It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Solicitare catre Brigada Rutiera Bucuresti

Adăugat de eXistenZ
Raportează ca șters! 205

Solicit cu aceasta ocazie Brigazii Rutiere Bucuresti sa ia masuri pentru a aplica codul rutier in cazul prezentat, pentru circulatia pe linia de tramvai in Pasajul Victoriei, Bucuresti, Capitala Romaniei, stat de drept si membru UE.

 

Un email a fost trimis si Brigazii Rutiere Bucuresti:

Domnule comandant

Va aduc la cunostinta pe aceasta cale ca in Pasajul Victoriei pe directia de mers spre sos. Nicolae Titulescu, multi participanti la trafic, din dorinta de a nu sta in coloana, folosesc linia de tramvai ca o banda de circulatie, fapt ce ingreuneaza si mai mult traficul in zona, deoarece, in capatul pasajului, spre sos. N Titulescu, majoritatea participantilor la trafic revin in coloana.
Va trasmit 2 link-uri de internet (acesta si cel din Youtube) in care subliniez acest fapt si solicit cu aceasta ocazie Brigazii Rutiere Bucuresti sa ia masuri pentru a aplica codul rutier pentru circulatia pe linia de tramvai in Pasajul Victoriei, Bucuresti, Capitala Romaniei, stat de drept si membru UE.

Fata de cele semnalate va rog sa dispuneti cele legale.

Cu stima Cristian P

Ce mai caută lumea:
  • camere politia rutiera bucuresti
  • codul rutier pt mers pe linia de tramvai
  • solicitare catre brigada rutiera bucuresti

20 comentarii

  1. daca folosesti linia de tramvai ca banda de viteza.. esti sofer roman :)))

  2. e frustrant…stiu senzatia 😐 din fericire trec foarte rar prin zona la ora de varf…astept cu nerabdare raspunsul „oficial”

  3. Daca ati sti cite solutii exista…
    Exista gropi de care avem parte pe toate potecile patriei.Gopile(craterele) pot fi „mutate” pe linga linia de tramvai.
    Exista tot felul de obstacole care pot fi montate in asa fel, incit sa nu permita decit intrare tramvaiului pri acea zona de pasaj.
    Exista camere video(cred ca sunt montate sau se pot monta), numai ca nu are cine sa trimita amenzile prin posta. Oare din ce cauza? Lene, indiferenta, lipsa articole de prin legea noastra intortocheata?
    Aaaaaa…exista POLITIE ! Este foarte greu sa se „plateze” un MCV pe locul acela (0:25) de la intrarea in pasaj ?
    Solutii exista, dar…

  4. Eu am numărat 52 în 10 minute, fără Duster-ul și Solenza care s-au băgat la semafor la sfârșit.

    Pasajul are aprox. 700m. Considerând 7m per vehicul și 2 benzi la pasaj, încap în el 200 vehicule. Deci din 250 de vehicule care traversează pasajul, 1 din 5 o face ilegal.

    E destul pentru luat măsuri, domnilor polițiști?

  5. am dat – din greseala..

  6. @Huffy: am vazut la rusi ca au incercat asa ceva. La inceputul pasajului au decopertat asfaltul pe o distanta de vreo 10 metri, astfel incat sinele aratau ca cele de tren in plin camp. Rusii, inventivi ca romanii, incercau sa mearga direct pe sine. Doar pe unul l-am vazut ca a reusit sa treaca…

  7. pinguinu nuclear

    acum nu ca sunt carcotas, dar liniile de tramvai pot fi folosite in cazuri de urgenta de masini de interventie. Nu stiu daca e ok blocarea lor pt. auto. Dar un echipaj de politie care sa dea amenzi la capatul tunelului ar face minuni. 🙂

  8. eu acolo stau pe b1 ca sa nu ma enervez cu cei care se baga in coloana. o camera care emite amenzi cum sunt cele pentru rovinieta cred ca ar fi o solutie buna.

  9. @pinguinu nuclear – masiunile de interventie pot strabate zona mai degraba pe la suprafata. E mai mult loc de manevra in vasta Piata a Victoriei decat in pasajul de dedesubt. Nu mai spun ca daca vehiculul prioritar intalneste un tramvai in pasaj, nu mai are ce face…

    Si, dupa observatiile mele, majoritatea ambulantelor chiar asta fac – strabat piata pe la suprafata.

  10. In Bucuresti mersul pe linia de tramvai cu masina e sport national. Mai ales cand e aglomerat dar nu numai.

  11. Intrebarea corecta nu este cate autoturisme au mers pe linia de tramvai, ci cate autoturisme au facut misto de muritorii de rand care asteapta ca fraierii la rand? Sunt multe zone unde se intampla magarii de genu.. muuulte, creca e lucrul care nu il suport cel mai mult in bucuresti, cand stai la coada si vin altii si intra in fata ta. Si mai sunt si multi care se ratoiesc la tine ca de ce nu ii lasi.

  12. @ZmT – o, da, asta e partea personala a afacerii. In mod normal, in pasaj la Victoriei n-ai sta mai mult de 2-3 minute in orele de maxim trafic. Da,r din cauza nesimtitilor, cu totii ajungem sa stam si un sfert de ceas pana sa razbim la suprafata. E frustrant, zau asa…

  13. Problema acolo nu e de 1 an, de cel putin 5 o stiu eu, politia stie doar ca nu vor sa se bage, considera ca se decongestioneaza traficul.

  14. Buni ar fi niste huligani care să plaseze ţepi pe acolo.. aşa de.. descurajare.. 😀

  15. @GuLL1v3R – decongestioneaza pe draq. E la mintea cocosului ca tot acelasi numar de masini trec pe acolo si coada tot aia e, atata doar ca smecherii trec mai repede, iar noi astialaltii asteptam de 3 ori mai mult decat ar trebui. Pentru ca dincolo de pasaj, lka capat, ei reintra pe carosabil unde tot benzile alea sunt, ca doar nu se inmultesc. Coada ramane de aceeasi lungime, doar ca inainteaza mai incet, atat tot.

    E ca la o coada simpla la carne pe vremea lui Ceasca. E vorba de acelasi numar de oameni, doar ca cei care se baga in fata iau ce au de luat mai repede, iar fraierii mai tarziu sau deloc.

  16. Aceeasi situatie infecta cu linia de tramvai si aici http://goo.gl/maps/JW1n4 la Piata Montreal. Se face o coloana imensa dimineata si toti depasesc pe linia de tramvai ca apoi sa se bage in fata la semafor iar noi fraierii care stam legal, la verde stam pe loc ca sa treaca „grabitii”. Sa puna naibii un gard macar inainte de intersectie ca sa se mai bage asa usor „tramvaistii”.

  17. @Tibike calculul tău supraestimează numărul de mașini care traversează legal pasajul, pentru că ele nu merg ca soldații perfect sincronizat păstrând fix doi metri între ele.

    De fiecare dată când se pune verde apare o „undă de șoc” unde mașinile pornesc și măresc distanțele. La un moment dat există mai multe asemenea unde care se deplasează prin pasaj și în interiorul lor densitatea de mașini e mult mai mică decât cea de la oprire în coloană. Aș zice că până în 150 de mașini trec legal, 50 ilegal.

    Deoarce fluxul de mașini e dat de semaforul din capăt, proștii care stau în coloană merg mai încer decât ar merge dacă ar sta toată lumea în coloană. Deci în loc să facă toată lumea 8 minute, unii fac 10 min și alții fac 30 sec.

  18. @Bullbar am fost generos.

    Am observat recent că semaforul pentru autobuze din stația de la Piața Națiunile Unite se face verde doar dacă există autobuze care pleacă din stație, altfel rămâne roșu tot timpul; de unde am tras concluzia că este acționat (i se „cere” verde) printr-un dispozitiv wireless de către șoferii autobuzelor. Un astfel de sistem ar putea la fel de bine acționa o barieră sau piloni rectractabili montați în pământ pe linia tramvaielor.

  19. Ignat Alexandru

    Mda…o catapulta ceva…daca vrea sa intre in pasaj pe linia de tramvai sa il trimita imediat in parcarea de la suprafata…:)))…scuze…nu m-am putut abtine

    • E bine si cu 1-2 politisti la capatul pasajului. Ies bani girla pentru bugetul national. Imprimate sa aibe indeajuns…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!