Adaugă comentariu

18 comentarii
  1. 1.5t ?
    Poate 10.5t, sincer nu am vazut sau auzit de un astfel de pod pana acum.
    Pune o poza sa ma conving.

  2. cimentu e ciment … nu crapa asa de usor

  3. nici eu nu cred ca 1.5 t….si de cand e proprietate privata acolo?poduletul acela deservea fabrica de portelan, pe acolo era o mocanita care transporta caolina….

  4. Nou

    De ce ai pus două imagini?

  5. @traficsgh…e o bi cam…una ar fi trebuit pe spate!

  6. @NewEffect: multumim, ciudat pod intradevar.
    Dar descrierea strica tot, nu poti sa spui ca a trecut cu 40 de tone pe acolo, poate omu era gol, si atunci nu sare de 1.75 pe axa.

  7. @Razvan: dupa parerea ta, o mocanita cu 15-20 de vagoane pline cu caolina nu depasesc greutatea TIR-ului? si de cand nu mai circula mocanita s-a si restaorat/intarit podul acela…stiu ce vb am stat in zona 21 de ani plus ca nu e teren privat…

  8. Nu am zis asa ceva. Poate nu ai observat eu am fost primul nemultumit de ce sa descris aici. Tot sofer de tir sunt si eu, si am trecut pe poduri mai schilodite ca asta, facute din busteni.

  9. si dupa cum zice colegul @RobyCJ, acel pod a fost gandit sa suporte greutatea trenurilor industriale care deserveau fabricile din zona.

    limitarea aia de greutate e pusa doar in ideea ca acel pod sa nu fie folosit ca si scurtatura de camioanele care vin dinspre zona muncii spre platforma industriala, din cauza latimii.

  10. daca tirul era gol axele de la remorca se ridica automat si ramane numai una din trei !!! am lucrat pe asa ceva cativa ani !!!

  11. podul a avut initial niste sine de tren pe care circulau niste trenuri de marfa ,dar au fost scoase si a ramas doar balustrada din vechiul pod si au fost puse niste traverse de beton care nu cred ca sunt in stare sa sutina o greutate mai mare de 5t !

  12. podul ala nu e proprietate privata.
    apropo, tu nu sti sa acorzi prioritate pe pod??

Vezi si...