It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

S-a stricat in mijlocul autostrazii

Adăugat de lupimaudk
Raportează ca șters! 37

11 comentarii

  1. Câți tâmpiți pe lume…

    • Cu siguranta chiar avea probleme, nu cred ca e nimeni asa de tampit sa opreasca chiar acolo 😉

    • De acord, când vezi că ai probleme, încetinind te retragi pe banda de urgență.

    • radumanea1

      lupimaudk, daca vedeai faza asta pe o autostrada din Romania, il faceai albie de porci. Asa…fiind in Danemarca…alti oameni, alt obraz.

    • lupimaudk: si mie mi s-a rupt cureaua de distributie in mers, dar am putut sa opresc pe marginea drumului. Orice defectiune ai avea, poti trage pe margine din inertie.

  2. Vilbroken

    Poate chiar nu s-a mai putut retrage pe banda de urgenta , probabil au fost cativa care n-au vrut/nu s-au prins ca el are o problema tehnica sa-l lase sa se retraga pana pe banda de urgenta….si a ramas acolo , a pierdut din inertie si aia a fost.

    • Vilbroken

      Macar sa fi pus si el un triunghi in spatele camionului ,lasat asa doar pe avarii este chiar periculos.

  3. Tind sa cred ca a ratat iesirea si incerca cumva sa astepte liber din spate. O eventuala avarie, indiferent de tipul ei, nu te intepeneste instant in mijlocul autostrazii. Chiar ieri, venind de la mare, pe A2, un „destept” s-a hotarat sa reduca brusc pe B2, ca sa faca…ia ghiciti! Dreapta spre o iesire de pe autostrada, moment in care mi-am zis WTF?!? Plin de indicatoare si panouri cu iesirea respectiva, cu mai bine de 1km inainte erau. Sisteme de navigatie, exista garla, inclusiv o gramada de variante si aplicatii pt telefon, deci singura explicatie pentru un asemenea comportament, este…miserupist. Lumea se plange ca nu avem autostrazi, dar foarte multi nu stiu sa le foloseasca nici pe cele pe care le avem.

  4. b2 e ca sa faci dreapta in benzinarie si banda de urgenta pt super grabiti – daca n a fost hotarata nevasta cand sa opreasca ce ai si tu cu omul …..

  5. Probabil nu a avut timp sa se retraga pe banda de urgenta si cum spunea un coleg mai sus a pierdut din inertie si a ramas ințepenit acolo. Foarte periculoasa poziția.
    Întorcându-mă acasă din Germania mie mi s-a rupt distributia in Ungaria exact in momentul depasirii unui camion. Masina era moarta complet. Circulam in limite 130-140 km/h dar am avut timp sa ma retrag pe banda de urgenta nefiind foarte aglomerat.

  6. Am condus sute de vehicule, majoritatea in teste dinamice, nu mi s-a intamplat niciodata ca vehiculul sa nu dea „semne” de moarte inainte de sfarsit. Nici chiar cele care iau foc.
    Nu-s ce sa zic, n-am detalii

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!