Ce ? O masina de scoala pe rosu.
Unde ? http://goo.gl/maps/rz7IP
Probabil s-a lasat „furat ” de verdele de la tramvai. Ţeapă ca sa zic aşa. Pietonii aveau si ei verde. E un semafor ciudat, care trebuie respectat. Pietonii traversează în etape.
Nu discutăm despre cei opriți aiurea, care obstrucționează semne, etc. Taxiurile de pe colt sunt parte din peisaj.
O camera fixa acolo ar face minuni.
Cand se semalizeaza intentia de schimbare a directiei de mers ? Art 116 zice ca de la minim 50m.
Ce a castigat ? Nimc. 30 secunde de stationare la celalat semafor.
14 comentarii
La 0.06 nu este Subaru a lu’ Razvan ?
@LoseControl Acest Subaru ? https://www.facebook.com/subarubb/timeline
Doar daca acum are IF19…
@Ursul Grizonat,
Da
nu este a lui razvanbb nu are eleronul specific:)
O sa ajungi la spital in felu asta …
@UrsulGrizonat
pai si unde sa inveti trecutul pe rosu? Ia zi-mi tu?!
+
Ori instructorul, ori tembelul de la volan…. a dat minus :))
Eu dau + si carne instructorului!
A avut licenta de taxy 4 ani, de la Rodell http://www.pmb.ro/adrese_utile/transport_urban/autorizatii_taxi/doc/2006-12-04-lista_aut_taxi_eliberate.pdf
Cand, in film, se vede rosu’ semaforului, ala e deja aproape dincolo, niste imagini mai clare nu-s in arhiva, pt. a vedea cand s-a pus galben? Din cate stiu eu, acolo galbenu’ e cam de forma (nu tine mult, doar apare un pic, apoi imediat rosu).
Elevii mai trebuie lasati si sa greseasca, daca le zici dinainte „vezi semafor, opreste” nu or sa invete, probabil a sperat ca ala (elevul) va opri si si-a luat plasa (da, putea sa-i f*ta un picior in frana cand a vazut ca nu opreste, sa muste un pic din volan).
OK, sa zicem ca „pușcat” rosu’ dar mai departe ce a fost? La plecarea de la urmatorul semafor, ce voiai sa faca elevul ala, sa plece cu scart? 30km/h e destul (mai ales daca era incepator incepator), mai ales ca pleca pe dreapta unde trebuie sa fie atent la pietoni.
Am dat plus dar mi se pare ca ai facut din tantar, armasar.
@carco Pana sa ajunga la semafor o ardea cu 50. In rest instructorul era relaxat, cu mana scoasa pe geam.
@TraficMAdrid E un fan mai vechi.
Pai de la Moghioros pana la semafor, a avut timp sa accelereze / dea a 3-a.
P.S. Decat sa te enervezi ca merg incet, de ce nu faci asa? (sa-i bagi in ceata si sa renunte 😀 )
P.P.S. Azi cred ca e ceva examen, am prins pe Calea Grivitei / Bucurestii Noi vreo 20 de scoli, majoritatea pe B2, normal (desi B1 e aproape libera de la Grand pana la 1 Mai).
@craco si @UrsulGrizonat
eu am zis ironic, si am dat plus din simpatie pt tine. @craco in schimb a spus foarte frumos :”Elevii mai trebuie lasati si sa greseasca”, dupa un rosu ca ala light, poate primi o corecite” „ai trecut pe rosu! erai picat”*, cred intr-adevar ca semnul ala de scoala intr-o oarecare masura inseamna si asta – facem greseli, care sunt apoi discutate cu instructorul si intelese.
* din pacate astia fiind oricum termenii de la scoala de soferi admis/respins – ceea ce cred eu duce la o mentalitate gresita, dupa ce isi iau carnetul…. poate, dar poate si gresesc
@craco
+ don’le, + ca ai replici frumoase!
@carco – eu zic sa ai grija cu depasirile pe dreapta mai ales la masinile de scoala …
Eu tin minte si dupa 9 ani de la scoala de soferi cele 3 locuri unde ERA cat pe ce sa gresesc, iar instructorul m-a lasat pana in ultimul moment, apoi mi-a pus frana brusca si mi-a explicat ce prostie era sa fac daca nu intervenea el. Dar nu m-a lasat sa trec ca prin branza.
Evident, ma refer la greselile mari, precum cea din clip. Adica sunt doua tipuri de situatii diferite, de exemplu:
1. instructorul se uita in oglinda, vede ca drumul e complet liber, ma lasa sa „alunec” pe cealalta banda, apoi imi zice calm „vezi ca nu iti tii banda, fii mai atent!”
2. instructorul vede ca ma apropii de un loc unde trebuie sa cedez trecerea, dar eu nu incetinesc suficient din timp, si imi pune frana brusca sa ma trezesc, apoi imi explica ce am gresit