Adaugă comentariu

11 comentarii
  1. Si eu am patit-o de multe ori ca autobuzele sa opreasca la centimetrii de mine. Ii urasc pentru faza asta.

  2. „Vina o poarta cel cu Peugeot-ul” de ce?
    În momentul când scapă aututorismul în spate nici autobuzul nu era oprit.

    „Nepastrarea unei distante corespunzatoare fata de vehiculul care îl precede, daca prin aceasta s-a produs un accident din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale.”

  3. Daca te uiti cu atentie se vede cum autobuzul opreste, claxoneaza si apoi se vede miscarea caroseriei Peugeot-ului.

  4. @bLaDeMVP – Distanța corespunzătoare față de vehiculul din față înseamnă să lași loc destul în față cât să ai posibilitatea să oprești complet în orice moment fără să intrii în cel din față. Atât. Faptul că i-a alunecat mașina în spate e în totalitate vina lui, indiferent dacă autobuzul se mișcă sau nu. De-asta se exersează la școală plecarea din rampă fără să-ți fugă mașina. E și o vorbă, „dacă-ți pun o cutie de chibrituri în spatele roții, trebuie să poți pleca din rampă fără să calci cutia”. 😉

  5. Sotia me a avut in incident tras la xerox intr-o rampa cu unghi foarte mic dar cat sa nu stea masina pe loc daca nu tii piciorul pe frana…
    Ala din fata a oprit, a dat sa plece, sotia mea a miscat putin masina inainte, aluia i-a murit motorul si nu a mai apasat frana si s-a proptit in botul masinii conduse de sotia mea.
    Politia a zis culpa comuna, ala nu ca sotia mea e de vina ca i-a intrat in spate…
    Si-a reparat fiecare masina pana la urma…

  6. Tibike știu exact ce înseamnă distanța corespunzătoare și nu se referă doar la posibilitatea să oprești în condiții de siguranță, ci și să poți evita orice pericol iminent (inclusiv dacă scapă mașina precedentă).
    Fiecare situație e analizată separat, dar aici e culpă comună ca popa. Încercam să subliniez că și autobuzul are parte din vină, apropiindu-se prea mult și frânând prea târziu.

    Cunosc caz practic când s-a ajuns în instanță cu o astfel de situație, iar judecătorul i-a dat dreptate celui din față, motivând nepăstrarea distanței suficiente și faptul că, fiind rampă, cel din spate putea prevede incidentul.

  7. @bLaDeMVP – foarte rău că există astfel de decizii luate de instanțe. O stupizenie totală. Interpretare total ilogică a unui articol ambiguu. Eu pot să opresc și la 3 metri în spatele lui, și lui să-i fugă mașina cu 50cm din nou și din nou că nu e în stare să plece/frâneze; sunt de vină că nu m-am dat din calea lui când i-a fugit a 4-a oară? trebuia să mă gândesc că îi mai fuge de încă 2 ori? Am încetinit și am frânat înainte să-l pup din spate, pa! am respectat distanța de siguranță.

  8. Nou

    @all ii dau perfecta dreptate lui tibike
    ce vina am io ca ala nu stie ca face?
    sa stea aksa daca nu stie conduce sau sa suporte consecintele
    si io am boala pe soferii de autobus ca de obicei se baga ca musca in c.u.r.u.l. calului , dar aici el nu are nici o vina

  9. Si ca orice roman adevarat nu te-ai gandit sa lasi filmarea?

  10. Am trimis link-ul incidentului companiei de transport.

  11. Nou

    @jgyprime, masina poate pleca din rampa fara sa se deplaseze inapoi deloc fara frana de servici actionata continuu,nu este nevoie sa ai 3 picioare.
    Ex. – cu schimbatorul in tr.1, frana de servici actionata,se elibereaza ambreiajul pana masina incepe sa trepideze usor(tinde sa se deplaseze),se eliberaza frana de servici si se accelereza usor. 🙂