It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Snooker auto

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 235

Ca sa fie in ton cu Campionatul Mondial de Snooker a carui finala este in desfasurare zilele astea, am facut o paralela intre accident si sportul acesta. Ce se vede e o lovitura combinata care s-a lasat fara puncte de penalizare… doar cu un avertisment si daune materiale.

Vinovatul avea RCA la Allianz deci nu cred ca va fi o problema despagubirea, dar sa nu zicem hop pana nu trecem greul.

Mentiuni:
– am accelerat un pic ca sa eliberez cat mai repede intersectia, dar oprirea a fost relativ lina, neintrand ABS-ul… pasagera tinea in mana niste obiecte mai delicate si de aceea a avut reactia… era sa le scape.
– soferul Toyotei avea loc si timp berechet sa opreasca… trebuia doar sa se uite inainte, insa neatentia si cauciucurile foarte late pentru noroi pe care le avea au facut masina sanie in ciuda ABS-ului.
– la cat de lin venea in spate nu am crezut vreodata ca o sa ajunga pana in noi.
– pe langa daunele masinii mele din imagini, mai pot nota: camera din spate cazuta si ricosata intre 2 chestii de metal, sparta in 4 bucati, cardul din camera rupt (deci ioc filmare spate :(), usile din spate ale masinii mele freaca la inchidere iar portbagajul celui din fata nu se mai inchide. Cel din fata ar fi avut si mai multe de suferit daca nu tineam piciorul pe frana in momentul impactului.
– ironia discutiei dinainte de cand ne intalnim cu ¨Ronnie¨ si faptul ca tot timpul cand e vorba de Ponta se intampla ceva rau.
– nu au fost victime nici in Renault-ul din fata in care erau 4 persoane si mult bagaje.

P.S.: O sa pun trecerea pe rosu de la final pe seama tensiunii momentului, dar nu il iert si il pun in clip.

ATENTIE: Volumul sunetului poate fi deranjant de puternic!

Ce mai caută lumea:
  • indreptat lonjeroane pret
  • pasarici filmate pe la spate
  • tinichigerie manopera inlocuire plafon

58 comentarii

  1. Nasol. Paguba pe camera ai recuperat-o ?

  2. la ce bubuitura a fost am crezut ca ti-a facut spatele acordeon :))
    de ce nu asculti tu de instinctul unei femei? nu ti-a zis sa stai sa il lasi pe el in fata? l-a mirosit de la distanta ca e prost :))

  3. TraficMadrid

    Peco ARAL in Romania, ok…. dar GALBEN ? :)) De la radiatiile UV s-a schimbat din albastru oare?
    Imi pare rau pt daunele provocate. Spoilerele la focus sunt elastice, dar subtiri, din pacate. Tabla IDEM daca ai prins editie din 1999-2002 Made in Jermania.
    Camera vatamata din spate va fi platita de vinovat!?

  4. TraficMadrid

    Laur, acordeon am avut eu pe Vectra A in 2006. Mi-a latzit masina cu un metru (barca) in urma unui impact la 60 km/h cu u Golf IV. Masina mea a fost lovita in lonjeroane direct :)) De acolo a plecat totul…

  5. AndreiVip

    Cat de urat. M-am si speriat :))

    P.S: Ti-am dat un ” + „

  6. nasol incident si nasoale si daunele. Pacat, dar se mai intampla. La 2 tone de metal cat cara ala dupa el, cam greu sa opreasca la timp, ca pare sa fi fost o franare destul de puternica si din partea ta.

  7. @ValentinO: inca nu am recuperat nici o paguba… maine merg la constatare si las masina in service. O sa incerc sa vad daca primesc ceva pe camera… altfel dupa reasamblare se pare ca inca functioneaza.

    @Laur: daca l-ai fi vazut cat de lin venea si de cat de in spate nu te-ai fi gandit ca nu opreste. 🙁

    @TraficMadrid: sunt 2 Aral in Timisoara de care stiu eu si au aceleasi culori (din cate stiu eu :))… nu cred ca s-o schimbat nimic de la soare. Am editie 2001 Made in Germany (fara face-lift), tabla nu ii asa de subtire, se tine bine. Ma enerveaza ca nu are nici un an bara din fata si iar tre sa o schimb. Legat de camera vezi ce i-am raspuns lui @ValentinO.

    @Pirvulescu Cosmin (Facebook): Aplicatia se numeste Ulysse Speedometer.

    @AndreiVip: si noi, dar ne-o trecut… mai ales dupa o ora jumate la Politie 🙂

    @stresu: dar daca ai stii cat loc o avut si cat de incet venea… nici lui nu i-o venit sa creada ca o patinat si o intrat in mine.

  8. Mama dar ce sperietura am tras. Mna urat, ai vreo sansa sa iei dauna totala pe masina daca nu ti se mai inchid usile?

  9. stresu, imi permit sa te contrazic putin, daca masina are 2.5t franele sunt pe masura, crede-ma, trebuie sa fii putin atent sau sa ai un copilot pe cinste
    😉

  10. Chris_307

    Sa te uiti si inauntru, sigur ai ceva daune si inauntru la portbagaj.

  11. @verdenpom: dauna totala? serios? am cumparat-o mai lovita de atata… in plus de unde ai dedus ca nu se inchid usile?

    @xyz: conteaza si cauciucurile… cele pe care le avea pareau predispuse la acvaplanare si derpaje pe asfalt. Erau foarte late, ami ales ca masina are un pic peste 2 tone, nu e asa de grea pe cat pare.

    @Chris_307: din moment ce nu se inchide portbagaju’ bine, ma gandesc ca sigur ii si in interior ceva… o sa ma uit prin toate cotloanele. Nu vreau sa ratez vreo dauna. 😉

  12. @RebounD11 – Nu neaparat sa nu se mai inchida, daca nu se inchide bine trebuie reparatie serioasa la tablarie, masina e din 2001 (peste 10 ani uzura maxima parca?), la cat vor avea aia de bagat in bare, vopsea, haion la pret de reprezentanta cam iese de dauna totala… acum ca ai cumparat-o tu mai lovita de atat e alta poveste.

  13. Trebuia sa pui si tu o atentionare de genul ATENTIE LA SUNET !!!
    Desi daunele nu par foarte mari, la lovitura care ai luat-o, cu siguranta sunt armaturi strambe pe dedesupt.Succes cu reparatia.

  14. Rebound11, cauciucurile sunt foarte importante, de acord, insa materialul (vara/iarna) si profilul lor conteaza mai mult, nu latimea.
    crede-ma, ca am trecut printr-o situatie de-mi fluiera si acum *urul si a mea e mai grea, insa are si un copilot cum nu mai gasesti (ca soferul, vai de ce-i fluiera !!!!)
    🙂

    ps. bine, si latimea conteaza, dar mai mult la noroi/zapada.

  15. @verdenpom: cine decide dauna totala? eu vreau sa repar masina accidentata de altcineva… nu sunt prin lege obligati asiguratorii celuilalt sa imi plateasca reparatiile? Eu stiam ca daca repari pe CASCO ai limita la care se considera dauna totala.

    @Huffy: imi cer scuze, nu a fost cu intentie… la castiile cu care am ascultat clipul cand l-am postat nu mi s-a parut sunetul prea puternic. O sa adaug in descriere.

    @xyz: cu siguranta te pricepi mai bine ca mine, eu doar mi-am zis parerea. Inca nu imi vine sa cred ca nu o reusit sa opreasca.

  16. nu ma pricep mai mai bine, am doar asta in plus:
    http://www.trafictube.ro/soooo-close/

  17. @RebounD11 – Eu de asta ziceam, daca alianz va decide ca reparatia va fi foarte costisitoare iti va da dauna totala. Daca vor baga pe deviz o bara la 20 de bulioane nu e mirare :D, 20 de acolo 20 de dincolo se aduna incetul cu incetul, sunt curios sa vad fieretaniile de sub mocheta si de sub bara. POZE poze.

  18. sunt ferm convins ca RD are Mustang de-i bara 2000 de lei
    lol

  19. @iuda – Pret de reprezentanta… 10 mil bara + vopsit + manopera sari de 20 pe foaia lor.

  20. Dupa cum ziceam, reprezentanta nu altceva.

  21. aia de unde crezi ca le iau ?

  22. Deci dupa cum ziceam, nu conteaza de unde le iau aia, conteaza ca ti le pun in reprezentanta si acolo e pretul ridicat. Fosta masina: bara spate+suporti (40 de lei bucata)+stop stanga+vopseala+manopera= 2000 de lei pret de reprezentanta, toate astea la un amarat de astra g.

  23. Adrian Albu

    Legat de prețurile de la reprezentanțe la chestii de genul acesta. Acum o lună am avut un accident în Târgoviște, iar asiguratorul vinovatului lucrează cu reprezentanța de la care a fost achiziționată mașina mea. Pentru înlocuirea ușilor față+spate (stânga, doar cu bandouri și cheder geam față de la ei), înlocuire prag (stânga), reparație aripă față+spate (stânga), soclu semnalizare față (stânga) și vopsit toate aceste elemente a fost un deviz de cca 10.800 lei (108 milioane lei vechi), aproximativ 75% din valoarea mașinii. Cel care se ocupa de daune la service-ul reprezentanței mi-a spus că a avut rețineri în ceea ce privește plata devizului de către asigurator, deoarece mă apropiam de suma de daună totală.

  24. Nu-i cine ştie ce…da’ e suficient…apropos…frumos Ford! 😀

  25. Allianz are un sistem de a supraevalua lucrarea. In CT desi lucreaza sub acelasi „sopron”, firma de asigurare e una, cere deviz, aprobare si piese la a doua – reprezentanta, iar cea de reparatii e alta. Norocul este ca nu prea umbli in multe locuri, dar ai de asteptat pentru aprobari.
    Daca usile ating stilpii inseamna ca ai structura deformata si trebuie „trasa” pe matritza.

  26. Nu e niciun mister ca nu a oprit. Cei cu astfel de masini au in marea lor majoritate pneuri all-terrain care sunt varza pe sosea. In cel mai bun caz, all season, care si alea reprezinta un compromis, de multe ori prost. Sunt foarte putine pneuri all-season care se comporta binisor in toate conditiile.

  27. pinguinu nuclear

    ati mers la politie?

  28. @pinguinu nuclear ..din moment ce-s implicate 3 masini, tu ce crezi? …chiar a zis ca a stat o ora jumate la declaratii.

  29. @verdenpom: bara fata amul trecut era 550 de lei noua, originala, din reprezentanta, 750 lei cu tot cu manopera si vopsit. Am gasit after-market intre 120 si 300 de lei bara pentru masina mea, dar cum nu era pe banii mei am pus tot originala. Asculta-l pe @iuda, si reprezentantele le iau in marea majoritate a cazurilor din acelasi loc din care pori cumpara si tu si baga adaosu’ lor peste.

    @jeanbart: da… probabil o sa dureze mai mult reparatia. Sper sa nu se dezechilibreze prea tare, ca prea imi place cum sta pe sosea. Ar fi pacat sa isi piarda manevrabilitatea.

    @parde: nu-i asa ca-i fain? si mie-mi place 😀

    @Adrian Albu: cine stabileste sumele astea de dauna totala si ce inseamna in acceptiunea lor dauna totala?

    @Dadi: acuma am vazut si eu cat de mare ii diferenta…

    @pinguinu nuclear: cand is 3 masini, nu prea ai de ales. Am pierdut jumate de sesiune din finala de la Snooker din cauza asta 🙁

  30. pinguinu nuclear

    @roxor – nu pot sa-mi dau minus singur la intrebare, ma ajuti, te rog? 🙂

    @RebounD11 – nu e mai bine de mine ca atunci cand aud de snooker primul lucru ce imi trece prin cap e Snoopy? 😀

  31. @pinguinu nuclear: nu cred ca e mai bine… dar nici rau nu poate fi. Fiecare cu pasaricile lui 😀 (unii chiar cu stoluri)

  32. ce kick imens !!

  33. @cormoran: era mai bine sa fii fost in snooker la „bila” visinie 😀

    P.S.: Commentul tau intra in Hall of Fame 🙂

  34. macphisto

    Destul de tare busitura. La service sa ceri reconstatare (sigur mai e indoit ceva pe sub bara in zona oalei rotii de rezerva). Daca devizul de reparatie este foarte mare, sa stii ca e posibil sa ti se dea dauna totala.
    Se ia pretul masinii de noua din catalog, se aplica un coeficient de uzura in functie de an, nr de km si starea masinii. Astfel ajungi ca la o masina mai veche de 10 ani (focusul tau e dinainte de faceliftul din 2003), masina sa iti fie evaluata intre 15 si maxim 25% din pretul ei de nou. Daca vei avea bara, hayon de schimbat, plus aripi spate si sasiu de indreptat (daca nu ti se inchid usile din spate sigur te-a atins la lonjeroanele din spate), vopsit, chituit si alte manopere, posibil sa te incadrezi… Eu am avut un focus din 2004 ghia, lovit (mult mai rau) in parcare fata/spate si a fost dauna totala, deoarece devizul era de aproape 3000 de euro.

  35. piesele originale se comporta altfel la un viitor impact nedorit . Nu-ti recomand DELOC piese aftermarket . Poti solicita celor de la service sa-ti arate ce piese au pus pe masina . Pe langa faptul ca poti solicita sa le vezi , le poti IMPUNE acest lucru . Iar cei de la asigurari incurajeaza unitatile reparatoare sa puna pe masinile care intra in reparatie piese aftermarket pentru ca in felul asta pe ei ii costa mai putin reparatia . iar mai nou nu cei de la service iti aduc piesele ci cei de la asigurari . Deci ochii pe ei . Daca nu-ti pun piese originale pe masina poti face plangere pentru ca masina ta nu mai este conform standardelor de securitate impuse de fabricant .

  36. Ți-a făcut-o cu două locuri. Dar e lovitură cu cinci puncte penalizare pentru că n-a jucat la bila roșie înainte să dea la bila albastră.

  37. Hai sa va zic eu preturi de reprezentanta: bara spate inlocuit, vopsit, elemente pe dedesubt schimbate + indreptat usor portbagaj in interior aproape 60 mil la hyundai i20 la casa auto iasi

  38. Cred c’ai cobit!…

    „Ronnie O’Sullivan dramatically cheated death early this morning when his car crashed as he returned home after the snooker world championships.”

    http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/ronnie-osullivan-car-crash-star-3502406#ixzz30wV3gAWg

  39. In mod sigur s-a deformat si cuva rotii de rezerva. Stiu din experienta. Si tot pe Ford. Dar la orice service serios, mecanicii stiu ce au de facut, si vor demonta tot portbagajul ca sa adauge si aceasta avarie la reconstatare. Daca nu, cere tu asta.

    In rest… sanatate.

  40. @macphisto: masina e din 2001, full-option (eu stiu ca in 2002 or scos face-lift, nu de alta dar unchiu-miu are cu face-lift si daca tin bine minte e din 2002). Pretul de catalog e daca tin bine minte e in jur de 16k euro. Am facut reconstatare si s-a vazut tot ce e indoit. Surprinzator arata mai rau in poze decat e de fapt.

    @shogun: nu se pune problema de aftermarket, doar incercam sa ii explic de preturi lui @verdenpom, care probabil credea ca am Mercedes. Am lasat masina pe mana unor oameni de incredere… care pana acuma mi-au dat in brate piesele vechi dupa ce le-au schimbat desi nu le-am cerut asta 🙂

    @cipoc: cam asa ma astept sa fie si la mine. Tot Casa Auto face reparatia.

    @vineri12: bine ca nu o patit nimic… ziceau astia ca ii vreme rea in UK. Pacat ca nu o luat campionatu’, dar nu ii plang de mila ca o castigat bani cat sa o duca bine un an.

    @Kor: Am cerut reconstatare, s-a facut, s-ar fi facut si fara sa cer, s-au dat jos toate plasticele si nu numai. Ce e deformat in afara de ce se vede sunt aripile, un pic impinse in fata, de aia freaca usile si lonjeroanele. Cuva rotii de rezerva a ramas intacta. Am scos roata (foarte usor chiar si studiat cuva din toate partile impreuna cu mecanicii si nu era nimic deformat. Bara de metal de sub plasticul spart din spate a preluat bine impactul… e foarte plata dar e singura deformata in spate in afata de usa portbagajului care o luat bull-baru’. Nu se inchide corect ca nu mai sunt aliniate incuietorile. Daca nu il deschideam la Politie, ajungeam cu el inchis acasa 🙂

    Din nefericire, camera de pe spate nu au fost de acord sa o despagubeasca, nici nu m-am certat cu ei pentru asta, doar am intrebat. Incercand azi sa filmez cu ea si a ramas fara baterie, semn ca alimentarea nu face contact corect, deci a filmat cam 5 secunde in birou unde am luat-o dupa ce m-am prins ca a fost oprita tot drumul… focalizarea e OK, am ramas cu 1 surub in plus cand am reambalat-o si nu stiu de unde. Am reconstituit si cardul spart, cu un pic de super-glue am reusit sa il fac „vizibil” pentru comp chiar daca read-only… partea proasta ii ca am recuperat doar un clip de 5 minute necorupt in nici un fel si cantabil si e din alt moment al zile.

  41. Erată: nu văzusem clipul până la sfârșit. Aveam impresia că ai mașină albastră.

    @RebounD11: cardul e pus cumva pe poziția de read-only? Mă rog, n-ar avea mare importanță pentru recuperare. De curiozitate, ai folosit ceva soft de recuperare?

  42. @SaltwaterC: merci de erata… nu stiam ce vrei sa zici si nu stiam nici cum sa intreb 😀 Dar se vede si din filmare ca e visinie masina … anyway, se intampla, nu are relevanta prea mare.

    Cardul nu mai are butonasul de write-protect… a fost spart in 3 bucati si l-am montat la loc. Teoretic as putea sa iau de la un adaptor defect si sa il fac si „writable”, dar oricum dupa reparatie cardul nu mai intra in camera ci doar in cititorul de la laptop (e mai gros un pic din cauza lipiciului). initial am vrut sa vad ce pot citi de pe card. Ierarhia de directoare e izibila si pot sa le accesez. Cand dau play unui clip apar doar artefacte (si audio si video), unele clipuri chiar au vreo 2-3 secunde de cadre corecte, un clip fiind OK integral… din pacate e compromitator, aratandu-ma circuland cu o viteza mult prea mare pe centura Devei 😀 Cand incerc sa copiez de pe el (chiar si clipul care merge) se blocheaza si trebuie sa repornesc exploreru’/commanderu’ ca sa dispara dialogu’ de copiere. O sa incerc sa folosesc niste programe de recuperare de date… am unul de Windows, unul de Linux si o distributie de Linux live pentru asa ceva. Inca nu le-am folosit, acuma am sansa 🙂

  43. @RebounD11: eh, încep dioptriile să-și arate colții …

    Dacă ești curajos, cu un Linux live, aș zice că o imagine la card făcută cu dd n-ar strica. Cu conv=noerror,sync pentru a sări peste eventualele I/O error. După care cu programe de forensic ar trebui să fie mai ușor să recuperezi ceva.

    Sub Windows am folosit doar Uneraser. E bun pentru nișa lui, dar nu am avut mare succes la SD, astfel că la un card șters am rămas în plop, doar cu niște thumbnail-uri recuperate. Mă rog, nu pot să zic că mă surprinde prea tare datorită modului de funcționare al memoriei flash. Dar dacă știi vreo soluție mai răsărită, aș încerca pe viitor dacă mai dau ștergere la fișiere din greșeală.

  44. @SaltwaterC: curajos as fi daca as incerca in Windows, in Linux ma descurc mai bine, dd am mai folosit 🙂 Daca ma supar refac datele manual… dar din pacate timpul nu imi da voie sa ma supar… oricum sunt sigur ca majoritatea datelor e acolo corecta si completa, doar ca socul impactului a facut ca ultimele date sa fie corupte si scrise aiurea peste altele (conexiuni stricate la pini sau mai adanc in card). Daca diseara nu reusesc nu o sa mai insist… si inchid aici off-topicul despre recuperare de date, daca gasesc ceva interesant o sa pun pe Forum.

  45. Imi pare rau pentru accident, din pacate nu putem fi atenti si pentru altii si se mai intampla. Sunt curios de o chestie in cazul tau, ca stiu ca ti-ai schimbat bara anul trecut dupa ce a dat o duba cu spatele in tine, a fost inlocuita cu ceva aftermarket? Pare destul de usoara lovitura din fata pentru a crapa bara. In rest, sper sa iti fie reparata masina cat mai profesionist. Daca iti repari masina la casa auto la reprezentanta, cauta un mecanic pe nume Romica, se pricepe foarte bine la masina asta si lucreaza foarte bine.

  46. Parca doare lovitura asta (din cate se vede/aude la 0:44) si din spate monitorului 🙁 Ei, se intampla uneori si de-asta si nu prea te poti feri de ele. A facut-o de exemplu @razvanbb aici:
    http://www.trafictube.ro/mi-tremura-genunchii/
    insa acolo era spatiu de manevra.

    Din cate se vede, masina a rezistat destul de bine impactului din spate. Insa pasagerii cum au resimtit lovitura?

    P.S. Era interesant de vazut si filmarea de pe spate si e pacat de camera ca s-a dus, dar asta e o problema minora care poate fi destul de usor rezolvata.
    +

  47. ph_alexandru

    nasol, nu doresc nimanui. eu am patit-o iar, a 3 oara in ultimii 2 ani, pe 30.04.2014. O soferita in Bucuresti, un rus in concediul din Grecia si iar acum din nou o soferita in Bucuresti.
    ultima care m-a lovit, a dat si cel mai tare. Am oprit sa dau prioritate pietonului aflat pe trecere, iar ea a uitat sa franeze. „Ma uitam in oglinda retrovizoare.” atat a stiut sa explice, cand m-am desteptat din zguduitura :(.
    imagini cu pagubele la adresa:
    https://picasaweb.google.com/100604349377264147772/1Mobile?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNenk8Hp7unaGw&feat=directlink

  48. @myke_104: aparentele inseala… cel din fata nu a mai putut sa isi inchida portbagajul dupa impact. A fost mai indoit ca mine in spate. Bara fata a fost inlocuita cu o bara originala, dar fiind de plastic nu te asteptai sa indoaie metalul celuilalt si sa ramana ca noua? 🙂

    Merci de pontu’ cu Romica, dar am deja prieteni buni la Casa Auto care se pricep foarte bine si sunt sigur ca o sa o repare foarte bine.

    @GeluCJ: sotia a fost un pic speriata… si e de bine, ca impactul a stricat obiectele delicate pe care le avea in brate iar daca nu era speriata si isi dadea seama de asta la fata locului, vinovatul ajungea la spital nu la Politie 😀

    Masina a rezistat impecabil tinand cont ca (cel putin conform talonului) masina ce m-a lovit avea aproape 2,5t (de 2 ori mai mult ca a mea) si ca eram cu piciorul pe frana in momentul impactului. Indoiturile de dedesubtul daunelor vizibile sunt o parte cum m-am asteptat, si alta parte mult mai mici decat mi-as fi inchipuit (exemplul cuvei rotii de rezerva care este neafectata). Insa daca ai fi vazut cat de incet si de cat de departe venea te-ai gandi ca totusi sunt daune prea mari… daca ai putea trece peste faptul ca nu a putut opri. Eram cu ochii si in oglinda si nici macar o clipa nu mi-am inchipuit ca nu o sa opreasca.

    P.S.: Tentativa de recuparare a datelor de pe cardul camerei din spate la momentul accidentului a esuat, am reusit sa recuperez alte 2 clipuri si cateva minute din al 3-lea pe langa cel care a putut fi citit din prima… din pacate tentativele s-au soldat cu ruperea (din nou) a cardului si nu mai vreau si nici nu cred ca mai pot sa il reconstitui (s-a rupt cand incercam sa il scot dupa ce l-am blocat intr-un cititor).

  49. macphisto

    @rebound.
    Daca masina de noua e 16k, nu cred sa iti dea dauna totala. Ar trebui ca reparatia sa se apropie de 15% din cei 16k, ceea ce nu cred. Masina rezista bine, focusurile sunt facute cu cap si preiau/distribuie bine energiile, a fost printre primele masini cu 4 stele (atentie, in 1999). Eu, la mea care a fost lovita cu 110 km/h in parcare si aruncata in masina din fata, nu am crezut ca imi dau dauna totala, arata mai bine decat am vazut la service la reconstatare… multa bafta, si repratie de calitate. Este o masina cu o tinuta de drum cum multe din 2013 nu au…

  50. @macphisto: eu am estimat pe la 1500€ din ce am vazut ca daune si din experientele anterioare. In rest, de acord cu tot ce ai zis, mi-ar parea rau dupa ea daca mi-ar incadra-o la dauna totala… desi daca as gasi una cu aceleasi dotari si acelasi comportament pe drum noua, as da 16k€ pe ea 🙂

  51. Adrian Albu

    @RebounD11: Au diferite programe de evaluare a mașinilor la prețul din prezent și își dau și ei seama când le vine un deviz de reparație de aprox 2500 euro (cum a fost cazul meu) că e aproape cât valorează automobilul. Eu pot să spun că devizul pe care l-am avut în urma accidentului acoperea peste 50% din valoarea mașinii la prețul pieței.

  52. Un profil al lui Sully Van ? Cumva 22 de ani, baietelul lui mami si tati ?

    Radio: secunda 29 Oh but the feeling is bad, the feeling is bad.

  53. macphisto

    @rebound. Dupa reconstatarea facuta de service in prezenta reprezentantului asiguratorului (care este foarte bine ca e Allianz), serviceu-ul trebuie sa intocmeasca un deviz de reparatie recunoscut (de obicei Audatex), unde apar exact reperele care trebuie schimbate, reperele care trebuie reparate, sub forma de pret piese, pret vopsea si pret manopera, defalcat pe mecanica, tinichigerie si vopsire.
    Masina ta fiind full (adica Ghia), este posibil sa fi fost ceva mai mult de 16k noua. (De ex a mea nu era Ghia ci doar Trend, dar era wagon si din 2003, sub 10 ani la momentul accidentului si km putini iar valoarea de nou din catalog era 24000 euro).
    Consideram totusi 16k. Valoarea vehiculului tau este de 15% din 16k, adica 2400 de Euro, din care se scad 25% valoarea epavei, adica in caz de dauna totala primesti cca 1800 de euro si epava. Asadar, daca reparatia se apropie de suma asta este fff posibil ca pt o masina mai veche de 10 ani sa primesti dauna totala.
    Depinde de valoarea devizului si de ce considera asiguratorul. Ce pot sa iti spun e ca reperele de tabla sunt scumpe, atat ca piese cat si ca manopera de reparatie (tinichigerie si vopsire) cand nu se inlocuiesc. La reconstatare atentie la plafon, acolo unde balamalele hayonului sunt atasate de plafon! Eu am avut inclusiv plafonul „adunat” vreo 1 cm.

  54. @RebounD11 – nu forta cardurile. Eu am distrus unul nou nout cand am incercat sa-l scot din ambalajul ala idiot de plastic tare, de zici ce e din dur-aluminiu. Mai bine desfaci cititorul sau aparatul decat sa tragi/impingi cu forta un card de memorie.

    Si, da, intotdeauna iti ramane cel putin un surub (75% din cazuri), doua suruburi (20%), sau 3 suruburi si peste (4%) cand demontezi si remontezi o electronicarie 🙂 parca si legile lui Murphy zic ceva in sensul asta.

    A, da, era sa uit …
    1% – nu-ti ramane nici un surub, dar ai uitat sa pui la loc un coclender esential. Drept care te apuci sa desfaci din nou chestia, sa pui coclenderul la locul lui, si sa remontezi ansamblul. Moment in care ramai, invariabuil, cu un surub… :mrgreen:

  55. @Ursul Grizonat: Nici vorba de ce zici tu. Avea peste 40 de ani, familie, loc de munca bine platit si ocupatii sanatoase extra-curriculare. Mai mult, o fost foarte speriat initial ca cineva ii ranit, apoi foarte cooperant chiar si a 2-a zi, chiar si la si dupa Politie. Ne-a dat imediat dupa ce s-a asigurat ca nimeni nu e lovit, numarul de telefon si o carte de vizita.

    @Kor: Cardul era mai gros decat cititorul, si era lipit cu super-glue, crezi ca ma mai incalzea cu ceva sa nu se rupa, dupa ce m-am chinuit sa recuperez datele de pe el? Mai mult, nu imi desfac laptopu’ sa salvez un card rupt si defect. Cat despre demontat si remontat… eu am fost doar cu remontatu’. Stiu legea respectiva a lui Murphy, dar am reusit sa o incalc de cateva ori 🙂

  56. Soferul Toyotei a avut daude? Ce fel de daune? Se pare ca el a scapat cel mai „ieftin”. Poate acesta este si motivul pentru care conduce ditamai masina prin oras.

  57. @achiartistul: toata lumea a avut daune… da, evident el o avut cele mai putine (nu stiu preturile la piese de Toyota deci nu stiu daca o iesit ieftin sau nu). Bara fata sparta… din ce am observat eu avea si urme pe aripa stanga si pe elementele cromate (a intrat putin cotit spre dreapta si in ciuda bull-bar-ului destul de adanc). Politistul a trecut la el doar bara fata deci probabil restul le ignora tinand comt ca merge pe camp cu masina mai mult – din spusele lui 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!