It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

„Sofer” incepator de duminica (pericol public)

Adăugat de Spark
Raportează ca șters! 139

ATENTIE !!! Contine limbaj licentios.

Un sofer incepator nu se asigura cand intra in depasire si aproape ma scoate de pe sosea sau puteam face un accident. Continua cu un stil neadecvat de condus, mai ales pentru un incepators si te face sa iti pui intrebarea: „Oare ce ii invata pe astia la scoala de soferi (sau cum spune cineva, scoala de permise ca numai soferi nu ies de acolo)?”
Se intampla la iesirea din localitatea Botiz (Satu Mare).

Ce mai caută lumea:
  • incepatori accidente Trafictub
  • primul drum incepator accident
  • incepator accident auto

39 comentarii

  1. ungadrian

    un lucru este sigur …asta nu moare acasa ,sa speram ca o sa fie singur cand o sa se intample!

  2. Iti dai seama ce scoala de soferi a facut , daca e sa fie incepator cel de la volan !!!

  3. Greseli clasice de incepator, dublate de bravada tampita. Combinatia cea mai urata, care se poate lasa cu accidente grave. Nu stiu cu cat mergea, dar sigur nu respecta obligatia de a circula cu 20 km/h sub limita maxima admisa pe sectorul de drum respectiv in afara localitatii.

  4. un instructor auto invata deprinderea de a manevra si controla masina 😉 scrie undeva ca de la scoala de soferi e musai sa iesi sofer in adevaratul sens al cuvantului ? :))

    vad ca pe unii la scoala de soferi nu-i invata sa respecte limita de 50km /h 😉

  5. Am impresia ca am intalnit acelasi personaj acum 2 saptamani, cu aceeasi manevra, dar nu sunt sigur 100%…trebuie sa caut in filmari.

  6. mfdunhill

    este din categoria, tre’ sa depasesc, depasesc. nu conteaza ca vine cineva din spate 🙂 , sa se opreasca.
    o singura observatie, dar s-ar putea sa nu se vada pe camera. la un moment dat , sec 26, nu se mai vedea nimic in fata masinilor care depaseau. de ce nu te-ai retras preventiv? repet, nu are legatura cu manevra celui de SM si poate tu vedeai soseaua mai bine decat vad in inregistrare.

    • Camera e plasata in central/dreapta, in dreapta oglinzii retrovizoare. De acolo si unghiul care il vezi pe camera nu e exact cel pe care il vad si eu. Inclinat putin stanga ca si la o depasire ai vizibilitate destul de ok prin stanga masinilor din fata. Cel din fata (prima masina era si el inca in depasire si era pe contrasens), de acolo si deductia ca mai am timp pentru macar 1 depasire.

  7. asta daca nu se potoleste cu depasiri de genu nu o mai duce mult si ramane fara permis sau face accident

  8. @Spark Ai depasit Loganul care mergea regulamentar dupa care, in loc sa intri la loc pe banda ta asa cum scrie in legislatie, ai ramas impunator pe contrasens in conditiile in care aveai ceva distanta pana la soferul incepator si nici nu te apropiai foarte repede.
    Acesta, vazand ca nu vii foarte tare, a presupus ca il lasi sa intre in depasire si de aici tot circul.
    A fost o neintelegere deci nu era nevoie de claxon sau invocarea rudelor decedate pentru ca ea a fost cauzata tot de tine.

    • Esti incepator? Sau….

    • Harvey_Specter

      Nu intri in depasire cand este deja cineva in depsire din spate, mai ales ca si incepator cand inca nu reusesti sa iti dai seama foarte bine de distante sau viteza cu care vine cel din spate.

    • ITstu nu ai idee de legislatie , deci nu mai da exemple si sfaturi. Incepatorul e un idiot + smecheras + inconstient. Cand vezi pe unul ca efectueaza o depasire nu ai ce cauta sa te incadrezi si tu in ideea ca vine incet si ai timp., mai ales incepator fiind.

    • @flo Ok arata-mi tu in legislatie de ce nu am dreptate. Iata ce am gasit eu:

      1 . Obligatiile celui care executa depasirea :
      – sa se asigure ca cel care il urmeaza sau il precede nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus
      – sa semnalizeze intentia de efectuare a depasirii
      – sa pastreze in timpul depasirii o distanta laterala suficienta fata de vehiculul depasit
      – sa reintre pe banda de circulatie initiala , dupa ce s-a asigurat ca poate efectua aceasta manevra in conditii de siguranta pentru vehiculul depasit si ceilalti participanti la trafic

      @Spark nu a respectat ultima obligatie si anume aceea de a reintra pe banda sa.

      Tu ce argument ai?

    • @ITstu; fara suparare, ramai la calculatoare/programare pt ca la legislatie nu prea te pricepi.

      @Spark; pentru binele intregii societati, te rog du filmarea la politie, poate poate se indura cineva de noi si ne fereste de asemenea specimene .

    • Krisztian

      @ITstu Cel care a greșit e chiar autorul filmării, merge 100 km pe contrasens fără să mai intre pe sensul său de mers… Trist.

    • @ITstu oricum nu o sa intelegi niciodata ce s-a intamplat gresit acolo, tu tii una si buna ca Spark nu s-a repliat, dar totusi as vrea a te intreb ceva – cand vrei sa depasesti o masina aflata in fatza ta, pe banda ta de circulatie, trebuie, sau nu, sa te asiguri? ” Atat.
      @Krisztian Ai softul ala misto care iti afiseaza viteaza unei masini in timp ce te uiti la un film? De unde stii tu ca avea 100 de km\h ? Si 200 de km’h daca avea autorul, cretinul ala din Passat (ma abtin sa nu te compar cu el) ar fi trebuit sa se asigure. Ai grija sa nu uiti sa respiri, uneori poate sa fie chiar nasol.

    • Krisztian

      @Chill nu la viteză mă refeream ci la acea distanță mare cât rămâne pe contrasens…

    • @Krisztian Imi cer scuze, my bad 🙂 dar tot nu pot sa il gasesc pe autor vinovat pentru prostia pe care a facut-o cel cu passatul .

    • Ai perfecta dreptate. Nu lua in seama pe cate un giumbix din asta de nu are idee de legislatie.
      Da! autorul trebuia sa se replieze dupa care sa se asigure din nou ca nimeni din spatele sau din fata lui nu incepe manevra de depasire.
      Ca soferul din fata e tembel, sunt si cu asta de acord.

    • Itstu – de acord cu tine, trebuia sa revina pe banda dupa ce a trecut de prima masina. Prea mult mers degeaba pe contrasens! Incepatorul sa invete sa se asigure! Marcajul in zona e ciudat, era buna o linie continua.

  9. Sau doar prost.

  10. robwin_75

    In curand la stirile de la ora 17….

  11. Oribil se circula intre BM si SM. Toti merg ca nebunii si la juma de secunda distanta, inclusiv autorul.

  12. Erau niste limite pe acolo…de viteza…dar de la viteza prea mare, normal ca nu le-a vazut nimeni…Nu arunca in celalalt cu piatra…

    • Limitele de viteza erau limitele normale pentru o localitate. Dar drumul era drept si noi ieseam din localitatea respectiva. In general se mareste ritmul si se accelereaza cand e vizibila tabla de iesire din localitate. Viteza foarte mare, iarasi nu am avut. Eram intr-o depasire si normal sa am viteza mai mare decat vehiculele pe care le depasesc. Si nu cred ca de la viteza nu ma vazut, pur si simplu nu s-a uitat, indiferent de viteza cu care veneam eu. Dar daca asta e parerea ta, ok.

    • Bravo ananas!!! Sper ca esti mandru ca ai gasit iesplicatia!

  13. Ala a gresit ca nu s-a asigurat, dar tu…une naiba ati facut scoala de posesori de permis? In afara de ce scrie in lege, mai exista niste reguli. In primul rand nu stai sute de metri pe contrasens doar pt ca mai ai de depasit. In al doilea rand, daca tot o faci, cand este aproape de masina care urmeaza sa o eepasesti, dai niste flash-uri din timp, ca sa te faci vizibil, ca poate omul viseaza sau se cearta cu nevasta/amanta. Multi vad doar la 10m in fata si nu au auzit de anticipare, preventie si studierea traficului. Nu mi-o lua in nume de rau. Ala este „destept” cu spume, dar nici tu nu faci cinste soferiei.

    • Nu tin partea autorului, sustin ca putea sa se retraga pe banda lui dupa prima depasire, insa nu sunt de acord cu datul flashurilor. A, din punct de vedere al conduitei preventive POATE nu e o idee rea dar daca cel pe care il depasesti nu e in stare sa se certe cu nevasta si sa se asigure in oglinzi atunci sa se lase de soferie sau sa traga pe dreapta si sa continue cearta. La o adica, flashurile pot fi interpretate ca si condus agresiv si daca cel depasit e bou, obtii o reactie total diferita – numa’ de-al naibii iti taie fata ca sa iti arate ca el e mai smecher si te invata el minte sa ii mai dai flash-uri.

      Stima.

    • Subscriu la punctul lui Dani, si adaug ca, daca ai vizibilitate, stii drumul (aparent autorul stie drumul) si stii ce ai de gand, sa te repliezi nu ajuta. Absolut deloc. Probabil mai mult de jumate dintre conducatorii auto nu isi dau seama la o privire in oglinda ca viteza masinii din spate e net superioara celei cu care se deplaseaza ei. Daca e si pe banda lor, mai mult ca sigur ca se inscriu in depasire. Daca in schimb arunca o privire in oglinda si te vad in depasire stau in banca lor.

      Treaba cu flash-urile se aplica in Germania pe autobahn cand tu esti pe bandaca 2/3 sau 1/2 si ai 120-130 km/h si pe banda stanga vin altii cu 200+. Sau noaptea la inscrierea in depasire

    • +
      Nu toti stiu partea legala, asa ca nu are rost sa iti bati gura cu ei 🙂

    • StefanSB, eram acum o luna pe Autobahn pe B3 cu 200 km/h si tot primeam flash-uri. Care-i logica!? Sa te dai la o parte, indiferent daca e vorba de sant, copac sau TIR, nu? Nu mai conteaza ca deja se mergea cu mult peste orice limita de siguranta.
      Toate ca toate, dar e penibil clovnul care vine cu 250-300 km/h si apoi sta in spatele tau (care mergi cu 200 km/h) la 30 cm de spoilerul tau….

    • Ce ai descris tu e meltenism, prezent indiferent de tara prin care circuli. Eu ma refer la masuri de siguranta cand te deplasezi pe banda a 3-a cu 200+ si nu prea vrei sa testezi franele pe idioti care nu se asigura corespunzator si iti ies in fata circuland cu 70-80 poate chiar 100 km/h mai putin. Intradevar, cand decizi sa circuli asa repede, trebuie sa fii mereu pregatit pentru frana puternica, dar oricum ai intoarce-o, nu e o situatie placuta.

    • StefanSB, meltenismul e prezent oriunde, ai dreptate. Totusi, Germania e singura tara din Europa care permite circulatia fara limite de viteza (pe Autobahn, evident). Acolo este un adevarat pericol, dar pe supermani nu prea ii intereseaza, pentru ca se bazeaza prea mult pe optiunile masinilor si airbagurile acestora. Au un tupeu fantastic si o nesimtire pe masura.
      Cu cat vitezele sunt mai mari, ar trebui sa creasca si atentia…dar se pare ca graba cam obtureaza logica unora.
      In cazul celor 2 din clip, vinovat se face „incepatorul”, cu atat mai mult cu cat autorul era in depasire de mai multa vreme (ceea ce e strict problema lui), iar incepatorul nu a folosit oglinda DELOC! Daca se uita in oglinda oricand in ultimele 20 de secunde inainte de depasirea lui fantastica, era ok.

  14. oskar77adi

    sincer asta nu cred ca-i incepator..daca masina o conduce unul cu experienta si are abtibild cu lamaie in luneta..poti face o comfuzie..nu cred ca-i incepator..ci doar un dobitoc al strazii..dement

    • Se vede experienta incepand cu 1:29, cand ii scoate pe cei din jur de pe strada (unul la propriu).

    • oskar77adi, mai bine faceai o infuzie (de preferat de musetel), decat coMfuzie :))

  15. Are lamaia in geam ? Stii semnificatia acelui semn ? Trebuie sa te astepti la orice.

  16. Ala cu Mercedes de la sfarsit a intors acolo? Asa pare…

  17. @Spark Dap, prea multe greseli intr-un interval prea scurt de timp: 0:30, 0:48, 1:34 🙁
    Nu cumva tipul mergea „pilotat” de cel din fata, care depaseste si la 0:26 si la 1:26, iar incepatorul se tine dupa el, ignorand marcaje, indicatoare, reguli de circulatie?
    +

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!