Am scapat … la limita

Adăugat de SerbanG
Raportează ca șters! 127

Matiz-ului i s-a blocat roata dreapta spate. Initial am crezut ca are pana sau altceva si vazand ca se duce spre dreapta credeam ca opreste. Cel cu Opel-ul pe care l-am depasit la inceputul filmuletului s-a bagat in spatele meu. In momentul cand am franat (destul de puternic) cel cu Opel-ul era foarte aproape de mine si atunci am decis sa dau drumul la frana.
Din fericire totul s-a terminat cu bine, tinand cont ca s-a oprit de-a latul fix pe mijlocul benzilor in spatele lui formandu-se o coloana. Atat in Matiz cat si in Opel erau familii cu copii, iar in Opel, in urma franarii puternice copilul a ajuns in fata printre scaune.

Ce mai caută lumea:
  • calculatorul rolul lui la matiz
  • motociclisti la limita

29 comentarii

  1. WOW! La viteza aia Matizul nu s-a rasturnat, deci cred ca se cuvine sa il laudam 🙂

  2. „iar in Opel, in urma franarii puternice copilul a ajuns in fata printre scaune.”
    Oare au invatat ceva din asta parintii? Sa speram ca da…

    • Multi merg pe premisa ca lor nu li se poate intampla nimic, ca ei conduc bine dar se poate intampla oricui si oricand.

    • Mie mi s-a întâmplat in Germania, dar mergeam cu 50 km/h. Roata spate dreapta a încremenit, mașina a țopăit și aia a fost… rulment terci.

  3. Si uite asa se intampla când se gripează rulmentul, care sigur huruia ca dracu de ceva sute de km.

  4. se vede ca soferul matizului incerca sa stapaneasca masina dar e bine ca s-a terminat fara accident

  5. O observație care nu are legătură cu nefericita pățanie a Matizului (implicit a voastră) și sper să nu fiu înțeles greșit: cred că depășirea (mai ales pe autostradă), fie și când e trafic lejer, trebuie să fie cât mai rapidă. Mi se pare că 126 la oră, pe banda 2, în depășire pe autostradă nu e tocma’ ok (se și vede că de-abia te apropiai de Matiz). De-aia aveai și Opelul aproape (da, ar fi trebuit să păstreze distanța) și frâna puternică te-a prins cum nu se poate mai prost, când Matizul se întorcea cu botul spre tine.
    Bine că fu bine până la urmă 🙂

    • subscriu

    • 126 era viteza pe gps. Masina o aveam pe cruise la 130 pusa…

    • Pinzariu Teodor

      Eu as zice ca viteza ta de pe GPS e mai credibila decat cea indicata in bord. Cea indicata in bord e calculata in functie de roti. Daca dimensiunea rotilor s-a modificat de cand ai luat masina, afisajul nu mai este corect (si dimensiunea rotilor nu prea e fixa niciodata din cauza uzurii). La cat de stabil iti indica viteza GPS-ul informatia de acolo as tinde sa zic ca e mult mai corecta. In orice caz, si eu subscriu. Mai bine maresti putin viteza si depasesti cat mai rapid daca trebuie sa depasesti, dar daca e coloana si tu vrei sa te deplasezi doar cu 5 km/h in plus fata de coloana, mai bine reduci si stai frumos in coloana

    • Acum dupa ce zici si tu, daca se intampla vreun accident eu eram vinovatul, nu? Nu poti verifica viteza reala. Mereu te iei dupa ce iti indica bordul, nu? Si orice masina are o eroare intre viteza din bord si viteza reala. Si daca stai sa accelerezi la fiecare depasire, care mai e rolul tempomatului?

    • Viteza maxima legala e 130 . De cand 126 e prea putin pentru banda 2 a autostrazii ? Voi nu mai ganditi deloc?

    • Banuiesc ca dumneavoastra atunci cand dati de vreo groapa,caine,masina,soacra,stop,cedeaza etc nu schitati niciun gest,ca deh sunteti „pe tempomat”.Mi se pare ca atitudinea dumneavoastra ca sofer este total gresita,si dati dovada de 0 (zero) respect pentru ceilalti soferi.

    • Asa ti se pare tie ca nu schitez niciun gest? De la 130 la 60 nu am franat nu? Ai citit descrierea? Mai bine te abtii de la comentariile astea cretine, pe bune.

    • Vitezometrul arata mai mult cu 4- 5-6 km/h. Culmea e ca daca pui cruise control pe 130 sa zicem, si dai reset la viteza medie din calculatorul masinii, dupa cativa km iti arata 126km/h. Deci calculatorul stie viteza reala.

  6. @SerbanG Un bun motiv sa fii atent intotdeauna pe drum, unde se poate intampla orice, oricand. +

  7. Si credeti ca ar fi trecut ITP-ul pe bune sicriul ala?

    • De ce nu!? Rulmentul poate crăpa fără niciun semn…cum mi s-a întâmplat mie. Poate să meargă cu huruit 20.000 km, sau poate să facă cranţ de două ori în 10 secunde și la al treilea cranţ s-a dus. Nu întotdeauna are de-a face cu starea generală a mașinii.

  8. De asta se intampla o gramada de accidente in tara asta. Majoritatea ignora semnele de uzura ale pieselor si le schimba doar cand ii lasa masina in drum. Niste inconstienti!

    • Am patit recent, pivotul inferior, mi-a iesit pur si simplu din brat. Bratul respectiv a fost schimbat la inceputul acestui an, si uite ca tot am patit ce am patit (Poti vedea in ultimul meu clip „Am ajutat si am patit”).

    • Sigur a fost montat bine? Mi se pare absurd sa sara din senin, fara sa dea niciun semn. Eu tocmai ce am ridicat o flansa amortizor, un rulment de sarcina si o bucsa dupa ce mi s-a parut ca nu mai e liniste in masina la denivelari dupa ce am luat o groapa in minunatul Bucuresti. Initial mecanicul m-a intrebat daca sunt sigur ca vreau sa le schimb, pt ca „mai merg” si i-am zis ca eu prefer sa fie liniste totala in masina si sa fiu in siguranta.

  9. AragazCuBuleDeAer

    @animalux , da-mi voie sa cred ca bratul montat ori nu era de „firma” ori montaj necorespunzator , rar defecte de fabricatie. La batrana dacie puneam numai piese de import(ori renault) , o alergam pe drumuri forestiere cu peste 100 si nu am avut niciodata nici un incident , masina a plecat la remat cu amortizoare Monroe planetare cu peste 500k km si pivoti fara nici un joc(nu am gresit cand am scris 500.000km !),Tine cont ca aveam si motorul(golf turbo) mult mai greu fata de unul de fabrica, cuplul mai mare.

  10. Acum merita sa ii injuram pe toti soferii care : Dau spaga la IPT sau merg pe principiul:Lasa ca mai merge.Desi stiu ca au probleme.Romani inconstienti.

  11. „iar in Opel, in urma franarii puternice copilul a ajuns in fata printre scaune.” Si inca o data sa nu ii da-i dreptate politistului ca te sanctioneaza ca nu ai centura . Si aici vorbim de un copil. Macar copiilor sa se puna centura de siguranta si cand stau in spate.

  12. Atentie! Centura de siguranta poate chiar sa-l omoare daca ii vine pe gat (la nivelul gatului). Copiii stau in scaune speciale sau pe inaltator cu centura dupa 8-10 ani. In cazul de fata, la impact, copilul parasea masina. Prin parbriz.
    Nu exista niciun fel de scuza pentru nerespectarea acestor reguli. Nimic nu e mai important decat siguranta copilului. Si daca nu vrea/se plictiseste/a intepenit, mergi cu trenul. Vorbesc ca parinte.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!