1, 2, 3 – Vor sa iasa din giratoriu direct peste mine.
4, 5, 6 – Poll: care a fost si care nu a fost neacordare de prioritate?
„Art. 57 (4) În intersecţiile cu sens giratoriu, semnalizate ca atare, vehiculele care circulă în interiorul acestora au prioritate faţă de cele care urmează să pătrundă în intersecţii.”
Un material util pentru circulația in sensul giratoriu
8 comentarii
Mișto muzică!
În ce oraș sunt filmate fazele? Să fiu și eu precaut dacă ajung pe acolo….
Am pus la tag-uri.
Peter Pentru film, atentie si consecintele de care au scapat astia care nu prea le au cu giratoriile + 🙂
Pentru pool: 4, 5 si 6 sunt neacordari de prioritate 🙂
GeluCJ
Mulțumesc pentru apreciere.
peter – spuneai la un moment dat in clipul Anei, ca politistul stabileste culpa in functie de locul unde are loc impactul. Un politist care stabileste vinovatia strict pe pozitia impactului e -0, in majoritatea cazurilor DINAMICA este mai importanta.
tot pe DN7 postase CosminDaniel un dobi care trecea ca Voda prin loboda, cu 50-60+, taia benzile, etc… daca INAINTEA lui (indiscutabil) patrundea in giratoriu un auto din dreapta (ca Smartu’ din clipul Anei) si faceau poc… crezi ca era mai important de discutat locul unde a fost impactul? eu as spune ca NU, ca dinamica era mai importanta.
uite aici un exemplu inregistrat, care a ridicat o mare polemica in randul motociclistilor:
shorturl.at/cntGX
chiar si „urnalistii” de Cta care au mediatizat cazul au spus ca vina apartine autoturismului, cand in realitate se vede CLAR ca auto era perpendicular pe intreaga B1 cand moto intra giratoriu.
Florin, nu contest ca dinamica unui accident este importanta, eu spun cum stau, de multe ori, lucrurile in practică. Cred ca îți amintești o discuție pe forum, legata de o intersecție unde drumul cu prioritate își schimba direcția spre dreapta. Raspunsul primit de la Rutiera privind ordinea de trecere era de domeniul absurdului. Cel puțin in județul in care ma aflu, prefer sa nu ma bazez pe obiectivitatea si profesionalismul agenților constatatori, fiindcă este foarte posibil sa îmi complic viața prin tribunal cautandu-mi dreptatea. De aceea, inclusiv in acest clip, am preferat sa evit, desi lucrurile erau foarte clare, cel puțin din punctul meu de vedere.
florin, în cazul în care motociclistul acroșa Fordul impactul era undeva în aripa spate. Se putea astfel deduce că la momentul pătrunderii motocicletei în sensul giratoriu Fordul era deja în sens – altfel lovitura era în partea din față.
Uite alt caz unde poliția a judecat la fel , vinovat cel cu Audi care intră cu viteză în sens:
https://www.youtube.com/watch?v=AwD9Z58GqRE