It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Traiectoriile nefiresti genereaza situatii periculoase

Adăugat de Ruhestand
Raportează ca șters! 76

A! Contine si limbaj licentios!
Eu zic ca ultimul a facut-o intentionat …

Ce mai caută lumea:
  • cazuri nefiresti

16 comentarii

  1. pisoiu.fericit

    Ala pe autostrada e chiar culmea… chiar nu isi aduce aminte nimic de la cursul de legislatie?

    • iti dai seama ca daca era un sofer de tipul „n-am avut niciun accident in 1000 de ani de condus” probabil nici nu avea asa ceava in legislatie 🙂 …iar o dunga trasata pe sosea n-a oprit pe nimeni sa treaca peste ea
      unii sunt pur si simplu inconstienti…am mai patit si sa-mi iasa din parcare direct pe B1 cu 20-30km/h…si atunci aveam masina pe B2, deci a trebuit sa franez si sa raman in spatele individului…si evident, tot eu aveam o problema…

  2. Foarte periculos cel de pe autostrada. Altceva nu am ce zice. Se putea sfarsi tragic. Daca aveai masina in stanga pe B2 si nu apucai sa franezi, iesea poate un accident cu cel putin 3 masini si poate si cateva victime pe deasupra.

    • daca aveam trafic pe B2 nu stiu daca mai puteam evita…practic au trecut 3 secunde de cand a inceput dublarea si pana am ajuns eu in dreptul lor…la 130km/h….

  3. cel de pe autostrada e criminal…
    +

  4. Nefiresti pt cine? Ca pentru ei e evident ca sunt absolut firesti.
    Ca asa e cand ai creierul neted.
    +

    • nefiresti pentru muritorii de rand evident…de la unii pur si simplu nu poti avea asteptari. din pacate actiunile lor pot avea consecinte mai mult sau mai putin grave asupra altora

  5. @Ruhestand Astia cred c-ar trebui prima data intrebati daca au macar idee ce-nseamana o traiectorie 🙁
    Premiul pentru idiotul clipului poate merge linistit pentru cel de la 0:24.
    +

  6. Deși e perfect legal (din păcate), nu înțeleg de ce insistați să virați stânga de pe prima bandă din sensul giratoriu… În trei sferturi din cazuri apar situații ca cea din clip.

    Cât despre cel de pe autostrada, ce mai este de adăugat? Avem nevoie de cât mai multe autostrăzi și amenzi aplicate la sânge.

    • idiotul cu Audi n-are nicio scuza sa doarma in B2 pentru directia in care se deplasa.
      nu e vorba de insistenta…eu merg pe B1 pentru ca de obicei B2 e blocata de cei care vireaza stanga dupa ce ies din giratoriu pe cand eu trebuie sa merg inainte…daca ma incadrez pe B2 ori raman blocat inutil ori trebuie sa schimb banda in sens…ceea ce n-are sens 🙂

    • @StefanSB:
      1. De ce „din pacate”? Asta este situatia normala, iar in situatiile in care fluxul de trafic dicteaza ca ar avea logica sa fie altfel, administratorul drumului gandeste si marcajele in consecinta (asa cum e aici, de exemplu: https://goo.gl/maps/u19gGq4HXvt )
      2. Autorul nu vireaza, ci continua pe directia inainte, urmand traseul drumului circular care constituie sensul giratoriu. TOCMAI de aceea are prioritate.
      3. In plus, nu crezi ca mai bine ii intrebi pe ceilalti de ce insista ei sa vireze dreapta de pe b2, orbeste? Ei sunt cei care vireaza fara sa se asigure si fara sa acorde prioritate.

    • Nu vă supărați, dar n-am scuzat pe nimeni, am pus o întrebare cu privire la o situație pe care nu o înțeleg. Cei care circulă fără oglinizi și cu volanul sudat nu au scuze.

      Nu văd justificarea logică din spatele selectării primei benzi în cazul în care dorești să părăsești giratoriul la o ieșire ulterioară celei cu numărul doi. În cel puțin trei sferturi din cazuri te întâlnești indivizi ca cel cu Audi și permanent trebuie să fii cu ochii în toate direcțiile. În plus, din punctul meu de vedere, e mult mai greu de anticipat o astfel de manevră. Dacă oricum nu te interesează (vezi șofer Audi), urmările se pot vedea în clip.

      @DriveTM

      De ce trebuie să ne cramponăm în detalii de semantică, deși ai înțeles foarte bine ce am vrut să spun? Din păcate pentru că nu este nimic logic și normal în a părăsi sensul dupa a doua ieșire, încadrat fiind pe banda 1. Legea permite asta, circulația în giratorii cu mai multe benzi nu este reglementată cumsecade aproape nicăieri, însă aproape toți îți recomandă banda 1 pentru prima și a doua ieșire, banda 2 pentru a doua sau altă ieșire ulterioară. Consider că situații unde traficul justifică părăsirea giratoriului dupa a doua ieșire, adică atunci când se circulă cu precădere pe direcția respectivă, ar trebui să fie însoțite de marcajele aferente, nu viceversa.

    • Ca o completare, cred că sensurile giratorii cu mai multe benzi ar trebui să fie în permanență însoțite de marcaje adaptate situației.

    • Din greseala am raspuns mai jos, sub forma de comentariu nou 🙂

      EDIT: ti l-am adus eu aici 🙂 (Ruhestand)

      @StefanSB: Atata timp cat nu le iei apararea celor care fac manevrele alea idioate, e totul bine – doar o discutie constructiva 🙂

      Argumente sunt de ambele parti. Virajul la dreapta se efectueaza in mod normal doar de pe prima banda, iar cel la stanga, doar de pe ultima banda. Deci teoretic, eu zic ca nu prea ai de ce sa fii pe banda a 2-a daca vrei sa iesi. Cu toate astea, inteleg ce zici, iar varianta recomandata (b1 pentru iesirile 1 si 2, iar b2 pentru iesirile >=2) este de departe cea mai buna alegere pentru fluidizarea traficului. Insa ea nu se poate implementa in lege prea usor, pentru ca in caz de accident va trebui sa dovedesti ca cel de pe b2 intrase in sens cu mai mult de doua iesiri in urma, etc.

      Asa ca solutiile aplicate sunt diferite, in functie de tara. De exemplu, in Szeged (Ungaria), am observat ca giratoriile au o singura banda, iar drumul cu doua benzi pe sens se ingusteaza inaintea sensului giratoriu. 🙂
      Ideea ta (” cred că sensurile giratorii cu mai multe benzi ar trebui să fie în permanență însoțite de marcaje adaptate situației „) este foarte buna! Asa s-ar tine cont de fluxul de trafic. Dar fara ele, trebuie sa fim foarte atenti.

      Oricum, chiar daca parasesti sensul la a doua iesire, tot trebuie sa fii cu ochii in 4 dupa ei, ca exista si cei care folosesc prima iesire, tot de pe b2. Chiar daca sunt si marcaje, tot se gasesc destui care sa le ignore. Sunt cei care nu tin cont de sageti, si cei care nu tin cont nici macar de liniile dintre benzi, si taie giratoriul pe principiul „drumul drept e cel mai scurt”.

      Fara Politie implicata activ in imbunatatirea comportamentului in trafic, cei care fac din-astea sunt potoliti doar atunci cand fac accident. Si chiar si atunci, doar unii dintre ei.

    • @StefanSB: eu nu m-am suparat deloc 🙂 ti-am explicat de ce intru pe B1…pentru ca pe B2 risc sa raman blocat desi directia mea de deplasare e diferita de a celor care aleg banda aia…
      legat de banda selectata in functie de iesirea folosita, practic ies pe a 3-a, dar teoretic se poate considera ca fiind a 2-a. prima iesire care se vede la mine cred ca e folosita de 1 masina din 200…daca nu si mai rar. zonele cu adevarat circulate sunt intrarea si iesirea mea + iesirea celui cu Audi…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!