It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Test de frane

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 131

Pentru fani, si de implanturi oculare de aparate radar. 😉

43 comentarii

  1. 1:37- i s-a cam rasturnat drumul pe ultimul viraj la stanga 😉 https://imgur.com/RPLSuON
    Concluzia: franele functioneaza bine. 🙂
    +

  2. ‘intermitent u’ ala in general creaza probleme ptr multi ‘soferi’

    • La 5 intoarceri pe saptamana in intersectia aia, dau de un ametit cam la 2 saptamani (ma astept sa fie mai rar acum ca s-o mai linistit orasul in vacanta), si 1 din 2 e violent dupa.

      Problemele sunt doar declansate de acel intermitent, nu create 😀

  3. amice ce obligatii ai cand criculi printr-o intersectie ?!? cumva sa bagi copita in acceleratie ca sa apuci verdele ?!

    • Te rog, ce obligații am când am verde?

    • Sa reduci viteza ca-i intersectie.

    • Unde scrie ca daca ii intersectie trebuie sa reduc viteza?

    • Hai sa fiu mai direct cu ce incerc sa iti spun:
      1. Te iei de obligatiile mele inventate pe care nu le-as fi respectat, desi aialalti clar incalca vreo 3 obligatii la prima vedere doar.
      2. Te iei de viteza mea desi cu o singura exceptie in clipul asta (va las sa ghiciti care, mai ales ca pare evidenta si era oricum de 2 puncte si acolo) am mers sub limita amendabila. Te iei de acceleratia mea desi nu am „bagat copita-n acceleratie” cum zici tu de foarte multa vreme in nici un caz in clipul asta. Tot timpul cand circul in oras si plec de la un semafor in linie dreapta (prima si ultimele 2 faze de exemplu) accelerez cat mai repede (fara sa fortez) pana la limita de viteza apoi raman constant. Asa am vazut ca se practica in tari mai spalate, asa am vazut ca sunt calculate si undele verzi.

      Ca nu zici nimic de prostiile alora e una, sa zicem ca te astepti ca aia prezentati sa faca prostii, poate consideri ca altfel nu ar avea rost clipul; sa zicem ca cauti nod in papura autorului.

      Cu toate astea:
      – am reusit sa evit accidentul de fiecare data,
      – am semnalizat toate manevrele facute aproape perfect legal,
      – am lasat loc de exemplu celui de la ultima faza pe prima banda si daca intra chiar si asa fara sa acorde prioritate doar acolo (in spatele meu fiind liber) nu aveam ce sa postez de la faza aia,
      – am lasat spatiu de siguranta fata de BMW desi a schimbat pe B2 in fata mea fara semnal si eram evident mai rapid ca el… cu toate astea el nu a fost in stare sa isi tina banda in curba si eu nici macar nu am scartait vreo nano-secunda din cauciucuri.
      – am lasat un pic de loc pentru cel cu Corsa la prima faza in caz ca BMW-ul inainta si el cand am vazut ca reusesc sa opresc
      De astea nu zici nimic. Daca tot amintim obligatii inventate, hai macar sa amintim si comportamentele neobligatorii dar care salveaza table sau mai mult. Nu de alta dar poate apar si balalaii cu „condus defensiv” sau cum mai spuneau impulsionati de comentariul tau de tip „autorul e de vina”.

    • N-am afirmat ca ceilalti sunt nevinovati , sau de ce nu ii critic pe ei , evident c-au gresit , se vede de la o posta , repet se pot repera evident greselile facuta de ei.
      Eu merg pe principiul , intai personal in calitate de conducator auto mai ales cand postez ceva s-am „revista” curata 100% , adica sa nu gresesc cu absolut nimic . Ce -am observat la tine in mai toate clipurile postate , ai un tipar de conducere putin agresiv combinat si cu viteza cam mare , mai ales pentru oras.
      Faza cu reducerea vitezei in intersectii se aplica doar in cele nedirijate , eu cand am dat de carnet acum vreo 13 ani stiam ca se aplica si-n cele dirijate , ma rog , mea culpa , posibil sa se fi schimbat ceva in codul rutier si la aceasta sectiune.
      Afirmi ca in opinia ta , cu acest stil de condus vei reusi sa eviti/ai evitat potentialele accidente , in opnia mea , eu zic sa o lasi mai moale , adica viteza legala (50 km/h) mai ales unde nu prea ai loc de manevra . La faza cu BMW-ul cand ti-a intrat in fata fara asigurare/semnalizare de pe B1 pe B2 , era clar ca ala-i un cretin si n-are rost sa te agiti , in schimb ai mers in spatele lui aproape lipit de el , poate exagerez cand zic aproape lipit insa erai foarte aproape , daca ala iti punea o frana babana in bot iti garantez eu ca nici daca ai reflexe de pilot si masina gen BMW M5 nu puteai sa te opresti fara sa-l atingi , din acest motiv iti scriu ca mergi cam agresiv , iti place riscul , imi place si mie , dar nu la volan.
      La acea intersectie unde aveai verde si cel de pe sens opus a facut stanga in fata ta , probabil a crezut ca poate trece fara sa te incomodeze pentru ca erai la o oarecare distanta fata de el , nu cred ca se astepta sa accelerezi sa prinzi verdele , asta ai facut , cunosc sentimentul , cand ai verde , il vezi de la 25-30 metri , si calci pedala ca sa-l prinzi.

    • Ai fi surprins dacă mi-ai fi pasager să vezi cât de puțin agresiv sunt. Semnalizez tot mă asigur întotdeauna și dacă cineva face la fel îl las să intre chiar îl ajut dacă situația îmi permite. Nu merg deloc agresiv și cum spuneam o singură dată în clip am avut peste 60 la oră.

      La faza cu BMW, mi s-a băgat în față, și ușor ușor am lăsat distanță de el… eram pregătit să frânez în orice moment și după cum s-a văzut frânez mai bine și când el o face în disperare de cauza și blochează roțile. Acolo era singura fază în care chiar mă grăbeam și cu toate astea am semnalizat tot și chiar nu am presat pe nimeni.

      La faza cu aia care făceau stânga, nu acceleram să prind verdele, acceleram (relativ ușor, mașina e foarte zgomotoasă) că tocmai am plecat de la un semafor. Mă interesează foarte puțin spre deloc ce credeau ăia ținând cont că e verde și la pietoni și aveau și obligatoriu înainte. Viteza mea era de maxim 55 in faza în primă fază și cam 50 în penultima. Nu consider că eram de neobservat și veneam nepermis de tare. Dacă ei credeau că pot trece nu e vină mea că nu am fost precaut și nici nu înseamnă că sunt agresiv.

  4. Ce claxon ai ? :))

  5. Valeu, ce de prosti.
    Ala cu bmw ul e clar capitanul lor.

  6. Cum stai cu franele 😀 ? Unde drac ii gasesti? Cred ca vin peste 2-3 luni prin timisoara sa iau 2-3 rca-uri pentru tinichigerie.
    PS: parbriz murdar sau nu focalizeaza camera?

    • Focalizează aiurea la căldură… abia plecasem de pe loc și nu o apucat clima să o răcorească 🙂

      Cât despre RCA-uri, o să fie mai greu (nici pe departe imposibil) că o început vacanța și nebunia e mai mică.

    • Pacat, chiar speram sa imi vopsesc bara fata, m-am trezit cu bara sfartecata in parcare cu plata ca na, in 40 de locuri libere s-a ales sa parcheze chiar langa mine.

    • Pot să îți indic niște puncte cheie in oraș unde ai putea să încerci… dar cum spuneam, mai greu că traficul e relativ liniștit.

  7. RebounD11 0:24 Faza aceea cred c-am vazut-o cateva ori pana acum, trasa parca la indigo. Chiar atat de tantalai (sa nu folosesc alta exprimare) sa fie cand vad verdele intermitent? 🙁
    1:37 Dap, cam greu e de luat virajul cu BMW-ul ala. Nu prea sta bine pe curbe si nici nu rezista la depasirea prin dreapta 😆 Insa se poate „parca” foarte bine un altul si pe trecere si in fata semaforului (2:27).
    +
    P.S. 1:12 Hmm … marcajul continuu acolo cred c-a suspinat putin 😉

    • Îi trece marcajului… eu doar l-am gâdilat. Ăla cu BMW cred i-am lăsat urme mai adânci 🙂

      Legat de BMW parcat la trecerea de pietoni, o fi fost @militianul, că el are antecedente 😆

  8. Vilbroken

    Interesante „devieri”, se pare c-ai magnet la ei , cumva conduci vreun Ferrari/Porsche de tot esti deranjat de catre urangutani ?

  9. Conduci cam avantat. In trafic, e bine sa mai lasi uneori de la tine, sa fii mai calm. De exemplu, la faza cu BMW nu as fi stat asa aproape de el. In caz de tamponare, chiar daca erai nevinovat stateai cu masina prin service.

    • Prima întrebare: unde în acest clip nu am lăsat de la mine?

      A 2-a întrebare: în caz de ce tamponare cu BMW-ul?

      A 3-a întrebare: cam cât de calm tre să fiu când sunt obligat să frânez că mi se taie calea? Nu m-am dat jos la nimeni, nu am deschis geamul să urlu la ei cu public… am înjurat puțin la mine în mașină și mi-am văzut de drum.

  10. Faina compilatie. Imi aduce un pic aminte de vremurile cand scopul acestui site era strict educativ, comunitatea mai mica, iar pe la comentarii gaseai mult mai putini carcotasi si trolli 🙂

  11. RebounD11: conduci ca un berbec

    • Te rog elaborează, argumentează sau justifică un pic afirmația. Altfel fac și eu câteva despre tine.

    • @george44:
      Deci ori zici: „primu cu ce a gresit? si o bicicleta te depasea la viteza aia…” cum ai facut-o in alt clip (unde cineva care conducea normal pentru traversarea unei localitati este depasit de un dobitoc, desi din fata venea un TIR), ori zici ca aici: „conduci ca un berbec”.

    • DriveTM: stii cum e aia, daca unu’ merge mai incet ca tine il injuri ca merge ca mortul, iar daca e mai rapid il faci maniac, numai cum mergi tu e bine 🙂

    • Vecinu: Exact 😀 Iar daca e vorba despre autorul clipului la care comentezi, probabil ca nu e bine nici daca merge exact cu aceeasi viteza. Trebuie sa ii reprosezi neaparat si lui ceva… Ori e prea in fata, ori e prea in spate, ori gaseai tu in locul lui o ruta mai buna, ori ii explici pur si simplu ca trebuia sa poarte sapca si nu o face…

  12. Toti is prosti numa rebound e dat dracu. Numa acceleratie ai in cap, vezi ca orasu nu-i autostrada. Cred ca schimbi placutele de frana mai ceva ca si carpele cu care cureti masina.

    • Nu toți, cu siguranță cei din clip.

      Nu îmi spăl singur mașina, plătesc să o spele alții, iar plăcuțele de frână le schimb la 2-3 ani aproximativ 30k km, iar la fiecare al 2-3-lea set de plăcuțe schimb discurile în funcție de uzură.

      Ceva mai la subiect, eventual ce te-a supărat din clip, ai de zis?

  13. Atentie, bizon necivilizat la volan !
    Ti-ai cumparat strada, sau oras ?

    • Zise tiganul… chiar ma gandeam cand apareti astia ca tine care aveti o impresie si imaginatia transforma impresia in realitate in ciuda a ce se vede pe clip.

      Spuneti si voi, ce faza/faze v-or dat impresia aia? Ce am facut sa para ca mi-am luat „strada sau oras”? Am mers pe banda mea, pe prioritatea mea, in limita de viteza si cand am schimbat banda am semnalizat si m-am asigurat. Sau e pentru ca am avut tupeul nespus sa claxonez idiotii care mi-or taiat calea riscand un accident sau sa ma iau de alti idioti care nu stiu ce inseamna verdele intermitent… sau ii problema ca am aratat un „sofer” care nu ii in stare sa ia o curba?

      Folositi prieteni argumente, altfel va trimit in treaba voastra sa va distrati intre voi in cerc altundeva.

  14. Adevarul este ca ai cam abuzat putin de viteza , cativa dintre noi suntem chiar ok la volan si ne dam seama de ce viteza aveai , nu este o stiinta , mai ales cand mergi atatia ani cu 50 prin oras , eu cel putin ma prind rapid ca aveai undeva pe la 70 da , riscul tau/masinata/banii tai/permisul tau.

    • Vreau sa imi arati certificatul metrologic pentru implantul din ochi.

      „Adevarul este ca ai cam abuzat putin de viteza”
      Doar la o singura faza cand chiar ma grabeam (trebuia sa ajung sa iau pe cineva si sa il duc la gara).

      „cativa dintre noi suntem chiar ok la volan si ne dam seama de ce viteza aveai , nu este o stiinta , mai ales cand mergi atatia ani cu 50 prin oras”
      Dupa ce ne dam seama? ca ochiul nu are distanta focala a camerei si sunt si 2, camera e doar una. Sunetul motorului nu e la fel pe masini diferite si inrregistrat de microfoane diferite si daca ai stii cam ce turatie am dupa sunet nu ai de unde sa stii in ce treapta is. Daca chiar faci o analiza serioasa sa vezi ce viteza aveam, da e o stiinta, dar ca sa nu fiu nevoit sa imi mai pun o camera care sa filmeze instrumentele de bord, crede-ma, in afara de o faza nu puteam fi amendat. Si cand puteam, permisul nu era in nici un fel de risc.

      „eu cel putin ma prind rapid ca aveai undeva pe la 70”
      Nu te tii prea bine la estimarea aia ai eroare de vreo 20% 😆

    • Este suficient , oricum cam mult peste limita legala.

    • Cu exceptia fazei cu BMW, aia 20% de eroare sunt in plus… adica ai estimat cu 20% mai mult decat aveam de fapt. (Doar) la faza cu BMW e asemanatoare eroarea dar in directia in care zici tu, ca e prea mult peste limita.

  15. eu as interzice intoarcerea in intersectii – mi se pare o mare prostie – pe langa faptul ca blocheaza aiurea ca mereu stau 2 3 sa intoarca e f periculos
    ala care face dreapta se uita in stanga , e f mica probabilitatea sa intoarca cineva
    apoi cum ar fi sa inceapa biciclistii si motociclistii sa intoarca , pai iti dai seama ca ii iei in bot urgent , tu zici ca face stanga , il lasi sa treaca si te trezesti cu el in fata brusc ca intoarce imediat
    sincer , sunt convins ca ai putea gasi alt traseu unde o poti evita mai ales ca din ce inteleg o faci constant – chiar si nevinovat pierzi o gramada de timp si nervi sa repari o masina
    si ultima – daca ala cu bmw iti frana in fata nu mai opreai tu cu toate placutele si discurile tale – daca il vezi ca e idiot trebuie sa o alergi in curul lui ? unu ca asta e imprevizibil , nu stii ce face , franeaza , parcheaza , face dreapta , etc
    nu aveati voi acolo 50 60 cu nici un chip , si nu trebuie sa ma convingi de asta – pai la 50 pe ora citesti ziarul , sa fim seriosi

    • Tu da, dar cum am mai spus cand se va interzice o sa folosesc o ruta alternativa, pana atunci pretind doar ca toata lumea sa respecte regulile.

      Acum, legat de intoarcerea din clip, nu blocheaza nimic pentru ca cei care vin din fata au verde pe alta faza decat mine, poti face stanga si intoarce fara sa trebuiasca sa dai prioritate nimanui. Iar cei care au verde intermitent pot observa ca cei din stanga lor au rosu, adica stau si singurii care circula sunt cei care vin din dreapta. Nu e greu deloc sa te uiti la traiectoria celui care face stanga sa vezi daca intoarce sau nu sau cel putin mie nu mi se pare greu ca o fac de fiecare data cand sunt eu in situatia lor. Legat de nevinovatia si pierdutul de timp cu reparatul, deocamdata ii cam evit pe cei care nu vor sa opreasca si daca ii sa fiu lovit, experienta imi spune ca nu am ce face. Doar anul asta am avut 3 (1, 2, 3) accidente in care am fost nevinovat si care erau inevitabile (desi sigur or sa fie idioti care o sa zica altfel de pe canapea ca si cum as fi clarvazator si netinant cont ca ochii mei nu sunt unde e camera in parbriz).

      Legat de ala cu BMW-ul, se vede la final cand el franeaza in disperare si eu franez linistit ca si asa tot se indeparta de mine. Mai mult am lasat incet-incet spatiu fata de el… eu chiar ma grabeam acolo – de unde si depasirea pe dreapta la semaforul anterior – (da, e singura faza din clip in care aveam peste 60 la ora, nu de luat carnetul dar mai putin decat as fi vrut) dar am vazut ca nu poate accelera cum as vrea eu asa ca am zis sa nu presez. Cand a venit curba am concluzionat ca am facut alegerea corecta, bine ca nu a fost mai rau.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!