Sens giratoriu – Cine a gresit?

Adăugat de DVSplay
Raportează ca șters! 28

Acest clip este facut pentru a reda o situatie!

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/sens-giratoriu-cine-gresit/
  • circulatia in sensul giratoriu -codul rutier
  • tramvaiul in sensul giratoriu

55 comentarii

  1. Profesorul tău de legislație.

  2. doctor faust

    O data ala care foloseste banda 1 ca sa iasa minim la a 5-a iesire si o data ala care parasete giratoriul din interior taind benzile si neacordand prioritate.
    De ce simti nevoia sa intrebi, banuiesc ca ti-e destul de clar daca ai permis, nu?

    • Doctore: vezi ca sunt marcaje. b1 fata-dreapta, b2 fata-stanga.

    • @ doctor faust
      unde scrie in oug sau in regulament care banda se foloseste pentru a 5-a iesire?
      eu stiu ca sensul giratoriu e un drum circular cu prioritate, iar pe orice drum se foloseste prima banda da e libera.

      „Doctore: vezi ca sunt marcaje. b1 fata-dreapta, b2 fata-stanga.”
      alta tampenie a celor ce desenaza marcaje pe unde o iei nene in stanga? pe contrasens?

    • @arg, mici probleme de logica. Intr-o intersectie, de obicei, poti schimba directia de deplasare: nu conteaza ca e cruce, T, giratoriu sau mai stiu eu ce: inainte de intersectie, tu stii cum va continua drumul tau fata de directia actuala: stanga, dreapta, inainte. Intri in intersectie incadrat pe banda corespunzatoare directiei pe care o vei avea la iesirea din intersectie fata de directia de pe care ai intrat.
      Ala nu a acordat prioritate, dar autorul a facut stanga de pe obligatoriu dreapta sau inainte.
      Atata vreme cat legat de giratoriu nu avem altceva decat prioritatea celor care circula inauntru fata de cei ce urmeaza sa patrunda, giratoriul se supune regulilor generale ale unei intersectii privind incadrarea pe benzi/randuri inainte de intersectie in functie de directia urmata dupa.

    • @ aladdin
      daca tot giratoriul e o intersectie, atunci pentru ca la fiecare intrare avem semnul de cedeaza, trebuie acordat cedeaza dreapta (egalitate de prioritate) celor ce intra in sens, in contradictoriu cu semnul de giratoriu.

      macajele de la intrarea in giratoriu sunt o tampenie daca sunt insotite de linii de ghidaj.
      chiar daca intri in giratoriu de pe banda 2 tot ai obligatia sa intri pe 1, sa te asiguri si pe urma sa avansezi pe 2 in giratoriu.
      fizic nu ai cum sa intri in giratoriu de pe de 2 pe 2 ci traversezi banda 1 din giratoriu.

    • si eu eram tare curios cum faci stanga in giratoriu :)))
      cameramanul a luat in serios insemnele incalcand aplicarea circulatie intr-un giratoriu deci eu te lasam fara permis …

    • Legal, giratoriul este o intersectie, cred ca nimeni nu va contrazice asta.
      Iar legea spune destul de clar:
      Art. 107
      (1) La intersectiile prevazute cu indicatoare si/sau cu marcaje pentru semnalizarea directiei de mers, conducatorii de vehicule trebuie sa se incadreze pe benzile corespunzatoare directiei de mers voite, cu cel putin 50 m INAINTE de intersectie si sunt obligati sa respecte semnificatia indicatoarelor si marcajelor.

      Nu mai intrebati ce inseamna stanga/dreapta/inainte in giratoriu pentru ca incadrarea se face inainte de intersectie conform directiei pe care vreti sa o urmati fata de cea de pe care veniti. Ca nu toate giratoriile sunt in cruce, ok, dar oricum stii clar daca dupa el pastrezi directia initiala sau faci stanga/dreapta ca sa stii cum te incadrezi inainte de intersectie.
      Drept e ca odata intrat poti sa te invarti cat vrei, ca trebuie sa te asiguri la schimbarea benzii, samd. Cel care a iesit de pe B2 prin fata autorului filmarii a gresit pentru neasigurare la schimbarea de banda.
      Insa problema e ca multi vad giratoriul ca un drum (si culmea, trebuie sa mergi pe B1 daca e liber) cand in legislatie singurele referinte apar ca „intersectie cu circulatie in sens giratoriu”. Si atata vreme cat este o intersectie si nu e specificat nimic altceva decat prioritatea la intrare, se aplica regulile generale ale intersectiilor. Dar daca aveti alte articole din lege care sa sustina altceva, sunt bucuros sa le pot studia.
      PS: arg, tot nu am inteles, nici de dincolo, ce ai tu cu indicatoarele de cedeaza de la intrarea in giratorii?

    • @Aladdin a intrebat: „ce ai tu cu indicatoarele de cedeaza de la intrarea in giratorii?”

      Sa stii ca si eu cred ca CEDEAZA la intrarea intr-un giratoriu e o imbecilitate.
      Stiti ca exista intersectii:
      -DIRIJATE
      -NEDIRIJATE

      In cele dirijate prioritatea se determina pe baza indicatoarelor (6 la numar) special concepute si incadrate de legiuitor la categoria „INDICATOARE DE PRIORITATE”: https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/mijloace-semnalizare-rutiera/indicatoare-prioritate/
      Se remarca cu indicatorul specific giratoriului NU e in aceasta categorie.

      In Ro exista specificata in legislatie numai prioritatea de dreapta si se acorda doar in cazul intersectiilor nedirijate prin indicatoarele de mai sus, sau in caz de egalitate.

      Din cele doua afirmatii de mai sus se determina in mod clar si neechivoc ca DACA intr-o intersectie apare unul din cele 6 indicatoare atunci intersectia devine dirijata si regula giratoriului (prioritate pentru cei din interior) nu se mai poate aplica fiindca indicatorului in cauza (CEDEAZA in cazul curent) i se aplica o alta regula !!! (vezi si P.S. de la sfarsit)

      Dar in legislatie se prevede o EXCEPTIE: in categoria intersectiilor dirijate intra SI (atentie mare la aceasta conjunctie !!!) GIRATORIUL. Este exceptie pentru ca e introdusa in logica printr-o conjunctie.

      Cu alte cuviinte s-ar traduce cam asa : chiar daca un giratoriu nu are niciunul dintre cele 6 indicatoare la intrare, el e totusi o intersectie dirijata dar cu o regula a ei proprie, prioritate pentru cei din interior, regula care le anuleaza pe celelalte doua posibile (prioritatea de dreapta si cea data de un oarecare indicator de prioritate).

      Deci un giratoriu NU poate avea CEDEAZA pentru ca atunci Art 55/b din Ordonanta nu ar mai trebui sa precizeze ca fiind exceptie cazul giratoriului. Nu contest utilitatea lui CEDEAZA ci doar faptul ca transcede logica elementara.

      P.S. Exista chiar si giratoriu cu prioritate: https://www.google.ro/maps/@44.9479273,26.0103993,3a,75y,284.99h,90.09t/data=!3m7!1e1!3m5!1sfXb-EW6Dn7WRokdBCE2wlg!2e0!5s20090601T000000!7i13312!8i6656?hl=ro

    • @salex Am intalnit chiar si sens giratoriu cu Cedeaza la intrare si STOP in interior: 😆
      https://www.trafictube.ro/curiozitati-rutiere-2-peste-granita/ (3:08-3:36).

    • GeluCJ: exact la fel e si in cazul de la Ploiesti.
      Daca te uiti pe harta cei care vin din stanga au STOP fara giratoriu, iar cei care vin din dreapta au STOP+giratoriu.

      Cele doua indicatoare, STOP si giratoriu, se exclud mutual din cauza modului de aplicare a prioritatii:
      – la STOP acorzi prioritate de dreapta
      – la giratoriu ii lasi pe cei din interior sa treaca

      De ce ar fi una dintre aceste reguli mai importanta decat alta. Pe care o respect?

      E un nonsens giratoriu-semaforizat cu prioritati explicite. Giratoriul s-a inventat pentru ca toate intrarile sale sa aibe sansa de a patrunde in intersectie si de a o elibera rapid. La Ploiesti aceste principii sunt anulate. Se putea lasa doar „ocolire prin dreapta” si nu mai existau dubii.

    • @salex, parerea mea este ca cedeaza la intrarea in giratoriu (si asa am vazut ca se poarta si in afara, nu e numai la noi asa) se pune pentru ca sunt multi care nu percuteaza la un indicator albastru si s-ar astepta sa primeasca prioritate de dreapta (mai ales cei cu permis dinainte sa ma nasc eu). Asa, la cedeaza, majoritatea… cedeaza. Desi semnul de giratoriu ar trebui sa fie suficient, probabil ca practica a demonstrat altceva si atunci s-a apelat la solutia asta. Desi este redundant, nu vad cu ce afecteaza circulatia in sens atata vreme cat aceste indicatoare sunt inainte de intersectie, nu IN intersectie.

      Post scriptum-ul tau arata o semnalizare imbecila a autoritatilor noastre. Pur si simplu un idiot s-a gandit ca daca are un rond acolo atunci trebuie sa puna si semnul de giratoriu, altfel nu-mi explic. E semafor, sunt indicatoare de prioritate diferite pe intrari… Sunt semne de stop si in interiorul intersectiei, deci aceia sunt obligati sa opreasca acolo. Problema este din cauza tramvaiului, dar atunci nu trebuia sa mai semnalizeze intersectia ca giratoriu.

  3. Acea sageata de pe B2 e ambigua si caracterizeaza intelegerea noastra de „mitici” in ale logicii.
    Nu trebuie sa uitam ca la noi s-a nascut teatrul absurd si dadaismul…

    Imi spuneti si mie ce inseamna INAINTE intr-un giratoriu? Dar STANGA?
    De fapt ce inseamna „giratoriu”? Unde e giratia tuturor benzilor? De ce nu-i zice partial giratoriu?

    Inca un caz care frizeaza dementa: oare aici am voie sa fac stanga catre aeroport https://www.google.ro/maps/@46.7814179,23.6881054,3a,45.5y,83.6h,76.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJ-AZS69r_TJBFAP63oqZrw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en&authuser=0

    Din cele doua cazuri, ambele aprobate de catre autoritatile române, unul trebuie sa dea cu virgula. Care?

    • Vezi raspunsul meu de mai sus pentru arg. Cazul expus de tine zic ca e o eroare de marcaj.
      Vezi tu ca sagetile alea inainte, stanga, dreapta nu sunt IN giratoriu ci INAINTE de el. Reprezinta directia pe care o vei urma la iesirea din intersectie fata de directia de pe care vii. Cel putin eu asa interpretez.

    • @salex Demential, da 😀 Interesant e ca in partea opusa B1 e „inainte sau la dreapta” si B2 „inainte” 🙂
      https://www.trafictube.ro/uneori-poate-trebuie-sofer/ (0:13).

  4. Vechea poveste a giratoriului,care ii pune in dilema pe 90% dintre soferi 🙁
    Practic el (autorul) a intors.
    Cum as fi facut eu:
    Daca stiu ca vreau sa intorc,ma inscriu pe b2 cu semnal stanga,pana apoape de sensul de iesire apoi semnal dreapta si in acelasi timp ma asigur spre dreapta sa nu vine vreun coleg pe b1.
    Daca stii ca o sa iesi la prima sau a 2 a iesire,mergi pe b1,apoi semnal dreapta ca iesi din giratoriu,totodata asigurandu-te in stanga ca nu vine vreun neatent de pe celelalte benzi.S-au intamplat cazuri,din pacate. 🙁
    Nu am avut probleme pana acum cu nici un coleg, sa ma injur sau sa claxonez,ptr ca si lateral si spate te asiguri mereu si mergi cu viteza constanta pana iesi din giratoriu.
    Nu zic nu,dar „poate” nici masina care i-a taiat calea autorului nu s-a asigurat.
    Intotdeauna circulatia in giratoriile din Romania mai ales,este discutabila.Toti spun ca au dreptate,dar nici unul nu isi recunoaste vinovatia. 😐
    Asta e doar parerea mea,nu dati cu pietre.
    Drumuri bune!

  5. Gresete cel care nu s-a asigurat si nu a dat prioritate la schimbare de sens. Punct si virgula.. 🙂

  6. Clipul este pentru a reda o situatie, dupa cum am spus. De multe ori am fost in situatia celui caruia i-am dat prioritate si .. am fost injurat :)). Urmariti sagetile care indica obligatia, inainte de sens!

    Si da, cel care conduce in situatia filmata a gresit!

  7. Aualeu… Logica si legislatie..
    1. Imaginile de la sfarsitul filmarii, odata pentru totdeauna sa va intre in cap, sunt prezentate asa, pentru a oferii o idee mai buna a fluidizari traficului la intalnirea unui sens giratoriu.
    2. Sensul giratoriu e sosea cu 1, 2, 3, etc benzi de mers continua(nr. sosea) in care atunci cand esti angrenat/a in ea te asiguri la schimbarea directiei de mers, si aici vb de sensurile giratorii cu mai mult de o banda,DECI : Cand esti pe b2 si vrei sa iesi din giratoriu trebuie sa treci peste B1(banda 1), ce faceti cand schimbati banda ?(va asigurati…) te asiguri ca nu il lovesti pe cineva care circula si se invarte cat vrea el pe b1.
    Noroc ca noi ce care am tocit legislatia si avem si logica in creierut avem grija si de voi care va ganditi ca imaginea fludizarii e legislatie.
    Sper ca ati invatat ceva.
    TRIST!

    Si inca ceva, eu nu intru si ies din giratoriu ca autorul acestui video, o fac conform fisei de fluidizare(pentru o fluidizare mai buna a traficului, si pentru a nu incomoda pe ceilalti care circula logic si sunt pro fluidizare, INSA: nu pot spune ca cel care a filmat a gresit cu ceva din punct de vedere LEGAL.
    Asta vreau sa fie clar, si sa intelegeti ceva.
    MORAL autorul poate fi acuzat, legal NU!
    Drumuri bune!

    • Fisa de fluidizare ? :))) haha

      Deci cei care merg pe linia de tramvai,acolo unde nu e cazul, sau trec pe rosu,sau fac alte manevre necorespunzatoare …actioneaza conform fisei de fluidizare.

      Bun…am mai invatat azi ceva.

    • @catalinp
      :)), buna asta..
      Dah, nici eu nu suport acele specimene 🙂
      Adica nu suport nimic ilegal, #Rezist

  8. Legal a greșit cel care a schimbat direcția de deplasare în sens fără să se asigure, dar recomandat e să se folosească prima bandă a sensului giratoriu pentru ieșire la dreapta sau înainte și banda a doua (sau ultima) pentru întoarceri.

    Săgețile alea de dinainte de sens nu înseamnă nimic din punct de vedere legal*, dar ar trebui să constituie un indiciu despre cum trebuie abordat acel sens giratoriu.

    * – vezi ultimul paragraf: http://adevarul.ro/locale/sibiu/cum-circula-sensurile-giratoriii-noile-standarde-marcajele-rutiere-trebui-ajute-soferii-1_58f4b1ad5ab6550cb8541980/index.html

  9. Problema-i simpla. Daca se „frecau” la faza cu pricina, cel care era pe banda a 2-a si i-a taiat calea celui de pe banda intai platea tot deranju’ (table indoite, etc.) si una din pedepsele prevazute pentru faptele de la art. 100. alin. (3) lit. c) si/sau art. 101 alin. (1) pct. 16 din OUG-urile cu pricina.

    • @lexescu Cred c-ai vrut sa scrii eventual art. 100, alin. 2 si art. 108, alin. (1), lit. b) 😉

    • GeluCJ – Am vrut sa scriu exact ce-am scris. Daca am apreciat corect …asta ramane de vazut. Poate-ar trebui sa intrebam un politist de la circulatie….poate e cineva de meserie pe site….sau poate dumneavoastra domnu’ Gelu…functionati la MAI??!!

    • lexescu Nimeni nu te opreste sa intrebi un politist rutier 🙂 Daca dai peste unul care cunoaste bine legislatia rutiera curenta iti va spune cam acelasi lucru pe care ti l-am spus si noi aici, iar incadrarea ar fi facuta ca in comentariul anterior.

      Uite ce inseamna de fapt neacordare de prioritate in sensul giratoriu:
      https://www.trafictube.ro/cand-acorzi-prioritate-politiei/
      greseala sanctionata pe bune cu suspendarea permisului de conducere.

  10. Daca vreti sa râdeți un pic de geniu’ carpatic referitor la proiectarea giratoriilor studiati-l un pic acesta: https://www.google.ro/maps/@46.5630881,26.9000756,3a,75y,261.12h,90.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJZsawSsys9XQHYE0vDRT8w!2e0!7i13312!8i6656

    Observati cu atentie perimetrul giratoriului (clar delimitat de linia punctata), toate intrarile din starile adiacente si ziceti si voi daca e vreuna construita corect.

    Pot face stanga din punctele urmatoare?
    https://www.google.ro/maps/@46.5630881,26.9000756,3a,75y,252.53h,89.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJZsawSsys9XQHYE0vDRT8w!2e0!7i13312!8i6656
    https://www.google.ro/maps/@46.5634438,26.8993583,3a,75y,141.66h,89.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sX0a9oqfXU_K5L3F_U5e0Ng!2e0!7i13312!8i6656

    Care banda se ingusteaza aici? Pot face dreapta fara sa intru in B1 si B2 a giratoriului? https://www.google.ro/maps/@46.5628826,26.899309,3a,75y,83.9h,88.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssxN2kMiUf1BtB9lNBXZUhQ!2e0!7i13312!8i6656

    Dar aici, intru sau nu in giratoriu ca sa fac dreapta? https://www.google.ro/maps/@46.563398,26.8995755,3a,75y,216.36h,84.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s90G3iGiiMdR5mvysVeSJqg!2e0!7i13312!8i6656

    In acest punct sunt sunt nu in giratoriu? Daca vreau sa merg inainte pot trece pe langa masina neagra sau sunt „pe acostament” conform marcajului intrerupt ? https://www.google.ro/maps/@46.5633247,26.8995099,3a,75y,203.4h,81.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1so43X_40Jo06CqfqhwcL5dw!2e0!7i13312!8i6656

    • @salex
      🙂 🙂
      Acelea sunt NONsensuri giratorii, cum imi place sa le numesc.
      Cred ca au gandit profund cand le-au construit. 😉

  11. calltodemocracy

    peste 20 de comentarii,mai putin de 15 likeuri,lol…

    • Like-urile se aduna greu in prezent, a aparut moda „watch & next” 🙂

  12. Domnu doctor…de pe 1 banda a sensului giratoriu (daca nu sunt marcaje care sa indice vreo directie de obligare spre x directie) pot sa ies regulamentar si la a 74423 iesire din sensul giratoriu !!!

    Cand iesi din sens de pe a 7 banda trebuie sa acorzi prioritate celor aflati pe restul benzilor pana la 1 😉 Nu te intereseaza pe tine ce fac ceilalti ,pe unde ies etc etc.

    Regulile de circulatie din sensul giratoriu se aplica ca la un drum drept. De pe banda 2a e normal sa faci drepta pe o strada ? Sa zicem ca da…dupa ce acorzi prioritate celor de b1 😉 La fel e si in sensul giratoriu

    • doctor faust

      eu nu sunt genul care sa o ard in mistouri d-alea cu „vrei o recomandare la oftalmolog” insa presupun ca vezi c-am scris ca ala care schimba banda si iese trebuie sa se asigure, nu?

  13. Daca ai un drum cu 2 benzi unde b1 e inainte si la dreapta si b2 e inainte si la stanga, iar tu te incadrezi pe b1 si vrei sa o iei la stanga, si intra unu in tine, ala ce intra in tine e vinovat? Ori tu ca te-ai incadrat gresit? Pentru ce sunt sagetile alea de jos?

    • Invata legislatie, nu ma te lua dupa ce deseneaza „Dorel” pe carosabil.
      Da`l tu in judecata pe „Dorel” pentru marcajele de pe asfalt, si explicai tu judecatorului in instanta ceea ce ai invatat in legislatie, DAR, sa nu fie nevoie sa iti spuna judecatorul sa inveti legislatie 🙂

  14. Schitele alea cu rotundul si cum sa faci selectia benzilor are o sanatate in conceptie, caci astfel ajuta la evitarea unor situatii dificile.
    Dar un sens giratoriu este format din 2 benzi, si aici e marele defect acestui concept de intersectie.
    Sa te invarti tot timpul ca boul, fara iesire.
    Legal poti sa te invarti pe banda 1, caci asa se circula pe banda si daca altcienva circula in paralel cu tine pe banda 2 (fix ca in clipul video, intrand in acelasi timp) el NU are voie sa intre peste tine, sa iasa, ci trebuie sa iti cedeze.
    De aceea s-a inventat turborotonda sau sensul giratoriu suprem…acolo ai benzile care te scor direct, si faci selectia conform directiei de deplasare. Nu exista niciun dubiu sau neintelegere.

  15. Nu vad nimic gresit in ce a facut autorul filmarii.
    Cel din stanga autorului a schimbat directia de mers si trebuia sa ii acorde prioritate.
    Daca autorul e fan giratoriu se poate invarte in el pana ameteste.

    • Pune mana pe legislatie si vezi pe ce banda trebuie sa se invarte el in sensul giratoriu pana ameteste.

    • raspuns: pe orice banda. legal e voie sa te invarti pe b1 la nesfarsit, nu inseamna ca e si recomandat

    • Ionut inteligentule, arata unde scrie ca-i obligatoriu si nu recomandat!?

    • @Flat
      pe orice banda. legal e voie sa te invarti pe b1 la nesfarsit, nu inseamna ca e si recomandat
      In anumite cazuri se poate. In altele nu, iar aici este un astfel de caz. In filmarea de mai jos e un altul:
      https://www.trafictube.ro/zile-iarna-cluj-7/ (0:08-0:15)
      poate mai clar, cu linie continua intre B1 sau B2 ca sa nu existe vreun dubiu ca te-ai putea invarti la nesfarsit in sens 😉

  16. Ala care filmează e …€@£#*^% , iar aia care zic ca Ala nu s-a asigurat, sa stea și sa meargă pe banda 2 pana le apare ieșirea

  17. LEGAL e vinovat cel cu masina albastra care iese din giratoriu, moral, etic, recomandabil este ca autorul filmarii sa fi intrat in giratoriu de pe b2 , dupa masina albastra, sa fi mers in spatele lui iar dupa ce aceasta iesea din giratoriu sa semnalizeze dreapta , sa se incadreze pe b1 si sa iasa din giratoriu….
    Eu unul asa as fi procedat. Am mai discutat si cu altii, daca vrei sa ..uti traficul intr-un giratoriu aglomerat intra ca autorul filmarii si dai vreo trei-patru ture! Te vei alege cu frigiderul plin, masina varza pe partea stanga si cateva RCA- uri ptr ca LEGAL nu vei fi vinovat!

  18. In cazul prezentat in filmare au gresit amandoi, dar din motive diferite. Avand in vedere marcajele de la 0:07, remarcate si de alti colegi in comentariile anterioare: B1 „inainte sau la dreapta” si B2 „inainte sau la stanga” (cu ghilimele de rigoare in aceasta situatie) lucrurile decurg in felul umator.
    Cel care filmeaza intrand in sens de pe B1 parcurge intersectia si o paraseste de preferinta la prima iesire („la dreapta”) sau cel mult la a doua iesire („inainte”). Cel care intra in sens de pe B2 parcurge intersectia si o paraseste cel mai repede la a doua iesire („inainte”) sau la urmatoarele („la stanga” si ce mai urmeaza).

    Cu toate ca autorul n-a parasit sensul la a doua iesire (0:20), cel care ruleaza pe B2 in dreptul iesirii pe care doreste sa o foloseasca este obligat sa se asigure la schimbarea directiei de mers / benzii de circulatie inainte de efectuarea manevrei … tocmai pentru o astfel de situatie in care cineva, gresit sau nu, ruleaza in dreapta acestuia.

    In ceea ce priveste incidentul de la 0:25 nu este neacordare de prioritate cum gresit se scrie sau se sustine uneori, ci neasigurare la schimbarea directiei de mers / benzii de circulatie. In consecinta, nici sanctiunea in caz de accident in mod normal nu este suspendarea permisului de conducere, ci doar amenda si puncte de penalizare (art. 108, (1), b), 3.)

  19. Peselectia benzilor nu o mai face nimeni?Mergem cu ne-a zis Godina?

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.