Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S

Produs din oferta Xiaomag.ro

319,00 lei

319,00 lei

Vezi detailii

Tamponare/Accident usor cu un instructor auto

Adăugat de andrei.cristi
Raportează ca șters! 90

Tamponare usoara cu masina de scoala condusa de un instructor auto.

15 comentarii

  1. Halal instructor

  2. Ce pagube ai ?

    • andrei.cristi

      De la portiera indoita pana la capac central janta spate janta. ( Mercedes CLK )

  3. andrei.cristi

    Mentionez ca am claxonat/tras dreapta la maxim posibil ( fara a urca pe bordura inalta si a-mi provoca pagube singur ) in primul moment in care l-am zarit. Din pacate camera mea de 200 ron de pe masina + cardul de 8gb nu mi-au permis sa inregistrez la o calitate mai buna + sunet ) . Sunt la al 2-lea accident de acest tip, voi upgrada camera la un GoPro la fel cum port pe Motocicleta.

    • oskar77adi

      nu-ti lua GoPro..faci o mare gresala…I-ati una dedicata ptr masina..mica discreta si destul de performanta..gasesti la 500 lei ceva profi care filmeaza in 2K..Cauta un VIOFO..!

    • ciucasebi

      Acelasi sfat iti dau si eu GoPro nu e dashcam. Eu am un SJCAM 5000. Gasesti cu 500 lei, daca tot vrei sa fie si action camera. Sunt super multumit de ea. Gasesti la mine pe profil si filmare cu ea noaptea si ziua ca si dashcam. Varianta cealalta ar fi sa-ti iei una dedicata de masina.

    • Daca ai bani, ia-ti GoPro, nu ciurucuri. 5-ul inregistreaza si telemetrie (viteza, pozitie etc.), are stabilizare decenta, si vede destul de bine si noaptea.
      In alta ordine de idei, ai putea sa-ti resetezi in minte zona de siguranta. Eu as fi franat inainte sa ajung in dreptul dobitocului.

  4. centaurica

    Fara a te invinovati, sau alte chestii… nu reusesc sa inteleg cum puteti sa nu franati deloc in timp ce incercati sa evitati o situatie de genul asta. (Plural pentru ca am mai vazut filmulete in ton cu asta)

    • Trebuie să iei în calcul viteza medie de reacție pe care o are un om. Adică timpul care trece de la sesizarea pericolului până ajunge efectiv să mute piciorul de pe accelerație pe frână și să o și apese. Camera este fixată într-o poziție, în centrul parbrizului. Șoferul nu se uită permanent în aceași direcție, privește din alt unghi și îi blochează și stâlpul o parte din câmpul vizual. Creierul primește prin nervul optic copleșitor de multe informații însă le analizează preponderent doar pe cele din centrul focarului. Dacă atenția îi era îndreptată către trecerea de pietoni de care se apropia sau în altă parte (în oglinzi, în depărtare mai în față pe drum), e normal să ți se pară ciudat că nu l-a văzut imediat când apare în cadru. La fel este și când te uiți la acest clip, chiar dacă l-ai urmărit de mai multe ori, nu ai sesizat câte maișini erau parcate pe trotuar la 15-20 de m de locul în care s-a produs accidentul, sau dacă printre mașini traversa sau nu un pieton, de exemplu.

      La 00:15 iese pe sensul opus, după o secundă se produce impactul deja.
      Ca medie, timpul de reactie al unui sofer neobosit, tânăr ș.a.m.d. este de aproximativ 0,75 secunde. La 50Km/h, distanța parcursă în timpul de reacție este de aproximativ 14m.

      Înțelegi de unde pleacă problema?

      Ce nu reușesc eu să înțeleg este cum un instructor auto poată să iasă așa, presupunând că nu o să circule nimeni din dreapta în acel moment.

    • centaurica

      Ideea e ca foarte multi trag de volan si chiar claxoneaza dar nu reusesc sa puna piciorul pe frana. Aceeasi atitudine am observat-o la clipurile din Rusia (unii din ei par sa nu stie ca au pedala de frana).

    • Intervine starea de șoc din cauza emoției care apare brusc și violent.
      Fiecare individ reacționează într-un mod diferit. Este importantă și experiența. În timp, reacția de a frâna devine instinctivă.

    • andrei.cristi

      Pe la secunda :14, este ditamai VW cu remorca si foliat ( nu se vede prin el) care blocheaza vederea din unghiul soferului, camera este pusa in dreapta sus pe parbriz. Viteza era de ±40kmh ( drum cu gropi ), puteam evita doar daca urcam pe trotuar, dar bordura este mai inalta decat masina si nu am vrut sa-mi fac singur pagube care sa le platesc din buzunar. Franarea brusca in momentul in care i-am vazut coltul nu rezolva nimic.

  5. Uitati-va pe strada la masinile de scoala cum se deplaseaza si cum sunt oprite, si o sa intelegeti de ce se conduce asa.

  6. N-aveai cum sa eviti la viteza aia, chiar daca e doar 40 km/h. Cu toate acestea, sa stii ca puteai evita sifonarea daca incetineai din timp (sau macar ridicai piciorul de pe acceleratie, gata sa franezi) pentru ca:
    1. in stanga ai pe celalalt sens o coloana.
    2. te apropii de o intersectie si de o trecere de pietoni.
    3. n-ai vizibilitate in stanga. Si daca tu nu vezi cine poate intra in intersectie sau pe zebra, atunci, logic, nici acel cineva nu te vede pe tine.
    Exact asa am fost eu lovit cand eram incepator. Mi-am invatat lectia si „tiparul situatiei potential periculoase”, si de atunci instinctiv incentinesc in situatii de acest gen. Cu folos, zic. Am si uitat de cate ori am evitat de atunci accidente similare.
    Putina paranoia la volan nu strica. Mai ales ca esti la al doilea accident de acelasi tip.
    E un sfat, nu un repros. Cum am zis, si eu sunt patit.

  7. @andrei.cristi E destul de grav daca un instructor auto iese asa grabit (0:15), fara sa se asigure suficient cand nu are vizibilitate, contand poate pe faptul ca nu vine nimeni sau daca apare … se „descurca” el. E o greseala care poate fi admisa cel mult unui incepator, nu unei persoane cu experienta la volan.
    +

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.