Tamponare Live Sinaia (minor)

Adăugat de Limit
Raportează ca șters! 100

21 comentarii

  1. Zona aia e beton, ar trebui gasita o alta solutie de dirijare. Stop-ul acela ii incurca pe multi care merg dupa principiul prioritatii de drum drept. Totusi, ar fi putut pune macar un cedeaza. Erai asa de aproape de a oprit cel cu masina neagra? (stiu ca legal este sa te opresti si sa te asiguri la stop, dar in zona aia e chiar aberant).

    • Stop-ul aia este si presemnalizat. Cedeaza nu e buna, ca trebuie sa te asiguri foarte mult spre spate. Un giratoriu ar fi util, dar nu e loc. Banda de incadrare ar fi utila, dar nu prea e loc nici pentru acela.
      Pentru un timp au schimbat prioritatile (centura avand prioritate) si au fost multe accidente. Inclin sa cred ca cum e acum e cel mai bun. Niste bumpere sau ceva de denul acesta probabil ar ajuta pe cei adormiti.

  2. Intersectia aia e o tampenie….

  3. Accidentul e rezultatul direct al faptului ca Politia Rutiera ignora realitatea si prefera sa stea la carnete/spagi in timp ce traficul e din ce in ce mai intens.
    La intrarea dinspre Bucuresti e OK pentru ca cei care ies din Sinaia au banda separata si linie continua fata de banda pe care iese centura.

    Cum se procedeaza, civilizat si democratic? Se face o statistica timp de o saptamana/luna si se observa valorile traficului. Daca se constata ca 99% trafic e preluat de ocolitoare, aia va avea prioritate. Punct.

    • Pentru voi exista si alte considerente in afara de „democratic”… conceptul de siguranta rutiera iti spune ceva?
      Daca autorul ar avea el STOP sau cedeaza, ar insemna sa se asigure din stanga si din dreapta… ceea ce pentru a executa manevra de inscriere in trafic in conditii de siguranta ar insemna o fereastra considerabil mai mare intre masini care se apropie din 2 directii opuse. In conditiile in care multi soferi sunt prea prosti si incapabili sa acorde prioritate cand ies de pe o strada laterala… s-ar lasa cu foarte multi morti in intersectia aia. Plus de asta, daca DN-ul ar avea prioritate, aia din Sinaia ar mai trece exact niciodata.
      De aia si pe DN-uri s-au facut eforturi pentru realizarea de benzi speciale de stanga si benzi centrale care sa permita celor care deja au realizat virajul stanga sa se inscrie in trafic in siguranta.

    • @florin de acord cu banda centrala, chiar separata prin ceva parapet fata de cei care vin de pe ocolitoarea din Sinaia. Banda asta centrala s-ar face in locul uneia din cele doua dinspre Busteni.

      Asa, cei care coboara din Sinaia ar da in prima faza prioritate doar celor din stanga unde exista vizibilitate mai buna. Odata intrati pe banda centrala, ar avea un cedeaza celor care vin de pe ocolitoare pentru a se reveni apoi la o singura banda.

      E mai OK asa decat in prezent sau nu?

  4. Fix acolo era sa o patesc si eu in urma cu 2 saptamani cand am fost la Sinaia…bine, eu eram pe drumul cu prioritate si ala din fata mea a franat brusc sa acorde prioritate 🙁

  5. fetele alea zici ca au vazut o mare beep :))

    eu vad vinovat moral pe soferul golfului

    • cred ca ai uitat care e obligatia unui sofer care intalneste indicatorul stop

  6. E greu de tot, puteau tranti un sens giratoriu desenat si rezolvau problema

  7. Foarte bineeeee!!! Ochii la drum si la ce se intampla in fata ta, punct.

  8. Sunt atatea intersectii in care ar merge un sens giratoriu , dar… Nu inteleg, ce au de castigat cu intersectii semaforizate unde nu e trafic?

  9. Cel mai ghinionist e cel prins la mijloc 🙁 +

  10. Acolo nu stiu cat de bine e presemnalizata intersectia, adica ai STOP…dar inainte…e vreun indicator care te avertizeaza inainte ca pierzi prioritatea?
    Daca nu ma insel, acolo e un DN care pierde pirioritatea, nu? Haos…
    Nu stiu eu cum se face, ca as propune un giratoriu bine semnalizat si presemnalizat si nimeni nu ar mai avea dubii si probleme!
    La fel se poate face pentru celalalt drum o banda speciala de incorporare cu cedeaza si timp de asigurare… ca sa nu se anuleze prioritatea pe segmentul unde s-a produs accidentul. (daca nu intelegeti ce vreau sa spun-ca nici eu nu cunosc denumirea fiecarui drum de acolo- o sa incerc o schita)

  11. Chiar si cu giratoriu cei ce ies din Sinaia de pe centura tot din aceeasi directie trebuie sa acorde prioritate. Vina e a celui ce a dormit la volan si cu asta basta. Daca mai tinem cont si de faptul ca drumul prioritar coboara cu 7 sau 10 % solutia aleasa este cea mai buna. Perioada „de proba” cand s-au inversat lucrurile a demonstrat acest lucru.

    • Despre ce perioada de proba vorbesti? Ne poti oferi un link cu informatia? Ce s-a intamplat in aceasta perioada, ce s-a constatat?

    • A fost o perioada acum (cred) 2-3 ani cand prioritatea era pe ruta centurii. Nu stiu concluzii oficiale, rapoarte, statistici si link-uri dar stiu ca de fiecare data cand opream pentru a acorda prioritate mă uitam cu ochii bulbucați în oglindă daca cel care vine tare pe curbă si în vale va putea opri sau nu. Iar accidentele erau mult mai urate pentru ca cei de pe drumul prioritar ( atunci ) aveau viteză mult mai mare fiind soseaua relativ dreapta.

  12. Io zic ca autorul e vinovat ca nu a circulat preventiv si nu a stat acasa in aceea zi.Pentru ca daca nu pleca de acasa ceilalti nu aveau cui sa dea prioritate si nu se ajungea acolo.Am zis.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!