It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Stinge lumina

Adăugat de vlad.sm
Raportează ca șters! 35

Sa numaram cati soferi nu folosesc luminile cand vremea o cere.

Ce mai caută lumea:
  • de ce nu se stinge lumina in masina
  • https://www trafictube ro/stinge-lumina/
  • Proiectoarele se aprind singure logan

25 comentarii

  1. nici eu nu aprind farurile cand ploua, mi se aburesc geamurile in interior

  2. Si pentru toate acestea s-au inventat si implementat pe masinile noi DRL-urile (Daytime Running Light), si se pornesc singure cand pornesti masina ca sa nu fie un efort prea mare din partea soferului sa rasuceasca de unintrerupator.

  3. Discordless

    Ai incercat sa nu mai respiri cand aprinzi farurile? Poate nu se mai aburesc geamurile… zic si eu.

  4. @Spark

    DRL-urile n-au legatura cu ceea ce esti obligat de legislatie sa folosesti.

  5. Cel mai simplu e sa-ti aprinzi luminile de intalnire de fiecare data cand te urci la volan, impreuna cu celalalte operatiuni de rutina preliminarii: pus centura, verificat oglinzi, blocat portierele. Nu conteaza ora, vremea sau locul. O masina cu luminile de intalnire aprinse e mai vizibila in trafic. Nu faci nici un fel de economie mergand cu luminile stinse – asta e o poveste urbana. Si nici becurile nu se ard mai usor. In 4 ani si peste 80.000 km parcursi mie mi s-a ars o singura data, un singur bec (pret=14 lei), si ala il suspectez ca s-a ars din cauza socurilor provocate de gropi si sleauri.

    In multe tari din Europa, luminile de intalnire sunt obligatorii pe orice drum public si la orice ora din zi si noapte. Si la noi, dar numai pe autostrazi, pe drumuri expres si nationa europene (E). Plus tuneluri si:


    e) luminile de întâlnire atunci când plouă torenţial, ninge abundent ori în alte condiţii care reduc vizibilitatea pe drum;

    Ca sa nu mai stai sa analizezi din mers daca conditiile reduc sau nu vizibilitatea, daca esti sau nu pe drum european, etc. nu e mai simplu sa circuli tot timpul cu luminile de intalnire aprinse?

  6. Ruhestand

    @tutorialelogan: te-ai gandit ca pentru geamuri s-a inventat functia aia de dezaburire? 😀 pe unul cu masina gri/neagra abia il vezi pe vreme nasoala daca n-are luminile aprinse. daca te pocneste unul si-ti da eventual si geamul jos te-ai scos ca poti sa aprinzi si tu farurile 🙂

  7. @tutorialelogan: Inca sper sa zici ca ai glumit 😛 o fi el logan dar ce naiba nu ai filtru de polen la el? ia si il schimba! dai drumu la dezaburire…

  8. GoguAfumatu

    Cred ca @tutorialelogan (daca nu trolleaza, evident) se referea la geamurile de la faruri. Sau toata lumea trolla, si eu n-am fost pe faza si uite-asa m-ati prins cu gura deschisa… 🙂

  9. @Discordless, @Ruhestand: doar nu credeti ca eram serios? :))
    @CristiFLT: care din cele doua filtre trebuie sa-l pun? http://goo.gl/SmzKXy sau http://goo.gl/LF5jzq
    @GoguAfumatu: am profitat de faptul ca puneam primul comentariu si m-am lasat dus de troll :)). farurile se aburesc doar daca ai apa in ele iar eu chiar nu am 🙂

    si ca sa inlatur orice dubiu, eu nici nu pot stinge farurile http://youtu.be/Rltzh3uTcgo dupa minutul 7:50. dar daca ploua, ninge, e foarte inorat etc, aprind farurile manual 😉

  10. @CristiFLT: n-are nici o treaba filtrul de polen cu aburirea geamurilor cand ploua si e rece afara. Pur si simplu umiditatea aerului din interior e mai mare decat de obicei (peste 60-70%), iar la contactul cu un obiect solid mai rece (geamul) se produce condensul.
    Din contra, problema poate fi accentuata de blocarea gurilor de aerisire din spatele masini (pe langa luneta, portbagaj).

  11. Ruhestand

    @tutorialelogan: partea asta: „pe unul cu masina gri/neagra abia il vezi pe vreme nasoala daca n-are luminile aprinse.” da impresia ca postul meu e pe bune. scuze, nu se va mai repeta 😛

  12. Un nebun arunca o piatra… Acu’ se discuta de filtre de polen, guri de aerisire, dezaburiri… 😆

  13. Pai e destul de important. E incredibil cate masini vad in trafic cu aproape toate geamurile aburite. Si eventual cu carpa pe parbriz. Nici cu Dacia 1310 nu umblam asa…

  14. @ghitaCJ

    Are pentru ca un filtru imbacsit de praf nu mai permite trecerea aerului prin el, din exterior catre interior in mod corespunzator. Rezultatul? Acelasi cu apasarea butonul de recirculare a aerului din interior, iar dezaburirea cu aerul din interior se fac fix la pastele cailor.

  15. Sigur, asta e doar un motiv. Eu am vazut soferi care pur si simplu nu pornesc ventilatia chiar daca li se aburesc geamurile ori nu o folosesc pe pozitia de dezaburire. Prostie, superficialitate, necunoastere… nu-mi dau seama.

  16. Da, stiu, dar eu ma refeream specific la situatia cand ploua si e rece afara. In acest caz si cu filtru schimbat recent tot se produce aburirea geamurilor daca nu iei niste masuri de precautie. Bine, amploarea efectului depinde si de numarul de pasageri.

  17. PS: am scris inainte sa vad al doilea mesaj.

  18. Un nebun aruncã … 😆

  19. si despre DRL nu spune nimeni nimic?
    asta fiind a doua piatra 😀

  20. Eu am numarat ieri circa 3 sferturi din masini fara lumini …probabil sunt gica contra cu regulamentul si cu altii …ca ei stiu mai bine ca e zi si se vede …dar sincer cand te obisnuiesti sa ginesti traficul dupa lumini si ai geamurile laterale si oglinzile pline de stropi …nu zic ca nu ii vezi deloc dar ii vezi tarziu si mi se pare periculos sau imbecil sa mergi asa

  21. @tutorialelogan, din cauza DRL-urilor pe care le ai montate, este prea incomod sa pleci fu farurile stinse. Trebuie sa deschizi capota si sa decluplezi un fir…hmmm…complicat.MAi bine lasa-le asa cum sunt 😉 .

  22. @Huffy: de ce as vrea s aplec cu farurile stinse? nu merg la furat, nu merg undercover :))

  23. Şi vara merg toţi cu proiectoarele aprinse…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!