It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Sofer amator vs profesionist

Adăugat de tzg
Raportează ca șters! 198

Un sofer amator  – franeaza fara motiv in panta

Un sofer profesionist – te scoate de pe drum

Ce mai caută lumea:
  • ce inseamna sofer profesionist
  • calificative conducere soferi profesionisti
  • sofrt amator

18 comentarii

  1. bine ca nu venea nimeni de pe contrasens…
    +

  2. Lasa ca ai luat si tu niste curbe… 🙂

  3. Lucianian

    Nu inteleg de ce ai 12 ,,-” . O gramada de hateri :))

  4. Rodean Huffy Razvan

    Norocosule,cineva acolo sus te iubeste si nu l-a lasat pe cel de jos sa-ti apara in fata la manevra aceea.Dupa cum se stie prea bine,atunci cind stranutam,inchidem involuntar ochii.Mai cu grija pe viitor,ca nu se stie niciodata cind stranuta ingerasul.

  5. + sa inteleg ca tu esti ? semi pro 😀

  6. Doamne ce ,,maestru” ala cu tir-u’….cum mama ma-sii sa faci asa ceva?! un fuckin’ beliveble

  7. Ursul Grizonat

    Te-a „taxat” pentru ca l-ai blizat . Calcai frana cu stangul dar nu treceai peste continua in curba. A interpretat gresit semnalizarea ta cu faza.

  8. AlessandroBo

    Bai daca intrai pe contrasens te lovea fara asigurare!

  9. concluzia? fiecare merge cum poate =)). ar trebui oricum sa faca astia ceva cu tirurile ca au unghi mort prea mare. mereu la curbe plecari de pe loc intoarceri bruste acroseaza multe masini care sunt paralel cu ei.

  10. Iar le-ai dat material sa dezolte „daca si cu parca” si „tu erai de vina ca aveai viteza si restul e can-can”. :))
    Ce sa le faci? Asa vin obisnuiti din oras… pe B2 pana la capatul lumii. :))))

  11. „Amatoricește” ai condus tu, dacă erai „profesionist” înțelegeai de ce a luat TIR-ul curba cum a luat-o. La 0:30 era deja cazul să reduci viteza nu să te avânți pe contrasens. Ai avut tot timpul să-l vezi, viteza îți permitea să eviți triplarea. În loc s-o calci în curbă fără vizibilitate poate ai vrea să te concentrezi pe a ajunge în siguranță la destinație și a nu-i pune în pericol pe alții crezând că ești cu dreptatea în mână.

  12. Tibike, ca-ntre „profesionisti” acum, la 0:30 ai vazut ca era liber pe contrasens. Poate omul nu conduce cu ochelari de cal, cum fac multi altii, si se mai orienteaza si-n spatiu.
    Iar ala cu TIR-ul nu a luat curba „cum a luat-o” ci s-a bagat direct in depasire FARA ASIGURARE si SEMNAL. Aaaah da, am uitat… astea-s pentru fraierii aia, amatori, cu turisme ca noi avem prioritate de gabarit.
    Daca el i-a pus in pericol pe altii ala cu TIR-ul in ce l-a pus pe el? In flori de numauita?!
    Praf sunteti unii mah…

  13. @Soferu’ abține-te de la calificative, da? I-am sugerat doar să conducă în siguranță. Iar TIR-ul mergea deja pe B2 (0:22) și a tăiat curba cu toporul.

  14. Tibike tu sigur te uiti la acelasi film? 0:20-0:29 TIR-ul e pe B1

  15. @Soferu’ :)) ia pune tu rigla pe monitor și compară spațiul din stânga TIR-ului cu spațiul din dreapta TIR-ului. Dacă nu dă bine la ecuație nici așa, dă-ți jos ochelarii cu raze X cu care vezi pe după curbe.

  16. Tibike daca tu conduci prin solide e problema ta. Noi restul muritorilor conducem prin mediu gazos, numit aer, care un grad de transparenta mult mai mare decat un solid iar asta ne da voie sa vedem si mai mult. Fa tu un stop cadru la 0:30 si zi-mi daca vezi casa aia alba de pe contrasens.
    Ca TIR-ul ala e cu rotile din stanga pe marcajul despartitor aproape de curba nu inseamna decat ca urmeaza sa ia curba mai in larg, tot pe B1(!), din cauza gabaritului si nicidecum ca s-a mutat pe banda 2. Asa ca ia rigla aia si da-ti doua la palma ca ai cam chiulit de la fizica. Centrifuga si centripeta nu sunt doua modele de masini.

  17. @Soferu’ ți-am semnalat clar pe filmare, mai mult nu am ce (și de ce) să fac. Dacă tu te uiți la cadre și nu vezi că TIR-ul rula pe B1 la 0:22, n-am ce discuta mai mult cu tine. Și în fond scopul nu e să-ți fac ție schițe pe imagini și să-ți demonstrez că TIR-ul tăia curba și nu depășea, ci să-i atrag atenția lui @tzg că nu a procedat corect în situația dată. Pa.

  18. @Tibike- la 0:20 – era cu rotile pe linia de despartire a benzilor si s-a retras de tot in B1 (vezi 0:28) – TIR-ul a intrat in depasire – 0:32 – in momentul in care a intrat in B2
    – daca tu vrei sa zici ca am condus “Amatoricește” e dreptul tau, nu am zis vreodata ca eu sunt “profesionist”, mai degraba puteam sa conduc mai preventiv

    @Lucianian – am deja 55

    @ionut.catalin – semi pro :))

    @Ursul Grizonat – se poata sa fi interpretat gresit , dar trebuia sa se asigure, m-am incadrat din timp, am semnalizat (pacat ca nu se aude pe edidare, dar mai am inca originalul)

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!