It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

11 comentarii

  1. Cam prea lungi postarile tale…

    • Cum ai ajuns la concluzia asta!? Ah, te plictisesti uitandu-te, nu-i nimic… sunt mii de clipuri de unde sa alegi.
      Sau „Power Off” button

    • ungadrian

      @polobeu daca vrei sange cauta pe goagal russian road rage

  2. parintele

    Deci au si spaniolii mizerabilii lor! Am crezut ca astia sunt mai civilizati. Nici cand au locul de parcare langa ei nu se obosesc sa il foloseasca?

    • Am zis de nenumarate ori, prin orice mediu: spaniolii sunt niste mizarabili. Cred ca sunt cei mai comozi de pe fata pamantului… totul li se cuvine. Nu o sa vezi civilizatie la astia, exceptie facand infrastructura. Punct :))
      Coming up next: alti nesimtiti si road rage.

  3. 2011Ascanio

    Votul negativ ti l-am dat eu, nu polobleu. Prima faza: comportament de „sofer”: faza lunga timp indelungat fara sa te gandesti la ceilalti pe care ii orbeai in oglinzi. Tot atunci neincadrare in coloana ce s-a format din timp. Nu, e rusinos. Vezi ca se merge in coloana, tu mergi pana la maximul admis si tai fata altuia. Alta faza, acelasi comportament: blizuitul pe autostrada. Ai numarat cate secunde au trecut de la devansarea autoutilitarei? 3! Si tu incepi cu flashuri si cu o manevra de „sofer”: devansarea pe dreapta pe autostrada. La fel si cu motociclistii. Era evident ca ei merg pe directia inainte, asta fiind motivul mersului pe b2. La sfarsitul fazei se si vede unul din ei semnalizand stanga. Daca as putea ti-as mai da un minus pentru ca l-ai numit troll pe polobleu doar pentru ca si-a exprimat o parere.

    Atentie la viitoarele comentarii, fara jigniri! – conform regulamentului acestei comunitati

  4. @2011Ascanio, ma bucur ca ti-ai expus parerea, pe buna dreptate.

    1. Sa stii ca m-am gandit si la ceilalti, am avut o retinere dar am sperat ca nenea isi va da seama.
    Cum ai dedus tu ca i-am taiat fata altuia!? Manevra a fost permisa, m-am orientat si asigurat, am semnalizat si am efectuat manevra fara a-l deranja pe cel care a ramas in spate. Tu poti sa crezi ce vrei, evident 🙂

    2. Blitz-ul de atentionare este cel mai corect. Trebuia sa fac concert de claxon sau sa ma duc in dreapta lui sa ii fac semn sa-si deschida geamul pt un chat?

    3. Daca te referi la momentul de la 3:30, nu comenta aiurea cand nu stii situatia. 99% dintre „soferi” merg pe B1 si B2 pentru directia inainte, calcand apoi pe marcajul continuu si fortand intrarea. Chiar si asa, limita era de 90 km/h, el avea 35-40 km/h si a stat la doua benzi distanta de traseul lui. Capisci?

    Nu sunt curios daca ai carnet sau nu, desi am o banuiala… dar as vrea sa te vad pe tine macar o zi circuland in infernul de aici… Ce-as mai râde :))
    Recurg la unele manevre mai neortodoxe tocmai pentru ca sunt satul de prostia astora care incurca traficul zilnic si ii doare la basca.
    Eu sunt incepator, am un an de carnet, nu stiu eu d´astea.
    Nu inghit scârbele!
    Lamurit?

  5. bacardiman07

    Nu stiu cum este in Spania dar in Germania trebuie sa mergi pe banda ta pina cind se termina, nu intri pe cealalta banda cu 100 de metri inainte. „Devansarea” nu exista pe autostrada ci numai depasire si trebuie sa o faci obligaoriu pe stinga.

    • Nu bag mâna in foc, dar cred ca e gresita informatia ta.
      Cu alte cuvinte… sa te asiguri din timp si sa te repliezi din timp, cand esti constient ca ti se termina banda, e gresit? Nu as crede, desi am condus si in Germania destul…
      Nu cred ca legea te obliga sa faci o manevra riscanta, serios.
      Ah, in cazul in care ar fi trasat marcaj continuu inainte de inchiderea unei benzi, atunci ar fi adevarat ce spui…dar nu am intalnit niciodata scenariul asta (cand e vorba de benzi paralele ale aceluiasi segment de drum)

      Intrebare pentru tine: Circuli pe o autostrada cu 2 benzi, cu viteza constanta (100 km/h, fiind si viteza maxima admisa) si in fata ta pe B2 ai un nene care circula cu 70 km/h. Cum procedezi?

  6. bacardiman07

    Te pui in spatele lui si astepti( Speri) sa se duca pa banda intii. Noroc ca nu sa intimpla asa des. Daca este prins de politie ca merge asa pe banda 2, care este banda de depasire incaseasa amenda.
    In privire cu mersul pina la capat este asa cum spun. Se merge pina la capat pe si apoi se aplica „Reißverschlussverfahren” ( metoda fermuar). Am facut carnetul in Germania, astea 2 punkte auf fost discutate pina te saturai.

    http://i.auto-bild.de/ir_img/3/3/9/0/2/9/Reissverschluss-304×202-2250777696eb41af.jpg
    http://i.auto-bild.de/ir_img/3/3/9/7/8/9/93d2a0bfdf4fd45d.jpeg

  7. Am inteles care-i faza, dar e valabil in orice situatie, sau doar cand „se intampla neprevazuturi”? Vad ca in exemplele tale treaba este semnalizata foarte bine.
    Ce nu inteleg eu… vrei sa spui ca este ILEGAL sa te repliezi inainte de inchiderea benzii? Pune te rog legea aia aici, sa o rumeg si eu.
    In Spania nu se implica politia nici la accidente, daramite la un mers pe B2 :))
    Chiar si asa, daca se aplica metoda fermoarului, nu inseamna ca cel caruia i se inchide banda are dreptul sa se urce pe mine, doar ca sa fie cu 5 metri mai in fata.
    Metoda fermoarului nu este specificata in nicio lege si daca ar fi, tot nu s-ar respecta, pentru ca exista ei… „soferi printre noi”.

    Referitor la B2 lover, 1% sanse sa se dea la o parte de bunavoie…de aceea sunt satul de kilometri de asteptare. In speranta ca se va da el pe B1, ori faci pe tine, ori mori de foame…ori de nervi. In teorie nu exista solutie pentru asta…nu in Spania. Aici vorbim de doua clase de oameni total diferiti.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!