It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Una scurtă

Adăugat de perole
Raportează ca șters! 46

9 comentarii

  1. Acesta e un moment cand iti doresti sa ai un tanc.
    +

  2. ungadrian

    e mai periculos tirul fara lumini decat ce a facut ala…

    • Tirul circula legal. Era deja dimineata si e pe un drum judetean. Ca ar fi bine sa foloseasca, e alta chestie.

    • @perole, eu imi aprind luminile de fiecare data cand plec din parcare. Si nu le sting niciodata, pana nu ajung in alta parcare. Mi se pare mai important sa pot evita, indirect, un accident, pentru ca sunt mai vizibil in trafic, decat sa duc grija becurilor. Apropo, sunt tari europene care, de curand sau mai de mult, au introdus in legislatia lor obligativitatea soferilor care conduc orice autovehicul sa foloseasca luminile de intalnire oriunde, indiferent de ora, de tipul drumului, sau de conditiile meteo. Sper sa nu ma insel, dar Croatia e una dintre aceste tari. Si cred ca nu e singura.

      Cand plec dimineata la lucru si trebuie sa strabat un labirint de alei, unde toti sunt parcati pana in buza intersectiei, ma ajuta foarte mult sa vad luminile masinilor care vin pe aleile transversale, direct, sau reflectate in celelate masini parcate. Tine loc de asigurare.

      La fel, chiar pe un drum judeteam, mi-e mai usor sa vad o masina care care vine din sens opus, si sa apreciez distanta pana la ea daca are luminile de intalnire aprinse, cand vreau sa fac o depasire. Fiindca veni vorba, tu aveai luminile aprinse la faza din clip? 🙂

      Sfat: nu va zgarciti si circulati oriunde si oricand cu luminile de intalnire aprinse. Conduita preventiva elementara.

    • @Kor De acord cu sfatul. Este unul foarte bun. Poate schimbi putin mai des becurile (daca ai halogene), dar asta e un dezavantaj minor.

    • @Kor: si eu fac la fel de cand conduc. Rar uit sa aprind lumina, se intampla mai ales in ultimul timp, fiindca a doua masina are DRL care se aprinde automat. 🙂 Dar de obicei primul lucru cand urc in masina e sa aprind lumina de intalnire.
      Tot ce spuneam, ca legal, in Romania, camionul nu trebuia sa circule cu luminile de intalnire.

      @GeluCJ: da, schimbi mai des becurile. 🙂

    • gelule, iti iei DSL-uri pe leduri si impaci si varza si capra…
      Lumini de zi sunt oblgiatorii in toata scandinavia de foarte mult timp… si le gasesti aproape peste tot in vest…
      cat despre colegul nostru ungadrian… hai sa ne mai gnadim odata… daca colegu avea viteza mai amre, sau in secunda aia se uita la copil, cu ce l-ar fi salvat camionul cu luminile aprinse? sau cu ce ar fi facut diferenta un camion cu luminile aprinse?
      in gneere aia mici e mai bine sa aiba luminile aprinse caci de multe ori te ajuta sa-ti dai seama daca vin sau se duc, si cam ce viteza au, caci ii localizezi mai bine…

  3. @perole Probabil a zis ca nu vine nimeni pe sensul opus sau ca are totusi suficient timp sa treaca. S-a cam inselat 🙁 +
    +

  4. + Si, in fond, e atat de simplu: nu intri in depasire daca nu ai suficienta vizibilitate care sa-ti permita sa apreciezi spatiul de care are nevoie masina pe care o conduci ca sa finalizeze in siguranta acea depasire. Suna simplu, dar pentru unii pare complicat. Si reusesc sa ne complice si noua viata, daca nu cumva sa ne-o curme.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!