Adaugă comentariu

7 comentarii
  1. As pune clipul asta pe cateva stick-uri sa-l arunc in marlanii care se urca pe tine si tot ei sar cu gura.
    +

  2. La 1.35 si 2.07 cred ca nu este vorba de neatentie sau greseala. Este specia aia de miez care zice ca se poate invarti pe b1 pana oboseste muschiu’ lui. Că cică nu scrie la lege cum sa se incadreze.

    • 1.35 = protagonistul vine de pe o stradă laterală, merge încet, frânează cât poate, probabil în speranţa că maşina din care se filmează va trece de el şi se va putea înscrie pe banda corectă. Are ghinion pentru că… a uitat de semnalizare!
      2.07 = şi pe mine m-a făcut Waze praf în Cluj, lag teribil, mesaje „virează dreapta/stânga” la jumătatea intersecţiei, tentative de a mă băga pe interzis… fără număr (o dată chiar a reuşit şi m-a înjurat un băştinaş ca la uşa cortului).

    • pug 1:35, 2:07 Din pacate pentru ei in acele situatii nu mai pot spune asta 🙂 Marcajele aplicate acolo ii obliga sa circule numai in anumite directii si iese din discutie invartirea pe B1 pana se termina benzina.
      La 2:07 cred ca totusi n-a fost suficient de atent pentru c-a ramas putin nedumerit in sens, apoi a semnalizat stanga la 2:03 si dupa ce-a lasat sa treaca Tuareg-ul care circula corespunzator, a plecat spre urmatoarea iesire.

      @Bronto 1:35 Daca ar fi avut macar buna inspiratie sa semnalizeze putin, as fi aflat si eu ca nu doreste sa paraseasca sensul la prima iesire. Asa doar rotile din fata l-au „tradat” fiind orientate spre stanga.
      E-adevarat, au fost facute cateva schimbari prin Cluj in ultimul timp, printre care si introducerea unor sensuri unice astfel incat daca navigatorul n-are o harta actualizata la zi poti avea niste surprize foarte neplacute 🙁

  3. Din fericire, in acest clip, marcajele de ghidare din giratoriu sunt conforme cu cele aflate inaintea lui, si sunt facute cu cap(turbogiratoriu). Din pacate, foarte rar intalnim asa ceva. In Sibiu si nu numai, toate giratoriile au „cercuri” in interior(pe sistemul vechi), iar reprezentatii legii au spus ca sagetile acelea de preincadrare/preselectie, etc, au doar rol informativ, in interiorul giratoriului urmand sa se circule ca pe un drum drept, cu doua-trei benzi pe sens. Cei ce stiu ce inseamna preselectia si cum se face aceasta, nu au nevoie de acele marcaje de pe sosea aflate inaintea giratoriului. Pentru cei care circula cum vrea „muschiul” lor, trebuie facute despartitoare de beton intre benzi, pentru ca altfel, „muschiul” lor incepe sa penduleze pe toate benzile.

    • Huffy Mai multe astfel de giratorii au fost marcate in mod asemanator aici in Cluj. Zic c-a fost o idee buna care putea fi pusa in aplicare mai de mult si lumea in general incepe sa se obisnuiasca cu ele. Ca peste tot mai sunt si exceptii, neatentie/graba sau uneori putina smecherie, dar se pare ca suntem pe drumul cel bun.
      P.S. Dap, stiu ce-au spus atunci cei din Sibiu. Tind sa cred c-a fost doar o formulare mai putin inspirata care facea referinta la preselectare, nu si la marcajele de obligare aflate intre portiuni de linie continua.