It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

26 comentarii

  1. Nu stiu de ce am impresia, ca a lovit aripa stanga spate cu lanturile alea.

  2. Au tras-o mai în stânga pentru că nu aveau loc să monteze clemele pe roțile din dreapta din cauza bordurii. Tocmai d-asta se uită toți la roata din dreapta când o mișcă. Când e loc suficient, se vede că cel de pe trotuar îi face semn operatorului să se oprească.

  3. cameramio

    De ce e #politia #incompetenta?

    • cameramio

      Eu cred ca Bobita a explicat destul de clar. In cazul de fata, cand ei chiar fac ceva si ridica masini parcate neregulamentar, nu vad incompetenta. Masina aia cu siguranta nu are absolut nimic doar pt ca au tras-o.

  4. Unde e abuzul?

  5. Trebuie să-și facă geometria roților la cum au tras de ea în lateral. S-a dus naiba unghiul de cădere. 🙂

    • Ce înseamnă aceasta? Uzură în plus a cauciucurilor, consum crescut, nu?
      Din păcate omul nici nu știe cum s-a întâmplat.

      Mai bine venea Boc așa. Barem știam o treabă.

    • Sunt facute sa reziste la efort mult mai mare. Cel mai probabil nu a patit nimic masina

  6. Uite si de la Sibiu din 2010. Pe vremea aia nu faceau nici macar poze dar tot asa le taraiau.
    https://www.trafictube.ro/mertzan-ridicat-cu-forta-umana-la-sibiu/

  7. parchezi unde nu trebuie, suporti consecintele, sau dupa fapta si rasplata. si nu incepeti cu „daca era a ta” pentru ca eu nu parchez unde nu am voie.

    • Nu ești tu puțin cam fățarnic? Ce ai scris aici?

      Ai luat vreo amendă? Avertisment?

      P.S.
      Nu e așa că nu ai BMW?

  8. Nu are absolut nimic masina daca o trage asa. Si in Cluj multi procedeaza asa cand e lipita de bordura. Ce unghiuri sa ii faci? Doar e de plastic masina? Crezi ca daca mergi tare si iei niste viraje la limita sa zicem, nu „strica” mai tare unghiul?
    Ce sti vrea sa se faca? Sa lase toate masinile care sunt la bordura in strada?

    • În ce măsură faci asemenea afirmații?
      Ești specializat în geometria roților?
      Ești expert în fizică?

      Aici nu are nicio legătură unghiul de fugă. Sunt șanse mari să i se fi dereglat unghiul de cădere.

      P.S.
      Unghiul de fugă nu se dereglează dacă iei un viraj mai tare.
      Uite aici ceva detalii despre geometria roților:
      http://www.ciclop.ro/blog/2013/02/25/unghiul-de-fuga/

    • Da esti tu cumva de susti ca se strica?
      Eu sunt doar mecanic. Ca sa strici unghiul de fuga trebuie sa indoi bratul, flansa de amortizor (sau oala), fuzeta sau pivotul. La foarte putine masini de serie se poate regla acest unghi. Spune-mi tu mie ca in viraje puternice roata din exterior nu e solicitata precum e aici in clip roata de langa bordura.
      Sau vrei sa zici ca indoi chestii la directie? Sa dai intr-o groapa este mult mai daunator la flansa si oala decat sa o traga ca si in clip. Dar va place voua sa fiti artisti.

      S-a zis mai sus de unghiul de fuga.
      Unghiul de cadere la fel se poate schimba din cauza elementelor de mai sus. Ce crezi ca indoi daca o tragi asa? Absolut nimic. Iar daca nu crezi, ia in calcul un G force la viraje si cat amplifica el solicitarea pe roti fata de cand masina sta.

  9. Art. 2033 — (1) Operaţiunile executate pentru ridicarea vehiculului constau în ridicarea, transportul şi depozitarea vehiculului.
    (2) Transportul la locul de depozitare se realizează în condiţii care exclud deplasarea pe propriile roţi a vehiculului ridicat.

    Acest lucru nu s-a respectat.
    Mai mult nea caisă pozează mașina DUPĂ începerea acțiunii de ridicare.

    Eu nu mai insist asupra motivelor pentru care e menționat în lege așa ceva.
    Din experiența mea de pe TT sunt conștient că există oameni care știu că legile sunt făcute de proști (uneori pentru proști) și ei știu mai bine.

    • – ,consider ca ITI asumi „vina” cand parchezi asa.Nu am BMW cumparat la mnana a doua,sau din germania ,dar am masina scumpa si nu o parchez decat in locuri unde platesc sau locuri dedicate parcarii.Parcarea de genul este comoditate cu care multi s-au invatat si nu ajuta la fluidizarea traficului oricare ar fi el (nu cunosc zona),dar orisicat este o parcare de meltean fie ca are bmw fie ca are logan (mai scump decat cazanele luate din germania),si in consecinta orice dezechilibrare ar suferi masina,rotile acesteia Ti le asumi cand ti-a fost lene sa cauti un loc corespunzator de parcare.Cand ridica nu e bine cum ridica,cand nu ridica nu e bine ca nu ridica,sincer oameni buni DECIDETIVA ce vreti sa faca municipalitatea pt. voi ca sunteti ca femeile la ciclu.Vreti sa va fie tratata masina cu atentie?NU parcati ca boii/prostii si nici dracu nu se ia de voi.Nu vreti amenzi? Mergeti in limite legale (maxim 10 km peste 😛 ) vreti salarii mai mari?lucrati precum altii 10-12 ore 😉

  10. Sa vedeti ce frumos este cand te pregatesti sa pleci la munca, dimineata si gasesti masina unui capcaun in fata portii… Si nu am decat vreo 3 semne cu „nu parcati” pe porti. Si speri ca se intoarce rapid, ca doar nu o fi atat de bou sa te blocheze intentionat. Renunti si iei un taxi catre serviciu si te intorci obosit la 19:00 de la serviciu, iar masina boului este tot acolo… Si intr-un final vine boul pe la 21:00 si se uita stramb la tine, spunandu-ti ca a avut treaba doar 10 minute alaturi. Pai sa nu-i tai cauciucurile?

    • Păi dacă faci așa riști un dosar penal, dar mai mult ca sigur că riști să găsești mașina tot acolo și dimineața următoare.

  11. Galacticul

    In Arad cel putin, cand masinile sunt parcate prea aproape de bordura ca sa se poata monta dispozitivul de ridicare, se ridica masina cu un cric pana se poate monta dispozitivul. Tot in Arad, se folosesc sufe, nu lanturi (nu zic ca e neaparat mai ok). Nu le iau apararea celor ce au ridicat masina, nu stiu daca afecteaza cu ceva masina, dar e o problema mare cu cei care parcheaza ilegal, blocand pe altii si stau cu orele. De exemplu in Arad foarte des se parcheaza pe linia de tramvai, sau foarte aproape de aceasta astfel incat tramvaiul nu poate trece. Si atunci ce faci, astepti pana vine individul la masina, cateodata dupa cateva ore, sau ridici masina?
    In legatura cu fotografiile, esti sigur ca nu au facut poze si inainte de a ajunge tu in zona?

    Inca o data, nu le iau apararea, si eu sunt genul care vrea ca toata lumea sa respecte legile, dar din pacate la noi in tara toti care au masini vor sa parcheze chiar in usa magazinului daca se poate.

  12. Numai in Romania am vazut asa sisteme „performante” de a ridica masini, iar dupa un astfel de eveniment iti ridici masina toata praf de la autoritati. Un exemplu de masina ok pentru ridicari ar fi asta, dar mai avem de investit bani si de putin mai multa pasare: http://1.bp.blogspot.com/_5NvisHjhBnM/TJKBXhlySwI/AAAAAAAApLo/a_dbLeHeiVI/s1600/1IMAG0631.jpg

    • Aia din poză ți se pare OK? Serios? Cu rotițele alea de cărucior crezi că trece fără probleme peste denivelări?
      Cărucioarele alea din poză se folosesc pentru a urca mașinile lovite (cu roți rupte) pe platforma cu rampă. Nu sunt pentru plimbat prin orașe cu linii de tramvai și denivelări pentru limitarea vitezei, ca să nu mai vorbim de gropi.
      Au ales autoutilitarele cu macara pentru că pot ridica cu ele autoturisme indiferent de poziția în care sunt parcate.

      Cât despre sindromul „numai în România…”
      Normal că „numai în România ai văzut așa ceva”. Uite aici sistem „performant” în Germania:
      https://www.trafictube.ro/wp-content/uploads/2017/11/hanover-germany-20th-jan-2014-sistem-performant.jpg
      Cum preferi, cu cârlige înfipte-n jante ca-n țările civilizate sau cu cleme speciale care se prind de roți ca la noi în paleolitic?

    • Sistemul de a ridica masini e la fel de performant ca masina ridicata… Daca e sa ridice un Phantom sau ceva mai evoluat nu o sa o poata ridica cu aia asa ca e ok.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!