Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Trei încadrări

Adăugat de zoso
Raportează ca șters! 15

Exemple de încadrări proaste prin oraș

Ce mai caută lumea:
  • 100 minus 97 plus 1 egal 99
  • calcat 2 linii continue
  • cum se fac incadrarile in trafic auto

20 comentarii

  1. Criminal player-ul asta, trebuie sa faci o pauza de tigare de cand dai play si pana incepe filmarea.

  2. 1. ai calcat linia continua
    2. vrei sa se bage direct sau ce? vezi accidentul zilei
    3. a cedat corect la toate benzile

  3. Inca o data ma intreba daca nu cumva esti ironic :)); explic de ce:
    1. nu te critic de incalcatul liniei continue (desi este acolo cu un scop), dar te-ai bagat prea direct in spatelei celui cu Polo si ma intreb daca nu l-ai deranjat pe cel de la RDS/RCS cu Caddy. Adica becurile alea portocalii o data pornite nu inseamna ca ai si prioritate.
    2. poti sa inveti de la cel cu Dacia. Poate ti-a stricat linutza, dar nu-i bai, invata sa ai rabdare.
    3. cat despre cel cu Nubira, poate s-au schimbat regulile, dar el a facut foarte bine ca a asteptat si a acordat prioritate (chiar daca celelalte masini erau eventual pe banda 2)

  4. @tudorb Ultimul e un Lacetti (Chevrolet) si daca avea prima banda libera putea intra lejer la dreapta in sensul giratoriu. Bineinteles tot pe B1, nu cum a facut tasnind direct pe B2 (1:16), in plus fara nicio semnalizare.

  5. tudor

    1. lol.

    2. nu, nu e nimic de invățat. nu frânezi și te incadrezi, te incadrezi din mers. dacă am face mai mulți ca el s-ar crea niște ambuteiaje crunte.

    3. greșești.

  6. 1) Banda de inainte si la stanga. Daca iti semnaliza tie ultimul cat timp stateai pe loc in asteptare, te transformai intr-un dovleac si mergeai printre benzi sau ce? Ca nu aveai nici linie discontinua nici loc pe B1 sa te bagi preventiv, vazand ca cineva face stanga.

    Si doi la mana: daca semnalizau cei doi din fata ta, atunci al treilea (primul in coloana) disparea din peisaj? Ca primul semnaliza din prima poate, si astepta liber ca sa faca stanga. Poate cei doi din spatele lui puteau merge inainte dar trebuiau sa astepte, ca si tine, sa se elibereze banda. Cu ce-au gresit aia, eu nu inteleg. Am vazut decat un nerabdator care a calcat linia continua, si tu erai cel prost incadrat daca voiai sa faci inainte repede (era logic ca pe banda 2 se va face si stanga) si mereu ma incadrez pe o banda inferioara cand exista una cu inainte si stanga, dar fie. 100% minus aici.

    2. Unde scrie ca e interzis sa franezi si sa semnalizezi inainte de a schimba banda, asteptand chiar sa fie linie discontinua? Ca eu nu vad decat pe cineva care a respectat legea. Nu toti trebuie sa mergem cu 100 km/h ca sa schimbam benzile ca sa ne putem numi soferi. Daca faceau ceva gresit atunci ziceam, dar deocamdata am vazut pe cineva care a eliberat B2. Ca un melc (ca si eu fac schimbarile din mers, nu franand), dar legal. Cred ca sunt lucruri mai grave existente decat cineva care merge mai incet decat tine. 50% minus aici.

    3. Corect, respectivul trebuia sa semnalizeze si sa se bage pe banda 1 nu pe 2, dar nu am camera sa vad in sensul giratoriu ce se intampla. De ce? Pentru ca de multe ori se gaseste cineva in giratoriu sa schimbe banda pe B1 si sa iasa pe B1 acolo unde voiati voi sa mergeti. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa acorzi prioritate doar celor de pe banda B1 sau B2 sau B100, ci tuturor celor care merg pe drumul prioritar. Unii daca sunt mai preventivi si mai putini schumacheri ca tine, nu-s interzisi pe drumurile patriei. Tot 50% minus si aici.

    Per total, un minus si doua jumatati = minus clar. Esti prea agresiv in trafic chiar si cu unii care nu gresesc cu nimic, ci sunt un pic mai domoli ca tine.

    Sunt sigur ca o sa raspunzi iarasi cu „lol” si „gresesti” fara argumentatii, dar fie. Stim cu totii ce sofer perfect si rapid esti, fluidizand traficul calcand linii continue pentru ca n-are rabdare sa faca stanga unul din fata lui, perfect legal. Poate data viitoare il fluidizezi si mergand pe rosu, sa eliberezi din cozile de la intersectii.

  7. 1. semnalizezi ca să știe ăia din spate să se tragă pe dreapta. dar scârbele stau ca momârlanii și semnalizează doar când se pune verde, când ești deja in spatele lor.

    în aceeași categorie sunt și ăia care pun frână și apoi dau semnal.

    2. lol.

    3. e ok, eu zic că avea timp și loc, tu zi cu minus. e tot lol.

  8. @georgyc ai scris un ditamai pomelnicu’ cand e foarte simplu: cand banda 2 e pt fcaut la dreapta dar SI pt mers inainte pune semnalizarea de cand te-ai incadrat pe ea si esti aproape de intersectie chiar daca sa zicem te enerveaza pe tine tacanitul ei. e de bun simt. ce atata „ce faceai”, „dar cu primul ce se intampla” etc. nu despre asta e vorba aici. si e aiurea sa te incadrezi intotdeauna pe o banda inferioara cand de pe banda 2 se poate merge SI inainte.

  9. La 1, repet: Daca primul din sirul de 3 masini, facea stanga, si semnaliza (ca am vazut si pe clip ca da), dar ceilalti 2 din spatele lui faceau tot inainte ca tine (sa presupunem ca asta din fata ta nu incepe sa semnalizeze stanga cand se face verde), cu ce era diferita situatia?

    Vezi prin 3 masini? Tot trebuia sa asteptati toti sa faca primul stanga, ca sa faceti voi toti inainte dup-aia. Pur si simplu tu esti cel prost incadrat care si incalca o regula (calcarea liniei continue) deci imi mentin minusul.

    3. Postam acum clipuri cu ce se intampla in spatele masinii, bazandu-ne doar pe spusele autorului? Nu. Atunci aici e aceeasi chestie. Plus ca in caz ca cineva nu semnaliza si tragea dreapta de volan in sensul giratoriu si intra pe B1 si apoi in unul din voi doi, voi greseati ca nu ati acordat prioritate tuturor de pe drumul prioritar. Atat scrie in legislatie, nu scrie nimic sa fluidizeze cineva traficul pentru zoso.

    Corect, s-a bagat apoi pe B2 direct dar tu din prima il grabeai fara sa stii ca va gresi mai apoi. Deci intaresti impresia care ti-o creezi, de singurul om grabit si atotstiutor de pe strazi.

  10. 1. dacă primul incepea să semnalizeze după ce s-a pus verde, cu nimic. dacă incepea să semnalizeze dinainte să se oprească, probabil restul ne incadramm pe dreapta.

    am înțeles, ăia sunt idioți, dar eu sunt prost incadrat. frumoasă logică.

    3. nu e vorba de ce se intâmplă in spatele mașinii, ci ce se intâmplă în fața ei, lucru care se poate vedea cu ochiul liber. dacă vrei să vezi asta, dacă nu, ține-o tot pe a ta.

  11. Eu am dat minus pt player. NU vad nimic…

  12. @georgyc Ca sa lamurim putin si d.p.d.v. legal cazul 1 cu semnalizarea:
    http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art116
    (1) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să semnalizeze schimbarea direcţiei de deplasare, depăşirea, oprirea şi punerea în mişcare.
    (2) Intenţia conducătorilor de autovehicule şi tramvaie de a schimba direcţia de mers, de a ieşi dintr-un rând de vehicule staţionate ori de a intra într-un asemenea rând, de a trece pe o altă bandă de circulaţie sau de a vira spre dreapta ori spre stânga sau a celor care urmează să efectueze întoarcere, depăşire ori oprire se semnalizează prin punerea în funcţiune a luminilor indicatoare de direcţie cu cel puţin 50 m în localităţi şi 100 m în afara localităţilor înainte de începerea efectuării manevrelor.

    Pe langa bun-simt exista obligatia de a semnaliza intentia de a vira la stanga sau la dreapta pentru a face cunoscut celorlalti ce urmeaza sa faci in continuare.

  13. Dar n-am zis nicaieri ca nu trebuia sa semnalizeze. Dar daca primul semnaliza ca sa faca stanga, si ceilalti doi din spatele lui faceau inainte, zoso cum vedea ce face prima masina? Ok, nu vorbim despre aiureli (cu toate ca asa voiam sa arat exagerarea autorului).

    Totusi asta ii da cumva dreptul sa incalce o regula (linia continua) din cauza ca n-a semnalizat unul directia de mers? Tu asa faci cand postezi pe cineva care incalca vreo regula, il pui pe TT in timp ce faci si tu la randul tau o alta neregula? Daca altul greseste, atunci hai sa gresim si noi?

    Ok, l-a incurcat al treilea ca nu semnaliza stanga, dar nu era prima masina. Daca era prima masina, atunci eram 100% de acord, dar nu vedea toate masinile de pe B2 daca faceau sau nu stanga. El s-a bagat acolo vazand coada cu 2-3 masini mai mica si apoi s-a trezit ca face cineva, legal, stanga acolo (prima masina tinea coloana, nu a treia).

    Nu dau plus celui din fata autorului, dar dau minus autorului pentru nerabdare si incalcarea legislatiei pe care tocmai tu mi-o citezi. E atat de simplu deci.

  14. @georgyc Eu am facut aceasta precizare pentru c-ai spus mai sus: „Cu ce-au gresit aia, eu nu inteleg„. N-are rost sa vorbim neaparat de prima, a doua masina masina etc. ci in mod concret de cel din fata. Destul de rar apuci sa vezi ce fac altii care sunt mai la distanta.
    Din ce se vede in imagini, Duster-ul din fata se deplaseaza intre 0:05 si 0:25 inainte si abia la 0:26 isi semnalizeaza intentia de a vira la stanga. Prea tarziu, daca o facea mai repede si regulamentar, dadea o sansa celorlati din spate care intentionau sa mearga inainte sa schimbe din timp banda de circulatie.
    Ce face cel din spate in aceasta situatie depinde numai de el 🙂

    Ca sa-ti raspund si la intrebarea de aici: da, mi s-a intamplat. De exemplu, vezi clipurile cu cei care folosesc intensiv si nejustificat B2 (B2 loveri), in care apare si depasirea pe dreapta:
    http://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-3/ 0:20-0:35
    http://www.trafictube.ro/toata-lumea-vina/ 2:43-2:46 s.a.

    P.S. O ultima precizare, fara rautate: „Banda de inainte si la stanga„. Banda este de inainte sau la stanga, pentru ca nu poti circula simultan pe cele doua directii de deplasare. La fel este si indicatorul corespunzator, de exemplu:
    http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/mijloace-semnalizare-rutiera/indicatoare-obligare/

  15. Tin cu @zoso.

    1. Macar unul sa fi semnalizat, si @zoso stia din vreme ce are de facut. Si pe mine ma enerveaza aia care stau, stau si cand se face verde isi aduc aminte sa semnalizeze. Asta daca o fac, pentru ca unii vireaza si fara semnal, de uneori esti gata sa intri in kurul lor, crezand ca vor demara sanatos inspre inainte… Este esential sa semnalizezi din vreme intentia, ca sa stie din vreme si toti cei din spate ce au de facut. In plus, in unele zone prost presemnalizate sa chiar fara presemnalizare, unde banda din stanga este obligatoriu la stanga, semnalul tau ii ajuta pe cei din spate sa realizeze din vreme asta si sa se incadreze din timp pentru benzile inainte.

    2. Eu zic ca ordinea logica este sa te asiguri (inclusiv in spate, pe banda pe care esti), sa semnalizezi si abia apoi, daca in spate nu e o masina prea aproape, sa incetinesti putin inainte de a schimba banda. Frana aia a fost cam aiurea si cam brusca.

    3. N-are sens sa astepti in giratoriu sa se elibereze chiar tot sensul. Hai sa conducem in viata reala, nu in paginile cartilor. Cu asigurare continua si cu putin atentie, poti sa intri pe b1 daca e libera si vrei sa faci imediat la dreapta. Si evident, iesi tot pe b1, nu ca aiuritul din clip, pe b2. Sigur, mai pot fi zevzeci care sa circule pe b2 si sa vrea sa iasa din giratoriu direct pe b1. Dar de aia zic ca, cu atentie, poti sa intri. Alfel vei astepta pana la Ziua de Apoi sa se elibereze giratoriul ala de tot… 🙂

  16. @GeluCJ si @Kor: Eu vorbeam ca a schimbat banda inainte de intersectie calcand linia continua iar tu, Gelu, imi arati cazuri de devansare pe dreapta avand linie discontinua. Nu este acelasi lucru. Si nu suntem in Germania sa fie interzisa expres devansarea pe dreapta.

    Clipul incepe la secunda 5 in care este prezent acel Duster. Mi se spune in clip ca niciunul din cei 3 nu semnaliza stanga. Eu vad Dusterul, nimic de ceilalti 2 din fata, deci credem pe cuvant? Ca atunci cand trece pe langa prima masina, se vede ca semnaliza stanga. Cand a inceput semnalizarea, nu se vede pe clip, deci eu pot presupune ca o facea inca de la inceput, masina 2 nu semnalizeaza deci poate merge inainte, iar masina 3 s-a gandit in ultima secunda sa faca stanga (sau sa-si arate intentia, semnalizand tarziu).

    Cu toate astea, la secunda 5, sunt 2 stalpi pana la intersectie, deci acei 50 m necesari pentru a incepe semnalizarea. Corect, a gresit ca n-a pus direct semnalul, dar si autorul era deja pe B2, cu B1 plina de masini. Daca incepea atunci sa puna semnalul, fix la 50.1 m, poate nu mai avea oricum timp sa schimbe banda legal.

    Si da, n-a semnalizat pana sa se opreasca la semafor, dar abia la sec 25 a plecat de pe loc incepand direct sa semnalizeze. Deci nu-i vorba de ce zice Kor, ca iti da stanga de volan, sau incepe sa franeze si apoi pune semnalul, fiind in mers, si mai mai dai in el crezand ca merge inainte.

    Dar aici am zis 100% minus pentru ca a calcat acea dunga continua. Ca a gresit altul, nu-i da deloc acest drept in acel punct sa faca asta. Trebuia sa astepte, asta este.

    Da, am zis „inainte si la stanga” din graba, scuzele mele. N-am mai recitit textul o data.

    De faza 2, am zis totusi 50% minus doar. Asta inseamna ca mie personal mi se pare o aiureala totala sa pui pe TT pe cineva care franeaza si semnalizeaza si schimba banda pe linie discontinua. Mi se pare ceva 99% normal, chiar daca ar fi putut sa o faca mai in lung. Totusi, e plin traficul de nesimtiti si inconstienti, iar astuia i-as fi dat o bere ca nu s-a suit peste cei din dreapta cand voia el dreapta, si fara semnal si pe linie continua, cum fac multi altii si da, aia sunt postati pe net pe bune. Deci n-a facut ceva ilegal/imoral.

    La faza 3 am zis si acolo ca nu dau 100% minus, pentru faptul ca ala a intrat pe B2 direct, dar totusi, nu poti sa te astepti de la toti sa fie la fel de rapizi ca tine. Poate el are cartea in mana si chiar asteapta sa se elibereze tot sensul giratoriu. Poate e un incepator (chiar daca trece acel an, poate n-a condus deloc, ca frati-miu, de abia tine colacul in mana si are carnetul de 7 ani, pentru ca a condus doar 50 km in total), poate nu se bazeaza pe masina, poate stie ca i se ineaca motorul daca da sa iasa mai repejor, poate si poate.

    Nu stiu, la toate cele 3 faze, mie personal, mi s-au parut lucruri foarte foarte light. Si prea multa nerabdare din partea autorului. Ca si cum ai gasi in fata o scoala care iti franeaza ca cel din faza 2, si stam acum sa il punem pe TT ca nu s-a dus lung sa schimbe banda. Eu am dat minus pentru acea linie continua si pentru cele 3 faze foarte usoare de nici n-au fost incalcari de regulament 100%. Asa cum nu votez la unele clipuri ca mi se pare aiurea sau ca vad cum ploua sau fulgera, la unele votez cu plus din diverse motive, si aici am votat de data asta cu minus din diverse motive.

    Per total mie nu mi s-a parut ceva la care pot da plus din pacate. Parerea mea. Si am vrut doar sa mi-o argumentez, de aceea si aceast a doua si ultima polologhie.

  17. @georgyc – cel putin la faza cu giartoriul, m-ai facut sa zambesc. Incepator, cu cartea in mana care sta un secol sa faca dreapta in giratoriu, dar cand o face se duce direct pe b2 la iesire? Grozav incepator si isteata cartea aia de o tine in mana. O fi Biblia modificata, cu a 11-a porunca care spune ca daca intri in giratoriu pe b1 si mergi pe b1, la iesire tre’ s-o cotesti brusc pe b2. 🙂

    La prima faza nu conteaza prea mult cati din aia 3 semnalizau. Poate zoso n-avea cum sa-l vada pe ala din mijloc. Conteaza ce face cel din fata lui zoso. Nu conteaza cati stau sa faca stanga. Daca doar unul nu semnalizeaza, cei din spate lui sufera.

  18. @georgyc, fă-mi o favoare. și fă-ți și ție una. încetează. ok, am înțeles, nu crezi. hai să trecem peste.

  19. @Zoso, a te incadra = ma bag unde-mi vine bine. Din pacate. Saptamana trecuta (miercuri) o tipa n-a cedat trecerea, coborand pe bretea de pe podul dinspre Baumax. Eu veneam din directia Fartec, sa trec pe sub pod. Efect?
    Una bucata BUM, direct pe mijloc, cu daune totale. Eu cu Ford Fiesta (’97) ea cu Fiat Punto acelasi an. Am chemat SMURD (tipa urla si era dezorientata) iar apoi or venit si doua MCV-uri. Deznodamant: masina ei zob; a mea avarii frontale minime; ea recunoaste, eu furios (timp pierdut cu asigurarile si service-ul de rigoare).
    Faza la care vroiam sa ajung este asta: conducem prudent, ferim toti imbecilii aflati in trafic, apoi (o fi Karma?) o luam in basca pentru una bucata neuron ratacit. Damn! 🙂

  20. Sincere pareri de rau pentru fratiorul Ford Mark 6, pe care si eu il conduc cu incredere si mandrie, dar stiu ca e o masina rezistenta. Se va face bine, o sa vezi.

    Asa e. Putini isi dau seama ca, cel putin in orasele mari, majoritatea accidentelor usoare sau medii au drept cauza incadrarile gresite, cu sau fara voie, ceea ce duce implicit la lipsa asigurarii si ignorarea prioritatii celorlalti.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.