It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Smecheri, raceri si alte specii

Adăugat de Camionagiu
Raportează ca șters! 118

Analizati filmul si cititi adnotarile. La volan este „Diesel M”, sofer profesionist – toate categoriile -, peste 1 milion de km in tara si strainatate, actualmente instructor auto.

Multa agitatie inutila din partea multor conducatori auto, vedeti cata viteza se da degeaba, nu se respecta nici legile rutiere si nici legile bunului-simt, se alearga unii pe altii ca intr-o isterie colectiva, se accelereaza la blana doar pentru a se frana imediat continuu, nu se mai iau in seama intentiile pietonilor de a traversa.
Plus situatii periculoase pentru nimic, practic cateva secunde diferenta fata de cel care merge linistit, regulamentar, profesionist din toate punctele de vedere.

34 comentarii

  1. N-ai ce le face, specii neevoluate, un mare plus „+”, pt. calmul de care dai dovada !

  2. fugeau asa de tare fara vreo regula,pt ca treceau pe linga stadionul RAPID,adica pe linga o legenda vie…stima si un +

  3. camionagiu

    @jhonny – „Diesel M” era la volan, nu eu. Io le spargeam fatza, sa moara Seagal 😛

    @Agentul – acu pricep de ce e nebunia aia pe Stefan cel Mare 😛

  4. KillerINC

    Si totusi , si Diesel si ala cu matizul , de ce nu se dadeau de pe banda 2 ?

  5. Vezi ce se intampla daca mergi fumos si economic. Toti din spatele tau devin raceri. Spune-i lui “Diesel M” sa nu se mai mearga asa ca e periculos. 😛

  6. camionagiu

    Killer
    pai ia vezi cat timp e ok banda 1? ba e unu oprit, ba sunt niste gropane de nu vrei sa le iei, ba taxiul, ba vin aia de pe coborarea de la Podul Grant (nu se vede in imagini), ba e ocupata complet, de la Rapid incolo

  7. Off topic: Am vrut sa transmit ideea ce am auzit-o azi vizavi de protestul la scumpirea carburantilor, asa cum am facut si pe messenger si pe unde am putut, ideea cica ar fi apartinut lui Mircea Badea, dar nu asta e relevant.

    „In legatura cu scumpirea carburantilor, circula o idee, am auzit-o si eu: Daca suntem capabili sa ne unim si sa nu mai alimentam de la una sau doua mari (sau mai mici) companii petroliere. Pur si simplu alimentam de la oricare altele, astfel, daca nimeni nu va mai alimenta de la OMV de exemplu, vor fi nevoiti sa scada pretul. Cum vi se pare? In felul asta sa procedam cu toate. Daca una singura scade pretul si celelalte vor fi nevoite sa faca la fel. Ar trebui sa fim in stare sa jucam si noi murdar, daca ei o fac.”

    Vi se pare viabila ideea? Imi cer scuze ca am postat aici, sar as vrea sa vada cat mai multa lume. Multumesc!

  8. @camionagiu, apropos de gropi de pe banda unu, uite aici faza :
    La munca azi , la un moment dat am plecat cu masina impreuna cu colegul meu ( italian 100%) ,langa noi la prima intersectie se face de cateva luni , o rotunda.
    Din cauza lucrarilor + ca nu asfalteaza nimeni pana nu termina, sau facut cateva gropi, dintre care cea mai mare un 30 cm/ 30 cm adanca 2 , maxim 3 degete, ajungem langa ea o ocolesc, si colegu,
    – Mama ce groapa , ai vazut ????
    ma bufnit rasu, taci dreq ca nu ai vazut drumurile in Ro.
    (actiunea are loc in Italia )

  9. Uu plus pentru filmulet.
    Bravo!

  10. „Ia ia ia ia! Ba esti copil!”, „Uite, uite! Numa’ frane, numa’ balans pe canale!” Prea dramatizati totul. Este treaba fiecaruia cum isi consuma benzina si cum abuzeaza de piesele consumabile ale masinii.

    Si eu condam lipsa de semnalizare, faptul ca ti-au taiat fata baietii si mersul tau de cocalar numai pe banda a doua, etc.

    Daca mergeai frumos pe banda unu probabil nu se mai depasea pe linia de tramvai!

    Mare minus din parte mea. Hai sa nu mai fim ipocriti!

  11. Vad ca unii se agata de faptul ca s-a mers pe banda 2… Cum draq sa mergi pe banda 1, cand toti nenorocitii se gasesc a sta cu avariile aprinse si ocupa banda degeaba?… Va dati seama,mereu trebuie sa schimbi banda, de ce?! Pentru cei ce stau cu avariile aprinse numai pentru a opri unde le este lor pe plac, le doresc sa aiba parte de ele in situatii reale, pentru care sunt ele facute, defectiuni, accidente…etc… (este urat ce spun, dar cine intelege stie)

  12. Lungime film: 2:04
    Timpul in care se putea merge pe banda 1 (incluzand timpul in care banda 1 este blocata de masini parcate): ~1:50
    Numarul depasirilor pe care trebuia sa le faci ca sa eviti masinile care stationau/erau parcate pe banda 1: maxim 3

    Inversunarea si ipocrizia: priceless!

    Nu cred ca intereseaza pe nimeni numarul de km al lui Diesel M, categoriile permisului si profesia actuala. Este irelevant din moment ce cunoaste regulile de circulatie si conduce pe banda a 2-a.

    Nu am nimic cu tine personal, nu ne cunoastem. Cateodata avem dreptate, cateodata nu. 🙂

  13. merg in oras, poate vreau sa fac stanga, treaba mea de ce merg pe banda aia.
    in romania toti stationeaza unde li se nazare.
    nimeni nu semnalizeaza, nimeni nu te lasa sa te incadrezi chiar daca ai semnalizat cu o mie de ani inainte.
    linia de tramvai e o banda intre statii.
    daca mergi incet nu inseamna ca ceilalti sunt racers.
    daca acelereaza si imediat pun frana (si balanseaza pe canale -WTF??), da, poate fi enervant, dar e numai treaba lor cum se simt ei bine.
    camionagiu se poarta ca o soacra (ia, ia, ia!…).
    off-topic: mai barbateste ar fi sa zambesti si te gandesti la treburile tale. sau cum sa faci un grup care sa petitioneze primaria si politia sa repare drumurile, sa faca niste marcaje de doamne-ajuta, sa fluentizeze traficul, sa educe soferii sa nu se mai incurce prosteste reciproc.

    Pace noua tuturoooor,
    lec.

    PS: sugerez ca zoso sa iasa la o tura cu camionagiu. si sa filmeze. zoso sa conduca, si cami sa comenteze. si, noi si toti muncitorii de la trafictube sa ne uitam.

  14. Da lui diesel M ii cam place banda 2 , se crede cu camionu cred, nimeni nu-i perfect …
    cata graba pe racerii cu seat si pe bizonu cu golfu 😐 …

  15. Foarte distractiv clipul 🙂
    As vrea si eu sa vad moaca celor care au dat minus pe el 🙂

  16. on1x1++
    „ia sa vezi acum distractie, mergem frumos cu 45km/h pe banda a 2-a si sa vezi distractie cu fraierii care se grabesc/au o treaba”

    Las-o-n plm de treaba, faceti „scoala” pe banda 2?

  17. camionagiu

    hai s-o explicam pentru toata lumea.

    Banda 1 putea fi folosita de la secunda 8 la 20. Deci 12 secunde. In felul urmator: noi aveam 60 km la ora, intram la secunda 8 pe banda 1, reduceam viteza cam pe la 50 sau chiar 45 – fiindca sunt acolo gropi urate, canale, denivelari – in timpul asta soferii priceputi se aleargau unii pe altii pe banda 2 cu 80 – 90 la ora. Dupa ce luam acele canale si gropi, de la secunda 20 (cel mai tarziu) Diesel ar fi trebuit sa se asigure superbine si cu accelerare la greu, sa prinda si el viteza racerilor de pe banda 2 sa se intercaleze pe banda 2, caci imediat ajungeam la taxiul oprit cu avariile.
    Si trebuia atentie mare si sa nu vina alt racer de pe linia tramvaiului, in depasirea celor de pe banda 2, si sa intre in noi cat el schimba banda.

    Deci schimbare de banda, incetinire, apoi dupa numai cateva secunde accelerare la blana, iar revenire. Asta pentru 3 prosti care se alearga si, la final, dupa ce nu lasa nici pietonii sa treaca, au avans 30 de secunde (dupa curba de la Giulesti ii vedeam la cateva sute de metri in departare).

    Daca nu v-as fi spus ce om e la volan, as mai fi inteles…Omul ala a fost sofer pe ambulanta si pe toate alea, putina decenta…

  18. Si daca a fost sofer pe ambulanta si avioane e detinatorul adevarului absolut?

    Si socru-meu are milioane de km, toate categoriile posibile (de la mobra la autobuz), nicio tamponare si e varza in „jungla”, adica la volanul unui autorism in orasele aglomerate: isi „cumpara” o banda (de la 2 in sus), isi seteaza viteza de „croaziera” (40-45km) si nu-l mai scoti d-acolo nici batut, e al draq de sigur si economic (pentru el).

  19. si ca sa nu fiu prost inteles, nu zic ca nu stie sa mearga, merge perfect dar… pt. el

  20. Deci explicatiile de mai sus nu te-au convins?

  21. nu, pt. ca in primul minut (adica 60min, adica 3600 secunde) exista doar o singura masina pe banda 1 (taxiul cu avarii), la pregatirea voastra nu era mare lucru sa reveniti din timp pe 2 si apoi pe 1 (fara frana/accelerari si altea alea pe care zici ca le implica mersul pe banda 1)

    Sincer nici nu trecusem de minutul 1 (m-am uitat acum ca sa cronometrez) pt. ca m-a scarbit atitudinea (sa mergi pe 2 si razi de fraierii care te depasesc pe 1).

  22. camionagiu

    tu nu vezi la secunda 6 o masina care se taraie pe 1, ca sa opreasca? Atunci venea ala galben din spate si in spate altii. Trebuia se ne oprim in fundul aluia care oprea, apoi sa revenim pe 2 cu accelerare, apoi iar pe 1 si apoi sa urmeze tot tot ce ce am explicat dupa secunda 8? Eu credeam ca esti om serios, dar daca o dai in hatereala te las in pace. Tu stii mai bine probabil. Salut

  23. pai tocmai asta denota cu atat mai mult ca sunt serios, atunci cand merg cu masina ma gandesc si la ceilalti nu doar la binele meu (incerc sa nici nu-i incurc (prea mult) pe ceilalti, chiar daca sunt idioti si se cred la curse, e treaba lor)

  24. pinguinu nuclear

    @camionagiu – ti-am dat + pentru impresia artistica, dar la tehnica prietenul tau nu merita 10. Tu zici de taxiul ala de la sec 24, dar dupa depasirea de la sec 4, taxiul nu se vedea (da, stiu, anticipare :-)). Nu contest insa ca erau gropi si denivelari pe banda 1. Totusi, ma bucur ca nu sunt toti soferii asa de indragostiti de banda 2 ca diesel m. 🙂
    TRAIASCA BANDA 1!!!

  25. @Golby – ideea aia ii apartine lui Cetin Amecetea (Arhi – arhiblog.ro) si Badea a furat-o cu nesimtire deoarece publicul lui tinta nu are capacitatea intelectuala de a folosi calculatorul.

  26. pinguinu nuclear

    @vlad – (nu sunt fan badea) – nu cred ca o asemenea idee simpla poate sa fie atribuita unei singure persoane. Inainte de a o avea cetin, cu siguranta au mai avut-o foarte multe persoane, in multe alte situatii. E poosibil ca badea si cetin sa fi fost inspirati de evenimente diferite, in aproximativ aceiasi perioada. Si chiar daca badea s-a insiprat de la cetin, repet, nu cred ca cetin poate avea patent pe o astfel de idee.

  27. @camionagiu: am dat plus pt fazele surprinse. Banda a 2-a o folosesti in functie de conditiile de trafic, trebuie sa functionam in spiritul legii, nu neaparat in litera ei. Faptul ca din spate nu vine nimeni, ca banda 1 e cu gropi sau ocupata de stationagii, sau toate astea combinate, ar putea sa incline optiunea unuia de a folosi banda a 2-a.
    @Golby: Nici mie nu imi convine pretul benzinei, dar nu o sa imi ft. motorul cu spritz de benzina luata de la vreo pompa obscura doar ca a visat Badea sau careva frumos. Pana la urma si pompele de cartier tot de la distribuitorii nationali cumpara benzina, asa ca … Poate daca ma duc sa iau de la sarbi 😉

  28. underscore

    De la secunda 23 la 61 nu este nicio masina pe banda 1.
    In schimb sunt denivelari si canale. Corect, n-ati vrea sa faceti balans.
    Si o alta explicatie e evident „unde se grabeau aia”, ca ii prindem la semafor cateva sute de metri mai in fata.
    Da’ cand e vreun adormit care vorbeste la telefon la 90 la ora pe drum european pe banda a 2-a il faceti in toate felurile daca va tine 40 de secunde..care inseamna cam 1km asa, nu ? Da’ poate s-o gandi ca face balans daca-s denivelari.

  29. Balans pă canale e expresia mea preferată în sezonul primăvară-vară 2011!
    + de la naşu Balans (iniţial am vrut să comentez cum că titlul filmului ar fi trebuit să fie „Târâişul şarpelui”, dar am realizat că, de fapt, nu mergeaţi chiar atât de lent).

  30. (mergeam peste viteza legala – 60-62; dar daca unii vor sa dea 90 km/h pe 50 de m si apoi sa stea cu frana apasata inca 50 de m, poti sa te kci in gustul omului?)

    dar de „Dorel” nu zice nimeni nimic? chiar si numai ala putea fi un filmulet in sine. Iese din stationare fara semnal, se baga in fata noastra, incetinim semnificativ si imediat ce ajunge in spatele Matizului o ia razna, trece pe banda 1 (desi se vedea si se stie ca acolo e mereu ocupata) doar ca sa intre imediat in fata Matizului. Ma intreb: nu i-o fi rusine daca s-o vedea in filmul asta?

  31. Thejock3r

    Sunt curios daca atunci cand nu filmati daca sunteti la fel de „civilizati” de „drepti” in trafic !!

  32. Prefer oricand 10 care sa mearga cu 50 km\h pe banda a doua, decat un singur „racer” care sa crosteze benzile si sa stau sa ma feresc de prostia lui. Tin minte intr-o noapte, veneam din drumul taberei spre vitan si am luat-o prin centru. Pe jos era cam ud si frig afara, asa ca am zis sa nu ma grabesc aiurea. Si am ars-o constant cu 50-60 km\h, in timp ce racerii ma depaseau cu 80-90. Vedeam semaforul rosu in zare, o lasam in neutru si asteptam. Pana ajungeam eu la coloana unde asteptau „racerii”, se punea verde, asa ca nu-mi ramanea decat sa cuplez in a-3-a si sa-mi continui drumul la fel de relaxat.

  33. „+” pentru film, „+” pentru sofer, mare „-” pentru cei ce critica mersul pe banda 2. Parerea mea e ca in traficul Bucurestean e imposibil sa mergi ca la carte, in ceea ce priveste incadratul pe benzi. Si asta datorita in primul rand celor care au „avarii” din 10 in 10 metri si in al doilea rand numarului enorm de gropi ce se afla pe prima banda. Voi va imaginati ce fluenta ai intr-o zi de trafic daca adopti ceea ce spuneti voi? Mai mult stai decat mergi. Si pentru ce? Cu un mers atat de inconsistent, incurci mult mai mult decat daca mergi constant si fluent in viteza legala pe banda 2. Si stati voi linistiti, ca daca doua benzi ar fi libere, cu asfalt perfect si toti ar merge fluent si corect, tot s-ar gasi „raceri” pe linia de tramvai. Asa ca, ce conteaza pentru mine cum isi rupe unu’ bucsaria la 90 la ora in localitate? Sunt eu de vina ca el vrea sa depaseasca viteza legala?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!