. Foarte interesantă evoluția aprecierii publicului TT. Nici 50 de voturi pozitive și aproape cât cele negative. Curios cum la alte clipuri s-au strâns și peste 100, dar nu aici. Se pare că de data aceasta lumea nici să voteze cu minus nu s-a sinchisit. Nu pot să nu observ trendul descendent. Ce urmează ? 10-15 și apoi?

    Da știu, pe unii nu îi intersează voturile (deși sunt curios cum ar defini aceștia un clip apreciat pe TT – nu știu, auzisem și eu pe undeva că anumite filmări prind bine la public) , dar aceasta nu înseamnă că părerea publicului nu există.

    Și pentru a spune lucrurile verede-n față, autorul a căutat/sperat (pentru a câta oară) să aibă încă o postare care prinde bine. Din păcate pentru el nu prea a fost așa și după cum ziceam mai sus, succesul este din ce în ce mai scăzut. Deci ? Pentru ce?

    Sper doar că poate a avut o zi proastă, sau o pasă neagră și să îi treacă într-un timp cât se poate de scurt, altfel cred că o să ajungă la 20-30 de voturi max. și 2-3 comentarii.

  30. minus clar la asa comportament

  31. Iar ai bagat synthol in brat dar ai uitat pe viermisor?

  32. Doar un minus (aș da mai mulți dar nu pot), autorul suferă de sindromul ”cameră la bord”. Dacă era mă-sa/nevastă-sa/tac-su în mașina din față, tot așa ar fi procedat?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!