It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Studiu de caz – Neadaptarea vitezei in localitate

Adăugat de DTC
Raportează ca șters! 55

Ca tot a postat politia rutiera un clip cand aplica legea si ii sanctioneaza pe soferii vitezomani.
Ce se poate intampla cand circuli cu viteza in localitati. Nu stiu daca tirul se afla in mers sau stationa, dar la cum arata duba, sigur avea mai mult de 50 cand a intrat in tir. Am incercat sa caut mai multe detalii despre accident, dar nu am gasit nimic in presa locala.
Mai circulati cu viteza oamenilor… Folositi statia si anuntati „liber colegu'”. Sau „Dacă mergi cu 65 km nu omori oameni pe capete…” Trist.

Ce mai caută lumea:
  • neadaptarea vitezei

10 comentarii

  1. Lasa-i in pace eu cand le spun de conduita preventiva imi sar x si y in cap, ca eu n-am carnet si ca nu stiu ce scriu!! ca ei sunt asi la volan cu jdemii de km facuti pe te miri unde prin Europa!!

    • Stai linistit @D4F732. Nu se vor termina oamenii de genul. Asa gandesc ei. Dar nu conteaza cati km faci, ci ce faci in acei km. Condusul preventiv va intra in reflex abia dupa ce se intampla ceva grav. Asa cum am patit si eu un accident de la viteza pe ploaie. De atunci, doar preventiv conduc. Lasa-i sa pateasca, si apoi sa se trezeasca. Ai un + de la mine pentru mentionarea expresiei „conducere preventiva”.

  2. O prostie mai mare decat sa stai lipit de cel din fata, este sa stai lipit de cel din fata si in fata ta sa fie un camion. Este horror ce se poate intampla: https://www.youtube.com/watch?v=XFTy0bCE66A

    • dannygambino

      eventual sa stai si cu ochii in telefon dupa ce stai prea aproape….. ca e fita mare sa mai faci un „laif pe feisbuc” cand dai tare cu lautarii

  3. Nu viteza e problema, ci pierderea contactului cu realitatea din trafic pe baza careia ar trebui sa se adapteze viteza, sa se mai scoata ochii din telefon, etc. Cum se pocnesc doi… „vai, aveau viteza!” Pai normal ca aveau „viteza” (ce inseamna „viteza” de fapt??), ca de aia mergeau cu masina si nu pe jos sau cu bicicleta (desi eu am luat un radar si cu bicicleta).

  4. Passat B6

    Vorba lu’ Clarkson: viteza n-a omorat niciodata pe nimeni! Momentul opririi omoara!

    • Corect. Dar si momentul opririi e mai scazut in intensitate daca viteza e mai mica. 😀

    • Da, DTC. Multi nu intelegem, de exemplu, ca la o viteza cu doar 5 km/h mai mare decat cea legala, poate face diferenta dintre oprire la timp si accident. Pentru un castig de cateva minute, o jumatate de ora, sau o ora,….nu se merita sa mergi cu viteza mare.

    • Un singur aspect conteaza. Adaptarea vitezei la conditiile din jur.
      Poti sa circuli pe un segment de drum cu o anumita viteza in miezul zilei la 10-15 grade si fix pe acelasi segemetn de drum dimineata la ora 7, in aceleasi conditii senine si vizibilitate perfecta sa circuli cu viteza mai mica si tot sa iti fuga curul din cauza stratului de polei care nu s-a topit din cauza ca sunt zero grade afara
      Sau chiar sa circli intr-o parcare curatata de zapada cu 15 la ora si tot sa te duci sanie 10m caci pe jos e strat de polei.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!