Camera auto DDPAI DASH CAMERA Z40

Produs din oferta Xiaomag.ro

449,00 lei

449,00 lei

Vezi detailii

#shorts – Sens giratoriu a’la Cluj

Adăugat de eternallnight
Raportează ca șters! 27

11 comentarii

  1. Asta e de cartea recordurilor 😀

  2. Sunt cu zecile astea prin UK…

    • Exact, de aici obsesia englezilor cu „turning circle”, e in toate recenziile de la ei. Diametrul de bracaj si hatchback-urile sunt obsesiile lor, de fapt. Ce-or gasi atat de practic la hatchback-uri doar ei stiu, niste chichinete cu portbagaj de o valiza, bune doar de oras.

    • Ca posesor de hatchback iti pot zice ca nu are portbagajul cat o valiza… sunt surprinzator de similare portbagajele la hatchback cu cele de la SUV-uri. Si sunt mai usor de incarcat. Eu am bagat in portbagajul de 375 de litri mai multe decat in cel de 470 al unei Corolla sedan, pentru ca erau mai inalte decat incapeau in Corolla… pe scurt depinde de ce ai nevoie. In plus, din experienta mea sunt mai stabile pe drum, mai ales daca conduci mai sportiv sau la limita si in general poti sa o faci fara sa le vina rau pasagerilor.

      Ma mai ajuta si la parcare, diferenta de lungime fata de berlina, SUV sau combi din aceeasi clasa e diferenta intre a parca si a mai da una-doua-zece ture: https://www.trafictube.ro/moartea-laudatorilor/

      Daca ai garaj, daca ai nevoie de portbagaj mare, daca mergi off-road, daca ai familie mare sau mergi in excursii lungi si ai nevoie de spatiu in portbagaj… da, o hatchback nu e cea mai potrivita. Daca mergi in excursii scurte, daca vrei sa cari necesarul tau de lucruri sau daca mergi prin spatii inghesuite sau pe drumuri foarte virajate, un hatchback e o alegere corecta.

      Obsesia englezilor cu turning circle e adaptare la mediu… si eu am obsesia asta in Timisoara. 🙂

    • [quote]Daca mergi in excursii scurte, daca vrei sa cari necesarul tau de lucruri sau daca mergi prin spatii inghesuite sau pe drumuri foarte virajate, un hatchback e o alegere corecta.[/quote]

      Exact, adica in oras 🙂 Pe drumuri virajate ma indoiesc ca 99,5% dintre noi conduc cu familia in masina la limita, incat sa simta diferenta de stabilitate intre hatch si berlina data de diferenta de lungime.

      Iar ca inaltime… In cei 20 de ani de cand am berline, nu am intalnit vreodata caz la incarcare in care sa-mi zic „ce bun era un hatch acum”. Ce iau de la IKEA si JYSK si electrocasnicele comandate de la Altex vin cu transportul lor, nu mi le duc eu cu hatch-ul 🙂

      Am avut si hatch inainte, era minunat cand plecam in concediu cu familia (restransa, de trei oameni) si mai incarcam bagaje in masinile prietenilor, ca la mine „nu mai e loc, bro”. Inteleg, cand stai la casa si ai curtea ta, cum au multi englezi, o fi frumos sa ai un hatch de oras si o barca mare pentru concedii, dar good luck with that in Bucuresti, de exemplu, unde primaria iti da un loc de parcare per familie (daca-l prinzi si pe ala).

    • bine tom dar stii ce bun e combiul cand vrei sa un frigider? sau mobila? masina se alege in functie de necesitati, eu aleg combi pentru podeaua la nivelul gurii de incarcare si faptul ca spatele e drept, altii vor hatchback, fiecare cu ce-l doare cat despre performante, meh

  3. Ceva similar ai si in Grigorescu unde da Donath spre Taietura Turcului, cred ca ajuta la studiile de trafic.

  4. Primar de 1.60m
    Garsoniera de 11mp
    Sensul giratoriu cu raza de 50cm
    …….

  5. Are cel putin 4 ani acel sens giratoiru.

  6. E probabil făcut să nu taie berbecii colțul și să stabilești mai ușor prioritatea.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.