It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Am scăpat cu bine

Adăugat de T.C.
149

#1 Cu telefonul la ureche, se uita la mine, ca vita, de parcă era ferm convinsă că eu trebuia să o las pe ea să iasă din sens drept în b1.

#2 Știu să mă feresc de mastodonți dar știu și să îi ajut în trafic. De data aceasta toate mi-au fost potrivnice. Am scăpat cu bine.

34 comentarii

  1. Daca n-ai fi avut acea ezitare ………

    • Am ezitat pentru că pentru o clipă am crezut că va trage stânga în fața mea, caz în care mă pregăteam să frânez violent.
      Când am văzut că își menține cât de cât traiectoria am accelerat să pot să îi eliberez cât mai rapid banda (să nu o ia pe câmp).

  2. Acum,e bine sa treci pe la o biserica si sa-i multumesti lui Dumnezeu ca ai scapat.Vorbesc serios!
    Ai scapat ca prin urechile acului.

    Drumuri bune sa ai!

    • brownhowl

      Nu a scapat din cauza ca l-a ajutat Dumnezeu, ci din cauza ca a gandit repede si a stiut ce sa faca in situatia de fata.

  3. Ăla cu cisterna ar trebui sa fie profesionist, dar a dovedit decât ca e un gâgă periculos. Semnalizare nexam, asigurat în oglinda zero, iar spirit de prevenție inexistent, în condițiile în care, atenție!, conduce cisterna. Semnul ăla cu drum îngustat este pus de-ampulea, cu 20 de metri înainte de a începe sa dispară b1, dacă nu ești din zonă poți foarte bine sa nici nu-l vezi.

  4. Si sa nu il lasi fara loc de munca pe acest individ???? se joaca cu vietile oamenilor si „i se rupe” doar pentru ca se afla in spatele unui fier mare.. ingrozitor..

  5. Ai avut mare bafta că unul dintre ei este șofer profesionist adevărat.
    O sesizare la administratorul drumului pentru indicatorul vieții ar fi utila.

  6. Ce setari folosesti la camera? Rezolutie, WDR -on/off? Metering?

  7. Voiam sa te cert putin dupa care am vizionat pana la capat.

  8. Lucrator comercial strikes back, subdivizia sofer comercial.
    Astia ar trebui reclamati si dati afara la faze de genul.

    Apropo referitor la marcaje si semnale. Intra in legatura cu o asociatie Romania Fara Gropi si faci frumos o reclamatie si ii implici si pe ei. Poarta lupte si castiga.

  9. ouf, faza din aia cand te intrebi cum de ti-au trecut oglinzile. bine ca s-a terminat cu bine.
    Intr-adevar, sofer de autocar profesionist in fapte si nu doar in acte.

  10. doctor faust

    dar claxon nu ai?
    cum e posibil ca inainte sa ajungi in dreptul aluia sa-l vezi cu rotile pe ax si sa nu claxonezi de 2-3 ori scurt, preventiv?…
    valabil si pentru ala cu golful, si pe urma va mirati ca intra in voi – a muscat din marja de siguranta, da-i s-auda daca e dobitoc si nu se uita in oglinzi – poate e orb cu permis, dar macar aude bine

    • te va claxona inapoi, contrariat chiar..cum adica sa iti permiti sa il claxonezi

  11. Exact, de ce nu ai claxonat?

  12. Nu imi pare nimic la limita, nu stiu eu asa vad lucrurile poate ma insel 🙂

  13. yachtmanblue

    Sunt multe locuri unde semnalizarule sunt ca dracu… linie continua unde ar trebui si unde ar putea sa lipseasca este… e multa durere.n basca din partea autoritatilor pt siguranta noastra… nimeni nu verifica nimic doar cei care iau spagile, propriile conturi…

  14. @T.C. 0:19 Daca era prea ocupata cu telefonul, se explica usor de ce n-a mai semnalizat, nu s-a asigurat etc. Nu le poti face pe toate deodata … si bine.
    1:16 Urat moment, sa ajungi asa la stramtoare. Nu-l doresc nimanui 🙁
    +

    • Am patit des faza asta din partea soferilor astora comerciali. II doare fix la basca, trag de covrig, si oricine altcineva sa moara, nu e treaba lor. Ei merg al norma.
      Des, prea des.
      Luar carnet , taiat si interzis pe viata sa mai conduca orice fel de vehicul pe drum public. Nu e de respectivii munca asta, daca nu sunt in stare psihic sa reziste. Sa se rezume la carat paletii de cola cu transpalentul manual.

  15. De curiozitate, de la ce este beep-ul acela?

  16. In aceeasi situatie si in acelasi loc am ajuns si eu insa mai aveam un viteaz cu un tiguan alb doizerotedei ce statea la doi metri de fundul meu si banda 1 era ocupata… invatatura de minte de atunci, merg cuminte in spatele tirurilor.

  17. DjAlphonius

    Urat de tot… cu 3 ani in urma am trecut printr-o faza identica. Noaptea E574 Pitesti-Slatina… Doamne-ajuta !

  18. Laurwentiu

    sincer nici tu nu ai fost atent la trafic caci daca erai atent puteai sa previi doarece se vede cel cu camionul ca incepe sa schimbe banda si puteai sa reduci

  19. Ma bag si eu in seama:
    1. cel cu autocisterna, plangere
    2. petitie la politia rutiera sa semnalizeze corespunator zona respectiva
    3. nu aveai de unde stii ce se va intampla
    4. mi se pare mie sau soferul de autocar nici macar nu se uita in fata ci era cu fata spre oglinda dreapta?

    • 1. făcut la firmă. Niciun răspuns până acum. La poliție făceam degeaba. Poate mi-o luam pentru călcarea marcajului continuu – depășire pe drum îngustat … garantat mi-o luam pentru ceva.
      2. făcut. Niciun răspuns până acum. Mă aștept la am pus în vedere montarea unui indicator … O să tot am drumuri spre BV. deci o să am șansa să văd cât de repede se mișcă.
      3. –
      4. M-am uitat și eu de X ori pe filmare. La fel am văzut. Poate se uita în oglindă să vadă cât se poate trage. Cert este că a circulat lipit de marcajul din dreapta.
      Nici nu a observat situația … nu am de unde să știu.

    • Se poate. Cezi romania fara gropi pe fb pentru petitie politie

  20. Sunt curios dacă folosești lumina de întălnire pe timpul zilei sau dacă atunci l-ai avut pornită

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!