Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
11 comentarii
Nou
doctor faust
mi-aduc aminte ce siderata era lumea cand au aflat ca ambulantele fac pe taxiuri pentru vip-uri in bucuresti, spre aeroport…a durat fix, plm, o zi? dracu a mai auzit ceva de asta, sanctiuni, concluzii, etc.
tot respectul tuturor celor care muncesc in slujba cetatenilor pe bune – de la aia de la ghisee pana la oameni pe masini de urgenta, misiuni si interventii care, mai mult sau mai putin corect remunerati isi distrug vieti de familie, sanatatea si timpul personal pentru ceilalti dintr-un altruism natural. respect.
celorlalte lepre ordinare, indiferent de ce institutie purtatoare de girofar apartin care-si bat joc si profita de o vremelnica „putere”, puie mesede…indiferent de psd sau nu.
Ai sarit pe „nazadu'” ala cu un pic prea mult entuziasm. Iar taximetristu’ probabil iti facea si semne sa stingi farurile sa vada si el pe unde da cu spatele.
Nou
dieZen power
Dacă 30km/h, pe jumătatea mea de drum se considera entuziasm…
Sigur, dacă vrei sa îl aperi cu orice preț, poți argumenta ca vede mai bine în întuneric dar aici n-a fost vorba de faruri și dat cu spatele. El crede ca are prioritate cel care se baga mai repede.
Nu stiu unde l-ai aparat si nu stiu cine a zis orice de viteza. Am zis de entuziasm. Daca mergei tot cu 20 cum mergeai cand ai trecut de prima masina apuca si el sa treaca de duba si erati toti fericiti.
Oricum ar fi, s-o executat repede cu datul cu spatele si crede-ma ca bliturile lui erau sa iti stingi faza scurta pana termina manevra ca sa vada in spate.
Nou
Ochiul Nevazut
RebounD11 … o curiozitate … tu cand faci manevre cu spatele te uiti la luminile celui din fata?
@Ochiul Nevazut: nu, nu ma uit la luminile din fata, ma uit in oglinzi, dar daca luminiile din fata imi vin in ochi nu vad bine in oglinda.
Nou
TmcTmc
Legat ca nu era in misiune nu ai de unde sa sti asta. Lucrez in cadrul unei institutii si conduc masini care au regim prioritar cand au pornite semnalele luminoase si acustice. Nu de putine ori ni s.au faramat statiile care comanda semnalele luminoase si acustice( sigurante arse, sirena arsa, comutatoare defecte) in timp ce eram in misiune. Luati in calcul ca majoritatea institutiilor au un parc invechit si autospeciale cu o uzura enorm de mare. Daca vedeti o astfel de masina care desi nu are semnalele in functiune dar forteaza sa depaseasca, sa intre intr.o intersectie, etc facilitatii trecerea. Mie ca si conducator auto imi e usor sa respect in totalitate codul rutier dar cand ajung la destinatie ajung degeaba, prea tarziu. Drumuri bune
Nou
dieZen power
@TmcTmc E posibil sa fie adevarat. Dar exista in astfel de cazuri extreme claxon si flash-uri. Punandu-ma in situatia celui care a fost scos pe acostament, m-as gandi ca a aparut un microbus in stanga mea. Cine era vinovat daca il scotea in sant? Teoretic soferul ambulantei pentru ca nu avea semnale. Practic, daca intr-adevar erau defecte statiile/sigurantele, cei care se ocupa de intretinere.
Drumuri bune!
Cu ceva ani în urmă, noaptea, era la câteva mașini în spatele meu o dubiță cu avariile aprinse, care claxona într-una și dădea flash-uri încontinuu. I-am făcut loc și eu, și cei din spatele meu. Când a trecut pe lângă noi am văzut că era o ambulanță.
E posibil să fi fost în situația pe care o povestești (semnale defecte), dar a făcut tot ce putea ca să vedem că se grăbește și să îi facem loc.
Nu prea seamănă cu ce văd aici…
Nou
TmcTmc
Si teoretic si practic conducatorul ambulantei era vinovat. Nu sustin si nu.i iau apararea conducatorului ambulantei. Nu cunosc stric situatia si nu ma pot pronunta care a fost motivul pentru care se grabea si de ce nu si.a pornit semnalel luminoase si acustice. Doar am vrut sa scot in evidenta o posibila situatie pentru care totusi forteaza o depasire fara a avea pornite aceste semnale. Referitor la intretinere aceste situatii aratate de mine se intampla pe parcursul misiunii deci nu le poti remedia pe loc.
Nou
dieZen power
@TmcTmc Multumesc, e bine de stiut ca se pot strica dispozitivele in timpul unei misiuni. Personal sunt permanent atent la ce se intampla atat in fata cat si in spatele meu si facilitez depasirea ambulantei, pompierilor indiferent de semnalele luminoase/acustice.
Dar pot aparea situatii precum cea din video. Sau soferi care nu folosesc oglinzile. Semnalele acustice de orice fel conteaza enorm.
11 comentarii
mi-aduc aminte ce siderata era lumea cand au aflat ca ambulantele fac pe taxiuri pentru vip-uri in bucuresti, spre aeroport…a durat fix, plm, o zi? dracu a mai auzit ceva de asta, sanctiuni, concluzii, etc.
tot respectul tuturor celor care muncesc in slujba cetatenilor pe bune – de la aia de la ghisee pana la oameni pe masini de urgenta, misiuni si interventii care, mai mult sau mai putin corect remunerati isi distrug vieti de familie, sanatatea si timpul personal pentru ceilalti dintr-un altruism natural. respect.
celorlalte lepre ordinare, indiferent de ce institutie purtatoare de girofar apartin care-si bat joc si profita de o vremelnica „putere”, puie mesede…indiferent de psd sau nu.
Ai sarit pe „nazadu'” ala cu un pic prea mult entuziasm. Iar taximetristu’ probabil iti facea si semne sa stingi farurile sa vada si el pe unde da cu spatele.
Dacă 30km/h, pe jumătatea mea de drum se considera entuziasm…
Sigur, dacă vrei sa îl aperi cu orice preț, poți argumenta ca vede mai bine în întuneric dar aici n-a fost vorba de faruri și dat cu spatele. El crede ca are prioritate cel care se baga mai repede.
Nu stiu unde l-ai aparat si nu stiu cine a zis orice de viteza. Am zis de entuziasm. Daca mergei tot cu 20 cum mergeai cand ai trecut de prima masina apuca si el sa treaca de duba si erati toti fericiti.
Oricum ar fi, s-o executat repede cu datul cu spatele si crede-ma ca bliturile lui erau sa iti stingi faza scurta pana termina manevra ca sa vada in spate.
RebounD11 … o curiozitate … tu cand faci manevre cu spatele te uiti la luminile celui din fata?
@Ochiul Nevazut: nu, nu ma uit la luminile din fata, ma uit in oglinzi, dar daca luminiile din fata imi vin in ochi nu vad bine in oglinda.
Legat ca nu era in misiune nu ai de unde sa sti asta. Lucrez in cadrul unei institutii si conduc masini care au regim prioritar cand au pornite semnalele luminoase si acustice. Nu de putine ori ni s.au faramat statiile care comanda semnalele luminoase si acustice( sigurante arse, sirena arsa, comutatoare defecte) in timp ce eram in misiune. Luati in calcul ca majoritatea institutiilor au un parc invechit si autospeciale cu o uzura enorm de mare. Daca vedeti o astfel de masina care desi nu are semnalele in functiune dar forteaza sa depaseasca, sa intre intr.o intersectie, etc facilitatii trecerea. Mie ca si conducator auto imi e usor sa respect in totalitate codul rutier dar cand ajung la destinatie ajung degeaba, prea tarziu. Drumuri bune
@TmcTmc E posibil sa fie adevarat. Dar exista in astfel de cazuri extreme claxon si flash-uri. Punandu-ma in situatia celui care a fost scos pe acostament, m-as gandi ca a aparut un microbus in stanga mea. Cine era vinovat daca il scotea in sant? Teoretic soferul ambulantei pentru ca nu avea semnale. Practic, daca intr-adevar erau defecte statiile/sigurantele, cei care se ocupa de intretinere.
Drumuri bune!
Cu ceva ani în urmă, noaptea, era la câteva mașini în spatele meu o dubiță cu avariile aprinse, care claxona într-una și dădea flash-uri încontinuu. I-am făcut loc și eu, și cei din spatele meu. Când a trecut pe lângă noi am văzut că era o ambulanță.
E posibil să fi fost în situația pe care o povestești (semnale defecte), dar a făcut tot ce putea ca să vedem că se grăbește și să îi facem loc.
Nu prea seamănă cu ce văd aici…
Si teoretic si practic conducatorul ambulantei era vinovat. Nu sustin si nu.i iau apararea conducatorului ambulantei. Nu cunosc stric situatia si nu ma pot pronunta care a fost motivul pentru care se grabea si de ce nu si.a pornit semnalel luminoase si acustice. Doar am vrut sa scot in evidenta o posibila situatie pentru care totusi forteaza o depasire fara a avea pornite aceste semnale. Referitor la intretinere aceste situatii aratate de mine se intampla pe parcursul misiunii deci nu le poti remedia pe loc.
@TmcTmc Multumesc, e bine de stiut ca se pot strica dispozitivele in timpul unei misiuni. Personal sunt permanent atent la ce se intampla atat in fata cat si in spatele meu si facilitez depasirea ambulantei, pompierilor indiferent de semnalele luminoase/acustice.
Dar pot aparea situatii precum cea din video. Sau soferi care nu folosesc oglinzile. Semnalele acustice de orice fel conteaza enorm.