It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Ridicare cu scandal

Adăugat de Huffy
Raportează ca șters! 113

Nu inteleg de ce, cei de la ridicari nu sunt in permanenta insotiti de un politist. Daca proprietarul apare dupa ridicare, ei nu prea pot face nimic din punct de vedere legal pentru a-l impiedica sa urce in masina aflata pe platforma, pentru ca nu au autoritatea necesara.
In momentul in care au pe cineva in masina de pe platforma, nu mai au voie sa plece de pe loc, deci tot la politist se ajunge. Daca ar fi insotiti de un politist, acesta ar putea aplica sanctiunea pe loc (amenda pentru parcare in loc nepermis) in cazul in care proprietarul apare inainte ca masina sa fie pusa pe platforma si ar putea lua masuri legale (imobilizare) impotriva celor care ar vrea sa se urce pe platforma sau in masina de pe aceasta.
In afara de asta, un politist este cel mai in masura sa indeplineasca functia de organ constatator.

Ridicarea masinutei, surprinsa de  : http://www.trafictube.ro/ridicare-scandal-2/

Ce mai caută lumea:
  • ce amenda poti sa iei daca ai parcat antrun loc ne permis
  • este obligat agentul sa iti lase o notificare pe parbriz daca nu ai platit taxa de parcare
  • masina poate fi parcata pe trotuar

31 comentarii

  1. macphisto

    ok. nu stiu unde a reusit asta sa parcheze un smart astfel incat sa incurce circulatia. posibil sa aiba dreptate sa il ridice, DAR la momentul 2.21 vad cel putin 3 (trei) masini parcate ilegal, la mai putin de 10 m de trecerea de pietoni pe marcaj hasurat, daca nu ma inseala retina (un lacetti, un symbol si inca un break nu imi dau seama). Asadar acesti hingheri de masini fie aplica legea la fel pentru toti, fie se lasa de meserie. Cel mai simplu este cu caracatite pe roti, se pierde mult mai putin timp, nu se blocheaza traficul, costa mai putin si e mai eficient.

  2. @macphisto, masinile acelea 3, sunt parcate regulamentar, in parcare amenajata http://i.imgur.com/EOqrsAO.jpg . Faptul ca parcarea este facuta ilegal, adica pana langa trecerea de pietoni, este alta problema. Masinile parcate „legal” acolo, incurca mult mai mult decat un Smart parcat pe un trotuar de 4m. Pentru aia nu este nimeni amendat, desi vinovatul se poate gasi in doua secunde.
    Probabil in Duminica respectiva au avut ordin sa ridice masini din zona targului, pentru ca altfel nu reuseau in 24 de ore sa ridice masinile parcate aiurea, aflate la maxim 1.5 km distanta de sediul lor aflat aici : http://goo.gl/maps/Ux19H .
    In locul lor, procedam altfel. Caracatite la cele care nu reprezentau pericol sau autocolant cu instiintare de amenda intr-un colt al parbrizului si ridicarea celor care reprezentau pericol pentru circulatia pietonilor sau autovehicuclelor. Amenda pentru cei care nu incurca circulatia sa fi fost atat cat prevede legea, iar dupa 24 de ore sa se treca la ridicarea autovehicuclului cu taxele aferente, daca nu este mutat din locul respectiv. Cu siguranta solutia aceasta ar aduce mult mai multi bani la bugetul primariei si disciplinarea soferilor puturosi ar fi mult mai eficienta. Mult mai multi ar putea fi sanctionati in acest fel.
    Ceea ce mi se pare cea mai mare marlanie, este retinerea autovehiculului. Accept ridicare masinilor care prezinta pericol si depozitarea lor pana la sosirea proprietarului, dar retinerea lor pana la plata taxelor mi se pare o incalcare majora a tuturor legilor existente. Poate omul este dispus sa plateasca sa zicem 3-400 lei cand ia salariul, dar daca ia salarul peste 10 zile, taxa de „gazduire” (200 lei/zi in Sbiu) poate ajunge mai mult decat salariul pe doua luni in foarte multe cazuri. Corect mi s-ar parea sa isi ia omul masina si sa achite amenda pe loc sau atunci cand are bani, la fel ca celelalte amenzi, ca pentru depasirea vitezei sau alta incalcare a regulilor de circulatie, nu iti ia nimeni masina. Daca amenzile nu se platesc intr-un termen decent, stabilit prin lege, se trece la retinerea din salariu. Simplu, eficient si mult mai productiv, atat din punct de vedere al banilor stransi la buget cat si din punct de vedere al aducarii „cu forta”!

  3. ingfrancisc

    doar politia (locala sau nationala) poate stabilii ce si in ce situatie se ridica un vehicul. Altfel, este furt calificat! Totusi, este posibil ca echipajul din imagini sa fi fost chemati de un politist sa ridice Smartul.

  4. cu sau fara politist, atata timp cat proprietarul vine in timp ce ii este ridicata masina pe platforma, care e problema sa o dea jos, sa ii aplice amenda si la revedere? ah, nu se mai plateste taxa pentru ridicare si transport la mama naiba unde duc ei masinile…

  5. Bai ce rahati, in primul rand astia care au parcat aiurea! Deci ai timp si energie sa te certi ca sa nu iti ridice masina dar nu ai chef sa parchezi undeva legal.

  6. robwin_75

    Dar faptul ca s-a ridicat masina in lipsa politistului nu este infractiune ? Nu este politistu” nu-mi ridici masina , eventual ITI RIDIC UN PUMN IN GURA !!! Alta solutie cu MARLANII nu exista !!!

  7. crisuper1

    @huffy: Am filmat ridicarea masinii,duminica, la piata obor. Era parcata pe trotuar. O sa dau imediat filmarea. 🙂

  8. crisuper1

    Gata, am reusit. Cand au ridicat masina de pe trotuar, nu era nimeni in masina. http://www.trafictube.ro/ridicare-scandal-2/

  9. @crisuper1, omul a urcat in masina dupa ridicare, in timp ce doamna statea in fata pescadorului pe trecerea de pietoni. Vezi 0:56.

  10. Cu.pluta.sunt.dus

    Chiar credeti ca e furt calificat? Ati prins 2-3 idei pe net si acum o tot dati inainte ca babele. E vreun dosar penal care s-a terminat printr-o condamnare? Nu! Si atunci… de ce folositi termeni pe care nu ii intelegeti? Ca nu e prezent organul constatator, asta atrage nulitatea procesului-verbal de contraventie. Dar de aici pana la infractiune, e cale lunga.
    Va luati de cei care ridica masini. Eu vad in filmare o femeie care, CU INTENTIE, blocheaza un drum (a se citi art. 92, alin. (4) ). ASTA E INFRACTIUNE! Nu ridicarea unei masini in baza unei Hotarari de Consiliu Local. Singurul lucru pe care l-ati putea face, daca ati castiga plangerea contraventionala, ar fi sa cereti in instanta, pe cale separata, plata de daune pentru lipsa de folosinta a bunului (masinii).

    @Huffy – cel mai simplu ar fi sa sigileze usile inainte sa ridice masina. Dar sa gaseasca o metoda eficienta. Si atunci, n-ar mai avea cum sa urce in masina cat este pe platforma.

  11. @Cu.pluta.sunt.dus +1 🙂

  12. Din discutiile avute cu niste amici avocati, se pare ca oricine ii da in judecata pe baietii de la ridicari castiga procesul deoarece acestia nu au baza legala pentru ridicare (nu ma pricep la legislatie, dar din cate am dedus ar fi vorba de ceva de genul ca primordial este codul rutier…atata vreme cat acesta specifica ce se intampla pentru astfel de situatii nu se poate actiona pe alta cale, deci ei actioneaza in afara legii). Situatia in care ar fi fost legala ridicarea s-ar fi petrecut doar daca legea (codul rutier) nu ar specifica ce contraventie se aplica pentru astfel de parcari si atunci s-ar fi putut reglementa de exemplu printr-o hotarare a consiliului local. Problema ar fi ca pana la returnarea banilor, trece foarte multa vreme si procesul implica anumite resurse, din aceasta cauza multi ar renunta. Nu dati cu pietre, a fost o discutie la o bere si nu am nici o garantia ca asta ar fi adevarul. Adevarul este ca de multe ori se fac abuzuri, la fel de adevarat fiind faptul ca unii ar merita sa li se confiste masinile pentru ceea ce fac. Un alt aspect il reprezinta suma finala: raportata la veniturile noastre este astronomica – nu cred ca e OK sa platesti mai mult de jumatate de salariu minim, din care amenda propriu zisa e 20% iar 80% se duce la hingheri.

  13. @Cu.pluta.sunt.dus, ai dreptate, ridicarea nu este furt. Sunt perfect de acord cu ridicarea masinilor care prezinta un potential pericol pentru circulatiea celorlalte autohehicule sau a pietonilor, dar nu sunt de acord cu retinerea acestora pana la plata taxelor de ridicare si transport. Este o amenda/sanctiune, nu o hotarare judecatoreasca de executare silita. Pentru nici o amenda/sanctiune prevazuta in codul rutier nu se sechestreaza/retine masina. Se poate retine permisul, talonul, dar nu masina. Masina este un bun mobil, o proprietate privata. De la ridicarea aceesteia in vederea eliberarii zonei si depozitarea ei intr-un spatiu special amenajat, pana la retinerea pana la plata taxelor, este cale lunga si trebuie respectate anumite legi. Nu sunt expert in domeniu, dar daca exista cineva cu cunostinte in acest domeniu, poate ne lamureste si pe noi in baza carei legi au dreptul cei de la ridicari sa retina masina pana la plata taxelor de ridicare si transport. Se poate face asa ceva in baza unei HCL? In baza carei legi poate dispune consiliul local, retinerea unui autovehicul sau in baza carei legi, o firma de ridicari desemnata de primarie/consiliu local, poate face asa ceva?

  14. Huffy, parcarea aia nu are cum sa fie ilegala. Drumul respectiv e cu o singura banda pe sens, iar locurile de parcare sunt facute la marginea/inafara partii carosabile. Margine la care pietonul trebuie sa se afle pe trecerea de pietoni cu intentia de a traversa rezultanta acestei situatii este obligatia soferilor de pe sensul respectiv de a ceda trecerea. Atata timp cat pietonul trebuie sa se afle pe trotuar, în imediata apropiere a părţii carosabile parcarea respectiva nu intra sub incidenta legii care interzice parcarea pe drumul public in anumite situatii. Mai concret, parcarea este interzisa pe trecerea de pietoni, 25m inainte/dupa atunci cand parchezi pe drumul public nu inafara sa.

    Art. 64. Poliţia rutieră poate dispune ridicarea vehiculelor staţionate neregulamentar pe partea carosabilă. Ridicarea şi depozitarea vehiculelor în locuri special amenajate se realizează de către administraţiile publice locale sau de către administratorul drumului public, după caz.

    (2) Contravaloarea cheltuielilor pentru ridicarea, transportul şi depozitarea vehiculului staţionat neregulamentar se suportă de către deţinătorul acestuia.

    (3) Ridicarea vehiculelor dispusă de poliţia rutieră în condiţiile prevăzute la alin. (1) se realizează potrivit procedurii stabilite prin regulament.

    Art. 128. (1) Autorităţile administraţiei publice locale au următoarele atribuţii:
    g) iau măsuri pentru ridicarea şi depozitarea, în spaţii special amenajate, a autovehiculelor, remorcilor, caroseriilor sau subansamblurilor acestora, devenite improprii din punct de vedere tehnic pentru a circula pe drumurile publice, abandonate sau părăsite pe domeniul public;

    Deci ori ii dati in judecata pentru nerespectarea legii privind ridicarea masinilor.

    Ori faceti 100% posibil ca masina dumneavoastra sa fie parcata legal.

    Ori le dati foc la masinile lor de ridicat, asa ca fapt divers, pentru ca nu respecta legea, si nimeni nu vrea sa ii traga la raspundere.

  15. HAHAHAHA Tui in gura de spurcati, luati aminte. Stiti ca fiecare primarie isi face legea ei……

    http://www.brasovcity.ro/documente/public/regulamente/Regulament%20pentru%20ridicarea%20vehiculelor%20stationate%20neregulamentar.pdf

    Art.4.(1)Constatarea staţionării neregulamentare a vehiculelor pe partea carosabilă a drumurilor publice, trotuare şi zone verzi din municipiul Braşov se poate face de reprezentanţii operatorului, administratorului drumului public sau poliţiei rutiere, iar ridicarea acestora se poate dispune numai de către poliţia rutieră ;
    (2) Poliţia rutieră poate dispune ridicarea vehiculelor prin completarea în două
    exemplare a unei dispoziţii de ridicare vehicul, conformanexei 1, un exemplar fiind înmânat reprezentantului operatorului autorizat iar celălalt rămânând l
    a agentul de poliţie rutieră care a dispus măsura. Aceste tipizate vor fi realizate prin grija operatorului autorizat ;
    (3) În situaţii de urgenţă, poliţia rutieră poate dispune măsura ridicării vehiculelor şi telefonic, urmând ca dispoziţia de ridicare vehicul să se completeze ulterior ;

    Deci orice minte creata poate ridica masina parcata ilegal, chiar si fara prezenta politistului care poate dispune si telefonic ridicarea, actele urmand sa fie facute pe genunchi la ceas de seara.

    Un alt articol mai spune ca:

    În cazul în care conducătorul vehiculului staţionat neregulamentar se prezintă înaintea începerii operaţiunii de ridicare, eliberarea vehiculului se va
    face pe loc. În acest caz va achita numai 20% din contravaloarea taxei de
    ridicare, transport şi depozitare.

  16. http://www.primariapitesti.ro/portal/arges/pitesti/portal.nsf/7A6970EB1115D652C22574DB002EC46A/$File/Regulament%20ridicare%20autovehicule%20parcate%20neregulamentar.pdf

    Art. 5. Activitatea de ridicare a vehiculelor si/sau remorcilor stationate
    neregulamentar presupune urmatoarele:
    a) procurarea, montarea, întretinerea si înlocuirea semnelor aditionale
    care sa avertizeze despre activitatea de ridicare, se face catre prestator
    pe cheltuiala proprie;
    b) actiunea de ridicare se va desfasura doar la cererea Primariei
    municipiului Pitesti, a Politiei Rutiere si a Politiei Comunitare a
    municipiului Pitesti în prezenta agentilor constatatori. Agentii
    constatatori abilitati sa aplice prevederile prezentului regulament sunt
    organele Politiei Rutiere pentru drumurile publice, ale Politiei
    Comunitare si împuternicitii primarului pentru trotuare si spatii verzi în
    zona de actiune a indicatoarelor oprirea interzisa sau stationarea
    interzisa, parcari publice, spatii verzi, alte zone unde
    parcarea/stationarea sunt interzise. În toate aceste cazuri este
    obligatorie prezenta semnelor aditionale de avertizare privind ridicarea
    autovehiculelor si/sau remorcilor.

    CITITI CU MARE ATENTIE

    IMPUTERNICITII PRIMARULUI
    IMPUTERNICITII PRIMARULUI
    IMPUTERNICITII PRIMARULUI
    IMPUTERNICITII PRIMARULUI
    IMPUTERNICITII PRIMARULUI PENTRU TROTUARE SI SPATII VERZI SUNT AGENTI CONSTATATORI

    Art. 11.
    (1) În situaţia în care a fost întocmit procesul verbal de ridicare al autovehiculului staţionat neregulamentar, fiind încheiată operaţiunea de ridicare a acestuia (urcare pe platformă) şi în acel moment, proprietarul se
    prezintă la autovehicul dar nu poate achita tariful de ridicare, autovehiculul
    ridicat se va transporta la spaţiul de depozitare, unde contravenientul este
    obligat săachite toate taxele corespunzătoare.

  17. http://politia6.ro/files/ridicari-masini/regulament%20Anexa%202.pdf in Sector 6 e facut regulamentul cu putin mai multa minte si logica.
    Fara imputernicitii primarului pentru spatii verzi, doar cainii comunitari.

  18. O concluzie vreau sa trag.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>V
    V
    Asigurate ca ai parcat legal si nu ai batai de cap PUNCT. Fara alte scuze. V
    V
    <<<<<
    Toti taximetristii se plang ca nu castiga mai nimic, de ce? Sunt prea multi.
    Multi mor de foame, de ce? Suntem prea multi.
    Toti se plang ca nu sunt locuri de parcare, de ce? Sunt prea multe masini, dar nici unu care are masina nu ar renunta la ea, e democratie fiecare are dreptul.

    Concluzia. Doriti comfortul unei masini? Ok, traiti si cu aspectele negative ce vin de pe urma detinerii unei masini intr-o lume aglomerata.

  19. Mie mi se pare ridicol sa continue sa o duca cine stie unde daca proprietarii au venit. Pentru ce? Ca sa mai incaseze si taxa de depozitare? Mai ales daca este asa de scumpa…

    Sa i-o dea inapoi, ii ia datele, ii trimite factura acasa cu termen de plata si dobanda aferenta pentru intarzieri. Si apoi sa treaca la alta masina care este parcata ilegal.

    Si sper ca au marcat corespunzator faptul ca acolo se ridica masini daca sunt oprite neregulamentar.

    Intr-adevar, o mare problema o reprezinta faptul ca tribunalele costa, prea mult, si cei care au dreptate de cele mai multe ori nu isi permit, si renunta. Ar fi ceva daca multa lume ar merge in tribunal pentru astfel de probleme. Si ce s-ar castiga ar fi o platforma legala mai buna, in care se se plateasca pentru greseli, pedepsele sa fie clare de la inceput, si sa nu se faca abuz. Se face abuz, atunci sa fie si invers, sa plateasca firma respectiva, cea care face abuzul.

  20. @cu.pluta.sunt.dus – Cum saracia sa imi sigileze usile? Unii vor zice distrugere de bunuri, ei pot cobori geamurile din cheie deci tam tam 😀 .
    Pana una alta nu inteleg scandalul celor ridicatii… ai parcat ca curul? Ia-o-ncur daca ai fost destept si ti-a fost lene sa cauti un loc de parcare marcat.

  21. macphisto

    @HUFFY. ai dreptate, acum am vazut ca hasura nu se extinde 10 m de la trecere, deci cei trei sunt legal parcati. totodata daca smartul a parcat pe trotuar e bun ridicat.
    totusi, asta cu ridicatul pe baza de hotarari de CL sunt cu dus si intors, pentru ca poti ataca HCL daca nu respecta legea civila sau penala. Cel mai simplu e cu caracatita, ca in toate tarile civilizate, pentru ca presupune cheltuieli minime.
    De exemplu la faza cu ridicatul, te intreb pe tine, esti sigur ca macaraua cu care ridica are ISCIR? iar manipulantul ei este autorizat ISCIR? iti spun eu ca nu, desi sunt obligati de lege sa fie pt ca e instalatie de RIDICAT. Sau daca eu am niste bube la tabla si vopsea (anterioare ridicarii), ei imi ridica masina, eu fac plangere ca ei mi-au lovit-o? te asigur ca vor plati si vor pierde eventualul proces. multe hotarari de consilii locale sunt facute atat de prost si in dispretul legii ca le poate ataca si un copil de clasa a 8-a. De ex la mine in urbe exista un HCL care interzice parcarea masinilor in vederea vanzarii pe domeniul public. (e facuta pt cei care vand masini din germania, parcandu-le pe banda 1 a strazii principale din orasul meu mic de provincie, cu hartie in geam. Teoretic au voie pt ca nu e oprirea sau stationarea interzisa). Eu am vrut sa vand masina mea, inmatriculata si cu taxe locale platite, si am pus un decupaj pe luneta. Am parcat-o pe maginea drumului pe acel bulevard, in dreptul domicilului (sub geam mai precis). Politia locala mi-a lipit pe parbriz, o hartie A4 „notificare blabla”, CU ARACET. Pe parte civila mi-am luat banii de la CASCO pt ca mi-au distrus parbrizul (s-a zgariat cand am racait vopseaua uscata), iar CASCO se ocupa de sa recupereze de la municipalitate. Amenda mi-a fost anulata de tribunal, Iar pe parte penala, am fost cautat de juristul primariei de 3 ori ca sa imi retrag plangerea penala pentru DISTRUGERE, pentru ca si-au dat seama ca pierd procesul, deoarece am facut plangere impotriva institutiei Politiei Locale. Plangerea o voi retrage atunci cand seful politiei locale imi va cere scuze in scris in ziarul local. Pana atunci, la revedere. Daca nu au creier cand fac HCL-uri, aplica abuziv anumite sanctiuni, mai si distrug bunuri, macar sa fie siguri ca respecta legile „nationale”. O HCL nu poate fi mai presus de Lege si trebuie sa o respecte.
    P.S. Duduia care „stationa” pe trecere a comis o infractiune.

  22. @ABC, ti se pare normal si legal ca parcarea in spic sa fie facuta pana langa trecerea de pietoni? Asa arata parcarea respectiva http://goo.gl/maps/lduIR . Se vede foarte clar, ca trecerea de pietoni incepe de langa bordura, deci din locul si momentul in care a pus piciorul pe trecere, pietonul angajat in traversare, are prioritate. Din punct de vedere legal, in momentul in care pietonul a pus piciorul pe trecere, soferul trebuie sa-i acorde prioritate, sau ramane fara permis. La ultimele verificari facute, nu s-a depistat nici un sofer capabil sa vada prin autovehicule, iar locul in care incepe trecerea de pietoni este imposibil de vazut de la volan in momentul in care exista masini parcate. Daca te uiti in partea opusa, exista o „limba” la trotuar printre locurile de parcare http://goo.gl/maps/lduIR . Nu ar fi fost normal si legal sa fie la fel si in partea opusa, sau macar sa se renunte la ultimele 3-4 locuri de parcare ?

  23. Eu locuiesc intr-un oras supraaglomerat, din punctul de vedere al masinilor inmatriculate, in tranzit sau inmatriculate in alta parte dar detinute in proprietate de rezidenti: Bucuresti. Circul mult si am avut ocazia sa conduc si sa parchez in multe orase asemanatoare, din tara sau din strainatate, unde nu e usor sa gasesti locuri de parcare. Din experienta mea pot afirma cu certitudine ca, daca vrei si nu-ti cad picioarele sa mergi pe jos cateva zeci, sau maxim 2-3 sute de metri, poti gasi oriunde un loc de parcare legal, fara plata, sau cel putin un loc de parcare „decent”, la limita legalitatii in care nu incurci absolut pe nimeni si care nu sare in ochii agentilor constatatori (in general in zone rezidentiale apropiate locului unde aveti treaba). Sau, daca nu se poate si nu se poate, nu va zgarciti la tarate si folositi o parcare cu plata, daca treaba care v-a adus acolo tine o perioada de timp rezonabil de scurta (cum am procedat in cateva orase din Germania si Italia). Sau lasati-va masinile mai spre periferie si folositi transportul in comun (cum am procedat in Praga)

    Patima discutiilor in legatura cu ridicarea masinilor parcate ilegal, amenzile si asa mai departe, n-are nici un rost. Incercati sa nu mai fiti atat de comozi si nu mai parcati aiurea fix acolo unde aveti treaba daca vedeti ca este interzis s-o faceti, si scapati de griji.

  24. @ABC, nu puteau sa faca la fel si la targ? http://i.imgur.com/80bzfSB.jpg puteau, dar pierdeau cateva locuri de parcare platite. Desigur ca exista si varianta cu „limba” la trotuar, dar si aia costa ceva si necesita niste planuri si aprobari.

  25. Huffy, asa cum spune si legea:

    23. parte carosabilă – porţiunea din platforma drumului destinată circulaţiei vehiculelor; un drum poate cuprinde mai multe părţi carosabile complet separate una de cealaltă printr-o zonă despărţitoare sau prin diferenţă de nivel;

    33. trotuar – spaţiul longitudinal situat în partea laterală a drumului, separat în mod vizibil de partea carosabilă prin diferenţă sau fără diferenţă de nivel, destinat circulaţiei pietonilor;

    Daca te uiti atent aici http://goo.gl/qqL6uv vei observa ca in loc de trotuar in acea zona au facut parcare, ambele inafara spatiului carosabil. Ideea ca zona respectiva e la acelasi nivel si ca au vopsit pana in bordura, nu schimba faptul ca portiunea respectiva, bucata de la marginea benzii de rulare pana in bordura este de fapt trotuarul pe care pietonul trebuie sa se afle in apropierea marginii partii carosabile cu intentia de a traversa. Acolo e ca si cum au vopsit si trotuarul doar pentru ca e la acelasi nivel. Portiunea de dupa bordura eu nu l-as numi trotuar, e doar spatiu verde si faptul ca acolo e bordura fizic, nu inseamna ca pana acolo de intinte calea de rulare. Dupa cum vezi pana si alveola statiei de autobuz, e facuta din vopsea. http://goo.gl/kVZ5W8

    Ceea ce vrei tu sa spui si ai dreptate, se refera la situatia cand in loc de parcarea aia ar fi fost trotuar si parcarea s-ar fi facut la marginea benzii de rulare. Desi totusi ai dreptate, ca in zona trecerilor parcarile de genu nu sunt tocmai bine gandite.
    Huffy din nou ai dreptate. Si problema nu sunt aprobarile si planurile caci astea sunt facute uneori chiar de primarie, problema e sa fie facute de oameni capabili sa isi faca treaba corect.

  26. @ABC, „problema e sa fie facute de oameni capabili sa isi faca treaba corect” .
    Mare adevar ai spus.

  27. Eu sunt de acord cu colegul (sau „colega” cum zicea bucuresteanul cela, substantivul coleg este neutru…) @KOR. Unii sunt prea puturosi sa mearga 1 minut pe jos, adica vedem exemple cu maimute traversand la 3 metri de trecere, legal ii pot baga sub roti cu nepasare.

  28. si eu sunt de acord cu Kor…
    problema e ca legislatia e prea permisiva, si prea putine ridicari ca sa disciplineze soferii. Trebuie un departament in politia locala care sa se ocupe doar de asta, poza, proces verbal cu sticker pus pe parbriz, sub stergator. Sa se adune la taxe si impozite, la 1 an cu amenda neplatita, notificare la politie, citatie sa se prezinte cu numerele si talonul. Nu se prezinta, un bonus de permis suspendat vreo 60 de zile si amenda.

  29. @Huffy, dar din cate observ in filmarea lui crisuper, politista era acolo si in timpul ridicarii. Inainte ca omul sa se urce pe platforma.

  30. @Adrian.T, aia sunt de la locala si de obicei sunt de servici la targ. Nu au nici o treba cu ridicarile. Eventual pot chema pe cei de la ridicari, dar singurul cu putere de decizie este organul constatator, care poate sa fie un politist sau un imputernicit al primarului…parca.

  31. eu sunt unul dintre nefericiti care a fost nevoie sa plateasca 500 de lei si apoi inca 180 amenda pentru ridicarea masinii dar…am parca neregulamentar cu toate ca stiam ca poate sa o ridice in orice moment.sunt 2 masini care se plimba in oras non-stop si cine e parcat neregulamentar o pateste(si cam stiu ei unde se parcheaza)dar…..revenind la targ obor foarte bine fac baietii astia pentru ca sunt o gramada care isi arunca masina unde apuca de lene sa nu mearga pe jos(macar de ar parca in targ ca sunt parcari cu bani cei drept) si mai nou a plecatt OBI din Sibiu au tot loc in parcare acolo.asa ca ce scuza au de parcheaza pe trotuar?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!