Primul clip, editare integrala cu YouTube editor.
1. Cred ca l-am lovit cu un force field. S-a defectat fix cand am ajuns in spatele lui.
2. Uneori trebuie sa fii B2 lover. In varful rampei se defecteaza des taximetre si e posibil sa fie greu sa revii.
3. Dreapta? Stanga? Mijloc! (il ignoram pe cel cu 4×4 care isi face loc pe linia continua).
4. Sagetile alea? Doar desene pe asfalt irelevante, cine stie ce-or fi cautand acolo.
5. Fapta buna sau necunostinta din partea dubei rosii? Merg pe varianta a doua.
6. O romaneasca … riscant sa faci de-alea cu Tico totusi.
7. Studiu de caz. Pe unde ar fi logic sa iasa Loganul?
3 comentarii
7. Teoretic poate sa iasa si pe acolo pe unde a iesit in clip. Chiar are indicator de cedeaza trecerea. Practic e mai convenabil sa iara prin stanga cum intrii pe strada in clip. Locuiesc in zona si in majoritatea timpului sunt parcate masini acolo si e mai dificil de iesit.
Multumesc,
De’aia n`am intrebat pe unde e legal (e evident ca poate prin ambele directii) ci cum e logic. Apoi, se pune problema de vizibiliate, iesind prin stanga, vede mai bine in ambele directii. Probabil o reglementare in zona si fix bucatica aia facuta sens unic nu ar fi o idee rea (mutat semnul de cedeaza 3 metri mai in spate si schimbat cu unul de interzis)
@shutzu 0:16 Ca de obicei, pe-acolo un exercitiu de slalom printre taxisti „avariati” pe banda. 0:32-0:05 Dap. putin cam B2 lover pe Observatorului, dar macar l-ai facut fericit pe cel cu Ford-ul (0:45) 😆
1:24 Loganul albastru bineinteles cum altfel, inainte prin stanga (1:27). Stim povestea, el „n-a incurcat pe nimeni” … doar pe cei care schimbau banda spre Cuza Voda. 2:05 E cam greu cu prioritatile si dubistul era confuz.
Una peste alta + si bine ai venit 🙂