It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Tamponare usoara – Pta Rosetti

Adăugat de degrize
Raportează ca șters! 141

S-a intamplat aici

Vizualizare hartă mărită

Coloana pana la Universitate, masini ramase blocate in intersectie pe rosu. S-a facut verde pentru cei care veneau pe Str. T.Arghezi si usor usor intersectia s-a eliberat un pic. Dl. cu C4 a vazut intersectia libera si a vrut sa treaca, pacalit un pic de unul care trecuse inainte. Nu cred ca a vazut ca semaforul era rosu, era trecut de el. Numai daca se uita la cel pentru pietoni poate isi dadea seama ca inca nu are verde. Noroc ca MBenz a tras de volan si a avut loc de manevra.

Rezultatul il vedeti in clip.

C4 avea radiatorul spart si era mai sifonat decat MB. Soferul a fost de acord sa faca amiabila. Am oprit sa-i las nr. de mobil soferului de pe MBenz.

Ce mai caută lumea:
  • ce patesti daca pleci dupa o tamponare usoara
  • dadi de vanzare 1300
  • tamponare la semafor pe rosu

29 comentarii

  1. Cel cu Mercedes nu a fazut ca are cedeaza trecerea ?? S-au a crezut ca daca are merc..I se acorda prioritate ?

  2. Cel cu Mercedes a si calcat-o putin cam tare (cred) ca sa prinda verdele.

  3. @D4F732: era semaforul in functiune

  4. DragoshCT

    @D4F732
    Chiar daca are merc SAU nu, tot verde era culoarea semaforului 🙂

    Frumos clip, scurt si la obiect +

  5. Ce treaba are semnul de cedeaza? Era verde, semafoarele functionau, semnele nu au valoare.
    Ma rog, ar mai fi pe de alta parte regula ca trebuie sa ii lasi pe cei ramasi in intersectie sa o paraseasca, deci nu stiu care ar fi fost verdictul la politie.

  6. Sa intelg ca soferul de MB a acceptat amiabila? inseamna ca s-a simtit si el cu musca pe caciula.

  7. Ruhestand

    @Bunzo0o: stii cum sta treaba cu amiabilele, sau doar iti place sa comentezi? amiabila faci daca recunoaste unul vina. e mai simplu si mai ieftin pentru vinovat. primul lucru care te intreaba politia daca ajungi la ei este: „nu ati reusit sa va intelegeti amiabil?” 😉
    @degrize: daca se ajunge la politie si MB-ul face greseala sa-ti ceara video-ul s-ar putea sa nu mai aiba dreptate pentru ca se vede ca a fortat galbenul desi „putea sa opreasca in conditii de siguranta”

  8. MB pe verde, C4 plecat de pe rosu. Niciodata nu pleci dupa cel din fata/langa, ca patesti din astea.

    P.S. Pt cei care cred ca putea opri in conditii de siguranta:

    A se vedea unde e cand se ingalbeneste semaforul (deja pe trecere)

    Nu pot sa nu ma minunez de multitudinea celor care traversau pe rosu (pietoni) si a masinilor care fluierau trecand pe rosu…

  9. C4 a facut asa cum fac multi in intersectiile mari si aglomerate. A trecut de semafor dar inca nu era pe sensul cu care se intersecta si a zis sa o taie strengareste in loc sa stea si sa astepte verde pe sensul sau.

    Offtopic:
    Cum cracii mei i s-a spart radiatorul de la tamponarea aia ? Chiar atat de slaba e tabla pe masina aia ? o.O

  10. amerikane, si proteza iti sare din gura cand primesti una dupa ceafa 🙂

    ps. imi imaginez, n-am de unde sa stiu…deocamdata

  11. mihaibzgica

    o intersectie atat de simpla si totusi atat de complicata pentru unii…

  12. Cu.pluta.sunt.dus

    Decat sa pierzi ore in sir pe la politie sa declari accidentul, cand celalalt sofer si-a recunoscut vina si e de acord cu amiabila… e cam aiurea. Ultima oara, in Bucuresti, a durat 5 ore sa constate agentul daunele si vinovatia unui pustan cu scuter care mi-a intrat in bara din spate. (nu era amiabila pe atunci, poate s-o fi schimbat lucrurile in bine in Bucuresti, desi nu cred)

  13. mihaibzgica

    @cu.pluta.sunt.dus

    Confirm ce ai spus: am avut accident in mai (vina mea recunoscuta), celalalt conducator nu a vrut nici in ruptul capului sa facem amiabila si am fost la politie. Am pierdut 5 ore din timpul serviciului cand puteam face amiabila in 5 minute – au fost pagube minore(masini zgariate).
    Nu multa lume stie, dar daca refuzi sa semnezi procesul verbal la politie, cazul se duce in instanta si pagubitul de drept nu isi poate face masina pe RCA pana nu se finalizeaza procesul.

  14. @Cu.pluta.sunt.dus
    Depinde de cati loviti sunt la biroul de constatare. Dar eu am stat cam o ora, maxim doua ultima oara. 🙂

  15. teddycarebears

    Nu cred ca stia zona cel cu Mercedes altfel nu imi explic cum de s-a gandit sa bage viteza fix acolo … 6 luni am mers anul asta pe jos zi de zi fix pe acolo si de obicei trebuia sa ma feresc chiar si pe verde de cei care venea de pe strada de unde a iesit C4 … semaforul este mult in lateral si probabil greu de observat iar cedeaza nu e luat de nimeni in seama … zebra nici atat :))

  16. @Ameriknu
    C4 are capota fata din tabla. Restul, aripi, bara, masca, sunt din plastic.

    MB era pe trecerea de pietoni cand s-a facut galben, in accelerare. E clar ca C4 nu avea in momentul cand s-a pus in miscare verde. Totusi sa tinem cont ca C4 a intrat in intersectie pe verde, a asteptat in coloana dupa semafor si cand s-a eliberat intersectia a plecat dupa unul din fata lui. Se mai pun oare chestiïile alea cu „Trebuie sa astepti golirea intersectiei de autovehiculele care au intrat pe verde inaintea ta” „Nu patrunzi in intersectie daca prin aceasta manevra provoci blocarea altor cai de mers”

    Normal ca C4 a vrut amiabila. Altfel ii suspendau carnetul 2 luni, platea o amenda, si pierdea si timpul pe la politie.

  17. @teddycarebears – nici nu trebuie luat in semna semnul de cedeaza trecrea atat vreme cat semafoarele sunt in functiune… 🙂

    Mda, o intersectie vesnic aglomerata, mai ales la ore de varf. Eu trec in fiecare dimineata pe acolo, dar pe sensul spre Universitate si mereu am grija sa nu blochez intersectia. Mai bine astept pe verdele meu daca vad ca n-am unde ma duce. Si, evident, trecutul pe rosu e ultima optiune. Plus ca, asa e… daca astepti intr-o pozitie prea avansata, nu mai vezi semaforul masinilor. Dar il vezi pe cel al pietonilor, si acela te ghideaza.

  18. @ameriknu nu e vorba de tabla masinii, toate masinile in momentul de fata sunt facute asa incat sa protejeze si pietonii etc., cat si sa fie mai usoare astfel incat tabla e inlocuita cu alte compozite ( fibra de carbon bla bla etc.). De ex. daca lovesti un pieton cu o dacie 1300 care e facut din tabla de aia hard, toata energia se va transmite pietonului, pe cand daca lovesti cu un spoiler de fibra de carbon sau plastic, se va ondula si se va casa. Mai bine pagube materiale decat omenesti.

    Cat despre amiabila, e cel mai bun lucru ( din tot accidentul), ca nu pierzi timp, decat sa te duci la asigurator, completezi o fisa cu descrierea accidentului, dai datele de pe asigurare si o copie si apoi tu te duci in treaba ta. Recomandabil e sa suni politia doar daca sunt victime. MARE Atentie: am auzit de cazuri de amiabila in care cel vinovat a dat doar copie fara sa se prezinte la asigurator si a aflat la reinnoire ca respectivul si-a trecut dauna totala pe asigurarea sa, sau a exagerat evenimentul.

  19. Marius Buz

    Kor, nu e nevoie să vezi cînd e verde, primeşti flashuri în microsecunda 1. 😉

  20. suntistet

    Nu mai faceti amiabile cu cei care gresesc! Trebuie sa plateasca, chiar daca e o amarata de amenda. Primeste puncte de penalizare, poate I se ridica permisul pentru ca a acumulat prea multe si e pericol public etc Ultima oara cand am facut amiabila am scapat persoana respectiva de o amenda pentru ca era prea ocupat cu telefonul la volan iar din cauza asta atunci cand am incercat sa vand masina, a trebuit sa reduc pretul pentru ca „fusese lovita, revopsita”. Este plin site-ul de filmulete cu greseli, nesimtire in trafic care nu se tranforma in accidente, urmate de injuraturi, amenintari cu bataia etc dar cand se ajunge la accident si avem ocazia sa sanctionam legal persoana respectiva, nu o facem si ne miram de ce nu se schimba nimic. Ultima oara cand am fost lovit, stand in intersectie la semafor, persoana respectiva s-a facut ca n-a vazut iar cand I-am spus si am hotarat unde sa oprim a mai facut un accident frontal cu alta masina!! Nici politistul nu intelegea ce se intampla! Cum sa fac amiabila? Maine poate da peste un om pe trecere! Indiferent ca e o zgarietura sau altceva, sanctionati persoana care a gresit, e un pas inainte spre normalitate!

    PS La politie se sta cat stai si la asigurari, cand am fost eu nu era nimeni pentru ca toti fac „amiabile”.

  21. Ursul Grizonat

    Nu m-am prins cand a semnalizat MB-ul la plecarea de pe loc.

    Oricum semaforizarea lasa de dorit. Daca ai spatiu verde pe mijloc e de bun simt sa pui semafor si acolo.
    La capitolul distrugeri sa ne gandim si la diferenta de masa intre cele 2 maini implicate. Cat atarna la cantar MB-ul sio cat C4 ?

  22. @Ursul Grizonat

    Aprox. 1200 kg vs. 1500, functie de motorizari. Am luat motorizarile cele mai intalnite: 1,6 benzina/diesel la C4 si 200CDI (2,1) la C-Class.

  23. mariusikk

    Culpa comuna clar. Unul trece pe galben (din clip vazandu-se clar ca putea opri daca vroia, in ciuda vitezei neadecvate, insa deh bizon ce sa opreasca el), alalaltu pleaca pe rosu. Foarte bine, 2 soferi in minus fiind 2 soferi cu masinile in service.

  24. danpetrovan

    avea şi el un pui de „cedează trecerea!”, ce să-i cero, el avea ditamai maşina!
    Faină filmarea, FELICITĂRI!
    Stimî, stimate domn!

  25. istetule (@suntistet), de obicei nu imi place sa ma iau tare, dar dupa cum prezinti tu situatia, ma iau si eu ca la sat, ca daca nu imi convine ceva, sar si ma iau de tine. (asta i tot commentul, ca sunt sigur ca o sa urmeze o caruta de vorbe de la tine… ca la tine in sat, unde eviti sa faci amiabila, ca esti tu raider, si te stiu toti drept sofer profi, nu isi permite nimeni sa te contrazica)

  26. c4 are capota de aluminiu si bari+aripa plastic
    de fapt mai toata masina e cu aluminiu.
    nu cred ca i-a spart radiatorul din pozitia aia, la cum l-a lovit in roata fata e posibil (daca i-a curs ceva lichid pe jos si de aici afirmatia cu spart radiatorul) e posibil sa fi spart altceva pe acolo. in zona dreapta se afla rezervorul pt lichidul de parbriz>
    sau cazul cel mai rau este sa fi afectat altceva pe la compartimentul motor daca ansamblul rotii a atins ceva.

    plasticele din bari/aripi sunt mult mai smechere decat la bmwuri, si nu se fac ca o cutie de conserve ci se crapa (daca e un eveniment sever) sau flexeaza la impact si revin la loc. stiu din proprie experienta.

    soferul de c4 dobitoc si nu era nicdecum in intersectie. din primele cadre vizibile cu masina respectiva (si deci verde pt mercedes) el era undeva pe trecerea de pietoni pe sensul lui. a pelcat ca nemernicul sau cretinopatul ludandu-se dupa ceilalti nemernici care au mers pe rosu curat.

    PS: pe o nota aparte, daca nu era asa vijelios nea mertzanu si il lasa pe biker (cameraman) sa treaca nu mai pierdea timpul cu accident

  27. Sau julit si ei nitic!
    +

  28. Ovic Coco

    @ursul grizonat, exista semnalizare la 0:07/0:08, asigurare nu prea a fost
    @tomita daca-l lasa pe „biker (cameraman)” se prea poate ca cel cu C4 sa fi facut aceeasi manevra si iesea rau de tot. am zis mai sus, cel cu mertzu nu prea a facut si asigurare (a dat doar semnal) la iesirea din parcare, dar macar a calcat-o sa nu-l stanjeneasca prea tare pe colegul nostru de pe TT

  29. Eddiemcstanley

    DAr vai ce business class sunt ei… dar vai ce minte n-au… Boss de boss a facut accident..

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!