It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Tigara intr-o mana, telefonul in cealalta, volanul..lasa-l

Adăugat de IntamplariDinTrafic
59
  1. O conjunctura periculoasa pentru toata lumea
  2. Aproape accident in giratoriu, din dreapta stanga, din stanga dreapta. Pana la urma soferita din BMW a oprit milimetric de cel de pe B1
  3. Cand intr-o mana ai tigara, in cealalta telefonul pe care incerci sa scrii cu amandoua mainile un SMS, vine si curba, ce faci? Masini proaste, nu iau curbe singure, nu dau prioritate singure..
  4. Pe interzis. Daca se poate, de ce nu? A scutit 0,002L de benzina omul…
  5. De-aia n-au carutele ce sa caute pe un drum national / european.

15 comentarii

  1. doctor faust

    daca si numai daca ala cu loganul era atat de inteligent pe cat era de multilateral dezvoltat e posibil sa fi vrut sa te lase sa-l depasesti dupa ce s-a bagat ca musca, mai ales daca i-ai dat si vreun flash. poate…

    • Nu aia cred ca era intentia. Si nu, nu i-am dat nici flash nici claxon. El se chinuia doar sa circule, e greu cand ambele maini sunt ocupate.

    • doctor faust

      de-aia am zis poate…era asa, o urma de absolvire in ceasul al 12-lea…poate vroia sa-ti usureze manevra daca tot te-a incurcat. dar nici eu n-as paria pe asta.

  2. Loganul din sens nu a gresit cu nimic… si eu mai practic aceeasi varianta cand coada pe b2 este mare sau este o masina de scoala… atata timp cat marcajul+indicator nu imi interzice „virajul” la stanga de pe b1 nu vad care este problema…

    • Cătălin Tănase

      Nu doar ca nu a gresit cu nimic, dar a procedat corect. Pe toata perioada cat a tranzitat giratoriul, Loganul a pastrat prima banda. In schimb, soferita a parasit intersectia direct de pe banda 2

      Din pacate, majoritatea „soferilor” nu au inteles cum se circula intr-un sens giratoriu, inclusiv autorul clipul, judecand dupa comentariu

    • Cătălin Tănase

      PS: ca sa nu mai zic ca cel cu Logan a semnalizat manevra corect

    • simionbaws

      V-ati dat dracu 😂
      It begins.

    • Am zis eu undeva ca cel cu Loganul in giratoriu a gresit cu ceva? Am zis doar ca s-a incadrat stupid avand in vedere ca voia sa intoarca. Singura chestie e ca foarte rar vezi in giratoriul ala o masina care vine dinspre Bucuresti si se intoarce. Mai ales vineri seara, cand toti dinspre Bucuresti merg spre munte..
      Sa inteleg ca si voi aveti zile cand intrati intr-un giratoriu si va invartiti in cerc vreo 5 minute pe banda 1 sa vedeti peste cati neatenti care ies din giratoriu de pe B2 dati, nu?

    • Catalin Tanase: ai scris ca pe toata perioada Loganul a pastrat prima banda, apoi scrii ca a semnalizat manevra corect. Ce manevra a semnalizat daca a pastrat prima banda??

    • De asta ar trebui sa se bage si la noi cat mai multe turbogiratii. Pentru ca se abuzeaza de prima banda a giratoriului pentru a da traficul peste cap. Daca nu iesi maxim la a doua iesire, nu ai ce cauta pe prima banda. Doar ca legea e ambigua si te obliga sa te incadrezi corect inainte de intersectie doar cand circulatia se desfasoara pe randuri. Oricum, datorita celor care intra pe B1 ca sa intoarca, giratoriile nu-si vor atinge niciodata scopul (acela de a fluidiza circulatia) la noi. Toata lumea tipa cu schimbatul benzilor in giratoriu, dar cand e vorba de incadrarea corecta INAINTE de a intra, liniste. Sa intru, ca dupa aia dau ture pe banda MEA pana ma plictisesc.
      Catalin Tanase, daca toata lumea circula corect (subliniez, corect, nu legal(dar corect este si legal pe cand reciproca nu e valabila)), asa cum vezi in toate lectiile cu si despre giratorii, loganul iesea pe unde a iesit BMW-ul dar pe B1 iar BMW-ul iesea nestingherit pe B2, toata lumea fericita. Parcursul corect al giratoriului face ca traiectoriile participantilor la trafic sa nu se intersecteze decat in rare cazuri. Dar vine unul ca cel cu loganul si obliga toate masinile de pe B2 sa se opreasca in giratoriu. Insa el circula legal, ce mai conteaza restul? Da’ daca erau 10 ca el, unul dupa altul? Acum imagineaza-ti ca astia 10 erau pe B2, sesizezi vreo diferenta?
      @Robert, si eu tin semnalizarea stanga cat fac giratoriul, schimb dreapta cand urmeaza iesirea mea; aici sunt de acord cu Catalin. Explicatia e simpla, atat cei care vor sa intre cat si cei din stanga mea (de pe banda superioara) imi vad semnalul. Altfel, cel din stanga nu stie daca mai continui sau ies pentru ca nu-mi poate vedea semnalul dreapta. Poate chiar acest lucru a ajutat la evitarea accidentului in cazul de fata, faptul ca loganul a semnalizat stanga tot timpul.

    • @aladdin o gandire sanatoasa si logica. Din pacate, n-are cine sa o inteleaga pe aici. Diferenta dintre oameni si roboti deocamdata e faptul ca oamenii pot lua decizii si pot face legaturi mult mai repede, nu sunt capabili doar sa faca actiuni repetitive bine definite din start. Problema mare e ca din ce in ce observ mai multi oameni care nu stiu decat sa faca ceva repetitiv ce le-a fost descris intr-un anume mod si ATAT.
      Asta cred ca va fi principalul motiv pentru care mult mai multi decat isi imagineaza vor fi in curand inlocuiti la locurile de munca de roboti.

    • Cătălin Tănase

      @Robert Pe toata perioada parcurgerii sensului giratoriu, semnalul sta pe stanga si se chimba in dreapta inainte de parasirea sensului. Tu ce ai invatat la scoala de soferi?

  3. Se pare ca si tie giratoriile iti ridica probleme….

  4. Andrei Ciocan

    Sensul giratoriu se raționează din punct de vedere al șoferului ca un drum ( drept ) cu sens unic cu una sau mai multe benzi și cu ieșiri pe partea dreaptă. Ați înțeles ?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!