It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

To Zip or not to Zip?

Adăugat de Kor
Raportează ca șters! 359

Au fost multe discutii in legatura cu principiul „fermoarului”. Cand se aplica si cand nu se aplica? Cand e vorba de necesitate – si o tratam cu intelegere, si cand e doar o magarie pe care n-o toleram?

Va prezint ambele solutii, aplicate in acelasi loc, dar in conditii diferite de trafic.

1080p HD

Ce mai caută lumea:
  • ce trebui scris la zip

48 comentarii

  1. Niste situatii fara marcile care nasc prejudecati n-avem? 😀
    +

  2. ca de obicei…pacat de masini 🙁

  3. Explică-mi și mie: dacă refugiul din spatele tău nu era acolo, te puneai pe linia de tramvai de la intersecția cealaltă? (300m mai în spate?)

  4. @Tibike, inediat dupa refugiu exista pe stanga un marcaj curbat, care arata ca banda a doua trece pe linia de tramvai. Iar b1, dispare, sau poti face dreapta la intersectie, unde se largeste putin. Nu de alta, dar ar fi trebuit sa remarci ca nu sunt singurul care urmeaza marcajele. Mai putin grabitii. Stiu ei foarte bine cum sta treaba in zona, nu e vorba de un obstacol si ingustarea se vede bine, dar ei vor sa fenteze cateva masini, atata tot. Sindromul „eu nu stau la coada”, desi coada are cateva masini si merge repede. Cand e aglomeratie, nu-i bai, umplem cu totii ambele benzi cum putem si ne lasam unii pe altii la „strunga”, unul cate unul, civilizat. Asta am si aratat in clip.

    Eu stiu ca esti haterul de serviciu, dar aici n-ai ce comenta. 🙂

  5. @Kor – Arată-mi și mie marcajul ăla minune.

  6. Știi care-i singura modalitate prin care ăia nu mai pot fenta coloana? Dacă voi stați frumușel împărțiți în mod egal pe două benzi și aplicați fermoarul, indiferent de viteza de deplasare. Atunci nu mai are ce să fenteze, că oriunde se pune tot atât așteaptă. Dar… oops… e Kor în coloană, pentru el nu există decât o singură coadă, there can be only one.

  7. @Tibike, n-ai decat sa te duci sa-l vezi singur. Pe marcajul.

  8. @Kor – Dacă-i vorba de ăsta, nu e ceea ce crezi tu. View Larger Map

    Aici cu cât timp înainte te pui pe șină ca să nu ți-o fure careva? – View Larger Map
    (ia aminte de linia continuă deasă de lângă șină, te rog)

  9. Eu tot nu pricep. Din 2 benzi se fac 1? Nu ar trebui cumva ca b1 sa aiba obligatoriu dreapta?

  10. @Tibike -las-o balta. Ori esti chior, ori esti rau intentionat. Bineinteles ca stam impartiti frumusel si bagam fermoar, cand e aglomeratie. Asta am si aratat in primele doua faze. Asta e regula acolo. Dar nu cand suntem 5 fraieri in coloana, urmand benzile, si vine al 6-lea smecher. Asta e exceptia. Aveau loc balalau in spatele meu, fiecare dintre cei doi grabiti, dar nici nu s-au gandit sa stea in rand cu pwlimea. Culmea e ca nici nu dura prea mult trecerea aia. Despre asta vorbesc eu, dar tu canti alta partitura, si poate e cazul sa-ti cauti alta masa.

  11. @verdenpom – din pacate zona n-a mai fost marcata de mult. N-a mai ramas decat marcajul de care vorbeam. Dar chiar daca n-ar fi niciun fel de marcaj, bunul simt si legea spun ca in lipsa benzilor se ia in considerare notiunea de „sir de vehicule”.

    Hai sa fim seriosi, cand vezi o ingustare in fata ta, suficient de departe si din vreme, si vezi si sirul de masini aliniat pe banda care se continua, in loc sa te pui in rand cu ceilalti, pentru ai loc, tu te repezi pe dreapta pana in capatul capatului si te ceri imperativ sa reintri? Eu nu fac asa (pentru @Tibike e, insa, un obicei, vad) si ii voi impiedica intotdeauna pe altii s-o faca, daca pot.

    Nu stiu altii cum fac, dar eu cand ma duc sa-mi iau bilet la film, la tren, sau trebuie sa platesc la supermarket, aleg din ochi o casa si ma pun in spatele ultimului, eventual, daca e foiala, intreb cine e ultimul la rand. Nu ma duc glont pana la ghiseu, ocolindu-i pe toti prin dreapta, pentru ca am loc, dupa care sa fac o mutra mirata si sa am pretentia sa ma bag in fata pe principiul, prost inteles, al fermoarului.

  12. furia rosie turbo

    E o problema care naste controverse si te inteleg si pe tine unde bati,insa care este distanta dintre smecherie si soferie,adica, am mai vazut cazuri in care stiind ca drumul se va ingusta,multa lume se incadreaza pe banda care va ramane deschisa circulatiei,insa se va crea usor usor,o coloana destul de lunga pe aceea banda,b1 sau banda care va disparea ramanand libera(cazul parca in filmul Justitiara),acum va intreb pe voi care este distanta sau numarul de masini la care nu am voie sa trec pana in fata,ca sa nu par nesimtit? Normal ca nu stim, ramane la aprecierea fiecaruia,in functie de frustrarea fiecaruia,de cat de iritat esti la momentul respectiv,si probabil de ce masina o face.Probabil in viziunea unui politist poate voi de pe linia de tramvai ati fi cei care v-ati incadrat prea devreme pe sens.

  13. @Kor – Deci mănânci [ceva] cu marcajul ăla „curbat”, că nu e marcaj de-a curmezișul șinei să te ghideze peste ea. Și nu mi-ai răspuns la întrebare, în situația în care e marcat cu discontinuă deasă cum faci? Că defapt ăsta era marcajul și acolo înainte să se șteargă. Îți zic eu – în cazul marcajului ăla N-AI VOIE pe șină, te duci pe bandă până unde nu mai poți și doar prima mașină din coloană face trecerea pe șină când se termină drumul.
    Iar strada e făcută să fie folosită toată, nu numai banda care-ți convine ție. Bineînțeles, dacă n-ai marcaj care să te oblige să schimbi banda cum era în clipul cu justițiara.

  14. @furia rosie turbo -nu sunt iritat niciodata in ceea ce priveste condusul. Din gura, da, uneori, dar nu din volan. De altfel vezi din clip ca nici macar n-am catadicsit sa zic ceva. Toate deciziile le iau, pe cat pot, la rece.

    Cat despre diferenta intre necesitate si nesimtire, e usor de vazut si in clip. In primele 2 cazuri, oamenii s-au adunat incet, incet, unii semnalizand pe parcurs (imi pare rau ca nu am si camera pe spate, s-ar fi vazut asta), pentru ca au venit grupati inca de la semaforul de dinainte, pe doua benzi. Nici sa fi vrut, si nu puteau schimba banda cu mult inainte. Pe doua siruri au trecut de semaforul de dinainte, pe doua siruri au ramas si dupa aceea.

    Dar traficul e schimbator, si in ultimele doua exemple, am trecut doar cateva masini de stopul de dinainte si, logic, ne-am aliniat, asa putini cum eram, in sir, nu in paralel, ca n-avea rost, vedeam cu totii si stiam cu totii ca drumul se ingusteaza, si stiam cum e marcajul. Vedeti clar ca nu sunt singurul mai cu mot. Majoritatea se incadreaza cu bun simt, cand sunt cateva masini, si aplicam fermoarul cand e clar ca e inghesuiala din vina nimanui.

  15. @Tibike, strada e folosita cum zice legea, nu cum vrei tu. De ce nu folosesti si trotuarul, ca tot e liber. De ce nu-ti folosesti si bunul simt, daca se intampla sa-l ai? Am serioase dubii, in legatura cu ultima presupunere.
    Da-o draq de treaba, eram cateva masini in sir, aliniate corect, si vine un singur smecher, nu o coloana, se vede clar in filmare, care e mai cu mot.

  16. Daca ma inviti la cafea si ciordesti filmele de pe SD-ul meu, ma supara 🙂
    Da-i in papuci de magari ca le fac la fel, dar nu am rabdare sa edietz d’astea.
    Fermoarul = bun simt reciproc. Cand nu ai cu cine trebuie sa vina tramvaiul, sa vad daca se baga la fel de jmekeri sau ajung ca in filmul lui Petreanu . Tot in zona :-).

  17. A, Ursule… ca mi-ai adus aminte… Trebuie sa scormonesc prin arhive sau sa astept faza clasica acolo: tramvaiul pleaca din statie, noi care venim pe b2 din spate il lasam, asteptam, dar jmecherii vin ca vantul pe b1 si se duc la strunga, dupa care incearca sa-i ia fata tramvaiului. Nu mint, isi baga botul masinii in fata tramvaiului si forteaza.

    Asta e cusher, @Tibike? Dar de ce-mi bat mintea cu tine? Prostu-s, tulai… Vorba lui Murphy, „N-are sens sa inveti un porc sa cante. Iti pierzi vremea si-l enervezi pe porc”.

  18. @Kor – Văd că-ți spun și alții dar n-ai urechi să auzi. Linia dintre nesimțire și apreciere personală e foarte fină. Ai impresia că-mi bat gura aici ca să iau apărarea vreunui bizon, sau ce? Ai impresia că militez pentru băgatul cu japca, sau ce? Scoate-ți dopurile din urechi. Compară coada ta singulară de pe linia de tramvai și soluția mea cu două șiruri civilizate și vezi care e mai eficientă a.k.a. cu care soluție încap mai multe mașini și se circulă mai fluid, fluid = trec mai multe mașini prin intersecția de dinainte, având în vedere spațiul pe care îl au la dispoziție ca să înainteze spre punctul din care filmezi tu.
    Ți-am mai dat link mai demult dar n-ai băgat la cap, ce spun eu e ceea ce americanii numesc „late merge” și conduce la eficientizarea traficului. Dar evident că pentru cei cu privire de cal îmi răcesc gura degeaba…

  19. Actiunea se intampla aici:

    Si daca e sa regret ca a mierlit- o Ceasca o regret pentru ca nu a apucat sa largeasca ca lumea 2 strazi. Asta, Calea Calarasilor si Calea Dudesti.

  20. Singurii nesimtiti sunt cei care merg pe linia de tramvai imediat ce se termina scuarul si ca sa inteleaga si cei care nu cunosc zona, situatia se prezinta in felul urmator: B1 obligatoriu dreapta ( a se vedea peugeotul alb din secventa 2), Banda 2 pentru mers inainte, Linie de tramvai pentru tramvai. In momentul in care drumul se ingusteaza, B2 trece pe linia de tramvai acordand prioritate tramvaiului ( daca exista ).

    @Kor: asteptam in continuare marcajul mentionat intr-un post anterior.

    @Tibike: incepe sa-mi para rau pentru comentariile in contradictoriu de la o alta postare, intelegi tu de ce.

  21. Trec aproape zilnic pe acolo la diferite ore. Are dreptate si @Kor. Nesimtitii ii vezi de la o posta. Sunt cei care se si baga la intimidare. Cei cu bun simt merg pana la 6-7 m de „strunga” si apoi semnalizeaza si intra cand sunt lasati. Aia care se duc fix pana in strunga blocheaza circulatia si pentru cei care vor sa foloseasca strada laterala (dreapta).
    @leon89 De 3 ani nu am vazut o sageata acolo. De fapt marcajele sunt mai tot timpul inexistente in zona. Legal si logic ar fi ok cum spui tu. Practic….bizonii ocolesc scuarul prin stanga. Asa ca nu-i poti numi nesimtiti pe cei care se urca pe linia de tramvai imediat dupa scuar.

  22. vreau sa fac o actiune… ” NO ZIP HERE!”
    locatia :

  23. Intr-un timp mergeam pe acolo in fiecare dimineata.
    Din fericire am scapat de acel drum.
    Parerea mea personala:
    B2 merge inainte. B1 dreapta. Tramvaiul pe unde poate si el.
    Cine se pune pe linia de tramvai de dinainte(aka B3?), o face la japca.
    Nu vad fermoar aici, decat niste soferi fara rabdare.
    Sa pomenesc si respect in trafic?
    Nu o lua ca un atac personal, insa cunosc foarte bine zona si situatia.

  24. Cred ca am inteles acum care e faza. Se pare ca aceasta situatie o creati voi, cei care stati incolonati pe linia de tramvai de cand hau.

    M-am uitat pe google street si mai in spate, si se pare ca acea strada are 2 benzi daca nu ma insel, cu linie de tramvai pe stanga, separata de un marcaj care nu te lasa sa mergi pe ea, corect? Chiar vreau confirmare aici.

    Apoi urmeaza o statie de tramvai, dar drumul continua teoretic tot cu 2 benzi pentru masini, corect?

    Apoi cele 2 benzi continua, si apoi eu vad altceva fata de ce zici tu Kor, si anume: vad B1 care se duce spre strada din dreapta si B2 care ajunge fix in acea gatuire, in casa aia de pe colt, fapt pentru care ar trebui sa intre pe linia de tramvai acordand prioritate de trecere tramvaiului (ca la orice schimbare de banda).

    Teoretic cam asa ar trebui sa fie in cazul lipsei marcajelor. Cam urat e faptul ca B1 e obligata sa mearga spre dreapta in cazul asta, dar nici nu vad motivatia pentru care va urcati pe linia de tramvai asa din timp, mai ales ca pe google street vad chiar o coloana de masini pe linia de tramvai si cu tramvaiul in spate asteptand (deci incurca tramvaiul pe un drum cu 2 benzi pe sens, lucru cam ilegal dpmdv).

    Deci toata lumea in acea zona se urca pe linia de tramvai tocmai ca sa nu mai fie nevoita sa schimbe banda in capat, probabil stiind ca o sa astepte pt ca altii se baga si mai din timp pe acea linie. Si a devenit un lucru cam obisnuit acolo.

    Erau cumva altfel marcajele acolo? Daca da, cum erau si de unde incepeau?

  25. furia rosie turbo

    @Kor nu te acuz pe tine de nimic,am vorbit la modul general chiar am spus ca te inteleg unde bati,pentru ca de multe ori ma lovesc si eu de aceasta situatie si din dorinta sa nu par nesimtit astept a sasea masina in coloana dar la un moment dat si eu am fost devansat pe banda libera care v-a disparea.Solutia ar fi,ca masinile in ordinea sosirii,sa se incadreze:1 pe banda care merge si 2 care se inchide ,3 inainte,4 pe care se inchide ,5 inainte,6 pe care se inchide si tot asa pana se ocupa toate benzile urmand sa intre in aceeasi ordine.Asta ar fi fermoarul ideal,insa este clar ca ce am scris eu aici este de domeniul SF-ului,nu o sa ajungem asa niciodata.

  26. Nu este primul clip in zona respectiva si nu este nici primul in care ceste aplicat principiul fermoarului cu cei civilizati. Nu pot sa-i inteleg pe cei care cred ca au 4 perechi de oua si fenteaza doua, trei..zece masini ca sa asa vor muschiuletii lor. La un moment dat, cand am stat vreo saptamana in Bucuresti, m-am lovit de situatia respectiva in acelasi loc. Stiti ce m-a invatat prietenul pe care il ajutam cu mutatul lucrurilor dintr-un apartament in altul? Sa o iau de pe Coposu direct pe Matei Basarab, adica sa urmez traseul verde in loc de cel rosu http://i.imgur.com/uYwuDFE.jpg . Ce-i drept, noi trebuia sa ajungem pe Mihai Bravu si traseul acesta s-a dovedit a fi cel mai bun.

  27. @filip – Și eu! (pentru că acolo chiar există săgeți pe benzi)

    @georgyc – Nu. Momentan, după refugiu lipsește marcajul dintre șină și benzi, deci se poate circula și pe șină. Dar lasă, sunt convins că la primăvară o să tragă Dorel o linie discontinuă deasă, și-atunci să-l văd pe Kor cum face spume că nu poa’ să circule pe iubita lui șină!

  28. Din câte înțeleg eu, în intersecțiile cu cel puțin o bandă pentru automobile + o linie de tramvai, automobilele nu au voie să circule pe linia de tramvai.

    Cel puțin asta am înțeles eu din Art 107 alin. 3:
    „Dacă în intersecţie circulă şi tramvaie, iar spaţiul dintre şina din dreapta şi trotuar nu permite circulaţia pe două sau mai multe rânduri, toţi conducătorii de vehicule, indiferent de direcţia de deplasare, vor circula pe un singur rând, lăsând liber traseul tramvaiului.”

  29. @Kor, 200% de acord cu fiecare dintre abordari.

    @Marius, „lăsând liber traseul tramvaiului.” – adica tre’ sa fie un tramvai prin preajma.

  30. Gregorian Bivolaru

    Offtopic. Kor, ce radio asculti?

  31. @Tibike – Drop it.
    @Marius – tocmai am scris, dar n-ai citit, ca atunci cand exista un tramvai, noi asteptam sa treaca ca se ne incolonam in spatele lui, dar magarii se duc pana in capat si se baga pana si in fata tramvaiului.
    @Gregorian Bivolaru – Dobro Show, matinalul lui Dobrovolschi pe Gold FM, Bucuresti.
    @furia rosie turbo – solutia ideala ar fi sa se darame sandramalele alea si sa se largeasca drumul. Jumatate din cazaturile alea de case au bulina rosie. O solutie intermediara ar fi sa se traseze draq niste marcaje clare, sa nu mai fie dubii.
    @georgyc, @leon89 – eu nu ma urc pe linia de tramvai din timp, ci ma pun in spatele sirului de masini. Pentru ca:

    Art. 107
    […]
    (2) La intersecţiile fără marcaje de delimitarea benzilor, conducătorii vehiculelor ocupă în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii:
    a) rândul de lângă bordură sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta;
    b) rândul de lângă axa drumului sau de lângă marcajul de separare a sensurilor, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre stânga. Când circulaţia se desfăşoară pe drumuri cu sens unic, conducătorii de vehicule care intenţionează să vireze la stânga, sunt obligaţi să ocupe rândul de lângă bordura sau acostamentul din partea stângă;
    c) oricare dintre rânduri, cei care vor să meargă înainte.

    Cum randul de la bordura se sfarseste, si permite doar virajul la dreapta cei care merg inainte (sau stanga) ocupa randul de langa axul drumului.

    @leon89 – cum i-am zis si lui @Tibike – n-ai decat sa te duci sa-l vezi. N-a mai ramas decat o linie curbata de vreo 2-3 metri, imediat dupa refugiu. Restul e nemarcat. Benzile nefiind marcate, se aplica ce scrie mai sus la Art. 107.

  32. TraficMadrid

    Kor, trebuie sa bagi replica aia: ZIP it shrimpy!

  33. @Kor: Trecand aproape zilnic prin acel loc ( locuiesc relativ in zona, nu in ghetourile alea, cateva intersectii mai spre periferie ) nu am observat niciun fel de marcaj. Am incercat si Street View ( care foloseste niste imagini ceva mai vechi ) si tot n-am vazut vreun indicator sau marcaj care sa indice faptul ca IMEDIAT dupa refugiu B2 se muta pe linia de tramvai asa ca te invitam ( eu si Tibike ) sa ne lamuresti care este acel marcaj.

    @ Romanu: in orice alta situatie, @Kor + multi altii i-ar fi blamat pe cei care folosesc linia de tramvai in locul celor 2 benzi destinate circulatia autovehiculelor + marcaj discontinuu des – vezi accidentul de acum o sapt de pe calea Giulesti.

    In mod normal, cei care folosesc B2 ar trebui sa aibe prioritate la intrarea pe linia de tramvai, mai putin fata de tramvai. In clipul nostru se intampla exact invers, ba chiar mai mult, cei 2 care folosesc B2 sunt cei blamati si nu invers.

    Ca sa fiu inteles de toata lumea spun urmatoarele: NU am absolut nimic personal cu nici unul dintre contribuitorii TT. Fiecare conduce cum il taie capul. NU am nimic personal nici cu cei care folosesc linia de tramvai, chiar si in cazurile in care acest lucru este interzis, si eu o folosesc ori de cate ori situatia o impune. NU am absolut nimic cu NIMENI atat timp cat stilul/modul de condus al respectivilor nu pune in pericol integritatea autovehiculului meu si a persoanelor aflate in acesta. Fiecare conduce pe permisul propriu si isi asuma responsabilitatea faptelor.

    In schimb, am foarte mare boala pe hotii care striga hotii !!!

    Toate bune !

  34. @leon89 – acolo nu mai e niciun marcaj de un deceniu. In lipsa marcajelor, se aplica articolul 107. Deci mi se pare mai normal sa te incadrezi din vreme pentru directia pe care vrei s-o urmezi. Iar directia e numai pe linia de tramvai, ca asta e situatia. Si marea majoritate gandeste la fel. Chiar suntem toti tampiti, si numai tu, @Tibike si alti cativa grabiti sunteti mai destepti, si noi nu ne dam seama?

    Nu exista benzi acolo, pentru ca nu mai exista marcaje. Dar poate fi suplinita lipsa asta prin bun simt. Daca toti s-ar alinia langa linia de tramvai, pana la ingustare, fii tu sigur ca exemplarele de mai sus vor face invers, se vor duce ei pe linia de tramvai, si vor depasi minicoloana pe stanga. De altfel sunt zile in care vin destui pe linia de tramvai inca de dinainte de refugiu, astfel incat daca stai linistit la coada te simti presat si din stanga, si din dreapta.

    Tu nu realizezi ca nu eu singur ma inscriu pe linia de tramvai ca sa-i depasesc pe ceilalti, ci ma inscriu cum o fac cei din fata mea, macar din respect pentru ei? Iar un grabit se inscrie altfel decat noi, ca sa ne faca pe dreapta? Poate eu gresesc, dar chiar toti gresesc, si numai cativa smecheri sunt in regula?

    Abia cand o sa ma vezi ca fur sa ma faci hot.

  35. @Kor: sa inteleg ca te-ai simtit hot ?

    Procedeaza regulamentar si iti voi da dreptate ca cei care te depasesc pe linia de tramvai sunt nishte jegosi.
    Incadreaza-te pe linia de tramvai imediat dupa refugiu, ca asa face TURMA, dar macar nu te lua de cei care depasesc coloana dar REGULAMENTAR.

    Deci, zicala ramane aceesi: Hotul strica hotul.

    P.S. In primele commenturi invocai prezenta unui marcaj care te obliga sa te incadrezi pe linia de tramvai pentru directia inainte. Hai totusi sa ne hotaram si noi.

  36. Sunt si eu de acord cu cei care strica „hais” si nu „cea” ca tine Kor. Tu ai zis-o: o faci doar pentru ca o fac si ceilalti. Pe motivul asta sincer, nu as face clipuri.

    Ca multi fac nereguli si trec uneori cu zecile pe linia de tramvai pe langa voi care stati incolonati, si ii puneti mereu pe site, ca sunt nesimtiti ca merg pe acolo, si nici nu ziceti: daca merg atatia, hai sa o fac si eu si o sa ajung mai repede si chiar fluidizez traficul, ca mai incolo e coloana mare (sau mai incolo mi se termina oricum banda).

    Tu ai invocat acel articol dar ai uitat sa zici ca voi de fapt acolo, din doua benzi existente, formati al 3-lea sir pe linia de tramvai. Motivul cum ca multi o fac, sau ca o faceti ca sa nu va depaseasca altii pe stanga pe linie, mi se pare unul pur personal si subiectiv. Dar nu mi se pare material de pus aici.

    Da, eu daca as merge pe acolo, singur, noaptea, nu m-as baga direct pe linia de tramvai decat cand vad ca mi se termina banda, adica cum fac aia.

    Sigur exista si persoane care depasesc dinadins, dar sigur sunt si persoane care ei cred ca merg regulamentar acolo si ca voi sunteti cu capul (ca sa il citez pe frati-miu) de mergeti pe linia de tramvai si mai stati si-n coada, cand banda e libera. Eu nefiind din Bucuresti nu as stii ce urmeaza deci mi-as urma banda, adica B2, pana in capat.

    E ca si cum, in alte clipuri de-ale tale ii vezi pe toti in coloana pe linia de tramvai cand B1 si B2 e libera cat vezi cu ochii. Cam asa faceti voi, chiar daca o faceti toti.

  37. Meh, voi astia 3 carcotasi de meserie, va irositi gloantele oarbe degeaba. M-am saturat sa repet: in lipsa marcajelor, eu procedez regulamentar. Restul argumentelor si aprecierilor voastre ma lasa rece. Pe mine si pe cei peste 270 de vizitatori care mi-au dat dreptate. O fi profitabila ocupatia asta de hater pe care ati imbratisat-o? Mereu gasiti pete in soare unde nu sunt. Ma intreb uneori daca aveti permis si masina, ca nu vad sa va exprimati video pe TT. Luati-va o camera, costa 100 de dolari una chinezeasca, dar performanta, si va invit sa filmati voi cum se circula corect acolo. Pana atunci, ciocul mai mic, pentru ca faceti prea mult zgomot, exact ca suporterii din tribuna care intotdeauna ar fi pasat si ar fi si sutat mai bine decat jucatorul din teren.

  38. Am sediul firmei la cateva sute de metrii mai jos dupa intersectia de la hala Traian…si stiu cum se procedeaza in zona. Fara doar si poate ii iau apararea lui Kor aici, fac drumul asta de cel putin 10 ori pe zi. Eu daca vad ca e aglomerata zona nici nu ma chinui sa stau in coloana, si cu siguranta nici nu depasesc pe dreapta sa intru in fata, prefer sa fac dreapta pe straduta si ies inaintea tuturor 400 metrii mai in fata. Acolo se aglomereaza mult datorita celor care fac stanga de pe Calarasilor pe doctor Georgescu.

  39. Kor, nu stiu de ce esti suparat, zau.
    Daca asteti ca toata lumea sa te laude, ti-ai gresit locul.
    Cat despre „ciocul mai mic” si alte expresii de acest gen, no comment.

  40. Da. Intotdeauna faci asa. Daca nu e de acord cu tine lumea, incepi sa jignesti si sa insulti. Mi-ai mai facut-o la vreo 2 clipuri. Am zis si atunci, zic si acum: e pacat.

    Daca toata lumea care isi da cu parerea aici trebuie sa fie de acord cu tine, sau daca toata lumea care-si da cu parerea trebuie sa fie autor TT, atunci de ce nu se pune asta in reguli?

    Sau daca am eu camera si circul corect pe acolo, adica cum am descris, nu as fi postat de tine aici ca circul gresit? Deci ca avem aceasta discutie pe filmul meu sau pe filmul tau, tot aceeasi intersectie si reguli de circulatie avem. Noi pe aceasta tema discutam, nu pe cine filmeaza. Daca nu intelegi nici macar asta, inseamna ca-ti place sa ai intotdeauna dreptate.

    Si vezi ca ti-am dat plus la clip. Eu nu dau minus asa ca n-am ce face. Deci chiar daca am o parere diferita fata de a ta, nu inseamna ca nu-mi place clipul.

    Si se pare ca n-ai raspuns deloc la ce-am zis eu in mesaj, mai ales la faza ca daca o fac si altii trebuie sa o faci si tu, ci te-ai aruncat direct la atacuri. Mersi pentru discutia civilizata deci. Am pus si eu 2 comentarii si deja sunt hater. Grozava maturitate.

    Imi cer scuze ca n-am rabdarea si timpul sa stau sa-ti caut in toate clipurile cum in lipsa unor marcaje sigur pui clipuri cu „nesimtiti” care merg pe linia de tramvai, dar nah, de data asta esti tu deci este ok, mai ales ca o fac si altii. A zis-o bine leon: hotul striga hot.

  41. @kor: sigur exista o problema la niver de perceptie sau eu nu am reusit sa ma inteles si pt tine.

    Singura mea problema este ca ai postat acest clip pt a incerca sa ne demonstrezi ca fix cei care circula corect sunt nishte nesimtiti + invocarea unui marcaj inexistent.

    Ca este o obisnuinta sa se sara imediat pe linia de tramvai in spiritul de turma bine cunoscut al soferilor bucuresteni este o alta problema.

  42. @leon89 – te contrazici. Daca marcajul e inexistent, atunci se aplica art. 107. L-ai citit?

    Nu compara situatia descrisa de clip cu situatia mersului pe linia de tramvai cand sunt si alte benzi care merg in aceeasi directie. In acea zona a Bucurestiului (Calea Calarasilor – Traian) esti obligat sa folosesti linia de tramvai in mai putin de 50 de m, pentru ca ramane singura banda de trafic pret de vreo 300-400 de metri sau mai mult.

    In lipsa marcajului care sa delimiteze benzile sau sa ghideze, sunt obligat, inainte de intersectie, conform art 107, sa ma incadrez din vreme (pana in 50 de m zice legea, dar practic acolo n-o pot face decat dupa refugiul de tramvai) conform directiei mele de mers pe randul potrivit, iar randul potrivit pentru directia de mers inainte este randul de langa axul drumului, adica linia de tramvai, nu randul celalalt, pentru ca randul celalalt se „infunda”, si nu pot face, eventual, decat dreapta la intersectie de pe acel rand. Doar daca vine tramvaiul si eu n-am ajuns inca la „strunga” trebuie sa ma gandesc sa-i fac loc, si atunci nu ma incadrez pe acel rand decat dupa ce trece tramvaiul.

    Does this make sense to you? E valabil si pentru @georgyc, @Tibike &

    @georgyc – nu esti la primul comentariu gen „Gigi Contra”. Nu neaparat pe clipurile mele, ci pe destule alte postari ale altor useri. Esti insensibil la argumentele altora si esti gata sa te legi de cele mai nesemnificative amanunte, doar din dorinta de a contrazice neaparat ceva sau pe cineva.

  43. Si crezi ca stau sa postez la toate clipurile cand sunt de acord cu restul lumii sau sa zic „bravo bravo”? Deci e normal ca postez doar cand am o opinie diferita, si asta doar ca sa mi-o exprim, nu sa-ti fac tie in ciuda.

    Nu inteleg deci conceptia asta a voastra de a eticheta persoanele care au o alta parere, drept „Giga Contra”. E cam copilaresc, nu crezi?

    Oricum, am auzit-o si p-asta: trebuie sa comentez doar pozitiv, niciodata sa nu am alta parere, ha.

  44. @Kor Solutii de bun-simt aplici in general cu oameni de bun-simt, care raspund in acelasi mod.
    P.S. 1:11 Vad ca „baieti finuti” sunt cam peste tot 🙂

  45. @georgyc – si asta e un simptom de Gigi Contra. Cand ti se arata clar ca demersul tau e nefondat, si ai postat degeaba, ca sa incerci sa ai ultimul cuvant te refugiezi in Drepturile Omului si te lamentezi ca ti se interzice dreptul la opinie. 🙂 Ti-e greu sa accepti ca opinia ta s-ar putea sa nu se pupe nici cu legea, nici cu adevarul, nici cu dreptatea, nici cu bunul simt, chiar daca cei din jur iti dovedesc asta cu varf si indesat. Incerca si tu sa fii uman, sa ai dubii, sa intelegi ce se intampla, inainte de a arunca cu pietre.

    Ar trebui sa schimbi ceva in viata ta, omule! Nu mai fi asa incrancenat. Relax, man 🙂 Viata nu e chiar un ring de box.

    A, mai e ceva. Eu n-am jignit si n-am insultat pe nimeni in TT. Si incerc sa nu fac asta nici in general. Confunzi ironia cu jignirea si sarcasmul cu insulta.

    Valabil si pentru restul carcotasilor de ocazie.

  46. Kor 28 ianuarie 2015, 19:47
    @Tibike, inediat dupa refugiu exista pe stanga un marcaj curbat, care arata ca banda a doua trece pe linia de tramvai. Iar b1, dispare, sau poti face dreapta la intersectie, unde se largeste putin. Nu de alta, dar ar fi trebuit sa remarci ca nu sunt singurul care urmeaza marcajele. Mai putin grabitii.

    @Kor: Mai sus regasesti un extras din primul tau comentariu.

    Kor 30 ianuarie 2015, 11:52
    @leon89 – te contrazici. Daca marcajul e inexistent, atunci se aplica art. 107. L-ai citit?

    @Kor: mai sus regasesti un extras din ultimul tau comentariu, adresat mie.

    Personal, consider acest subiect inchis. Mi-am spus punctul de vedere si mi-l sustin cu dovezi [entru cine are ochi sa vada si urechi sa auda.

    Pana te hotarasti sa recunosti ca, dupa observatia pertinenta cu referire faza nr.2 prezentata, cand pe filmarea ta ti-am demonstrat faptul ca exista 2 benzi regulamentare iar voi astia cu 3oo faceti din linia de tramvai o a 3-a banda de mers inainte cu prioritate fata de B2, o sa pierdem poate ani, prefer sa ma opresc aici.

    P.S. Dupa cum ziceam, sunt prea sarac sa-mi permit sa dau 100E sa-mi cumpar un chinezarism de calitate, ai putea sa-mi faci un cadou, se apropie ziua mea 🙂

  47. @leon89 – de aia ti-am spus sa te duci acolo. A mai ramas din marcaj doar acea linie continua curbata, imediat dupa refugiu. In rest, totul e sters din vechiul marcaj, care o fi fost acum 20 de ani, de nici nu-ti mai dai seama care era intentia administratorului drumului. Capatul ala imi spune ca pot intra spre linia de tramvai, dar in rest marcajul nu mai e. Nu mi-ai demonstrat nimic. Acolo nu exista doua benzi, nu exista nimic, pentru ca nu exista niciun marcaj de delimitare a benzilor. Poate doua trei urme palide intr-un metru langa linia de tramvai, dar nu intelegi ce-o fi fost acolo nici daca esti pe jos si ai timp sa te uiti, necum daca esti la volan. M-am plictisit sa tot repet asta. Tu nu te-ai plictisit sa tot vorbesti vorbe? Ca eu m-am cam plictisit. Stop joc, ca am treburi mai importante de facut decat sa tot scriu lucruri pe care nu le citesti, sau citesti numai ce vrei tu.

    Bref, eu am incheiat aici expunerea mea. N-aveti decat sa continuati in gol sa scrieti ce vrei voi, eu aici nu va mai raspund, ca vad ca-mi bat mintea de pomana.

    PS – cumpara-ti singur. 🙂 Iti dau un clue: SJ4000. Si e 100 de dolari, nu euro 🙂

  48. Tu nu poti pricepe ca oamenii pot avea pareri diferite, se pare. Daca toti am gandi/judeca/face ca tine, atunci ar fi o utopie cand ai conduce, si totul ar fi perfect, de zici ca-i robotizat, pe trasee bine specificate unde nu ar mai exista un TT sa se posteze nereguli pentru ca n-ar mai exista.

    Deci da, noi avem parerea asta, si si noi ti-am adus argumente conform legii. Tot conform legii conducem toti, dar intotdeauna se creeaza discutii si pareri contrare. Dar nu, la clipurile tale trebuie sa fim de acord cu ceea ce faci, si tu crezi ca da, ai 100% dreptate in tot si in toate si ca noi suntem fraierii care nu vrem sa ascultam de zeul Kor, care s-a plictisit sa-si bata mintea de pomana cu trogloditii care nu il urmeaza in toate. Mda. Si eu am o problema, sigur.

    De acum incolo se pare ca nu avem voie decat sa postam, „da, sa traiti!” la clipurile tale si sa se scoata butonul de „nu-mi place”. E pacat de cum gandesti, dar in fine. Si eu m-am plictisit, dar noroc ca e weekend si aveam 5 minute libere. Drive safe!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!