It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

M.A.I. Rullzzz vs. taximetrist nesimtit

Adăugat de ochifaradioptrii
Raportează ca șters! 310

Daca simplele claxoane ale soferilor nu ii scoate nesimtirea din sistem taximetristului, acusticile MAI-ului sigur o fac 🙂
Atentie, se injura incet! Daca vrei sa auzi injuraturile, da volumul mai tare.

Ce mai caută lumea:
  • debarcare imbarcare client taxi 5 minute
  • unde poate oprii taximetristu

17 comentarii

  1. MAi suxx as usual. 1 lampa stop din 3. Folosire abuziva a semnalelor (optice si ) acustice. Mai punem mana pe legea taximetriei un pic ?
    Luam cimitirul la rascolit pentru 12s ? Hai sa trezim cartierul sa vada tiaat lumea ca Io are goarna. O biata masina neinscriptionata, probabil buna la carat casiera la trezorerie.
    Abuz si nesimtire pentru faza cu becurile. Faza cu becurile care poate afecta siguranta circulatiei. Cearsaful alb pus pe bancheta din spate e de mare stil cu pistil.

  2. @Ursul Grizonat,

    Legea taximetriei… aiurea! Erau locuri libere de parcare + daca se staduia, o putea pozitiona in stanga sau in dreapta si se putea trece usor de el doar ca el ar fi preferat sa opreasca in drum si fraierii sa taca.

    Legat de „abuzul” de care zici legat de MAI … nu iti place sa fii funny si vrei sa gasesti motive 🙂

  3. OUG 195

    Art. 102. – (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a IV-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:
    12. folosirea nejustificată a mijloacelor speciale de avertizare luminoase sau sonore de către conducătorii autovehiculelor care au regim de circulaţie prioritară;

    I se racea cafeaua? Se topea zaharul pe gogosi ?
    Sau se grabea sa meraga la service sa schimbe becurile la frana ? 🙂

  4. In cazul de fata eu zic ca putem trece cu vederea „abuzul” MAI deoarece a decongestionat traficul , taxi-ul nu oprise pentru client, nu ?
    Da in caz ca suntem in intersectie pe 17 randuri si vine asta cu semnalele lui atunci merita bagat …..
    O zi usoara.

  5. Si chiar daca oprise pentru client, o poate face doar daca:


    Art. 63.
    […]
    (2) Nu se consideră oprire:

    a) imobilizarea vehiculului atât timp cât este necesară pentru îmbarcarea sau debarcarea unor persoane, dacă prin această manevră nu a fost perturbată circulaţia pe drumul public respectiv;

  6. Anul trecut m-am lovit si eu de legea taximetriei. Straduta ingusta, sens unic. Un taxi opreste in mijlocul soselei. Bineinteles ca ne blocheaza pe toti. Mai multi soferi se dau jos si-i cer socoteala. El cu gura mare ca are voie sa opreasca unde vrea pentru client. Dupa vreo 5 minute apare si clientul. Taximetristul venise la comanda si-si asteptase clientul sa coboare din bloc.
    Asa da lege a taximetriei.

  7. Pe langa legea taximetriei, care este scrisa negru pe alb, exista si bunul simt, bun simt care lipseste cu desavarsire in cazul multor taximetristi si nu numai. Intre inbarcarea/debarcarea unor persoane si asteptatul acestora timp de 3-5 minute, este o diferenta enorma.
    Nu-i iau apararea, dar vreau sa cred ca taximetristul a vrut sa ocupe locul celui cu BMW-ul negru de pe dreapta, dupa ce acesta il elibera.

  8. Mai trecem cu vederea, chiar daca mârâim, blocarea unei benzi, sau al unui sens, cand vedem ca taxiul debarca sau imbarca un pasager, desi asta ar putea fi considerata perturbarea traficului… mai treaca mearga, lasam de la noi, suntem intelegatori…

    Dar chiar sa blochezi total un drum, asta nu se face! Si nici nu e legal, cum am spus mai sus… Taximetristii nu au alta lege…

  9. Chiar voiam sa intreb care e legea asta a taximetriei :)) Probabil asa …
    http://i264.photobucket.com/albums/ii174/krad99/PirateCode.jpg

    Multi soferi, nu doar taximetristi interpreteaza cele doua randuri in feluri in care nu m-as fi gandit niciodata. Limba asta o fi de vina …

  10. Legea taximetriei ca legea taximetriei.
    Insa claxonacii ma calca mai rau pe nervi decat gazele galbene, zau asa.
    TiiiiiiTiiiiii!!!!! Fix pe creier
    Nastea cineva?

  11. Dupa stiinta mea, nu exista nicio „Lege a taximetriei”. Exista doar Codul Rutier. Hotararea si Ordonanta, cu modificarile la zi. Exista un singur paragraf in lege, care ii exonereaza pe taximetristi de la obligatia de a purta centura cand au clienti in masina. Deoarece taximetristii pot fi atacati si jefuiti de clienti, si centura i-ar putea impiedica sa reactioneze sau sa iasa rapid din masina. De inteles. In rest, ei trebuie sa se conformeze legii. Articolul 63 e valabil pentru toti.

  12. b19,

    Stiu parerea ta despre video-urile mele 🙂 Gasesti ceva de fiecare data!

  13. Eu mai lucrez si noaptea, de multe ori pana dimineata.
    Sa vezi fericire cand ai somnul cel mai adanc sa fi trezit de claxoane indelungate, in majoritatea cazurilor fara absolut nici o motivatie, gen pericol iminent.
    S-a intamplat ca exact azi sa fiu claxonat indelung. Motivul?
    Coada in fata, eu in dreptul unei intersectii. Am ales sa nu intru in intersectie sa o blochez.
    Concetatenii din spatele meu au fost de parere ca niste claxoane indelungate (intre blocuri) sunt exact ce trebuie.
    Si toata galagia asta pentru a inainta o lungime de masina.
    Pesemne de aceea am comentat la clipul tau.
    Nu mi-o lua in nume de rau. Nu o fac special 🙂 (sa comentez la clipurile tale)

  14. Si eu dorm de multe ori ziua si noaptea nu. Solutia mea pe care am mai zis-o cuiva aici parca: adorm intr-o „galagie ambientala” (un radio doar cu muzica fara reclame) – la un volum destul de ridicat ca sa acopere zgomotele de afara. Sistemul nervos nu va reactiona la niciun stimul auditiv sub cel din „galagia ambientala”.

    Am inteles ce zici, de regula nu claxonez iar cand o fac isteric si abuzez – o fac intentionat si in cunostinta de cauza 🙂

  15. Legea 38/2003

    Art. 20 (4) Pentru imbarcarea sau debarcarea unui client, taxiurile pot opri si pe drumurile publice cu restrictii privind oprirea, cu exceptia locurilor periculoase, cu conditia sa nu fie perturbata circulatia prin aceasta manevra.

    Art. 21 (4) Pentru angajarea sau realizarea transportului persoanelor cu handicap locomotor, cu copii sub 2 ani, al persoanelor bolnave sau aflate in imposibilitatea de a se deplasa, taxiul poate opri si circula in regim special in zone unde circulatia este restrictionata, fara a afecta siguranta celorlalti participanti la trafic.

    Dacă pasagerul nu are probleme de deplasare, pot opri în locuri cu oprirea interzisă DOAR dacă nu blochează circulația. („perturbată” = „blocată de tot”, nu că te-a făcut să-l ocolești)

    Dacă pasagerul are probleme de deplasare, pot circula în zonele unde circulația auto este interzisă, dar dacă accidentează pietonii (sau alte vehicule care pot circula pe acolo, gen biciclete) sunt culpabili. Atenție, asta nu înseamnă că au voie să circule în sens invers pe străzile cu sens unic!

  16. galadragos

    degeaba dati texte din lege, cati carcalaci stiu sa citeasca ?

    iar din aia care stiu, cati au mai mult de un neuron alcoolic ?

    @b19rrx sunt claxoane inutile si claxoane utile, poti sa claxonezi oriunde si oricand, daca prin aceasta eviti un accident.

    @Ursul Grizonat mi se pare mie sau prima oara MAI-ul a folosit un claxon normal de masina, iar apoi a trecut pe acustica speciala ?

  17. @galadragos multumesc pentru precizare. Zau de stiam. Eram ferm convins ca este o extindere a sistemului audio HiFi.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!