It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Teste de reflex

Adăugat de hazbizarai
Raportează ca șters! 259

ATENŢIE, VOLUM MARE!!!!

1. Intr-una dintre acele curbe cu vizibilitate şi linie continuă, mi-am permis să depăşesc. Căpcăunul m-a pedepsit…

2. Centura Ploieşti – Un lobotomizat nu se hotărîse ce bandă să aleagă(am lăsat materialul mai lung, pentru a se observa motivul pentru care am intrat pe B1 mai tîrziu)

45 comentarii

  1. Welcome, fain editat, scurt si la obiect, noroc si spirit de reactie.

    Ce masina conduci, la faza a doua ce viteza aveai aproximativ si ai relaxat tu frana cand se ducea sanie ? Imi pare ca dadea spre dreapta masina, poate si ca erau virate un pic rotile.
    Cat despre dube si alte angrenaje grele, un claxon/faza lunga nu strica cand initiezi depasirea, cel putin asa procedez in unele situatii mai „inghesuite”, si pana acum nimeni nu s-a suparat.

  2. La prima faza se aude de parca v-ati julit masinile un pic. plus pentru clip

  3. hazbizarai

    @IceBox, ce s-a auzit a fost nişte pietriş de pe terasamentul drumului.
    @Ma3X, conduc o Fabia 1.2 42kW. Nu are ABS şi de aceea sînt pregătit ca în situaţii de genul ăsta să dau drumul un pic frînei, cînd dă să piardă aderenţa. Viteza era undeva între 70 şi 80 km/h.

    Mulţam de sfaturi, aprecieri şi viitoare critici.

  4. Sincer, in locul tau, nu depaseam duba la prima faza asa.. Poate nu imi dau eu seama, dar in imagini nu prea pare ca ai avut vizibilitatea optima.. E o parere personala, poate e din cauza camerei…

  5. La prima faza erai singurul vinovat daca te ciufulea si ajungeai in sant/camp,am eu impresia sau era linie continuua?!
    La faza a doua,ciumpalac,daca tot te bagi,tineti bai frate banda,nu dansa,ca ala care vine din spate sa stie si el ce manevre are de facut
    +

  6. La prima faza mai bine nu depaseai. Stiu ca aveai vizibilitate si nu venea nimic din fata, dar tot pe asta se bazeaza si taietorii de curbe.

    La a doua faza poate eu as fi incetinit mai din timp, insa asta nu-l scuza pe nici unul dintre cei care au sarit din zona de incadrare pentru virajul la stinga direct in fata traficului.

  7. ti-as da minus doar pentru depasirea din prima faza. nu aveai motiv sa depasesti acolo mai ales ca conduci o masinuta fara ABS si in conditii de aderenta scazuta + roti blocate te poti duce direct in sant.
    ti-as da plus pentru a 2-a…
    asa ca nu votez.

    data viitoare cand mai depasesti sa eviti depasirile in curba, mai ales la masinile mari care chiar daca se incadreaza corect in curba (adica botul merge pe unde trebuie), e posibil ca fundul sa treaca pe contrasens si sa te arunce in sant.
    e viata ta si a celor pe care ii transporti in buburuza in joc.

  8. M-am saturat de animalele proaste taietoare de curbe. Mai demult, dupa 130 de km/h si anumite curbe, mai taiam si eu cand aveam vizibilitate, dar nu mai…
    Animalele proaste nu stiu sa proceseze anumite informatii si copie miscarile, dar le folosesc total eronat… ca asa au vazut ei ca se face: la orice rahat de viteza, nu conteaza daca ii vine masina pe sensul opus… si nici vizibilitatea nu mai conteaza.
    O sa fac un clip numai cu asta… cand voi avea timp. In mod normal se incadreaza la circulatia pe sensul opus, in alta situatie decat depasirea regulamentara. Asta inseamna permisul suspendat 60 de zile.
    Dar cine sa sanctioneze asta? http://www.youtube.com/watch?v=iMhg8lpjUyY&feature=youtu.be Oricum, ei sunt un caz extrem de lejer.

  9. Și nu te-ai dus la poliție cu filmarea? 🙂

  10. @©AGENTUL: discutabila treaba cum ca autorul era de vina… ambii au trecut peste linia continua, depasirea era permisa (cel putin in punctul din care a fost ea initiata) deci la fel putem spune ca dubistul nu a respectat obligatiile depasitului.

    @Ma3x: pe mine ma deranjeaza (tare chiar) cand cel din spate cand initiaza depasirea si imi da blituri… claxonu’ cred ca m-ar deruta de-a dreptul. Chiar crezi ca aia de taie benzile se sensibilizeaza la asa ceva? mai ales cu masini mari…

    @hazbizarai: ca si @Dadi ii urasc pe cei care taie curbele. Plus de la mine.

  11. Ala cu duba a trecut peste linia continua ca prostu’ si era sa o comita urat.
    Aceeasi recomandare pe care ti-a dat-o Ma3x® o am si eu doar cu o mica modificare : inainte de a depasi ORICE , chiar si biciclisti , apasa de 2 ori pe claxon . Astfel in faci atent pe cel care urmeaza sa fie depasit si se evita situatii asemanatoare ca cea din filmul tau. Eu am ajuns sa fac treaba asta din instinct.
    Si eu conduc duba si m-am trezit ca sunt depasit pe niste drumuri inguste de la tara unde nici macar prin minte nu-ti trece ca cineva ar putea face o astfel de manevra. Noroc ca am reflexul de a ma uita in oglinzi foarte des si am evitat situatii de genul asta.
    +++ pentru reflexe bune 😀

  12. Toţi cu recomandări aşa că îţi fac şi eu una: nu mai depăşi în zone unde depăşirea este interzisă şi ceilalţi nu se aşteaptă să fie depăşiţi.

  13. Nici n-am zis ca scapi la prima faza…te-am vazut un sant. 🙂 Eu unu nu m-as incumeta la depasire in curba, linie continua, cu o masina fara ceva sisteme de siguranta si un motor bun , ca sa nu zic cu prietena, sotia, mama , amanta in masina.

  14. @Retex: eu daca aud claxoane in spate din instinct mut picioru’ pe frana. Eu nu recomand niciodata asa ceva… daca dai de unu’ panicat in fata, cand iti iei avant sa depasesti ala franeaza brusc si pici de vina, daca ii vorba de biciclisti poti sa ii sperii si sa sara/cada in fata masinii tale.

  15. @RebounD11: nu vad niciun motiv pentru care un sofer claxonat din spate sa puna piciorul pe frana . Ai intradevar un instinct periculos care ar trebui sa-l uiti cat mai repede 😀 . In cazul biciclistilor consider ca este absolut necesar un claxon scurt de la distanta si nu unul lung din apropiere care i-ar putea speria . Am intalnit foarte multi biciclisti care nu sunt in stare sa mearga drept si fac stanga-dreapta de ghidon fara niciun motiv. Daca la impactul intre masini se mai indoaie niste fiare si ai mari sanse sa scapi , la biciclisti asta e moarte sigura .

  16. @Retex: Nu am zis ca apas pe frana… iau de pe acceleratie si mut deasupra franei preventiv (oricum frana de motor se face). Nu inteleg de ce ii periculos? Un claxon inseamna ca ceva se intampla (dupa mine) deci cand aud claxon incep sa ma uit dupa diverse pericole iminente si sa ma pregatesc sa opresc cat mai repede daca e cazul. Sincer mi se pare mai periculos instinctul de a claxona fara motiv.

    Si am mai zis-o si altadata, cand depasesti ceva tot ce trebuie sa faci inainte ii sa semnalizezi, flashuri si claxoane sunt pentru altceva, nu pentru a indica ca depasesti.

  17. +
    dar, la puterea aia a motorului tau, nu e bine sa fortezi depasirile. Si ti-o zic in cunostiinta de cauza. Si eu conduc un 1.2, benzina, dar cu putere mai mare ca a ta (82CP), si, probabil, demaraj mai bun, si tot n-as fi initiat depasirea aia in curba

  18. catalin.ionescu.7

    La prima faza am crezut ca opresti sa cumperi ceva paine…

  19. Sf Petru ti-a dat + la prima faza.

  20. hazbizarai

    @Kor, puterea motorului nu are absolut nici o legătură. Se poate vedea clar că manevra de depăşire am făcut-o în deplină siguranţă, făcînd abstracţie de acea linie continuă, pentru care îmi asum vina.
    Nu-mi pun niciodată drujba în situaţii în care să nu poată face faţă.

    locul, într-o imagine mai clară: http://goo.gl/maps/fHFiC

  21. Dragonfly

    @hazbizarai Puterea motorului are multe de spus in depasire
    @catalin.ionescu.7 Ma asteptam la un raspuns de-al tau… 🙂 „+”

  22. hazbizarai

    @dragonfly – Puterea motorului are ceva de spus într-o depăşire, dacă eşti genul care depăşeşte numai cînd e cineva pe sensul opus la 30 m distanţă.

  23. Prima faza „-” acolo aveai linie continua era sa o comiti nasol, faza a doua „++” pt calm.

  24. – pt prima faza.

  25. Discordless

    Un cap de pod ceva nu?

  26. „era sa murim” :))

  27. @vineri: pe drumurile patriei, atunci cand nu te astepti, se intampla ceva. Asa ca imi permit sa-ti dau tie un sfat: fi pregatit tot timpul atunci cand conduci.

  28. hAdrian25

    Uite-asa muriti ca nu mai spun cine! „Am depasit pe linie continua ca mi s-a parut ca am vizibilitate”. Linie continua=nu ai voie sa depasesti, pt ca poti provoca accidente si poti sa omori oameni nevinovati, dupa cum bine ai vazut.

  29. Ursul Grizonat

    Faza 2 seamana destul de mult cu prima faza din http://www.trafictube.ro/4-negrii-mititei/.
    Dar faze ca cea de la nr 1 de la tine NU am, oricat caut. Indiferent de numarul de KW. Linia continua e linie continua. Bate vantul, face ala explozie, te baga la 4 scanduri.
    Uite ce stau sa scriu pe post de welcome.

  30. @Retex Eu, ca biciclist, ma oftic cand aud claxoane din spatele meu. Asta se intampla pentru ca sunt multi frustrati care cred ca nu pot imparti banda cu unii ca mine. Eh … Oricum, intentia nu e rea, dar inca stau bine cu auzul si ma intorc destul de de sa ma uit in spate, asa ca nu ii surprind pe cei ce vin din urma mea 😛

  31. @jgyprime: „adica botul merge pe unde trebuie), e posibil ca fundul sa treaca pe contrasens si sa te arunce in sant.”
    😆 😆 lol:
    Tu de unde stii asta? Din ce desene animate? Daca ar fi un autocar cu punte dubla intr-o ANUMITA curba foarte stransa sa se ajunga la scenariul tau.
    😆 Nu mai citati in plm mea de la prieteni.

  32. @MihaiS : tu stii sa mergi pe bicicleta cum trebuie . Altii nu stiu
    Cat despre claxoane … nu claxonam ca sa dam biciclistii la o parte . Claxonam sa-i facem atenti doar , de la distanta mare cum spuneam 😀

  33. @ hazbizarai:
    În urma unei situații identice cu prima din clip am ajuns să mă rostogolesc și târăsc vreo 200 de metri, apoi am cazut pe roți pe dreapta drumului (fără victime, din fericire, dar cu mașina făcută praf). La fel ca și la tine, drum liber, vizibilitate bună, aceeași LINIE CONTINUĂ. Bafta ta a fost că ai apucat să treci de dubă, altfel se termina rău. Al meu a tăiat bine de tot curba, efectiv mi-a blocat calea, m-a scos de pe șosea. Nu sunt un ”Zorro” pe șosele, până să pățesc asta depășisem de 3 ori (fără exagerare) pe linie continuă, în situații pe care le considerasem absolut sigure. Logic, nu mai fac d-astea de-atunci, și recomand asta tuturor. Mai mult, evit depășirile în curbă, chiar dacă nu e linie continuă. Baftă!

  34. Un clip in care se vede cum o depasire neinspirata in zona interzisa te poate duce spre un accident urat, chiar daca n-ai trafic pe sensul opus. Vreti sa ajungeti cu bine acasa, fara emotii? Evitati sa va puneti singuri in situatii limita. E suficient ca exista altii pe drumuri care sa va puna la incercare reflexele, asa cum se observa din a doua faza.
    + pentru asumarea vinei din partea autorului si pentru un exemplu de „Asa nu!”

    P.S. Nu conteaza ca depasirea a fost initiata intr-o zona permisa. Esti in zona interzisa prin indicator, marcaj, reguli etc., ai facut accident, esti vinovat total sau partial. De asemenea, chiar si fara accident, daca acolo ai ghinionul sa te astepte cu bratele deschise Politia, de obicei iti poti lua adio de la permis.

  35. E posibil ca ala cu duba sa fi ferit baltile de pe dreapta. Nu se stie niciodata cat de adanca poate fi una si cum te poate suci, mai ales ca avea si el vreo 90. Esti baiat destept, si sunt convins ca nu o sa-ti mai fortezi norocul si ca vei miza pe preventie. La un drum de 300 km , diferenta dintre „zmeu” si preventiv, e de 30-40 min. max. ! Nu se merita !

  36. Mbm Bogdan

    La prima faza unde ai depasit au fost multe accidente,din cauza ca au facut exact ca si tine.merg pe drumul acela zilnic si vad tot felul de idioti.Multi vin tare si se infig in plutele de pe marginea drumului.

  37. La prima depasire, din punctul meu de vedere, e trasata aiurea linia continua, camp vizual larg, ai vizibilitate peste 1 km, poti sa depasesti in conditii de siguranta (in cazul de fata nu vine nimeni din fata) daca nu se gaseste vreun dobitoc sa iti taie fata in momentul efectuarii manevrei. nu sunt adeptul vitezei excesive dar nici adeptul mersului in coloana ca se hotaraste vreunu sa mearga cu 70 la limitare de 90, in conditii normale de drum si fara obstacole in fata sa. + din partea mea

  38. hazbizarai

    @danppd, linia aia e bună pentru cei care vin din sens opus celui în care mă deplasam eu. De ce? Dacă se observă, eu ies dintr-un crîng. Cei care vin, nu văd cine iese din crîng.
    Văd potrivită o linie dublă, întreruptă pe sensul în care mă deplasam eu. Pînă cînd ea va fi desenată, am comis-o, am văzut ce poate rezulta dintr-o cascadorie de acest gen şi pe viitor o să admir împrejurimile din banca mea.

  39. Parca in curbe depasirea era strict interzisa indiferent de marcaje , nu ? asa invatasem prin 2009

  40. hazbizarai

    @JaLeTe – Cu riscul de a umple propriul post cu propriile comentarii, simt un pic de aciditate de la mătăluţă şi nu pot pot abţine de la a răspunde.
    Depăşirea este reglementată de indicatoare şi marcaje. Împreună şi separat, au aceeaşi putere.
    Cît despre „era să murim”-ul de mai sus, how about „era să am evitat, ne-am redresat şi ne-am continuat drumul ca nişte boşi, că ştim cu covrigul”?

  41. @JaLeTe: „în curbe şi în orice alte locuri unde vizibilitatea este redusă sub 50 m”.

  42. @hazbizarai : facusem o gluma la acea expresie , inspirata din acest clip : http://www.trafictube.ro/injuraturi/
    😀

  43. Dubistul a taiat curba pentru insanatosirea lui Schumacher.
    Totusi era ok dupa curba, dar bine ca nu vati lovit.

  44. cine v`a invatat pe voi sa depasiti in curba si pe linie continua a fost tare inteligent !!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!