It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Sens giratoriu?

Adăugat de Bogdan Chelariu
Raportează ca șters! 13
Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/sens-giratoriu-4/

12 comentarii

  1. pai si cu ce te-a deranjat? tu pe B2…el pe B1. nu aveai iesire ca sa existe posibilitatea sa va intersectati.
    giratoriile astea nu sunt prioritatea lui Dumnezeu…ala are mai multe benzi ca sa se circule pe ele…cum ar fi sa fie B1 libera si sa nu intre nimeni in giratoriu doar pentru ca se circula pe B2?

    • cum cu ce l-a deranjat?
      neacordare de prioritate…
      habarnisti care nu stiu sa acorde prioritate cand semnul de cedeaza trecerea e mai mare decat capul celui de la volan.

    • nu m-ai inteles deloc…mai intreb o data: cu ce l-a deranjat?
      eu vad ca fiecare si-a vazut de drum pe banda lui…deci?
      revin si cu intrebarea de la final: daca ai cedeaza trecerea…pe B2 circula masini…B1 e liber…nu faci niciodata dreapta?!
      ca sa nu mai zic ca in functie de ce intersectie urmeaza, eu aleg B1 sau B2 in functie de cum pot ajuta pe cei care vin de pe drum fara prioritate…

    • robwin_75

      Prioritatea este pentru TOATE BENZILE !!! AI CEDEAZA PENTRU TOATE BENZILE !!!

    • prioritatea este pentru toate benzile…dar daca autorul NU SEMNALIZEAZA SCHIMBAREA BENZII…de ce rahat sa stai sa astepti ca prostul cand ai o banda libera?!?!?!
      in PLM!

  2. ce ocazie de schimbat aripa pe dreapta…

  3. Problema in rondul ala e ca brusc b1 se contopeste cu b2 si majoritatea specimenelor care forteaza intrarea in rond pe b1 se insinueaza dupa aia si pe b2. Daca colegul voia sa iasa din rond spre bac, ce facea ala cu Laguna?

    • mie nu mi se pare ca-i asa de brusc…in fine…vad ca lumii care comenteaza aici, cu exceptia mea, i se aplica expresia „dormi cu legea in mana”… 😀 (adaptare dupa „mori cu legea in mana”)
      deci voi in continuare nu intelegeti ca daca sunt 2 benzi pe un sens, e ok sa te bagi pe B1 cand se circula doar pe B2…acum nu incepeti sa-mi spuneti ca autorul a semnalizat intentia de a schimba banda si n-a avut unde ca nu i-a dat ala prioritate…

  4. Din filmare nu se vede exact configuratia rondului, insa te asigur ca este cum zic eu, plus ca marcajele sunt doar de decor. Trec cel putin de doua ori pe saptamana in rondul ala din pozitia celui cu Laguna si am grija sa intru direct pe b2, mai ales ca de unde venea respectivul nu e decat o banda. Odata tin minte ca parca erau marcaje pe benzile care ies din rond, cu sageata spre dreapta pe b1 (unde intrase cel cu Laguna) si sageata inainte pe b2 unde a intrat colegul…

    • @Mihai F: foarte interesanta partea asta: „plus ca marcajele sunt doar de decor”! Sunt de acord ca poate nu e cea mai fericita varianta de marcaje, dar ele trebuie respectate sau propuse pentru schimbare. Iesirea spre bac nici nu are treaba cu sensul giratoriu, aia e alta intersectie si, din pacate, acolo lipsesc marcajele pentru a indica ce banda se termina. In rest, sunt de acord cu @Ruhestand, cel cu Laguna a procedat corect.

  5. Cel cu Laguna nu a procedat deloc corect, pentru ca, odata intrat in rond, a iesit pe b1 si a fortat intrarea pe b2. De aia am zis ca in ronsul ala marcajele sunt de decor. Daca esti din zona si stii rondul, vei vedea ca daca trasezi o linie drapta de la punctul unde de termina linia continua care separa b2 de b1 pana la bordura benzii unice care urca spre faleza rezulta clar ca b2 e pentru urcat pe faleza si b1 e de facut dreapta spre bac. Asa ca, atata timp cat regula spune ca acolo und nu sunt marcaje sau sageti cel care merge drept trebuie sa stea be langa axul drumului, iar pe banda de langa acostament merge cel care viaza dreapta, precum si cealalta regula care spune ca in cazul in care banda pe care esti se termina poti intra pe banda din stanga doar daca nu deranjezi pe cel care e deja pe banda in cauza, cel cu Laguna a gresit, nu neaparat cand a intrat in rond ci cand a fortat trecerea pe b2 ca sa mearga inainte, in conditiile in care banda lui se termina in bordura. Acolo oricum e o problema si la coborarea de pe faleza, pentru ca nu-ti dai seama care banda se termina si care continua, linia de separa doua benzi terminandu-se brusc inainte de curba.

  6. ing.tudor

    Este exact acelasi lucru ca si cand te-ai afla pe un drum cu doua benzi pe sens (drum cu sens unic), ajungi intr-o intersectie pe banda din stanga si ai vira prin banda din dreapta sa iesi in drumul din dreapta. Sensul giratoriu se gandeste pe sectiuni, este un fel de succesiune de intersectii, deoarece si PV se face pe momentul impactului, iar la un eventual accident Laguna este deja in sens, adica NU INTRA, ci tot vehiculul este trecut de linia de intrare (vezi video: trecut de unde asteapta si da prioritate), astfel coliziunea era in laterala lui. Daca isi continua Laguna drumul inainte si atunci nu ai acordat prioritate la schimbarea benzii de mers, sau, mai rar, daca te loveste el in laterala, de la mijloc spre spatele vehicului tau, este pasibil el de consecinte.

    Cu alte cuvinte incadrarea pe B1 (numai de acolo se iese din sens) o faci mult mai devreme ca sa virezi dreapta din sens, in cazul acesta cu vreo 6-9m. De fapt trecerea prin sens, spre inainte, conform legislatiei se face incadrandu-te pe B1 din sens si poti iesi pe oricare din benzile drumului inainte, cel mai corect pt. fluidizare!

    Semnalizarile gresite nu se iau in 99% din cazuri in considerare.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!