Adaugă comentariu

14 comentarii
  1. Ce se intampla de la 0:10?

  2. Dupa ce ca esti prost, mai si semnalizezi. Cum sa sari asa pe contrasens?!

  3. Ce ai facut tu de la sec.10(trecere de pe 1 pe 2 fix in curba ca sa-l depasesti),e la fel ca intr-un giratoriu cu doua benzi si cand,amandoi mergand in aceeasi directie,tu din spatele lui schimbi banda.Poti sa fii sigur ca,oricat de larg va lua virajul,unul care are o remorca tot te va agata.Si cum niciun dubist nu va face asa(de fapt nimeni),agatarea e garantata,cu exceptia cazului cand iesi pe contrasens asa cum ai facut tu.
    De fapt,nu cel cu duba te-a scos pe contrasens,ci tu singur te-ai scos ca sa eviti la limita un acrosaj.
    Din pacate,eu as da clic pe un buton(imaginar) numit dislike.

    • Mersi pentru comentariu, apreciez cum ai detaliat. Pentru dezbatere și a înțelege mai bine punctul tău de vedere, cum ai fi văzut scenariul perfect în situația dată în ceea ce mă privește? Să fi stat doar pe b2 (și astfel să nu schimb banda, cum ai zis, că e curbă)? Sau să fi dat în frâne când am văzut că urmează să intre dubistul în curbă?
      Menționez că pe acolo benzile sunt destul de largi pentru că sunt gândite pentru tiruri. Duăp cum văd eu, dubistul nu numai că s-a îndepărtat îngrozitor de mult de marginea din dreapta, dar a intrat complet pe b2 fără asigurare, fără semnal, fără nimic. Ce îmi scapă?

  4. Ne cam place sa taiem curbele, asa-i?

  5. d3nyss sper ca ai inteles cum se abordeaza o curba ori un giratoriu,in paralel cu un autovehicul cu platforma sau TIR.Pana nu patesti,nu inveti.

    • Am învățat să dau preventiv în frâne că poate dau de unul ca cel din imagine.
      Nu înțeleg de ce este OK cum a intrat peste mine. Omul acela a schimbat o bandă cu ochii închiși și fără să îl intereseze ce se întâmplă pe b2, deși nici măcar nu avea nevoie. Am mers pe lângă tiruri, dacă nu în curba respectivă în altele asemănătoare, și nu mi-au făcut niciunul ce a făcut dubistul.

  6. Te-ai scos singur pe contrasens.

  7. Erai deja ! Nu ai nici o treaba nici tu cu marcaje si incadrarea pe benzi! Cum sa tai curba in halul ala ,?Cel cu duba si platforma te-a incurcat doar ca venea tirul, alfel tu circulai pe contrasens fara sa te intereseze.

    • 100 % de acord,daca nu aparea tirul o tinea pe contrasens pana il depasea,duba + platforma intotdeauna sunt ‘riscante’ in serpentine

    • FlorinG, asghard,

      1. Dacă revedeți filmarea, am început să trag de volan stânga după ce a început să tragă stânga duba, dar și să încetinesc. Da, am depășit axul drumului, pentru că ăsta mi-a fost reflexul ca să îl evit pe dubist. M-am îndepărtat de el în timp ce se deplasa nestingherit dinspre B1 spre B2.
      2. Dacă revedeți filmarea încă o dată o să vedeți că dubistul nu are nicio scuză să ocupe b2 complet fără asigurare/semnal/vreo jenă, pentru că avea spațiu berechet dacă rămânea pe banda lui sau, în cel mai rău caz, dacă tăia din b2.
      3. Dacă ăsta mi-era felul, aveam timp să depășesc duba și pe contrasens, indiferent de tirul care venea, pentru că deja aveam o oarecare viteză și aveam resurse suficiente. Dar eu am preferat să încetinesc până aproape de oprire, pentru că practic și propăvăduiesc un atlfel de stil de condus, nu cum vă grăbiți voi să mă etichetați pe aici.

      De marcaje nu înțeleg ce vrei să zici, FlorinG, era discontinuă banda dintre benzi până a devenit invizibilă. Axul drumului dacă nu îl depășeam făceam accident. Poate îmi explici mai bine decât „n-am treabă cu”.
      De încadrat, eram încadrat pe b1, așa cum zice legea, până am avut de făcut o depășire. Dacă zice legea să nu depășești în curbă pe bandă discontinuă, dă-mi pasajul și îmi cer iertare. Altfel, cel care încalcă legea este cel cu duba.

    • Poți să detaliezi, te rog frumos?
      Singura greșeală care mi-o imput în momentul ăsta este că nu am dat în frâne preventiv văzându-l pe dubist în curbă iar eu fiind încadrat cuminte pe b1. Altfel, erau două benzi (mari și late), iar dubistul s-a îndepărtat muuult mai mult decât avea nevoie de marginea din dreapta până a intrat cu totul pe b2, fără să aibă nevoie să facă asta din cauza încărcăturii.

  8. intradevar duba nu are nici o scuza ptr manevra dar nici tu n ai condus preventiv,ai franat tarziu cu toate ca intentiile dubei erau foarte clare,practic te ai scos singur pe contrasens,tu oricum erai pe limita interioara a benzii

Vezi si...