Camera auto DDPAI MINI Dash Camera 1080P

Produs din oferta Xiaomag.ro

219,00 lei

219,00 lei

Vezi detailii

7 comentarii

  1. In 40 de ani de soferie si cateva masini schimbate, m-am plimbat cu platforma de cateva ori, dar esti primul pe care-l vad ca delimiteaza locul cu conuri. Felicitari si succes!

    • Multumesc frumos!
      Este o meserir foarte riscanta si consider ca este foarte importanta marcarea zonei, este nevoie sa-ti iei toate masuriile de precautie.
      M-ar ajuta enorm un subscribe si un like pe youtube! De asemenea ne puteti urmarii si pe Facebook https://www.facebook.com/amxtowing

      PS:ori ce feedback pro sau contra ar fi de mare ajutor 😁

  2. eternallnight

    Salut. Felicitari pentru initiativa!

    O recomandare ar fi ca sa tai perioadele in care mergi pe jos si dai din cap stanga-dreapta (de ex. la 1:22). Pe mine unul m-au ametit de cap, mai ales ca e pe fast forward.

    Mult succes si astept urmatorul videoclip 😀

  3. Multumesc mult pentru feedback!! 😁

  4. Salut!
    Ca si entuziast de offroad, a trebuit sa tractez multe masini si sa fiu tractat de multe ori, pe sosea si mai ales in afara ei. Am avut multe masini, si pe fiecare am avut „troliu”
    Vreau sa te felicit pentru timul pe care l-ai acordat initial pentru gasirea unui loc de stationare in afara zonei circulate, ai alocat timp pentru evaluarea situatiei, a locatiei, la ce pericole te poti expune, ai vorbit cu clientul spunandu-i in mare ce se va intampla si ai adus platforma, cu rabdare, fiind sigur ca nu perturbi circulatia. Dupa aceasta ai delimitat zona semnalizand foarte bine zona de lucru pentru ca ceilalti participanti la trafic sa te poata ocoli. De asemenea pareziez montarea troliului la interior, ferit de intemperii. Ma bucur sa vad un comportament preventiv si in Romania.

    As dori totusi sa iti mentionezi cateva sfaturi, pe care esti liber sa le iei in considerare sau ignori: Delimitarea zonei de lucru eu as delimita-o mai ruguros, cu o pre-semnalizare la 50m, urmate de alte conuri amplasate la mai mare departare pentru ca soferii sa aibe timp sa pregateasca in siguranta depasirea, mai ales in conditii de vreme nefavorabila. Sper din tot sufletul ca montarea troliului este ranforsta temeinic, pentru ca din cate stiu MB ML, nu are sasiu ci caroserie autoportanta, in acest sens iti recomand macar verificarea prinderilor inainte de orice interventie. Pe viitor iti recomand un modul de actionare al troliului la distanta in primul rand pentru siguranta ta si a avea o perspectiva mai buna asupra procesului in ansamblu. Iti recomand inlocuirea cablului metalic cu plasma deoarece un cablu metalic ce se rupe sub tensiune poate foarte usor sa sectioneze maini, picioare sau mai rau ( din pacate am fost martor la asa ceva). Plasma este de asemenea mult mai usor de utilizat, nu va bloca niciodata troliul, este mult mai usoara si nu iti va rani mainile. Nu te plasa tu sau clientul NICIODATA in vecinatatea cablului de tractare atunci cand troliul este in sarcina, stai intr-un loc sigur. Carligul sau puntul de tractare, ochetul, carligul cablului sau cablul se pot rupe oricand si vei avea de aface cu un proiectil ce se deplaseaza prin aer cu o viteza la care nu ai timp sa reactionezi. In cel mai bun caz se ramai cu daune materiale, dar se pot intampla accidente oribile. Nu pune niciodata mana pe cablu atunci cand este in tersiune sau troliul ruleaza, poti ramane extrem de usor fara degete cu manusi cu tot. Manusa se poate agata in „mustatile” cablului sau comanda se poate bloca pe pozitia „on”. Iti recomand un ghidaj aditional pe platforma pentru o mai buna aranjare a cablului pe mosorul troliului. Daca aranjarea cablului, in timpul tractarii, blocheaza troliul, asigura masina tractata, decupleaza carligul si desfasoara cablul, in siguranta, fara a fi in tensiune, apoi, reataseaza cablul in punctul de tractare. Ma repet, o plasma de calitate (warn, horn sau alte brand-uri recunoscute) in loc de cablu te va ajuta enorm sa te intorci atat tu cat si clientul sanatos acasa, cu toate membrele intacte si masinile de asemenea, merita banii.

    Multa bafta! Mi-a placut mult video-ul

    • Salutare!
      Multumesc frumos pentru un feedback exceptional! ^^

      Referitor la determinarea zonei, in zona respectiva traficul era destul de linistit, nu puteam sa blochez 50m intr-o parte si alti 50m in cealalta parte, as fi blocat traficul si as fi nevoit sa blochez total banda daca as fi facut-o conform celor sugerate de tine. De multe ori trebuie sa ne punem si in situatia soferiilor si incercam sa fluidizam si sa ne miscam cat mai repede.
      Referitor la cablu: In domeniul meu este cam imposibil sa folosesti plasma. Cablul de otel poate sa intre ori cand in contact cu anumite zone ascutite plus, zone ude/umede si tot felu de alti factori unde plasma pe langa ca necesita o tratare cu mult diferita (trebuie mereu curatata, sa nu fie uda, sa nu aibe mizerie etc.) este si riscant sa se rupa mai usor decat cablul de otel. In cazul actual troliu si cablu sunt facute sa reziste la 5.5t (12000lbs). Iti dau dreptate totala la partea cu cablul de otel ca se poate rupe si devine ca o sabie de taie tot in drum, este un risc asumat. Iti dau dreptate si la partea cu pusul membrelor pe cablu in timpul derularii, este periculoasa dar nu am ce sa fac in anumite cazuri.
      Cuiul masinii respective este cel mai bun/tare/rezistent punct de care te poti lega, ochetul are un rate-ing de 6.2t iar cablul troliului tot undeva la 6t, cel mai slab punct fiind cuiul masinii respective.
      Referitor aranjatului: Da, asta este o procedura standarda, asigurarea masinii, decuplaj, tras cablul afara si re-aranjat etc.

      Mi-ar face o deosebita placere sa mai conversam si sa facem schimb de experienta/povesti si pe facebook 🙂 https://www.facebook.com/amxtowing
      Multumesc mult de feedback si sper sa ne auzim pe fb! ^^

  5. Da mai traiesti mortaciune?

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.