It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Surprins de prostie (3)

Adăugat de RebounD11
39

Clip cenzurat!

Pentru idiotii cu preventia, mai bine va abtineti.

Pentru idiotii insistenti:
– la faza a 2-a acceleram ca sa prind unda verde… la ~60 la ora media prind verde continuu pana la judetean… in plus limita pe acolo e 70.
– la faza cu taxiul aveam viteza constanta, daca aveti auzenii sau pareri mergeti la control… sau omologare la radarul implantat. Mai mult nu i-am vazut semnalizarea ca nu aveam cum de montantul A.

21 comentarii

  1. Felicitări pentru că te-ai scos neatins de fiecare dată. De treabă biciclistul că s-a auto-sesizat. Acum taximetristul o să povestească că s-a certat cu doi care nu știu meserie. 🙂

    • Nu am fost chiar neatins… din cauza frânei pentru evitarea taxiul ce aveam prin mașină s-a… defectat.

  2. La prima faza nu-l vad vinovat asa tare pe cel cu dubita. Omul semnaliza de cand apare in cadru, a asteptat sa treaca ultima masina si a intrat vazand banda libera. Se observa la secunda 5 ca trece ultima masina si el se pune in miscare, cu intentia evidenta de a intra pe banda. Din pozitia in care era masina lui, aproape sigur nu avea cum sa te vada in oglinda in timp ce tu l-ai vazut clar.
    Ca tu asteptai sa schimbi banda de nu stiu cand, e irelevant in context. Aveai semnal pus, dar fiind flux continuu de masini si noapte, e posibil sa nu fi observat. Ca aveai prioritate, de acord, el pornea de pe loc. Dar tind sa cred ca manevra ta l-a luat prin surprindere si nu ca a fost nesimtit pur si simplu.
    Si hai sa fim seriosi, puteai sa fii intelegator si sa schimbi lejer banda in fata lui avand in vedere ca erai in plina viteza iar el abia pornea de pe loc (si nu avea cine stie ce ferrari).
    Pentru celelalte faze, nimic de spus, de acord cu titlul, ai evitat bine.

    • Știi că eu nu am zis și făcut nimic decât ce se vede pe clip… el a claxonat și dat din mâini la mine probabil semnele erau de un anumit fel și dacă îl auzeam zicea ceva de la Iisus la mama. Doar de aia l-am pus în compilație. Cât despre „nu avea cum să mă vadă” … păi avem o problemă, și problema nu e că era oprit în stația de autobuz.

    • @aladdin La coadă la pupat icoane spunea o bunicuță că trebuie să te asiguri și să dai prioritate tuturor celor care vin pe șușea cînd te pui în mișcare… 😉

  3. robytza_94@yahoo.com

    Minus clar din partea mea, la prima faza.L-ai vazut pe cel cu duba ,evindent cu semnalul dat,ca vrea sa iasa,iar tu ai schimbat banda chiar in momentul ala,nu puteai sa mai astepti,sau sa o faci mai înainte , nu?

  4. „Am semnalizat, boss, nu ai vazut?” Asigurare nu mai trebuie… Cred ca e clasica deja…

  5. @robytza:
    Dacă citeai subtitrările din clip și comentariile înainte să faci pe prostu’ aflai că:
    – înainte nu puteam să schimb banda încercam de mult… estimez 1-1,5km cam de când semnalizam și eu dreapta.
    – nu i-am făcut nimic l-am evitat și gata, el a claxonat și a început să dea din mâini și gură

    Asta pe lângă faptul că văd că ești adeptul priorității de semnal… numai de „bine” îți urez.

  6. robytza_94@yahoo.com

    La 0:03 imediat dupa ce treci de autubuz de ce nu ai schimbat banda imediat?!!

    Eu imi spun parerea.Nu sunt adeptul niciunui semnal,eu asa as fii facut…l-as fi lasat sa se bage,iar apoi schimbam banda.

  7. @robytza:
    „La 0:03 imediat dupa ce treci de autubuz de ce nu ai schimbat banda imediat?!!”
    Ca nu sunt genul care sa schimbe banda la milimetru de cel pe care l-a depasit. Daca se intampla ceva in fata si trebuia sa franez brusc, crezi ca avea vreo sansa un autobuz sa opreasca la fel de repede ca mine daca intram la juma de metru in fata lui?

    „Eu imi spun parerea.Nu sunt adeptul niciunui semnal,eu asa as fii facut…l-as fi lasat sa se bage,iar apoi schimbam banda.”
    Fiind cu ochii si in oglinda, el nefiind autobuz dar circuland in statia de autobuz initial am crezut ca era cu avarii si acum oprea, mai mult stiindu-ma cu prioritate m-am gandit ca se asigura, cand nu s-a asigurat l-am ocolit si atat… repet, nu vroiam sa franez tare ca era autobuzul in spate (chiar daca intra in statie). Ce m-a deranjat e ca desi era in culpa, desi l-am lasat in pace, tot el a claxonat si tot el era suparat si facea semne si injura.

  8. Cel mai rau este ca ei nu accepta ca e posibil sa si greseasca. Bine ca n-ai lovit biciclistul, ai avut reflexe bune.
    Sper sa treaca legea propusa de USR cu amendarea pe baza filmarilor altora.

  9. Iveco Stralis

    OFF: RebounD11 chiar trebuie sa-i jijnesti pe cei care sunt contra stilului tau de condus? Ii faci „idiotii cu preventia”, pe roby il faci „prost”, pe jeanbart il faci „nebun la cap”….prietene dar unde te crezi,la tine in masina? Pe bune acum,tu nu iti poti tempera nervii nici in „societatea virtuala” ? Te gandesti putin ca unii care comenteaza aici pot fi mai in varsta ca tine ? Tu vrei respect pe strada,cand tu la randul tau,nu respecti?De aceea societatea noastra e asa cum e si tu ca autor vei avea de postat inca mult clipuri cu soferi indisciplinati.

    ON: din partea ta ai dreptate in stilul tau de condus,dar din partea mea la prima faza puteai sa previi incidentul.Sper ca te abtii sa mai jignesti 😐 Iar la faza cu TAXIMEtristul ai gresit ca ti-ai pus mintea cu el.Orice i-ai explica unui taximetrist,el o va tine pe a lui.Asa e firea lor.

    • Îi fac idioți pe ăia care nu știu diferența între condus preventiv și cel defensiv… cei pentru care vinovăția se stabilește în funcție de stilul de condus și care nu înțeleg că dacă eviți accidentul ai condus (suficient de) preventiv.

      Lui Roby i-am spus că face pe prostu’… adică că nu o citit atent, nu că e prost… ai văzut că la următoarele comentarii nu m-am luat de nimic.

      Lui jeanbart i-am spus doar ce mi-a spus taximetristul (din semne mai ales), și am menționat că e nivelul următor față de „am semnalizat, boss”.

      Îmi rezerv dreptul să îi fac idioți pe cei care consideră că știu mai bine niște caracteristici pe care le poți observa la fața locului gen ai accelerat că am auzit motorul sau aveai 100 în oraș că stâlpii aia îs nu știu cum. Cei care nu văd pădurea de copaci.

      Nici la mine în mașină nu jignesc fără motiv întemeiat.

      La prima fază nu am jignit pe nimeni… el m-a claxonat… și nici nu am făcut accident ca să zici că puteam să îl evit.

      La faza cu taximetristul, a tras să mă lovească și era să îl ia un autobuz în plin. Nu mă opream doar să îi explic că îi prost că era evident. El a început cu comentariile. și semnele eu doar am claxonat să nu se bage în mine la momentul necesar.

  10. Cristy SB

    Omule esti bine? 🙂 Nu ai semnalizat in nici o faza. Desi ai intrat cu japca.

    • La prima fază semnalizam de peste 1km, faptul că aveam niște discuții care nu au ce căuta în public face ca faza să fie fără sunet deci un pic greu să se audă pe filmare că semnalizam… dar e dreptul tău să crezi ce vrei… în caz de poc, care poc a fost evitat, tot el era vinovat.

      La celelalte 2 ce trebuia să semnalizez eu? mergeam liniștit pe banda mea… dacă și ținutul benzii e pentru tine intrat cu japca, trăiești într-o lume paralelă și sunt instituții speciale pentru tratarea situației.

      LE: Daca glumeai ai facut-o prea subtil… caz in care poti ignora rautatile, daca nu… nu.

  11. RebounD11 0:29, 0:34 Acolo a fost probabil in realitate mai aproape decat se poate observa in film. Taxistul ar fi trebuit sa fie multumit c-a scapat la mustata cu masina intreaga nu sa faca show de maimutoi. Dap, cu toate ca mai sunt si oameni de treaba printre ei, chiar si unii dintre acestia recunosc ca sunt prea multi dobi printre taximetristi.
    +

    • Firma aia era una la care încă mai erau poate chiar majoritari taximetriști ok… dar de când au dispărut vreo 2 firme cu șoferi de păreau aleși să fie dobitoci, se pare că ăia rămași pe lângă au ajuns la ăștia.

  12. La prima faza e extrem de dificil spre imposibil sa vezi masina de pe b3 schimband pe b2… in oglinda vezi doar b2-ul care era liber, peste umar nu-l vezi decat maxim pe ala in fata ta. M-as astepta la „E vina lui ca nu s-a asigurat bine” de la tinerii cu permise luate in NFS, de la tine aveam pretentii ca intelegi ca exista si situatii de ceasu-rau cu pisica neagra.
    In situatii similare, am renuntat sa schimb banda si sa-l las pe cel de pe b1 sau care se pune in miscare sa intre… am schimbat in spatele lui, sau dupa ce l-am depasit. E o chestie care nu tine atat de preventie, ci de capacitatea de a anticipa traficul si de a te comporta ca un om.
    PS: in ultima perioada conduci cam fortza… stilu smuls

    • La prima fază schimb de pe B2 pe B1… și încerc în momentul ăla să fac aia de foarte mult timp, și mi-am dat seama târziu că ăla de fapt se pune în mișcare (din motive de asigurare în spate că pot și uitându-ma și în față sa nu am surprize de o frână sau o schimbare a ăluia de bandă) și aia o face cu maximă durere în dos, eu am început să schimb banda abia când autobuzul de care treceam a început să semnalizeze că oprește în stație, deci el nu s-a asigurat extraordinar nici fără mine acolo. Chiar și așa, nu l-am claxonat, nu am zis nimic doar am evitat și am continuat… el a claxonat și a început să dea din mâini (cred că zic a tzashpea oară asta).

      Niciodată nu cer de la alții ce nu fac eu, iar asiguratul la pornirea de pe loc la B1 și B2 fac întotdeauna și mă enervează cei care schimbă banda în dreptul intrării mele fără semnalizare, dar eu semnalizam de foarte foarte mult timp.

      Legat de PS, ce am „smuls” aici? sau ce crezi că am „smuls” în alte clipuri recente? Că pe bune că m-am săturat de analiză de stil de condus de parcă stă lumea cu mine în mașină cu orele nu se uită la 2 minute de condus dintr-un clip selectat din zeci de ore de filmare.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!