It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Semnalizări profesionale (II)

Adăugat de stai-acolo
Raportează ca șters! 73

10 comentarii

  1. adicristea

    Eu vad un drum in dreapta la 0:16, asta reprezinta o intersectie si limitarea de 20 isi pierde valabilitatea.

    Art 66.
    (6) Semnificaţia indicatoarelor de interzicere sau de restricţie începe din dreptul acestora. În lipsa unei semnalizări care să precizeze lungimea sectorului pe care se aplică reglementarea ori a unor indicatoare care să anunţe sfârşitul interdicţiei sau al restricţiei, semnificaţia acestor indicatoare încetează în intersecţia cea mai apropiată. Când indicatoarele de interzicere sau restricţie sunt instalate împreună cu indicatorul ce anunţă intrarea într-o localitate, semnificaţia lor este valabilă pe drumul respectiv până la întâlnirea indicatorului „Ieşire din localitate”, cu excepţia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel.

  2. @adicristea e o scapare evidenta. Inainte de stop cadru, pe contrasens e indicatorul care arata sfarsitul restrictiei de viteza pentru cei din sens invers.
    Pe sensul asta… l-au furat tiganii, probabil. Daca a existat vreodata.

    Aia e o intersectie cu un drum de pamant, care duce pe faleza raului Timis.
    Dupa pod, e aceeasi chestie, doar ca e asfaltat cativa metri.

  3. adicristea

    A :).

  4. La a 2a prezentare, ma mir ca mai insisti. Asa cum a prevazut si legiuitorul, vei alege :
    – varianta 1 : la intersectie cedezi trecerea pentru deplasare inainte si/sau la dreapta. Cum tu ai ales sa mergi la stanga, foarte simplu … trebuia sa te opresti si sa …. etc.
    – varianta 2 : soferii de pe banda din dreapta (cum ai mers tu) aplica predeverile pentru „cedeaza”. Cei ce merg pe contrasens (care te vor depasi pana in intersectie, sau care merg constant/continuu pe banda din stanga ta…) vor aplica prevederile pentru „stop”.

    Simplu !

  5. Pentru partea a doua, nu e nici o contradictie. Ambele indicatoare anunta ca la urmatoarea intersectie pierzi prioritatea de trecere si trebuie sa te asiguri, vei trece dupa cei care au prioritate. Chiar daca ai „cedeaza trecerea” care teoretic se monteza in locuri cu vizibilitate mai buna, daca consideri ca nu te poti asigura „din mers” o sa opresti pana esti sigur.
    Singura deosebire este ca la „Stop” trebuie sa opresti, la „cedeaza” nu neaparat, dar probabil ca vei opri la genul asta de intersectie in „T” cand intri perpendicular pe drumul cu prioritate de pe un drum de unde pierzi acest drept.

    Este o gresala tampita si flagranta a celor care considera ca „cedeaza trecerea” este mai puternic decat „Stop”. Ambele indicatoare arata ca esti pe un drum care nu are prioritate de trecere. Daca se intalnesc doua masini care intra in intersectie, unul are „Stop” si unul „cedeaza”, se aplica regula prioritatii de dreapta, nu este nici un indicator mai „tare” decat celalalt.

  6. Da, aveti dreptate, la a doua faza e totul normal, excelent, minunat. Cat mai multe indicatoare, sa fie acolo, ca nu fac rau 🙂

  7. 1. E „pericol mare” cu indicatoarele de restrictie care nu sunt insotite de cele de incetare a restrictiei. Mare atentie cand circulati afara, mai ales in Serbia, unde politistii lor fac orice ca sa-ti gasesca nod in papura, daca e ziua lor de strans spaga . Asta ar fi unul dintre ele.

    2. Pentru cei care sustineti ca e normal sa fie ambele indicatoare – nu era mai simplu unul singur: STOP? Daca intersectia e destul de „primejdioasa” ca sa ceara un STOP pentru virajul la stanga, credeti ca, pentru cei care merg tot inainte e mai putin „primejdioasa”. 🙂

    @dragosp – si, ma rog frumos, pe ce considerente eu, care merg inainte, ar trebui sa consider ca STOP (care e pe stanga) mi se dreseaza mie, si nu „Cedeaza trecerea”, care e pe dreapta, adica pe banda pe care eu ma aflu?

    Una peste alta, mi se pare o prostie sa alaturi cele 2 indicatoare. STOP era suficient. De altfel asa se practica peste tot unde un drum cu sens unic (fara prioritate) se intersecteaza cu unul prioritar: se pune un singur indicator: STOP.

  8. Cred ca am recunoscut drumul respectiv. E cumva drumul dinspre Cheveresu Mare spre Timisoara?
    Intreb pentru ca acum 2 ani cand am fost pe-acolo, pe la niste rude,mi s-a parut extrem de periculos. Multe denivelari, foarte putina vizibilitate, multe camioane, drum ingust – reteta perfecta pentru accidente frecvente.

    Oare cu o sesizare la primarie / politie si alte organe abilitate, nu se poate rezolva cu semnalizarile in zona?

  9. e podul peste Timis de la Albina.
    Nu stiu ce-ai vazut tu periculos acolo…
    Am trecut cu 70 fara sa-mi vars cafeaua, deci nu e tragic.

    Din cate imi amintesc, desi n-am memoria prea buna, drumul ala peste pod e in reparatii cam anual. Poate de-aia au pus restrictia aia definitiva, sa nu tot ia indicatorul temporar si sa-l aduca inapoi.:D

  10. Chiar si eu am trecut de foarte multe ori, de zeci de ori prin intersectia aia cu stop si cedeaza si nici pana in ziua de azi nush ce i-a apucat pe aia de au pus indicatoarele alea ;)). Cedeaza era suficient.

    Indicatorul cu 20km/h era cand era podul in constructii, dar acum l-au uitat acolo :))

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!