It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Scurt prin Cluj

Adăugat de RebounD11
53

La cererea publicului, niste secvente din traficul din Cluj.

Mentiuni:
1. De la 1:50, camera din spate a filmat, dar fiind ultima filmare inainte de oprire s-a corupt clipul… face asta des in ultima vreme (probabil e pe moarte).
2. In afara de faza de noapte nu am dat nici un blit si nu am claxonat niciodata. Am primit doar.
3. Sunetul e taiat din cauza discutiilor personale cu nume din masina pe care nu am avut chef sa le cenzurez… e mai usor asa. In plus bipaia aplicatia de GPS in ultimul hal.
4. Nu am pus toate fazele, am sarit peste cele cu mersul intre benzi sau acceleratul la schimbatul benzii, ca mi-am propus sa nu depasesc lungimea melodiei:
The Passion Hi-Fi – One Sound.

Aceste 3.5 minute de clip au fost taiate din 3 (trei) clipuri de 5 minute de pe card… in afara de ele mai sunt cam 8 minute in 2 alte clipuri de 5 in care eram in interiorul granitelor municipiului (clipul cu intrarea in Cluj si cel cu iesirea).

Am mai vazut si alte chestii ca pieton, dar cum nu umblu cu camera pe cap, nu apar aici si nu au cum. Si in Timisoara sunt defectiuni de semnalizare rutiera, le-am prezentat pe aici, dar nu cred ca pot face un traseu intr-o sambata in care in 15 minute sa pot face un clip de 3 minute. In timpul saptamanii sunt sanse mici de asa ceva, dar in weekend e aproape improbabil.

P.S.: Nu se poate imputa aglomeratia datorata EuroBasket, pentru ca au fost dezamagitor de putini spectatori.
P.P.S.: Editarea se putea mai bine, dar am gasit fix jumate de ora timp sa o fac pana nu o sa am nevoie de spatiul pe hard.

9 comentarii

  1. Destul de edificator clipul. Dar se poate … si mai rau 🙂

    • Intotdeauna se poate si mai rau. Nu am zis niciodata ca am patit in Cluj ceva ce nu am mai patit altundeva… am zis ca au fost multe in timp scurt. 🙂

  2. 2011Ascanio

    Pana la secunda 55 vorbim de Bihor, nu de Cluj. Portiunea unde au disparut marcajele si au reaparut in multiplu exemplar a fost reorganizat de curand. Cum la noi totul se misca cu incetinitorul … Minutul 1.17 tu de pe B3 pe directia inainte dupa intersectie treci pe B2, Peugeote-ul de pe B2 pe B2. Cine a gresit? La iesirea din parcare trebuia sa-ti acorde prioritate. Parcarea nu are nimic, doar soferul e prost. Apropo, numarul e de Bucuresti. Minutul 1.39, iesi de pe B2 si te incadrezi pe B3. Greseala e a ta. Dupa care de pe obligatoriu stanga mergi inainte si ajungi pe B2 (prima banda pe directie inainte). Cine a gresit? Chiar si fara marcaje de ghidare numaratul benzilor e acelasi peste tot in lume. Min 2.19 … Dorel cand a montat indicatorul de sens unic a uitat sa demonteze pe cel de Stop. Inainte sa se dea in functiune acea cladire mastodont, straduta era cu dublu sens. Audi chiar de la intrare nr de Bucuresti, Mercedes alb la iesire din parcare care nu are semnalizare … numar de Bucuresti, Cel ce a fost smecher la iesirea de pe str Cosbuc si a facut stanga de pe obligatoriu dreapta oare ce numar avea? Bucuresti. Ma miram eu sa fie dracul asa negru in Cluj. Te-ai cam grabit cu catalogarea orasului meu natal. Citat de la tine: „sunt cei mai infecti soferi de pana acuma…”. Oare?

    • + pentru comenatriu

    • Pana la 0:15 cam vb de BH… si un pic la trecutul pe rosu’ care a fost in tandem cu Opelul Vectra de CJ. Se misca cu incetinitorul, dar ai semnalizare de 4 benzi + bus (0:22) si se transforma in 3 + bus din senin din marcaje. Macar sa puna niste indicatoare temporare pana termina.

      La 1:17 nu am calcat pe B2 dupa intersectie. Nu stiu zona, mi-a luat un pic sa vad ca s-a decalat drumul. Ala cu Peugeot a taiat toate benzile si m-a depasit pe dreapta fara semnal. Era in spatele meu venit de pe B2 via B4 in curba dinainte. Agresiv, fara motiv.

      Nu m-am luat la iesirea din parcare de cel care iese… ma intrebam daca bariera aia are vreo protectie daca trebuie sa te opresti sa dai prioritate… ca am vazut bariere care nu au si il inteleg de ce a intrat pe banda de BUS in cazul ala. Daca puneau bariera efectiv la iesirea din parcare, inaintea curbei aleia, era OK, nu trebuia sa faci 3 lucruri odata.

      La 1:39 conform indicatorului eram pe B3, banda aia probabil va urma sa fie de bus conform stalpisorilor dar nu era indicata si marcata ca atare. Eram pe banda aia de mult, cel cu BMW a iesit de pe B2 si mi-a multumit ca l-am lasat. Aici nu poti sa dai vina pe mine. Mi-am tinut banda.

      La 2:19, am ezitat am crezut ca e pentru mine STOP-ul si incercam sa imi dau seama de ce (adica vreo jumate de secunda, nu te gandi ca am tras pe dreapta sa gandesc situatia).

      Audi de la intrare nu era oprit imediat dupa curba cu 0 vizibilitate (chiar si asa, daca strainii e prosti, si localnicii tre sa fie?) nu il agatai daca nu erai atent ca pe cel cu Mercedesul, din cauza ca erai atent sa nu lovesti Passatul (tot de CJ) lasat in fata iesirii. Lipsa de semnal e din categoria de chestii pe care nu le-as fi bagat decat daca aveam timp si rabdare. Aici a intrat in cadru.

      Ala argintiu care a facut stanga de pe obligatoriu dreapta e de B, dar in fata lui unul de CJ alb a facut acelasi lucru… si se vede pe clip.

      Te-ai cam grabit cu catalogarea orasului meu natal.

      Nu m-am grabit… mi se pare cam mult in 15 minute de condus, si repet, nu le-am pus pe toate.

  3. @RebounD11 Ai cam nimerit in acea perioada de schimbari de care vorbeam dincolo 🙂
    0:21-0:36 Au disparut marcajele, dar le vor trasa din nou. Stop-cadru la 0:23: in stanga-sus indicator cu doua benzi inainte, in dreapta-sus cu doua la dreapta + banda bus. La 0:41 in stanga indicator cu trei benzi la stanga, una oblic la dreapta si banda de bus.
    1:10 Sunt sapte benzi acum acolo: doua la stanga, trei inainte (decalate), o banda de bus si una pentru la dreapta, dincolo de banda de bus. Indicatorul e mai greu de vazut din acea directie, apare pe stalp la 1:07-1:08. Peugeot-ul a fentat Loganul peste linia continua (camera spate la 1:07), dar apoi teoretic a mers bine. Vor fi refacute probabil si acele marcaje de ghidare partial sterse.
    1:36 Acolo e intr-adevar o mica problema. Inainte de intersectie sunt trei pentru inainte si una la stanga (indicator 1:36 pe stalp), iar dupa intersectie doua pentru inainte si doua la stanga (indicatoare stanga/dreapta la 1:40). Daca mergi inainte stai pe B2 sau treci pe B1 (daca nu vine bus-ul).
    2:20 Ha-ha, e un STOP special pentru cei care vin pe interzis. Macar prioritate sa acorde 😆
    Glumesc, asa arata inainte:

    2:35 Da, pot sa roage niste colegi sa le ia permisul 🙂
    Ultima faza e una clasica in zona. Au fost doi fentaci: unul la 3:17 si VW-ul la 3:23.
    +

    • Ambii fentaci erau cu VW… cel alb era localnic după nr.

      Despre restul, știu prea bine că e ușor când nu treci prima data pe-acolo… iar eu de ani de zile nu am mai condus în Cluj. Am căutat oricum mult să schimb banda spre dreapta când îmi zicea navigatorul că trebuie să facem dreapta… până nu m-am trezit pe banda de stânga cu norocul să dau de un albanez nuntaș care mi-a făcut loc să schimb, nu m-ar fi lăsat nimeni, și cred că am semnalizat sute de metri bune la dreapta. 🙁

  4. Îs multe intersecții cu probleme, ar merita făcute niște sesizări la http://mycluj.e-primariaclujnapoca.ro/ dacă chiar te deranjează. Eu am făcut vreo câteva și au rezolvat aproape la toate.

    • Nu mă mai deranjează… mi-am făcut plinul de CJ pt următorii ani. Dacă pe cei care locuiesc în oraș nu îi deranjează, nu le stric Feng-Shui-ul. Am făcut sesizări în orașele în care circul des: Timișoara și Deva și chiar Alba-Iulia.

      Traficul din orașul ăla mi s-a părut stupid (că să nu se mai simtă ofensați clujenii) de fiecare dată când am condus pe acolo, în Cluj fiind prima dată luat la mișto de un polițist că nu am știut ce indicator trebuia să fie pe un stâlp gol.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!