Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB

Produs din oferta Xiaomag.ro

699,00 lei

699,00 lei

Vezi detailii

Să numărăm carnete

Adăugat de razvanbb
Raportează ca șters! 63

Știu că probabil semnalizarea este aberantă… dar fraţilor… e interzis!

27 comentarii

  1. Ciprian RT

    chestie de comoditate, daca ar merge legal ar ocoli putin, mergand asa e mai direct; plus ca majoritatea sunt de-ai casei, le-a intrat in sange 🙂

  2. Data viitoare poate strangi mai multe razvan :)))
    Nice vid.

  3. bani la buget.

  4. Nu cumva acolo nu e drum public, cu alte cuvinte semnalizarea este… mai mult cu caracter informativ? (ca si in cazul semnelor de circulatie din parcarile Carr4, de exemplu).

  5. Ciprian RT

    GSP-ul spune Drum fara nume

  6. @razvan, ok. Este BBPark, nu?

    • Am trecut astazi pe acolo pe jos. Intr-adevar nu este nici un nume de strada pe nicaieri. Dar tot raman la parerea mea ca trebuie sa respectam semnele, chiar daca nu ne ia nimeni carnetul.

  7. Cele din spatele BBP au nume de strada, parca. Cele din fata nu. Daca te pocnesti acolo cu vreunul, ajungi in instanta sau o repari pe casco si ii lasi pe ei sa se descurce cu procesul (dar tu ramai cu dosarul incarcat la casco).
    Cu alte cuvinte, chiar daca ai prioritate si mergi pe sensul tau, trebuie sa te feresti de toti si toate.

  8. ca de obicei in romania, lucrurile nu sunt ceea ce par a fi. razvan, daca ai lucra in complexul respectiv de cladiri de birouri, sigur ai fi mai tolerant fata de acesti contravenienti „fara scrupule”. eu cunosc zona, si dupa parerea mea ar fi ABERANT sa i se ia cuiva permisul pt asa ceva in locul ala. sunt sigur ca nu cunosti urmatoarele lucruri:
    1) ca circumstanta atenuanta: ca sa ajungi din punctul respectiv pana in bulevard trebuie sa ocolesti pe la fantana miorita (50m vs. 800m)
    2) pana acum ceva timp, toate stradutele acelea erau cu dublu sens. au fost facute sens unic pentru ca se parcau masini si pe stanga si pe dreapta, si mai ramanea loc doar pentru o singura masina, rezultand blocaje tip 2-berbeci.
    3) o solutie „creatza”, de-a dreptul revoltatoare, pentru a elibera acele stradute, a fost a primariei sector1, care trimitea brigada de ridicatori de masini, le mutau 500 de metri mai incolo, langa gara baneasa, si te amendau cu 1.000 de lei
    4) in zona respectiva, trecerea pe interzis este o falsa problema. masinile ar trebui sa circule in ambele sensuri. problema reala este lipsa locurilor de parcare (chiar tu ai filmat de langa masinile deja parcate). ce vina au cele cateva sute de angajati care trebuie sa vina din tot bucurestiul tocmai pana la casa scanteii ca nu pot sa isi parcheze masina, pentru ca nu ai loc nici sa arunci un ac? revenim la autorizatiile de constructii acordate aiurea – fara locuri de parcare suficiente, coruptia din primarii, etc.

    asta ar mai lipsi: pe o parte sa vina primaria sa ridice masini, si pe cealalta sa stea la panda politia rutiera, sa iti ia permisul. doar daca ar fi ultimul rau de pe lumea asta!

    • @andrei Merg foarte des in zona respectiva si de fiecare data folosesc sensurile bune de mers. Si de fiecare data ma-ntalnesc cu cei care o iau pe contrasens. Eu ce vina am ca respect niste reguli chiar si aberante? Probabil ca sensurile unice au fost introduse dupa ce s-a constatat ca nu incap doua masini din cauza masinilor parcate. Frecventez de multi ani zona…

  9. @andrei PS Se poate intra si pe la Casa Presei.

  10. mwhahahha … ma tu ai parcat sigur legal acolo? :))

  11. @andrei: eu lucrez in complexul respectiv de cand a fost construit, si cunosc toate argumentele tale. si totusi ma incurca destul de mult faptul ca eu respect regulile (fie ele de circulatie pe drumurile publice sau nu), dar ceilalti nu. si nu o data am fost la un pas de accident cu un berbec care vine tare pe contrasens, de unde eu nu ma astept, in mod rezonabil, sa vina cineva.

  12. si eu cunosc bine zona, circul des pe acolo. la fel ca tine, nu merg pe interzis. niciodata nu imi parchez masina aiurea, frecvent parchez la zeci de metri fata de unde as vrea de fapt. am asistat si la faze hilare, cand se intalnesc doua masini bot-in-bot si niciun sofer nu vrea sa dea cu spatele. poate dura minute in sir, iese lumea pe balcoane, se face galerie, etc. CU TOATE ACESTEA consider ca sanctiunea maxima pe care ar trebui sa o primeasca un sofer care circula aici pe contrasens este un avertisment (ma refer strict la zona asta). trebuie sa INTELEGEM ca rabdarea are o limita, iar daca zi de zi esti pus in fata aceluiasi scenariu imposibil, calci si pe alaturi. eu ma pot abtine, tu te poti abtine, dar trec sute de oameni zilnic pe acolo.

    dupa parerea mea, un astfel de ansamblu de cladiri de birouri trebuia sa nu poata fi construit daca nu avea o parcare cel putin la fel de mare ca un carrefour, de exemplu. nu mai parca nimeni aiurea pe carosabil, treceau 2 masini lejer una pe langa alta. punct.

  13. Nu se ia carnetul pentru aceasta infractiune iti zic din propia experienta am primit 120 ron ,jumatate in 48hr (iti fac si print screen la amenda daca nu crezi 😛 )
    Cu placere!

  14. @cosm1n: print scree nu e nevoie, dar m-ar interesa tare ce a scris la descrierea faptei. daca e drum public, intrarea pe interzis ar trebui sa duca la suspendarea permisului, plus amenda. daca nu e drum public, nu cred ca ar trebui sa se aplice nici o sanctiune dintre cele prevazute de codul rutier – nici suspendare, dar nici amenda. desigur, as putea sa ma insel, dar as fi curioasa in ce sens 🙂

  15. Cel putin la fel de „productiv” ar fi un astfel de reportaj si in Cotroceni, pe Pasteur dinspre Lister catre Staicovici, indeosebi intre 7.30 si 9.00…

  16. Si eu intru pe interzis in fiecare zi, seara pe la 19.30, din Prezan inspre Uruguay. Sa vina cineva sa ma filmeze, dom’le, vreau si eu sa apar pe sticla. Platesc, daca e nevoie.

  17. Nu vreau sa par carcotas dar in 5 minute
    au iesit din sensul unic 5 masini si
    au intrat 8 pe interzis.

    Concluzie: Romania

    • @Cips: Era la ora la care se pleca de la birou. E normal sa fie mai multe masini care ies catre DN1.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.