Bucuresti, 17.09.2015
De ce sa faci un drum de 700m in 2 minute ? Cand poti sa faci 20 ? Doar pentru ca un cap tractor s-a stricat fix in coltul intersectiei. Politaii, inclusiv cei locali erau ocupati cu alte chestii in loc sa dirijeze circulatia in mod eficient.
Municipalitatea nu e in stare sa aiba cateva masini de tractare. Municipalitatea in subordinea careia se afla politia locala si regia de transport. N-a spus niumeni sa fie gratis. Sa fie pe bani, dar in slujba cetateanului.
Era greu sa gaseasca in 2 ore pe cineva care sa traga mastodontul dupa intersectie, unde ar fi incurcat mai putin.
FF la 10X
https://goo.gl/maps/MA1wI
Semaforul e cu timp separat pentru stanga.
PS: clipul trebuie vazut ca o neputinta a autoritatilor orasului de a se misca in situatii diverse.
10 comentarii
Pana nu vor invata bucurestenii ca exista si alte metode de deplasare prin oras in afara de masina personala, nu se vor imbunatati lucrurile. Dimpotriva. Parca au o gena a mazochismului.
Majoritatea masinilor din clip au una sau doua persoane in ele.
In statia de tramvai sunt sapte persoane.
Pana vor invata autoritatile sa reactioneze la problemele din trafic, o sa mai treac multa apa pe Dambovita. Daca era un biet Ford Ka parcat aiurea intr-un sir, pe ala il ridicau hingherii. Daca e mastodont, nu mai vede nimeni.
amandoi aveti solutii proaste… de ce sa plateasca statul, din banii mei (si ai vostri) un serviciu de tractare care sa stea 3/4 din timp degeaba (de cate ori ati vazut capuri tractoare stricate prin oras?).
muuult mai frumos, putea veni politia, si la fiecare ora stationata sa-i dea amenda pentru blocarea intersectiei si dupa vreo 3-4 ore sa-i faca si penal pe aceasi lege.
Treaba e foarte simpla, peste tot in tarile civilizate (sau la firmele romanesti care se respecta) exista abonamente cu firme de asigurare care asigura tractarea. deci intr-un caz din asta, suna frumos la tractare si in 45-60minute era unu si-l tracta de acolo la service…
daca facea asa ceva in Germania sau oriunde in vest, venea politia si il proteja (de trafic) pana venea firma de tractari iar daca nu avea, chema prima firma disponibila sa-l tracteze si aia ii tineau camionul pana platea factura (care pentru o masina mica e vreo 2-300 euro, si o asigurare vreo 150-200euro pe an).
A zis cineva ca e gratis ? Sa-i taxeze sa le sara firele din cap.
Culmea ca tot pe banda 1 se circula mai bine, daca erai pe banda 1 scuteai doua semafoare sigur 🙂
altu` mai destept` , mai emeni, nimeni nu stie cand se va strica masina, oricine poate bloca o banda si chiar cu masina mica, ii cade roata de la groapa luata de mai devreme…si atunci cum muti tu masina ta mica?
SI da sunt masini de tractare, asta nu inseamna ca in juma` de ora ajung aia acolo sa tracteze, pana vine cineva de la firma de tractat aduce patronul alt cap tractor si gata(sunt cele ale RATB Tatra sau Kraz) dar blabla, de la pana la sunt de dat telefoane, aprobari alte porcarii.
Atata morcoveala ca a blocat un tir circulatia… wtf, luati-va scuter
Circulatia a fost blocata 3 ore. Se strica masian mica vii cu aia de la ridicari si rezolvi problema. Unora la Sibiu le-au trebuit 3 zile pentru o situatie asemanatoare la intersectia Milea cu Semaforului.
Clipul este despre incapaciteata municipalitatii ( cu toate serviciile din subordine) de a reactiona si actiona.
Unde mai pui ca era si intrare in zona de restrictie B, cu taxa de 284 lei / zi. (HCGMB 134/2004)
Scutere o sa vezi doar la Roma si biciclete la Amsterdam. Ambele sunt doua capitale necivilizate din lumea a treia.
2:19 Mi se pare doar sau nu exista niciun triunghi reflectorizant instalat (156, (1), (2) ), care sa le semnaleze celorlalti avaria (pe bune de data aceasta)? 🙁