Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
9 comentarii
Nou
TimTrafic
Hmm, nu vad de ce s-a repliat asa aproape din moment ce nicio masina nu se afla in apropiere pe sensul opus. Probabil era nervos ca nu mergi mai aproape de margine..
Din ce se vede pe filmare, daca ceasul central ii turometrul, mi se pare ca incetineste cand incepe asta sa intre in depasire si ramane constant chiar si dupa ce ala (ca sa nu ii zic mai urat) termina depasirea.
Nou
Bambilici
E motor mic , 125 . Nu aveam ce sa accelerez mai mult . Aveam cam 90 la ora , maxim cat ma duce avand in vedere ca eram si cu pasager ..
Nou
Bambilici
@Rebound ceasul central e vitezometrul , dar mi s-a stricat si cand are chef sare mai sus/jos in jurul vitezei pe care o ai.
@Bambilici 0:09 Nu e de gluma cu astea, a fost aproape :(Nu stie sa aprecieze distantele sau il trag greu inelele alea in dreapta.
+
Nou
adaniel69
legea prevede ca indiferent daca ai tir sau bicicleta, trebuie sa circuli cat mai aproape de partea dreapta a benzii tale(marginea drumului)! mai ales ca drumul are o banda pe sens! plus ca nu esti singur pe strada! tot timpul trebuie sa te uiti in spatele tau, cand se angajeaza cineva in depasire trebuie sa nu maresti viteza si ce am scris mai sus!
Nou
Bambilici
L-am vazut in oglinda cand venea , de aia am si lasat din acceleratie cand trecea pe langa mine . Daca nu lasam , poate aveam si norocul sa se urce pe mine . Pe langa asta nu a schitat un semn de depasire . Nu a avut semnalizare nici la iesire nici la reintrare pe banda .
Mergeam pe mijlocul benzii , nu pe mijlocul drumului . Nu poti sa mergi cu motocicleta pe marginea drumului tot timpul din diferite motive de siguranta cum ar fi ca te poti trezi cu nisip pe margine intr-o curba ( cazul de fata ) si fuge de sub tine motocicleta . Pe langa asta pe motocicleta nu iei curba la fel ca si cu masina , ci iei curba inclinandu-te . Si daca nu te-ai inclinat destul , pozitionarea mai pe partea stanga a benzii iti permite sa te „arunce” curba un pic mai pe exterior . Daca mergi prea pe dreapta si iti dai seama ca nu ai abordat corect virajul , nu mai are unde sa te arunce decat in sant /parapet / sau pe camp in cel mai fericit caz.
9 comentarii
Hmm, nu vad de ce s-a repliat asa aproape din moment ce nicio masina nu se afla in apropiere pe sensul opus. Probabil era nervos ca nu mergi mai aproape de margine..
De fapt stii, dar speri sa fie si o alta explicatie 😆
Nu accelerai deloc?
Din ce se vede pe filmare, daca ceasul central ii turometrul, mi se pare ca incetineste cand incepe asta sa intre in depasire si ramane constant chiar si dupa ce ala (ca sa nu ii zic mai urat) termina depasirea.
E motor mic , 125 . Nu aveam ce sa accelerez mai mult . Aveam cam 90 la ora , maxim cat ma duce avand in vedere ca eram si cu pasager ..
@Rebound ceasul central e vitezometrul , dar mi s-a stricat si cand are chef sare mai sus/jos in jurul vitezei pe care o ai.
@Bambilici 0:09 Nu e de gluma cu astea, a fost aproape :(Nu stie sa aprecieze distantele sau il trag greu inelele alea in dreapta.
+
legea prevede ca indiferent daca ai tir sau bicicleta, trebuie sa circuli cat mai aproape de partea dreapta a benzii tale(marginea drumului)! mai ales ca drumul are o banda pe sens! plus ca nu esti singur pe strada! tot timpul trebuie sa te uiti in spatele tau, cand se angajeaza cineva in depasire trebuie sa nu maresti viteza si ce am scris mai sus!
L-am vazut in oglinda cand venea , de aia am si lasat din acceleratie cand trecea pe langa mine . Daca nu lasam , poate aveam si norocul sa se urce pe mine . Pe langa asta nu a schitat un semn de depasire . Nu a avut semnalizare nici la iesire nici la reintrare pe banda .
Mergeam pe mijlocul benzii , nu pe mijlocul drumului . Nu poti sa mergi cu motocicleta pe marginea drumului tot timpul din diferite motive de siguranta cum ar fi ca te poti trezi cu nisip pe margine intr-o curba ( cazul de fata ) si fuge de sub tine motocicleta . Pe langa asta pe motocicleta nu iei curba la fel ca si cu masina , ci iei curba inclinandu-te . Si daca nu te-ai inclinat destul , pozitionarea mai pe partea stanga a benzii iti permite sa te „arunce” curba un pic mai pe exterior . Daca mergi prea pe dreapta si iti dai seama ca nu ai abordat corect virajul , nu mai are unde sa te arunce decat in sant /parapet / sau pe camp in cel mai fericit caz.