It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Soferita sicanata si agresata verbal in trafic

Adăugat de al3xtd
Raportează ca șters! 79

Imi pare rau ca nu i-am activat sunetul ca sa se auda ce a iesit din gura individului.

36 comentarii

  1. Sotia ta? S-a incercat ceva cu politia?

  2. Filmarea pusa pe CD si la politie cu el, o sa-l cheme sigur.
    Cea mai proasta specie de soferi, aia care dupa ce ca habar nu au cum sa circule si nu belesc ochii dupa indicatoare, mai sunt si cocosei.
    Pe viitor cumpara-i un spray paralizant la sotie, cand mai vine unu dinasta la geam sa-l parfumeze, are camera, are dovada.

  3. teddycarebears

    raspunsul standard e ca politia nu face nimic … iti scrie negru pe alb ca tu n-ai camera omologata ca sa faca ei vreo actiune legala … dar, daca ei considera de cuviinta, il vor invita la sediu pe individ sa ii arate imaginile si sa stea de vorba cu el … atat …

    rareori gasesti pe unul care sa ia vreo masura … riscul este insa ca masura sa fie anulata in instanta si de obicei, nu mereu, asa se intampla … exceptii sunt cazurile de genul Miorita …

    • De unde scoate legislatie de genul? Nu mai cautati sfaturi legale pe google. Nu ai nevoie de camere omologate ca sa produci probe foto/video.

    • De curiozitate, m-am dus la politie si am depus o plangere pentru unul de asta care s-a dat jos la mine… am stat cuminte ca sa nu le dau vreo scuza sa zica ca eu eram agresorul, am spus ca nu ripostez decat daca se impune. Spre susprinderea mea, chiar fac ceva, desi trebuie un pic batuti la cap cu telefoane sau scris direct procurorului/parchetului unde e inregistrata plangerea pe email. Depunerea plangerii se face in 5 minute daca ai absolvit 2 clase primare, iar filmarea e folosita pentru a il identifica pe agresor.

  4. Am sesizat organele competente. Stiu ca sunt mici sanse sa pateasca ceva individul cu pricina. De aparat daca te aperi singur nu e bine, politia nu te ajuta, nimeni nu o face. Si ne miram ca vedem din ce in ce mai multe clipuri cu pistolari, batausi si cutitari in trafic.

  5. pit maneuver la 0:12 și rezolvai elegant situația

  6. trafictubeuserr

    Comportamentul celui din Fiat este foarte urat.
    Foarte corect in legatura cu benzile, DAR, benzile 1 si 2 inainte de semafor sunt tot 1 si 2 dupa intersectie, iar banda a 3-a e trasata doar daca vii din stanga intersectiei.

    Nu il apar pe cel din Fiat, dar soferul din acest filmulet nu are dreptatea absoluta din punctul meu de vedere, a schimbat banda…si a venit cel incadrat gresit…

    • Serios? E interzis să schimbi banda, sau ce anume a greșit cameramanul?

    • Da, serios. Nu este interzis sa schimbi banda dar esti obligat sa te asiguri la schimbarea ei. La fel si in depasiri sau schimbarea directie de mers.
      In caz de accident la schimbarea benzii intotdeauna este vinovat cel ce face manevra de schimbare, chiar daca celalat sofer comitea sau nu, la randul lui, alte ilegalitati.

    • adrian.b, discutăm despre imaginile din filmare sau despre ce anume ?
      Repet întrebarea, că văd că nu prea e clar. Ce anume a greșit camera în această filmare?

      Ah și doar așa de dragul discuției ipotetice în care ne-ai lansat. Vezi că puță ală schimbă și el banda și direcția de mers. Vezi pe jos marcajul temporar. Deci ambii schimbă … mai refletează … SERIOS.

    • A schimbat banda. Toti soferii din filmare au circulat gresit. Pe jos se vad foarte slab marcaje de ghidare. Meganul trece de pe b2 pe b1, autorul trece de pe b2 pe 3 chiar daca b3 era ocupata, de cei doi care au ignorat marcajele dinaintea intersectiei.

    • Nu este interzis să schimbi banda dar e greșit … uh!?

      Marcaje de ghidare ? De ghidare?

      Pentru mine e clar. Fie ești troll, fie ești obosit. Omit o a treia variantă. Oricare dintre cele trei este pentru mine discuția nu mai are rost.

    • teddycarebears

      adrian.b daca n-ai carnet e ok … spirit de observatie si atentie la detalii stim deja ca nu ai … iti explicam noi cu drag la ce te uiti si iti este imposibil sa procesezi …

      1. secundele 0-10 iti arata 4 benzi, autoarea filmarii fiind pe a doua banda …

      2. secunda 10 marcaj clar pe carosabil benzile 1 si 2 la dreapta, benzile 3 si 4 la stanga …

      3. autoarea filmarii nu schimba banda ci si o mentine timp de 45 de secunde cand este nevoita sa schimbe pentru a evita la limita coliziunea cu Fiatul din cauza ca ala a tras de volan la intimidare si fara niciun fel de scrupule

      restul e circul ieftin facut de cel cu Fiat pentru orgoliul lui masculin … pariu ca nu era asa tare in gura daca nu vedea ca e o femeie la volan…

    • A ratat ocazia de doua ori.
      Prima data trebuia sa tinteasca portiera si zona de dupa portiera (mai ales aceasta fiindca ar fi fost mai mult de munca sa o repare ; portiera se inlocuieste si de la dezmembrate).
      A doua oara, cand s-a dat jos trebuia sa lase portiera descuiata ca animala sa o deschida (important detaliu). Intre timp, pregatea un spray lacrimogen si ii corecta atitudinea o data ce portiera era deschisa.

      Povestea ? „un nebun s-a simtit lezat de la un claxon si a incercat sa o atace”.

    • Am chiar doua permise chiar si o licenta de pilot. Nu este nevoie sa imi explici nimic, multumesc. Spre deosebire de altii eu nu mi-am gasit permisul de conducere in punga de pufuleti…

      – pana in secunda 12 sunt 4 benzi de circulatie, 2 merg la dreapta si 2 la stanga.
      – din secunda 12 apar pe asfalt, foarte sterse, niste marcaje de ghidare (marcaje de ghidare in intersectie, ptr cei ce nu prea dau la cursuri de legislatie)
      – dupa intersectie sunt 3 benzi iar autorul / -area intentioneaza sa schimbe banda la secunda 15
      – dupa secunda 15 este orice potential contact intre cei 2 este din vina autorului si se numeste neasigurare la schimbarea benzii de circulatie, asta e indiferent daca „armasaru” cu fiatul a respectat sau nu legea. Autoarea ramanea fara permis si era vinovata de accident iar cel cu fiatul ramanea fara permis ca nu a respectat semnul ce il obliga sa faca stanga.

    • „neasigurare la schimbarea benzii de circulatie […] Autoarea ramanea fara permis si era vinovata de accident”
      Nu se ramane fara permis pentru asta… asta trecand peste faptul ca schimbatul benzii cand e permis acest lucru versus nerespectarea marcajelor de obligare, din experienta proprie amenda o castiga ala care nu respecta marcajele si trecand peste faptul ca marcajul acela de ghidare nu mi se pare ca o duce spre B2 dupa viraj, mi se pare ca dispare, se stinge, in acelasi timp si cel cu Fiatul avea tot marcaj de ghidare, de ce ar fi nerespectarea unuia mai grava decat nerespectarea altuia identic la care se adauga nerespectarea marcajelor de obligare?

    • Hai că nu m-am putut abține, pentru că ne faci umbră cu nasul:

      „Am chiar doua permise chiar si o licenta de pilot”

      .

      Ai ? Și tot degeaba. Habar nu ai ce diferență este între marcajul longitudinal de delimitare a benzilor de circulație și marcajul de ghidare în intersecții. Nu mă obosesc să-ți dau link ul de la SR 1848-7 că oricum nu o să-l citești … tu știi mai bine.
      Așa de bine cum habar nu ai care sunt răspunderile contravenționale ale faptelor ipotetice despre care vorbești.

      Ah și un pont pentru tine:
      Art.102. – (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a IV-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:
      8. deţinerea simultană a două permise de conducere naţionale, dintre care unul eliberat de o autoritate competentă străină;

    • RebounD11 Cu sau fara marcajele de ghidare, a ajuns de pe banda 2 pe banda 3. Accidentul s-ar fi produs la secunda 15 cand deja erau iesiti din intersectie, si s-ar fi produs la schimbarea benzii, este o forma de neacordare de prioritate si eu stiam ca in caz de accident se ia permisul pentru 30 de zile. Este nedrept daca ma intrebi pe mine. Un caz asemanator e cand unul vireaza stanga din coloana si se loveste cu un derbedeu ce vine din spate depasind coloana pe contrasens.

      T.C. Da, valabil ptr tarile care au semnat tratatul de la Viena din 1968. In tarile care inca functioneaza pe Geneva 1949 ai nevoie de un permis international si cursuri de legislatie in tara de destinatie ca sa poti conduce.

    • „Accidentul s-ar fi produs la secunda 15 cand deja erau iesiti din intersectie”
      Mie imi pare inca in intersectie acolo…

      „si s-ar fi produs la schimbarea benzii, este o forma de neacordare de prioritate si eu stiam ca in caz de accident se ia permisul pentru 30 de zile. „
      Art. 101. (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:
      16. nerespectarea regulilor privind circulaţia pe benzi;

      Nici o suspendare de nimic… am fost implicat in suficiente accidente cu idioti temporari sau permanenti care nu s-au asigurat. Si fara amiabila, nu a ramas nimeni fara carnet.

      „Un caz asemanator e cand unul vireaza stanga din coloana si se loveste cu un derbedeu ce vine din spate depasind coloana pe contrasens.”
      Nu e deloc acelasi lucru sau asemanator. Aici ambii schimba directia de mers, si asta daca ii sa interpretez ca tine. La exemplul asta cel care depseste pe contrasens chiar si daca o face neregulamentar nu schimba directia de mers.

    • RebounD11
      La efectuarea oricarei manevre esti obligat sa te asiguri sa semnalizezi si sa acorzi prioritate celor care se bucura de ea. In cazul de fata, la secunda 15, cel cu fiatul era deja încadrat pe b3, legal sau nu nu mai conteaza. La secunda 15 autorul schimba b2 cu b3. Cauza accidentului in acel moment, iti promit eu, ar fi fost schimbarea benzii.
      Citeste art.100, alin. 3 lit. c, asta e fara pagube si art. 101, alin. 3, lit. a, asta e cu pagube.

    • Oricum ai da-o, idiotul cu Ferrari nu avea ce căuta acolo. Ăștia se aducă doar cu paru…

  7. Mai Adriane, stii povestea cu „daca si cu parca ce erau int-o barca” ?
    Ce s-a intamplat inainte nu conteaza. Masculul beta poate sa ii multumesca ca nu a intrat in el. Prin faptul ca si-a permis sa foloseaca vehicolul ca si arma si s-a mai dat si jos blocand traficul, ala nu are ce cauta la volan.

    • Exact, pana la urma nu conteaza. Ideea filmarii este alta. Eu personal il lasam fara vopsea la secunda 48, mai ales ca este si filmat.

  8. „Nu trebuie sa ai multa scoala ca sa intelegi semnificatiile indicatorului rutier si marcajului rutier care ne spun clar: banzile 1-2 la dreapta si 3-4 la stanga…atat de simplu” L-am citat pe un domn agent de circulatie.

    • Alex. eu nu contest faptul ca 1-2 face dreapta si 3-4 face stanga, si nici nu contest faptul ca soferul fiatului este un marsav frustrat, daca in locul sotiei tale era o ceafa lata nu mai deschidea ala gura. Trebuie sa faci plangere la politie. Nu stiu ce spune individul dar mi se pare ca aici este deja vorba despre o agresiune. Indiferent daca este in trafic sau nu.

  9. Cine nu cunoaste zona Razoare din Bucuresti, mai exact intesectia str Bagdasar cu sos Panduri poate devenii usor confuz

  10. trafictubeuserr

    @T.C, evident ca nu este interzis sa schimbi banda…
    Spuneam doar ca la secunda 0:15 autorul filmarii avea banda a doua la dispozitie (aceeasi banda si inaintea semaforului) si isi putea continua drumul pentru a nu se intersecta cu un conducator auto care a incalcat semnele de circulatie.

    Inainte de semafor era pe a doua banda, care nu se transforma dupa intersectie in prima banda sau a treia.
    Din punct de vedere legislativ, persoana cu camera de bord ar fi trebuit sa aiba posibilitatea de a schimba banda si sa intre pe cea de-a treia care teoretic ar fi trebuit sa fie libera daca cel din Fiat ar fi facut stanga asa cum ii indicau semnele de circulatie.

    Adica ai banda ta libera, daca il vezi pe unul ca nu e in stare sa conduca civilizat si ai optiunea sa nu te intersectezi cu el, de ce sa o faci ?

    Ori eviti pe cat posibil situatiile astea, ori cum au spus si alti utilizatori, mai ales ca exista camera la bord, iti mentii banda cand trage la intimidare peste tine si faci ulterior amiabila ca sa nu iti pierzi jumatate din zi la politie la fiecare cateva saptamani, sau ajungi la politie, arati filmarea politistului si respectivul se alege cu amenda, sau supendarea permisului dupa caz si iti bati capul cu companiile de asigurari si service-urile care iti fac treaba de mantuiala.

    Ar fi fost frumos sa existe conducatori auto civilizati care macar sa isi dea seama cand gresesc si sa nu mai existe astfel de situatii.

    Este total aiurea comportamentul celui din Fiat, evident.

    • Nu stiu ce sa zic despre amiabila. Are asigurare la City Insurance, deci ar putea sta in service 3 luni.

  11. Mama ce maimuta! Asta nu trebuie lasat, dupa fata isi bate nevasta acasa

  12. Singurul vinovat pentru tot ce se vede in filmare e maimutoiul din fiat. Obligatoriu sa mergi cu filmarea la politie si fa plangere.
    Intr-o vreme asta se putea face timp de 3 sau 6 luni de la incident, nu retin exact, atata timp cat nu au fost daune la autoturisme.
    Chiar daca nu il amendeaza, doar il cheama la discutii, e bine sa faci plangerea, pentru ca intra in statistici, deci in cel mai rau caz tot ajuta sa facem o tara mai buna.

  13. La politie cu filmarea !!! Indiferent daca se va intampla ceva sau nu, merita incercarea…

  14. Mi-a placut calmul cu care l-a lasat pe maimutoi sa se agite la portiera pana s-a linistit 😆

  15. Tocmai ce trecea masina jandarmeriei….

  16. Am fost un pic confuz, citind „soferita”. N-ai cum sa fii barbat, in fiat-ul ala…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!